| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 20:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Patnáct / třemi to celé dvacetkrát plus jedna - zapiš výsledek číslicí.:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Petr M408
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Pěkné :mnam: .

A co ta kaplička přístrojů :?: :?:
Je nějaká hotová :?:

O tomhle plastu teda také přemýšlím, ale ta kaplička je přednější.

:auto:
Příspěvek Napsal: 07 dub 2014, 17:17
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Mně to sedlo velmi obstojně a ta úchytka taky neseděla přesně, ale dala se doštelovat.
Příspěvek Napsal: 06 dub 2014, 08:43
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Po dvou letech odstávky z provozu nějaké malé vylepšení.
Už jsem sice několik replik lišty prodal, ale nikdo se neozval se zkušenostmi z montáže. Tak jsem si to konečně zkusil sám, no je to docela porod.
Replika je dělaná podle ruské, tam už jsem musel posouvat montážní šroub na pravé straně, aby to vyšlo do otvorů v palubovce.
Ale stejně se bude muset zvětšovat výřez pro dvířka odkládací schránky. Na obrázku označeno zelenou šipkou, odříznuto cca 4 mm.


Přílohy:
Lista_old.jpg
Lista_old.jpg [ 47.46 KiB | Zobrazeno 13489 krát ]
Lista_new.jpg
Lista_new.jpg [ 46.53 KiB | Zobrazeno 13489 krát ]
orez.jpg
orez.jpg [ 16.67 KiB | Zobrazeno 13489 krát ]
Příspěvek Napsal: 05 dub 2014, 21:40
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Aleš píše:
Petr: Pěkná práce. Buben máš v komaxitu, nebo je to klasická barva?
A co se týče dynama, tak pokud ho kolega nevyhodil, tak bych ti ho dovezl na sraz. Nám ve sklepě akorát překáží :D

Jamaican: S tou kapalinou má Libor pravdu. Žlutá brzdovka je agresivní jak k hadicím tak i ke gumičkám. Jinak trubku by jsi měl v pohodě povolit. Například u mého vozu šly povolit úplně všechny. S jednou jedinou byl problém, ale po chvilce citové práce a přemlouvání šla i ona povolit, prostě měď je meď :ok: :mrgreen:

Bubny jsou stříknutý ze spreje ALU-ZINC. Je to pokus, co to udělá, je to barva odolná do 300°C. Spíš je problém bubny zbavit rezu po těch letech, u starších se to ani oloupat nedá.
Příspěvek Napsal: 23 kvě 2010, 22:40
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
venca58 píše:
Malý dotaz páni kolegové,souhlasím s Vámi co se týče červené brzdovky,ale kde ji berete ?To máte nasyslené zásoby doma ?Ve středních Čechách o ní nezavadím,tady se už neprodává?Já myslel že ji už nevyrábí! :o :?



Ve středních čechách ji vyrábí VELVANA ve VELVARECH..... takže je k dostání bez problémů.
Příspěvek Napsal: 23 kvě 2010, 05:46
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Vidim to tak ,ze prejdu na cervenou brzdovku podle toho co tu ctu 8-)
Jediné auto ve ,kterém mam cervenou je modra LADA2101 a brzdy i kdyz vetsinu roku stoji jsou porad OK v ostatnich mam zlutou a brzdy zlobí :evil:
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 21:00
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
libor píše:
Jamaican píše:
Petr pěkná práce :ok:

Jak jsi rozdělal brzdové hadice :?: Moje 408/1 je začíná mít trochu rozpraskané :( v pozdější době bych chtěl osadit nové ,ale mám obavy z ukroucení brzdové trubičky.Máš na to nějaký zvláští postup :?: ;)


Když to nejde povolit,je dobré to nahřát plynem.Jinak ukroucená hadice:my jsme si udělali přípravek na rozklepnutí konce hadice.Budem dělat všechny měděné.Nedoporučuju dávat žlutou kapalinu do auta, které jede 3x za rok. :ok:

Přesně jak píše Libor. Chce to trpělivost, prostříkat něčím na povolování rezavých šroubů, nahřát plynem, prolít olejem.
Hadice jsem dělal už před rokem. Tak jak píše Libor nabobtnaly, kola přibrzďovaly, bubny se postupně ohřívaly, o to víc to brzdilo. Ohřál jsem to tak že barva na diskách kol dělala puchýře.
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 20:54
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Dá se pořád ještě sehnat, ale jen jeden z deseti obchodů jí má :mrgreen:. Nedávno jsem jí viděl v auto kelly a nebo ji zkus pohledat na netu, např. zde jí mají http://oleje.cz/eshop/seznam_prod.php?ss=Syntol+%E8erven%FD&simg.x=0&simg.y=0
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 19:37
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Malý dotaz páni kolegové,souhlasím s Vámi co se týče červené brzdovky,ale kde ji berete ?To máte nasyslené zásoby doma ?Ve středních Čechách o ní nezavadím,tady se už neprodává?Já myslel že ji už nevyrábí! :o :?
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 19:29
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Petr: Pěkná práce. Buben máš v komaxitu, nebo je to klasická barva?
A co se týče dynama, tak pokud ho kolega nevyhodil, tak bych ti ho dovezl na sraz. Nám ve sklepě akorát překáží :D

Jamaican: S tou kapalinou má Libor pravdu. Žlutá brzdovka je agresivní jak k hadicím tak i ke gumičkám. Jinak trubku by jsi měl v pohodě povolit. Například u mého vozu šly povolit úplně všechny. S jednou jedinou byl problém, ale po chvilce citové práce a přemlouvání šla i ona povolit, prostě měď je meď :ok: :mrgreen:
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 18:06
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Mám zkušenost s tím ,že ty hadice naboptnají,šlápneš na brzdu a kolo zůstane zabržděné.Dva roky po sobě jsem je měnil.Všimni si někdy jak jsou po delší době stání zaoxidované válečky.To se u červené nestane a proto dávám do veteránů červenou.Žlutá není špatná pokud jezdíš často.Koupil jsem auto, které stálo několik let,vyšlapal jsem starou červenou kapalinu a nalel novou.Brzdí všechny kola, a to bez problémů.Válečky šly ven bez problémů.Jenom se některé gumičky vyměnily.
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 10:26
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Libor děkuji za radu ;) jinak pročpak nedoporučuješ zlutou brzdovku když auto jezdí velice málo ?? :? 8-)
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 08:08
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Jamaican píše:
Petr pěkná práce :ok:

Jak jsi rozdělal brzdové hadice :?: Moje 408/1 je začíná mít trochu rozpraskané :( v pozdější době bych chtěl osadit nové ,ale mám obavy z ukroucení brzdové trubičky.Máš na to nějaký zvláští postup :?: ;)


Když to nejde povolit,je dobré to nahřát plynem.Jinak ukroucená hadice:my jsme si udělali přípravek na rozklepnutí konce hadice.Budem dělat všechny měděné.Nedoporučuju dávat žlutou kapalinu do auta, které jede 3x za rok. :ok:
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 08:05
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Petr pěkná práce :ok:

Jak jsi rozdělal brzdové hadice :?: Moje 408/1 je začíná mít trochu rozpraskané :( v pozdější době bych chtěl osadit nové ,ale mám obavy z ukroucení brzdové trubičky.Máš na to nějaký zvláští postup :?: ;)
Příspěvek Napsal: 22 kvě 2010, 07:47
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Petr408 píše:
Ty motory 408 jsou prokletí :lol: . Tohle mám v plánu, koukám, že měl barvu jahodovou jak můj, je to tak ? A je línej nebo se hádá, když čtu nic moc.

Zas úplná katastrofa to není, je na tom ještě dost práce. Byla to taková poloviční oprava motoru-výbrus válců, nové písty, zabroušení ventilů. Jinak jsem ten motor poskládal z toho "co dům dal". Takže nějaké problémy tam ještě jsou - nefunguje dynamo, prosakuje jedna mrazová zátka na bloku motoru, začala se rozpadat spojka.
Ale jinak po namontování a napumpování benzínu motor chytl na otočení klíčkem a to byla po té dřině rajská hudba.
Ještě předtím byla na programu přední náprava: čepy, ložiska, brzdy.


Přílohy:
cepy01.jpg
cepy01.jpg [ 55.6 KiB | Zobrazeno 14851 krát ]
cepy02.jpg
cepy02.jpg [ 54.44 KiB | Zobrazeno 14851 krát ]
cepy03.jpg
cepy03.jpg [ 38.65 KiB | Zobrazeno 14851 krát ]
Příspěvek Napsal: 21 kvě 2010, 21:50
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Chce to opravdu klidnější jízdu. Myslím, že to není špatný motor, jenom nesnáší extrémní otáčky a závodní jízdu.
Jamaican: Myslím, že se nemusíš bát. Já to psal tak vtipně, že už budu třetí, kdo tady asi bude psát o výměně motoru 408. Zase osobně nemůžu očekávat zázraky, když má Ivan najeto okolo 200 000 km a sloužil jako pracovní auto, otec motor nešetřil a 2 roky vlastně jezdil s plním zatížením. Můj děda měl 408/1 služební a jezdil jako ďas, najel 150 000 km a pak ho prodali. Záleží na podmínkách.
Příspěvek Napsal: 19 kvě 2010, 08:53
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Ničeho se neděs. Já jsem původně taky toužil po 15kovým motoru, shoda okolností ke mně přiváli jenom 408. Když nemáš potřebu to honit jako šílenec a stačí když se jenom povozíš, tak to v pohodě stačí. On ten motor zas takovej lenoch není, do těch 80 je docela svižnej. A já když v tom jedu, tak se jenom kochám a vychutnávám si jízdu a na to ten motor v pohodě stačí. Jinak já mám v zelenáči motor, který má najeto 90 000 km a jede jako víno, jenom si brouká.
Příspěvek Napsal: 18 kvě 2010, 18:45
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Když tady tak pročítám začínám se děsit toho co se skrývá pod kapotou mojí 408/1 :strach:
Vzhledem k tomu ,ze jsem ten motor ještě prořádně neotestoval tak se bojím toho co se objeví po delší trase :strach:

Když jsem zkoušel na provozní teplotu jaký má odpych a chod motoru v otáčkách tak dopadl na vybornou.
Na jedničku jsem nádherně vystartoval :) až jsem se divil kdyz jsem o tom motoru četl :)

Zřejmě začnu s repasi mého druhého motoru 408 abych ho měl pro jistotu v záloze :)
Příspěvek Napsal: 18 kvě 2010, 17:35
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Ty motory 408 jsou prokletí :lol: . Tohle mám v plánu, koukám, že měl barvu jahodovou jak můj, je to tak ? A je línej nebo se hádá, když čtu nic moc.
Příspěvek Napsal: 17 kvě 2010, 10:51
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M408  Odpovědět s citací
Tak pozerám, že tých čo majú technické problémy je viac ale snád to nejak dobojujeme
Příspěvek Napsal: 17 kvě 2010, 09:57
  Předmět příspěvku:  Petr M408  Odpovědět s citací
Snaha o zprovoznění 4-oka - výměna motoru tento víkend. Jestli to nedoladím do Štramberka, tak nemám žádného Moskviče, kterým bych přijel. Jede to, ale není to nic moc, a já jsem sedřenej jak kůň.


Přílohy:
Motor_01.JPG
Motor_01.JPG [ 118.64 KiB | Zobrazeno 14973 krát ]
Motor_02.JPG
Motor_02.JPG [ 96.74 KiB | Zobrazeno 14973 krát ]
Motor_03.JPG
Motor_03.JPG [ 114.28 KiB | Zobrazeno 14973 krát ]
Příspěvek Napsal: 16 kvě 2010, 22:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting