Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
KOPR píše: Bohužel já jsem výhradně na stará vozy poslední MB co mě líbit jsou sourozenci MB 123 Musím s tebou souhlasit. Tyto typy byly jedny z nejlepších. Říká se, že poslední dobrý Mercedes je typ W126. Někdo jiný ještě tvrdí že až ten po něm W140 ( Mamut ), ale to je sporné, protože měl v sobě už mnoho elektroniky, ale byl bytelný jako tank. To co přišlo po nich už není ono. Je to samá elektronika a to se rovná = čím více pí.. tím se dříve něco pos... Nejpopulárnější a nejlepší držáky jsou typy W123 a W124. Mě osobně se právě líbí i ta starší W115, která má ještě kouzlo staré doby.
Přílohy: |
123-2.jpg [ 48.32 KiB | Zobrazeno 17994 krát ]
|
123-1.jpg [ 68.85 KiB | Zobrazeno 17994 krát ]
|
[quote="KOPR"]Bohužel já jsem výhradně na stará vozy poslední MB co mě líbit jsou sourozenci MB 123[/quote] Musím s tebou souhlasit. Tyto typy byly jedny z nejlepších. Říká se, že poslední dobrý Mercedes je typ W126. Někdo jiný ještě tvrdí že až ten po něm W140 ( Mamut ), ale to je sporné, protože měl v sobě už mnoho elektroniky, ale byl bytelný jako tank. To co přišlo po nich už není ono. Je to samá elektronika a to se rovná = čím více pí.. tím se dříve něco pos... ;) Nejpopulárnější a nejlepší držáky jsou typy W123 a W124. Mě osobně se právě líbí i ta starší W115, která má ještě kouzlo staré doby.
|
|
|
|
Napsal: 04 zář 2008, 16:04 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Bohužel já jsem výhradně na stará vozy poslední MB co mě líbit jsou sourozenci MB 123
Bohužel já jsem výhradně na stará vozy poslední MB co mě líbit jsou sourozenci MB 123
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 21:02 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
JJ, Masařky ( W210 ) jsou taky moc pěkný
Přílohy: |
Masařka.jpg [ 35.91 KiB | Zobrazeno 18048 krát ]
|
JJ, Masařky ( W210 ) jsou taky moc pěkný 8-)
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 20:04 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
to je škoda masařka je masařka
:( to je škoda masařka je masařka :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 19:55 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Dokonce kámoš měl W115 - nádherné svezeníčko tak jako ve W123. Velké pohodlné křesla, místa kolem jak sviňa, kufr velký a spotřeba okolo 8 až 10 litrů nafty. Ja třeba musel tu W126 prodat i s finančních důvodů. Pokud jsem chtěl provozovat dvě auta ( Moskviče + ještě něco ) tak musela jít z domu
Přílohy: |
Fotografie(20).jpg [ 34.21 KiB | Zobrazeno 18062 krát ]
|
Dokonce kámoš měl W115 - nádherné svezeníčko tak jako ve W123. Velké pohodlné křesla, místa kolem jak sviňa, kufr velký a spotřeba okolo 8 až 10 litrů nafty.
Ja třeba musel tu W126 prodat i s finančních důvodů. Pokud jsem chtěl provozovat dvě auta ( Moskviče + ještě něco ) tak musela jít z domu :cry:
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 19:48 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Ty jo můj člověk taky toužím po mb 123 ale to už by bylo třetí auto a to už nedám
Ty jo můj člověk taky toužím po mb 123 ale to už by bylo třetí auto a to už nedám :D
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 19:39 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
OK, pokud dorazím tak pokecáme jak o té barvě tak i o jiných věcech
OK, pokud dorazím tak pokecáme jak o té barvě tak i o jiných věcech :pivo:
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 19:32 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Ah, tak. Ja jsem myslel, ze tam mas neco do cineni. Manzelka je totiz z Trebicska, vsak ji take vemu s sebou na sraz. Aleš píše: Nee, nikdy. Jen jednou týden u toho bílého jsem měl spz Hradec králové. Koupil jsem auto a neměl prachy na přepis
Ah, tak. Ja jsem myslel, ze tam mas neco do cineni. Manzelka je totiz z Trebicska, vsak ji take vemu s sebou na sraz. [quote="Aleš"]Nee, nikdy. Jen jednou týden u toho bílého jsem měl spz Hradec králové. Koupil jsem auto a neměl prachy na přepis :lol:[/quote]
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 19:15 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Nee, nikdy. Jen jednou týden u toho bílého jsem měl spz Hradec králové. Koupil jsem auto a neměl prachy na přepis
Nee, nikdy. Jen jednou týden u toho bílého jsem měl spz Hradec králové. Koupil jsem auto a neměl prachy na přepis :lol:
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 19:01 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Jako Ostravak mels Trebicskou znacku ? Aleš píše: S tím parkováním mám nejednu historku . Policie šla v centru Ostavy a rozdávala pokuty za špatné parkování. V tom uviděli mé auto stát ze šikma jednou částí na chodníku a dokonce jedním kolem na trávě. Přišly k autu, obešli ho celkem asi třikrát, chvíli si něco povídali a pak šli dál. Nikdy jsem nedostal za parkování pokutu. Každý druhý měl pokutu jen ja co parkoval na přechodu tak nikdy. Asi se báli toho, jakého papaláše to může být a že by mohli mít později problémy tak raději šli vždy o auto dál
Jako Ostravak mels Trebicskou znacku ? :o [quote="Aleš"]S tím parkováním mám nejednu historku :lol: . Policie šla v centru Ostavy a rozdávala pokuty za špatné parkování. V tom uviděli mé auto stát ze šikma jednou částí na chodníku a dokonce jedním kolem na trávě. Přišly k autu, obešli ho celkem asi třikrát, chvíli si něco povídali a pak šli dál. Nikdy jsem nedostal za parkování pokutu. Každý druhý měl pokutu jen ja co parkoval na přechodu tak nikdy. Asi se báli toho, jakého papaláše to může být a že by mohli mít později problémy tak raději šli vždy o auto dál :lol:[/quote]
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 18:56 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Mé současné přibližovadlo a občasný dělník. Jedná se o Mercedes Benz W202, 2.0 kompresor, r.v.98. výkon 191 koní a zrychlení okolo 8,5 sekundy a maximálka končí někde u 260km/h., takže zábavy s ním je až až. Mám ho hlavně na rychlé přesuny z bodu A do bodu B. Je to klasický starší kombi třídy C
Přílohy: |
C - kombi.jpg [ 61.11 KiB | Zobrazeno 18107 krát ]
|
C interier.jpg [ 57.81 KiB | Zobrazeno 18106 krát ]
|
Mé současné přibližovadlo a občasný dělník. Jedná se o Mercedes Benz W202, 2.0 kompresor, r.v.98. výkon 191 koní a zrychlení okolo 8,5 sekundy a maximálka končí někde u 260km/h., takže zábavy s ním je až až. Mám ho hlavně na rychlé přesuny z bodu A do bodu B. Je to klasický starší kombi třídy C
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 18:47 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Jako pracovní vůz na přechodnou dobu jsem měl Škoda Felicia 1.3 MPI, r.v.99, výbava social edition ( madla a kšandy ). Celou jsem ji pospravoval ( oba zadní lemy, př.blatníky a páté dveře ), vyndal sedadla a makala do roztrhání těla . Co ta odvozila materiálu. Akorát toho na ní bylo asi moc, bo se musela měnit zadní náprava a pár věcí na podvozku a motoru co nevydrželo zátěž ( auto na to nebylo stavěné a v Boleslavy tomu zapoměli dát koně ). Jinak jezdila denně, nikdy nebyl větší problém, že by nás nechala na cestě. No a až už to měla za sebou, tak skončila někde na součástky Budu se časem muset poohlédnout po dalším levném dělníku
Přílohy: |
Felicia.jpg [ 68.8 KiB | Zobrazeno 18110 krát ]
|
Jako pracovní vůz na přechodnou dobu jsem měl Škoda Felicia 1.3 MPI, r.v.99, výbava social edition ( madla a kšandy :lol: ). Celou jsem ji pospravoval ( oba zadní lemy, př.blatníky a páté dveře ), vyndal sedadla a makala do roztrhání těla :mrgreen: . Co ta odvozila materiálu. Akorát toho na ní bylo asi moc, bo se musela měnit zadní náprava a pár věcí na podvozku a motoru co nevydrželo zátěž ( auto na to nebylo stavěné a v Boleslavy tomu zapoměli dát koně :cry: ). Jinak jezdila denně, nikdy nebyl větší problém, že by nás nechala na cestě. No a až už to měla za sebou, tak skončila někde na součástky :lol:
Budu se časem muset poohlédnout po dalším levném dělníku :lol:
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 18:46 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
Už od dětství se mi líbil jeden typ Mercedesu, byl to takový jeden z mých snů a ten jsem si nakonec splnil. Jednalo se o typ Mercedes Benz W126 300 SEL nebo-li starší třída S. Byl to rok výroby 1990, bývalé auto z Ambasády. Takový správný mafiánský vůz. V ničem pohodlnějším jsem ještě nejel – a to jsem jezdil i s novými třídami S !!! Na svou délku 5285mm se s ním docela dobře i manipulovalo. S parkováním si člověk nelámal hlavu. Vždy jsem zaparkoval. Když nebylo nikde volno tak na chodníku, přechodu pro chodce či trávě bylo vždy místa dost. Auto mělo i na dnešní poměry nadstandardní výbavu. Z hlavy si vzpomenu na pár věcí: 4x el.okna, el. zrcátko pravé, automat s přepínáním režimů jízdy, vyhřívání předních sedaček i zadních sedaček, tónovaná skla, vyhřívané ostřikovače včetně nádobky, airbagy, ABS ,ASR, tempomat, uzávěrka diferenciálu, osvětlená zrcátka v slunečních clonách , kořenové dřevo, automatická anténa, ohřívání zámku, nástupní světla ve dveřích, čtecí lampičky vzadu, dvojitý klakson, al. kola, centrál, servo, venkovní teploměr, pérování Nivo matic, atd. atd. Je toho opravdu moc. Dnešní jakoby luxusní vozy zn.VW apod. se můžou vedle tohoto auta jen stydět
Přílohy: |
Meda 1.jpg [ 118.63 KiB | Zobrazeno 18117 krát ]
|
Meda 2.jpg [ 103.46 KiB | Zobrazeno 18117 krát ]
|
Meda 3.jpg [ 166.85 KiB | Zobrazeno 18118 krát ]
|
Už od dětství se mi líbil jeden typ Mercedesu, byl to takový jeden z mých snů a ten jsem si nakonec splnil. Jednalo se o typ Mercedes Benz W126 300 SEL nebo-li starší třída S. Byl to rok výroby 1990, bývalé auto z Ambasády. Takový správný mafiánský vůz. V ničem pohodlnějším jsem ještě nejel – a to jsem jezdil i s novými třídami S !!! Na svou délku 5285mm se s ním docela dobře i manipulovalo. S parkováním si člověk nelámal hlavu. Vždy jsem zaparkoval. Když nebylo nikde volno tak na chodníku, přechodu pro chodce či trávě bylo vždy místa dost. Auto mělo i na dnešní poměry nadstandardní výbavu. Z hlavy si vzpomenu na pár věcí: 4x el.okna, el. zrcátko pravé, automat s přepínáním režimů jízdy, vyhřívání předních sedaček i zadních sedaček, tónovaná skla, vyhřívané ostřikovače včetně nádobky, airbagy, ABS ,ASR, tempomat, uzávěrka diferenciálu, osvětlená zrcátka v slunečních clonách , kořenové dřevo, automatická anténa, ohřívání zámku, nástupní světla ve dveřích, čtecí lampičky vzadu, dvojitý klakson, al. kola, centrál, servo, venkovní teploměr, pérování Nivo matic, atd. atd. Je toho opravdu moc. Dnešní jakoby luxusní vozy zn.VW apod. se můžou vedle tohoto auta jen stydět
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 18:43 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - auta |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Aleš - auta |
|
|
Tak moje první auto byl Moskvič 2140, r.v. 1979. Zdědil jsem ho ve svých 17 letech po otci. Ten si koupil Ladu 2107 ( kterou má dodnes ), takže jsem se stal majitelem Moskviče a začal si ho sám udržovat a starat se o něj. Vypadal stejně, jako tenhle ten ( majiteli tohoto vozu se tím omlouvám za zveřejnění )
Přílohy: |
125735_1.jpg [ 60.11 KiB | Zobrazeno 18144 krát ]
|
Tak moje první auto byl Moskvič 2140, r.v. 1979. Zdědil jsem ho ve svých 17 letech po otci. Ten si koupil Ladu 2107 ( kterou má dodnes ), takže jsem se stal majitelem Moskviče a začal si ho sám udržovat a starat se o něj. Vypadal stejně, jako tenhle ten :lol: ( majiteli tohoto vozu se tím omlouvám za zveřejnění :D )
|
|
|
|
Napsal: 03 zář 2008, 18:36 |
|
|
|
|