Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
Když je Favorit ve slušném stavu, tak je i dnes s ním slušné svezení za dobrou spotřebu a náhradní díly za hubičku.
Když je Favorit ve slušném stavu, tak je i dnes s ním slušné svezení za dobrou spotřebu a náhradní díly za hubičku.
|
|
|
|
Napsal: 13 kvě 2017, 17:53 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
Takže v roku 2016 som ku koncu roku zlikvidoval dalšie dve 2140-tky
ten prvý je 2140 r.v. 7/76 červený,zo Starej Ľubovničo som dotrepal v januari 2016 nakoniec bol zhnitý ovela viac ako som čakal,
druhý bol 2140 r.v. 1/79, bol to totalny šrot, dotrepal som ho z Banskej Štiavnici v novembri 2016, svojou hnilobou prekonal aj moskvič čo ma doviezol z pôrodnice
Přílohy: |
65495635.jpg [ 60.38 KiB | Zobrazeno 42954 krát ]
|
654956351.jpg [ 53.49 KiB | Zobrazeno 42954 krát ]
|
51405720.jpg [ 42.2 KiB | Zobrazeno 42954 krát ]
|
Takže v roku 2016 som ku koncu roku zlikvidoval dalšie dve 2140-tky
ten prvý je 2140 r.v. 7/76 červený,zo Starej Ľubovničo som dotrepal v januari 2016 nakoniec bol zhnitý ovela viac ako som čakal,
druhý bol 2140 r.v. 1/79, bol to totalny šrot, dotrepal som ho z Banskej Štiavnici v novembri 2016, svojou hnilobou prekonal aj moskvič čo ma doviezol z pôrodnice
|
|
|
|
Napsal: 13 kvě 2017, 09:21 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
Petr408 píše: Roman píše: Petr408 píše: Koukám, že na jedné fotografii je s ním Škoda Favorit Jo jo Škoda Hovoriť Tak já si na něj nemůžu stěžovat, i když jsem měl odpor ze začátku. Mám malou spotřebu, žádně poruchy i na dálkové jízdy, výkonově celkem jde a maximální rychlost jsem překročil Nevýhoda jsou ty chrastící plasty, zamrzající zámky dveří a nepohodlné sedačky. O těch plastech vím o čem mluvíš, strejda měl 136LS. My ho v té době nechtěli a nechali si radši osvědčenou pohodlnou Ladu 2105 . S Favoritem jsem dělal autoškolu, měl ho kamarád a další známí okolo. Měl jsem na něj zálusk když ho známí prodávali za slušnou cenu (tehdy ho koupil jejich soused). Strejda chtěl 130 tisíc, tak ten šel mimo mně . Jinak jezdil docela svižně.
[quote="Petr408"][quote="Roman"][quote="Petr408"]Koukám, že na jedné fotografii je s ním Škoda Favorit :lol:[/quote] Jo jo Škoda Hovoriť :lol:[/quote] Tak já si na něj nemůžu stěžovat, i když jsem měl odpor ze začátku. Mám malou spotřebu, žádně poruchy i na dálkové jízdy, výkonově celkem jde a maximální rychlost jsem překročil :lol:
Nevýhoda jsou ty chrastící plasty, zamrzající zámky dveří a nepohodlné sedačky.[/quote] O těch plastech vím o čem mluvíš, strejda měl 136LS. My ho v té době nechtěli a nechali si radši osvědčenou pohodlnou Ladu 2105 :D . S Favoritem jsem dělal autoškolu, měl ho kamarád a další známí okolo. Měl jsem na něj zálusk když ho známí prodávali za slušnou cenu (tehdy ho koupil jejich soused). Strejda chtěl 130 tisíc, tak ten šel mimo mně :P . Jinak jezdil docela svižně.
|
|
|
|
Napsal: 14 pro 2014, 19:57 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
Roman píše: Petr408 píše: Koukám, že na jedné fotografii je s ním Škoda Favorit Jo jo Škoda Hovoriť Tak já si na něj nemůžu stěžovat, i když jsem měl odpor ze začátku. Mám malou spotřebu, žádně poruchy i na dálkové jízdy, výkonově celkem jde a maximální rychlost jsem překročil Nevýhoda jsou ty chrastící plasty, zamrzající zámky dveří a nepohodlné sedačky.
[quote="Roman"][quote="Petr408"]Koukám, že na jedné fotografii je s ním Škoda Favorit :lol:[/quote] Jo jo Škoda Hovoriť :lol:[/quote] Tak já si na něj nemůžu stěžovat, i když jsem měl odpor ze začátku. Mám malou spotřebu, žádně poruchy i na dálkové jízdy, výkonově celkem jde a maximální rychlost jsem překročil :lol:
Nevýhoda jsou ty chrastící plasty, zamrzající zámky dveří a nepohodlné sedačky.
|
|
|
|
Napsal: 14 pro 2014, 18:28 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
Petr408 píše: Koukám, že na jedné fotografii je s ním Škoda Favorit Jo jo Škoda Hovoriť
[quote="Petr408"]Koukám, že na jedné fotografii je s ním Škoda Favorit :lol:[/quote] Jo jo Škoda Hovoriť :lol:
|
|
|
|
Napsal: 13 pro 2014, 19:59 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
PetrU- no veru to v tom 97 bola tu aj riadna mafia Mikulaša Č. , dodnes si pamatam taký americký čierny GMC off-road čo chodil po meste inač teším sa na ten zraz hadam už dotrepem aj rusa konečne Petr408, no ten je už tiež v peci, išiel tam minulý rok
PetrU- no veru to v tom 97 bola tu aj riadna mafia Mikulaša Č. :lol: , dodnes si pamatam taký americký čierny GMC off-road čo chodil po meste :D
inač teším sa na ten zraz ;) hadam už dotrepem aj rusa konečne
Petr408, no ten je už tiež v peci, išiel tam minulý rok
|
|
|
|
Napsal: 13 pro 2014, 19:28 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
Koukám, že na jedné fotografii je s ním Škoda Favorit
Koukám, že na jedné fotografii je s ním Škoda Favorit :lol:
|
|
|
|
Napsal: 13 pro 2014, 16:30 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
Teda, ty fotky z mládí, luxus, to já nemám , a ta SPZ BBB, mafie ....
Teda, ty fotky z mládí, luxus, to já nemám :( , a ta SPZ BBB, mafie .... :ok:
|
|
|
|
Napsal: 11 pro 2014, 19:20 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
Aký že je to ten zelený moskvič , no ram nema , teda nemal Príbeh moskviča 2140 sa začal písať v 9/78 na južnom okraji Moskvy s kade papiere k nemu putovali do V/O AVTOEXPORTU potom ho naložili na vlak a po širokorozchodnej docestoval do Košíc v Československu kde ho prevzali pracovníci PZO Motokov Praha n.p. , potom rozhodli, že ho pošlú do Mototechny n.p. Predajný servis 8102 Stará Vajnorska cesta, 882 10 Bratislava,celé preberanie však trvalo neskutočne dlho, dôvod bol prostý, tí ruský kreteni zalakovali VIN-ko čiže bolo na štítku číslo kasni a nesedeli papiere , takže rus čakal v mototechni a bol to ten typ pre "dobrých známych" (Slávek má podobnú skusenosť), no nakoniec sa dočkal, jeho veľký den bol 29.6.1979, za povinný bakšiš 4 oštiepky zo salaša ho kupil môj otec , lak bol ten krasny žlto-zelený a sedačky červené, no rus si u nas užil svoje, chodil po lesných cestach, po poli a tak, no už počas prvých km začala tiect vodná pumpa, potom zase odišiel diferak , ale potom sa stal pomerne spolahlivý kusok z neho, ako správny rus hnil rýchlo aj ked dlho , v zhruba 84- na nom tato zrámoval celú pravu stranu, nasledne bol prestriekaný a bol celý zelený , nárazníky boli natrete vtedy do modnej čiernej akože su plastove , ale malo to aj výhodu predný bol dokonale zdravý až dokonca. Prišiel jeho velký deň 24.12. 1986, vtedy viezol z pôrodnice mňa hneď nato tato v januari 1987, ktorý sa ho nikdy nenaučil naštartovať odpálil motor , ale motor prežil až do 1993 ked bol vymenený za motor 412 z 73-tretieho Potom zhruba v roku 1990 sa prejavilo to rýchle ale dlhé odhnívanie, pomenili sa prahy a blatníky, aj ked zhnitý bol riadne a dodnes nechapem, že načo ho vtedy vyvárali ešte. jeho bežné a oficialne jazdenie po cestach sa skončilo 26.2.1997,keď boli vratené značky, potom som si ho vzal do parady ja , rusa som nechcel z domu so mnou si tiež užil svoje , ale nakoniec v lete 2004 sme ho zošrotovali, to Jarov iž mal ešte luxusnú kasnu motor ktorý bol zo 412 som predal, pôvodný motor rozobral, pravdepodobne mam v tom zavodnom z neho kľuka a vačku, obal išiel do šrotu rovnako ako aj vložky a piesty čo sa tíka plechariny dodnes smutim za lavym predným blatníkom ale hlavne za predným nárazníkom predvodovku má z neho Senior z Humenného, sedačky má náš predseda Jara-teda predné , relátko, čo tu volako moc zhánate v období písania tohto príspevku má Kamil z Prešova a čo mám z neho založené ja?? kovovú čast lavého zadného svetla a kardan.
Přílohy: |
mf_225637269_34cac8bfa41f040770bcf9b77d7f91c1.jpg [ 76.62 KiB | Zobrazeno 44224 krát ]
|
001 - kópia.jpg [ 123.33 KiB | Zobrazeno 44224 krát ]
|
scan0006 - kópia.jpg [ 97.23 KiB | Zobrazeno 44224 krát ]
|
Aký že je to ten zelený moskvič :lol: , no ram nema , teda nemal
Príbeh moskviča 2140 sa začal písať v 9/78 na južnom okraji Moskvy s kade papiere k nemu putovali do V/O AVTOEXPORTU :D potom ho naložili na vlak a po širokorozchodnej docestoval do Košíc v Československu kde ho prevzali pracovníci PZO Motokov Praha n.p. , potom rozhodli, že ho pošlú do Mototechny n.p. Predajný servis 8102 Stará Vajnorska cesta, 882 10 Bratislava,celé preberanie však trvalo neskutočne dlho, dôvod bol prostý, tí ruský kreteni zalakovali VIN-ko :D čiže bolo na štítku číslo kasni a nesedeli papiere :BOMBA: , takže rus čakal v mototechni a bol to ten typ pre "dobrých známych" (Slávek má podobnú skusenosť), no nakoniec sa dočkal, jeho veľký den bol 29.6.1979, :lol: za povinný bakšiš 4 oštiepky zo salaša ho kupil môj otec , lak bol ten krasny žlto-zelený a sedačky červené, no rus si u nas užil svoje, chodil po lesných cestach, po poli a tak, no už počas prvých km začala tiect vodná pumpa, potom zase odišiel diferak :BOMBA: :cry: , ale potom sa stal pomerne spolahlivý kusok z neho, ako správny rus hnil rýchlo aj ked dlho :D , v zhruba 84- na nom tato zrámoval celú pravu stranu, nasledne bol prestriekaný a bol celý zelený :roll: :( , nárazníky boli natrete vtedy do modnej čiernej akože su plastove :lol: , ale malo to aj výhodu predný bol dokonale zdravý až dokonca. Prišiel jeho velký deň 24.12. 1986, vtedy viezol z pôrodnice :D :auto: mňa hneď nato tato v januari 1987, ktorý sa ho nikdy nenaučil naštartovať odpálil motor :BOMBA: :lol: , ale motor prežil až do 1993 ked bol vymenený za motor 412 z 73-tretieho Potom zhruba v roku 1990 sa prejavilo to rýchle ale dlhé odhnívanie, pomenili sa prahy a blatníky, aj ked zhnitý bol riadne a dodnes nechapem, že načo ho vtedy vyvárali ešte. jeho bežné a oficialne jazdenie po cestach sa skončilo 26.2.1997,keď boli vratené značky, potom som si ho vzal do parady ja :D , rusa som nechcel z domu so mnou si tiež užil svoje :lol: , ale nakoniec v lete 2004 sme ho zošrotovali, to Jarov iž mal ešte luxusnú kasnu :lol:
motor ktorý bol zo 412 som predal, pôvodný motor rozobral, pravdepodobne mam v tom zavodnom z neho kľuka a vačku, obal išiel do šrotu rovnako ako aj vložky a piesty čo sa tíka plechariny dodnes smutim za lavym predným blatníkom ale hlavne za predným nárazníkom predvodovku má z neho Senior z Humenného, sedačky má náš predseda Jara-teda predné :) , relátko, čo tu volako moc zhánate v období písania tohto príspevku má Kamil z Prešova a čo mám z neho založené ja?? kovovú čast lavého zadného svetla a kardan.
|
|
|
|
Napsal: 11 pro 2014, 11:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Všetky tie sergeje, ako prišli a odchadzali |
|
|
No tak asi takto to bolo s tými čo pošli na sučiastky , no kedže sa mi nechce písat milion príspevkov tak to dam snat aj s foto do jedného, zrejme sem ešte pribudne jeden moskvič a bude asi zelený a to fakt v R.2009 som dotrepal pôvodne M408 z 9/71, no v 82-tom mal menenu kasnu za 2140 oranžový, mal 38000 km, motor som predal do Kladna Jelenovi s toho zostal aj dnes už nezohnatelný motorový ram v celkom schopnom stave, či lemy pod zadné dvere čo sa nikdy ani kupit nedali v 2010 som v lete dotrepal pôvodne biely 2138 r.v. 1/79+9/78, no ja som ho už zažil ako zelený 2140, bola to asi najlepšia kupa na ND čo som mal,kedže bol repasovaný a mal dost vecí zánovných aj ked bol strašne zhnitý v 2012 som zadarmo dotrepal červený 2140 s platnými papiermi 7/77, to mi dal jeden pán aj z dielmi ešte aj na 407-ky , za blatník z toho predošleho čo som mu dal v r. 2010-tom, papiere zostali a su v depozite v 2014 som dotrepal biely moskvič2140 čo bol dlho na bazoši s cenovkou 1000€, (RVA-29-80), bol to najkurioznejší moskvič aký som dotrepal, prvý majitel 5/79-3/85 s ním spravil takmer všetky km čo mal, bol vyváraný a mal prestriekané boky, no sfušovaný riadne k tomu ešte menené obloženia brzd a ináč bol uplne nedotnutý, mal dokonca zablombovaný aj nahon tachometra na prevodovke, len bol strašne zhnitý tak šiel do šrotu, ale zostalo z neho všetko v stave ako nové takmer aj tažko zohnatelné diely
Přílohy: |
07082014925 - kópia.jpg [ 162.5 KiB | Zobrazeno 44261 krát ]
|
030 - kópia.jpg [ 158.58 KiB | Zobrazeno 44261 krát ]
|
029 - kópia.jpg [ 131.52 KiB | Zobrazeno 44261 krát ]
|
001 (3) - kópia.jpg [ 175.81 KiB | Zobrazeno 44261 krát ]
|
43.jpg [ 54.56 KiB | Zobrazeno 44261 krát ]
|
No tak asi takto to bolo s tými čo pošli na sučiastky :( ;) , no kedže sa mi nechce písat milion príspevkov tak to dam snat aj s foto do jedného, zrejme sem ešte pribudne jeden moskvič a bude asi zelený a to fakt ;) :lol:
v R.2009 som dotrepal pôvodne M408 z 9/71, no v 82-tom mal menenu kasnu za 2140 oranžový, mal 38000 km, motor som predal do Kladna Jelenovi s toho zostal aj dnes už nezohnatelný motorový ram v celkom schopnom stave, či lemy pod zadné dvere čo sa nikdy ani kupit nedali :lol:
v 2010 som v lete dotrepal pôvodne biely 2138 r.v. 1/79+9/78, no ja som ho už zažil ako zelený 2140, bola to asi najlepšia kupa na ND čo som mal,kedže bol repasovaný a mal dost vecí zánovných aj ked bol strašne zhnitý
v 2012 som zadarmo dotrepal červený 2140 s platnými papiermi 7/77, to mi dal jeden pán aj z dielmi ešte aj na 407-ky , za blatník z toho predošleho čo som mu dal v r. 2010-tom, papiere zostali a su v depozite
v 2014 som dotrepal biely moskvič2140 čo bol dlho na bazoši s cenovkou 1000€, (RVA-29-80), bol to najkurioznejší moskvič aký som dotrepal, prvý majitel 5/79-3/85 s ním spravil takmer všetky km čo mal, bol vyváraný a mal prestriekané boky, no sfušovaný riadne k tomu ešte menené obloženia brzd a ináč bol uplne nedotnutý, mal dokonca zablombovaný aj nahon tachometra na prevodovke, len bol strašne zhnitý tak šiel do šrotu, ale zostalo z neho všetko v stave ako nové takmer aj tažko zohnatelné diely
|
|
|
|
Napsal: 08 pro 2014, 21:10 |
|
|
|
|