Tenkrát ten angličan měl přítelkyni češku a jezdili po české republice a skupovali vozidla socialistické výroby, kdy v den kdy přijel pro mého moskviče, tak on přijel anglickou dodávkou a jeho přítelkyně IFA F9. Já jsem tehdy prodal M 407 za celých 8.000,-Kč. i s ND. Auto jsem odhlásil na tu přítelkyni a dodnes je vozidlo v převodu. Asi za měsíc mi bylo posláno foto z Anglie, kde měl ten angličan mezi Wartburgy, Barkasy, a jinýmu vozidly ze soc. bloku i mého Moskviče i s tou českou SPZ. Bohužel dodnes se mi nedochovala ani fotka a ni adresa toho angličana.
Přílohy:
M407malý zel.jpg [ 114.56 KiB | Zobrazeno 7373 krát ]
Tenkrát ten angličan měl přítelkyni češku a jezdili po české republice a skupovali vozidla socialistické výroby, kdy v den kdy přijel pro mého moskviče, tak on přijel anglickou dodávkou a jeho přítelkyně IFA F9. Já jsem tehdy prodal M 407 za celých 8.000,-Kč. i s ND. Auto jsem odhlásil na tu přítelkyni a dodnes je vozidlo v převodu. Asi za měsíc mi bylo posláno foto z Anglie, kde měl ten angličan mezi Wartburgy, Barkasy, a jinýmu vozidly ze soc. bloku i mého Moskviče i s tou českou SPZ. Bohužel dodnes se mi nedochovala ani fotka a ni adresa toho angličana.
Napsal: 13 úno 2009, 20:49
mo412
Předmět příspěvku:
Re: M 407
Vau pekný kúsok takže v Anglii ak sa možem opítať za koľko si ho predal?
Vau :o pekný kúsok takže v Anglii ak sa možem opítať za koľko si ho predal?
Napsal: 13 úno 2009, 20:04
l.brod
Předmět příspěvku:
Re: M 407
jo moc pěknej
jo moc pěknej
Napsal: 13 úno 2009, 15:15
Stanislav1282
Předmět příspěvku:
M 407
Tak tohle vozidlo jsem před 1998 vlastnil, zcela původní po prvním majiteli, ale vzhledem k tomu, že jsem se pak rozváděl tak jsem ho prodal angličanovi a Moskvič skončil v Anglii.
Přílohy:
Moskvič 407 zel malá 1.jpg [ 110.11 KiB | Zobrazeno 7138 krát ]
Moskvič 407 malá 2.jpg [ 115.67 KiB | Zobrazeno 7454 krát ]
Tak tohle vozidlo jsem před 1998 vlastnil, zcela původní po prvním majiteli, ale vzhledem k tomu, že jsem se pak rozváděl tak jsem ho prodal angličanovi a Moskvič skončil v Anglii.