| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 04 čer 2024, 09:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Vypočítej tři x deset a pak uber pět a přidej jedna = zapiš výsledek číslicemi:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Problémy s cukáním u 408
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408  Odpovědět s citací
Ha Klásek měl pravdu! Jsi pašák chlapče :lol:
Příspěvek Napsal: 08 říj 2013, 20:12
  Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408  Odpovědět s citací
V prvé řadě bych Vám rád poděkoval za vaše rady ;) .

Problém byl zjevně způsoben bincem v karburátoru. Karburátor jsem vyčistil a profoukal. Následně jsem ještě vyměnil palivový filtr ,který byl za dobu provozu již velmi znečistěný usazeninami z nádrže. To zjevně způsobovalo i jeho špatnou průchodnost a rozpuštěný binec se společně benzínem dostával do karburátoru.

Dnes jsem podnikl testovací jízdu a výsledek předčil má očekávání. Na všechny kvalty jede bezchybně a s plynovým pedálem lze nyní zacházet jemně a auto krásně ihned reaguje. :auto:
Příspěvek Napsal: 08 říj 2013, 19:12
  Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408  Odpovědět s citací
na začiatok sa chod na tom previest "za vlast a za rodinu" :D, ináč povedané toč to doblba, ak bude cukat na všetkých kvaltoch nestíha ti pumpa treba ju ináč podložiť, ale musí mimoriadne citelne trhat autom,až potom by som skúsil sviečky
Příspěvek Napsal: 06 říj 2013, 18:17
  Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408  Odpovědět s citací
Dej tam nový svíčky.Tím začni.
Příspěvek Napsal: 06 říj 2013, 17:44
  Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408  Odpovědět s citací
Zkusil bych karbec. Neznamená, že tam máš nový díly, že se tam nedostal starej bordel. Vytáhnout trysky, profouknout. Tím bych asi začal.
Příspěvek Napsal: 06 říj 2013, 16:12
  Předmět příspěvku:  Problémy s cukáním u 408  Odpovědět s citací
Zdravím ,už delší dobu pozoruji ,že auto při provozní teplotě a v otáčkách cuká. Například ,když musím podřadit na 3 a motor má vyšší otáčky ,tak citelně cuká . Když zařadím za 4 ,tak při nižších otáčkách bez potíží ,ale jakmile se rychlost pohybuje kolem 80 a otáčky se zvyšují ,tak opět začne pocukávat. Volnoběh drží krásně a pravidelně. Za studena se sytičem jede také bez cukání. Hladina se drží lehounce nad půlkou sklíčka.
Karburátor je po kompletní opravě a seskládán z nových dílů u pana Poláčka. V rozdělovači je nový palec a i víčko jsem dal nové . Nevím absolutně čím by to mohlo být.

Omlouvám se předem za neodborné popsání závady :!: .

Předem děkuji za rady ;)
Příspěvek Napsal: 06 říj 2013, 09:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting