| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 15 čer 2024, 21:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Patnáct / třemi to celé dvacetkrát plus jedna - zapiš výsledek číslicí.:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - karburator z aleca do 2140
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: karburator z aleca do 2140  Odpovědět s citací
Peter- Slovensko píše:
asi to bude blbá pripomienka ale vyčistil si ho riadne kompresorom celý a rieadne pobzeral, ono ta gulka by sa tam mala v pohode hýbat, takže predpokladam, že sa ti hýbe,
no s tým podtlakom maš pravdu, ono je tiež možné, že tebe tam vadí len ta diera čo neovplivníš ale z toho čo píšeš tam bude asi fakt problem

Petrík, favo je hlavne zle sprevodované podobne ako aleco,skus tam dat dif z pickupu a budeš prekvapený ako pôjde, ale to boli vtedy všetky auta socializmu len zlepené, že nejak to pôjde :lol:

Tak je pravda, že už jezdí o dost lépe po seřízení, opravě brzd a nákupem lepších pneumatik.
Souhlasím, že to spřevodování není dobré. Mě nejvíce vadí velký rozdíl při řazení 2. rychlostního stupně z 1. rychlostního stupně. Na 1. rychlostní stupeň se hodně točí a 2. rychlostní stupeň tam musí člověk dávat pomalu, jinak po letech začne vynechávat synchron a rychtají zuby. Zkrátka ta dvojka tam jde nejhůř a měl jsem možnost srovnávat. Další kapitolou je 5. rychlostní stupeň u prvních Favoritů, na 5 jede hodně rychle, ale motor na to nemá sílu. To mi skoro nevadí, protože ho roztočím a pak jede 150 a motor se moc netočí. Kopec s tím nejde vyjet. :lol:
Novější Favorit a Felicia má jinou převodovku, tam je to lépe sladěné a také tam jdou lépe řadit rychlosti.
Příspěvek Napsal: 27 črc 2015, 19:02
  Předmět příspěvku:  Re: karburator z aleca do 2140  Odpovědět s citací
asi to bude blbá pripomienka ale vyčistil si ho riadne kompresorom celý a rieadne pobzeral, ono ta gulka by sa tam mala v pohode hýbat, takže predpokladam, že sa ti hýbe,
no s tým podtlakom maš pravdu, ono je tiež možné, že tebe tam vadí len ta diera čo neovplivníš ale z toho čo píšeš tam bude asi fakt problem

Petrík, favo je hlavne zle sprevodované podobne ako aleco,skus tam dat dif z pickupu a budeš prekvapený ako pôjde, ale to boli vtedy všetky auta socializmu len zlepené, že nejak to pôjde :lol:
Příspěvek Napsal: 21 črc 2015, 15:29
  Předmět příspěvku:  Re: karburator z aleca do 2140  Odpovědět s citací
Peter- Slovensko píše:
síce som to nerobil ale viem, že ked to spravíš opačne tak to auto ide lepšie, takže ked to vyriešiš takto treba sa zmierit, že to pravdepodobne pôjde citelne horšie ako teraz

S tím musím souhlasit, bude to "přiškrcené". Bude menší spotřeba, ale nepojede to tolik.
Karburátor s podtlakovou komorou má také Škoda Favorit. Nevím jak bude reagovat Moskvič, ale u Škody Favorit má zkušenost, že dokud motor hodně nevytočím, tak na vyšší rychlostní stupeň se mu nechce vůbec zrychlit.
Karburátor mám rok po vyčištění a seřízení. Zase se to špatně posuzuje, když motor Favorit je menší a má menší výkon.
Příspěvek Napsal: 19 črc 2015, 21:07
  Předmět příspěvku:  Re: karburator z aleca do 2140  Odpovědět s citací
To si me moc nepotesil. Pokud neco vim o karbech, tak podtlakem ovladana druha komora je lepsi nez postupne otevirani druhe klapky.
ja ma pri pridavani citelnou diru kdy motor bezi pak jako by nemel palivo a chcipa a pak zas vyleti do otacek.
toto jsem chtel eliminovat. jeste snad opravit akceleracni pumpicku na youtube ukazoval nejaky rus, ze se tam musi vymenit 3mm kulicka a zaklepnout do sedla.
Příspěvek Napsal: 17 črc 2015, 20:11
  Předmět příspěvku:  Re: karburator z aleca do 2140  Odpovědět s citací
síce som to nerobil ale viem, že ked to spravíš opačne tak to auto ide lepšie, takže ked to vyriešiš takto treba sa zmierit, že to pravdepodobne pôjde citelne horšie ako teraz
Příspěvek Napsal: 17 črc 2015, 14:04
  Předmět příspěvku:  karburator z aleca do 2140  Odpovědět s citací
delal uz to nekdo?
daval nekdo karburator z aleca do 2140?
libi se mi podtlakove otevirani druhe klapky a tak bych to chtel realizovat.
na karbu jsou 3 vyvody. benzin je jasny, ale jsou tam dalsi 2.
jedna asi podtlak pro posilovac a druhy je pravdepodobne ovladani ekonostatu (uzavirani paliva pri brzdeni motorem)
poprosil bych i o nastavovaci parametry, pripadne nejakou prirucku k alecu.
o poznatky se podelim, dekuji tomek
ps: karb je to: DAAZ 2140-1107010-10
Příspěvek Napsal: 15 črc 2015, 06:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting