Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
no m7ad má odpovídat podle prodejce 15w40
no m7ad má odpovídat podle prodejce 15w40
|
|
|
|
Napsal: 22 zář 2008, 20:03 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
5550520 píše: zdar já tam ted nalil m7ad 15w40 texaco co se v Brne prodává ze sudu do vl. kanystru ,ale mám problém s tlakem oleje když je to teplý tak je na budíku tak 05 víc jen když je motor studenej co by to mohlo být? Buď je malý tlak... Nebo po ohřátí olej řídne. Konkrétně jsi tam nalil m7ad? nebo 15w40
[quote="5550520"]zdar já tam ted nalil m7ad 15w40 texaco co se v Brne prodává ze sudu do vl. kanystru ,ale mám problém s tlakem oleje když je to teplý tak je na budíku tak 05 víc jen když je motor studenej co by to mohlo být?[/quote]
Buď je malý tlak... Nebo po ohřátí olej řídne. Konkrétně jsi tam nalil m7ad? nebo 15w40
|
|
|
|
Napsal: 20 zář 2008, 12:09 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
zdar já tam ted nalil m7ad 15w40 texaco co se v Brne prodává ze sudu do vl. kanystru ,ale mám problém s tlakem oleje když je to teplý tak je na budíku tak 05 víc jen když je motor studenej co by to mohlo být?
zdar já tam ted nalil m7ad 15w40 texaco co se v Brne prodává ze sudu do vl. kanystru ,ale mám problém s tlakem oleje když je to teplý tak je na budíku tak 05 víc jen když je motor studenej co by to mohlo být?
|
|
|
|
Napsal: 20 zář 2008, 11:58 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
Aditiva a staré motory.... Moje zkušenosti jsou takové že auta ruské výroby mají velké průtoky olejových kanálků. Je velmi malé riziko že se kanál ucpe a způsobí že motor bude špatně mazat. Do Volh a Gazů jsem používal olej mad in Lidl (mimochodem tento no name oil produkuje italská společnost) a na nájezdy které máme dostačující kvalita a dobře mazal i v nízkých otáčkách i za vyšších teplot.
Aditiva a staré motory.... Moje zkušenosti jsou takové že auta ruské výroby mají velké průtoky olejových kanálků. Je velmi malé riziko že se kanál ucpe a způsobí že motor bude špatně mazat. Do Volh a Gazů jsem používal olej mad in Lidl (mimochodem tento no name oil produkuje italská společnost) a na nájezdy které máme dostačující kvalita a dobře mazal i v nízkých otáčkách i za vyšších teplot.
|
|
|
|
Napsal: 16 zář 2008, 17:01 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
jo a olej filtr je k sehnání nebo pasuje nějakej poddobnej třeba skoda 100 atd.A co benzín 408 muže natur. nebo ne? Roman
jo a olej filtr je k sehnání nebo pasuje nějakej poddobnej třeba skoda 100 atd.A co benzín 408 muže natur. nebo ne? Roman
|
|
|
|
Napsal: 05 zář 2008, 16:13 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
zdar, k té fotce z chytré knihy já mám z nádobky čističe jen 2 vývody takže furt tápu jak by to mělo být díky za odpověd Roman z Brna
zdar, k té fotce z chytré knihy já mám z nádobky čističe jen 2 vývody takže furt tápu jak by to mělo být díky za odpověd Roman z Brna
|
|
|
|
Napsal: 05 zář 2008, 10:06 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
Aleš píše: Motory 408 moc neznám, ale myslím si, že podle toho jak to popisuješ tak by to tak mělo být. I ten kohout pokud je vodorovně s čelem tak je vlastně otevřen, což by mělo být dobře. Upřesníme si terminologii - pokud vodorovně s čelem znamená rovnoběžně s čelem, tedy kolmo na trubku - tak je zavřený. Přiznám se, že jsem u lenochoda taky olejové hospodářství moc nezkoumal, ale podle mne to je tak, že čistič a chladič oleje jsou paralelně vedle sebe a zavřením toho kohoutu se pouze uzavře vstup do chladiče oleje, ale do čističe jde pořád.
[quote="Aleš"]Motory 408 moc neznám, ale myslím si, že podle toho jak to popisuješ tak by to tak mělo být. I ten kohout pokud je vodorovně s čelem tak je vlastně otevřen, což by mělo být dobře.[/quote]
Upřesníme si terminologii - pokud vodorovně s čelem znamená rovnoběžně s čelem, tedy kolmo na trubku - tak je zavřený. Přiznám se, že jsem u lenochoda taky olejové hospodářství moc nezkoumal, ale podle mne to je tak, že čistič a chladič oleje jsou paralelně vedle sebe a zavřením toho kohoutu se pouze uzavře vstup do chladiče oleje, ale do čističe jde pořád.
|
|
|
|
Napsal: 04 zář 2008, 23:21 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
něco z chytré knížky 1 odváděcí hadice chladiče 2 přiváděci hadice 3 chladič oleje 4 pojistný ventil 5 kohout 6 přiváděcí hadice čističe oleje 7 odváděcí hadice čističe 8 přívodní hadice mazací soustavy
Přílohy: |
olej.jpg [ 80.86 KiB | Zobrazeno 9168 krát ]
|
něco z chytré knížky 1 odváděcí hadice chladiče 2 přiváděci hadice 3 chladič oleje 4 pojistný ventil 5 kohout 6 přiváděcí hadice čističe oleje 7 odváděcí hadice čističe 8 přívodní hadice mazací soustavy
|
|
|
|
Napsal: 04 zář 2008, 20:32 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
Motory 408 moc neznám, ale myslím si, že podle toho jak to popisuješ tak by to tak mělo být. I ten kohout pokud je vodorovně s čelem tak je vlastně otevřen, což by mělo být dobře.
Pokud se pletu tak mě někdo opravte, rád se taky přiučím
Motory 408 moc neznám, ale myslím si, že podle toho jak to popisuješ tak by to tak mělo být. I ten kohout pokud je vodorovně s čelem tak je vlastně otevřen, což by mělo být dobře.
Pokud se pletu tak mě někdo opravte, rád se taky přiučím
|
|
|
|
Napsal: 04 zář 2008, 18:35 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
zdravím,tedka sem si dovezl 2138 s motorem 408 a mám dotázek,aolej filtru na kastli vedou 2 hadice jedna do bloku a jedna do chladiče oleje ale s chladiče vde hadice do kohoutu a hned se vrací smičkou zpet je to tak nebo ta smička je špatně?A co ten kohout mám ho v poloze vodorovně s p.čelem.Moc dík za radu mám jen st. octavii a tam je to uplně jinak Roman
zdravím,tedka sem si dovezl 2138 s motorem 408 a mám dotázek,aolej filtru na kastli vedou 2 hadice jedna do bloku a jedna do chladiče oleje ale s chladiče vde hadice do kohoutu a hned se vrací smičkou zpet je to tak nebo ta smička je špatně?A co ten kohout mám ho v poloze vodorovně s p.čelem.Moc dík za radu mám jen st. octavii a tam je to uplně jinak Roman
|
|
|
|
Napsal: 04 zář 2008, 18:17 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
Zdravím kolegu z MB, nevěděl jsem že se jedná zrovna o Reaktora. Právě jsem přefotil příslušné stránky z knížky a posílám ti to. Není to skenované, jen přefocené, ale čitelné je vše.
Zdravím kolegu z MB, nevěděl jsem že se jedná zrovna o Reaktora. Právě jsem přefotil příslušné stránky z knížky a posílám ti to. Není to skenované, jen přefocené, ale čitelné je vše.
|
|
|
|
Napsal: 05 čer 2008, 14:10 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
Návštěvník píše: Super díky moc, když jsem totiž měnil po převozu od vás u Reaktora olej tak jsem tam dal i aditiva na pročištění motoru ale bez výměny filtru.Teď je již vše ucpané tak došla řeč i na filtry. Takže mejlik djackal@seznam.cz Předem díky. Osobne bych tam zadna aditiva nelil. Pokud tam byl zapeceny olej nebo necistoty, tak mam dobrou zkusenost pridat do oleje normalni naftu a nechat motor nejaky cas bezet (samozdrejme s tim nejezdit, nebo to nejak turovat...). Kazdopadne filtry menit s kazdou vymenou oleje ...
[quote="Návštěvník"]Super díky moc, když jsem totiž měnil po převozu od vás u Reaktora olej tak jsem tam dal i aditiva na pročištění motoru ale bez výměny filtru.Teď je již vše ucpané tak došla řeč i na filtry. Takže mejlik djackal@seznam.cz Předem díky. 8-)[/quote]
Osobne bych tam zadna aditiva nelil. Pokud tam byl zapeceny olej nebo necistoty, tak mam dobrou zkusenost pridat do oleje normalni naftu a nechat motor nejaky cas bezet (samozdrejme s tim nejezdit, nebo to nejak turovat...). Kazdopadne filtry menit s kazdou vymenou oleje ...
|
|
|
|
Napsal: 05 čer 2008, 11:10 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
Super díky moc, když jsem totiž měnil po převozu od vás u Reaktora olej tak jsem tam dal i aditiva na pročištění motoru ale bez výměny filtru.Teď je již vše ucpané tak došla řeč i na filtry. Takže mejlik djackal@seznam.cz Předem díky.
Super díky moc, když jsem totiž měnil po převozu od vás u Reaktora olej tak jsem tam dal i aditiva na pročištění motoru ale bez výměny filtru.Teď je již vše ucpané tak došla řeč i na filtry. Takže mejlik djackal@seznam.cz Předem díky. 8-)
|
|
|
|
Napsal: 05 čer 2008, 10:25 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: výměna oleje u 2138 |
|
|
U motoru typu 408, neboli 1360 ccm jsou čističe dokonce dva. Jemný - to je ta černá plechovka v pravém předním rohu motorového prostoru a hrubý čistič je dole na bloku motoru. Napiš sem na sebe nějaký mejl a pošlu ti oskenovaný popis výměny oleje přímo z návodu.
U motoru typu 408, neboli 1360 ccm jsou čističe dokonce dva. Jemný - to je ta černá plechovka v pravém předním rohu motorového prostoru a hrubý čistič je dole na bloku motoru. Napiš sem na sebe nějaký mejl a pošlu ti oskenovaný popis výměny oleje přímo z návodu.
|
|
|
|
Napsal: 03 čer 2008, 22:05 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
výměna oleje u 2138 |
|
|
Prosím o stručný návod jak vyměnit olej u 2138 a kde je filtr jestli tam je.Děkuji
Prosím o stručný návod jak vyměnit olej u 2138 a kde je filtr jestli tam je.Děkuji
|
|
|
|
Napsal: 03 čer 2008, 21:49 |
|
|
|