Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Aleš píše: Tak jsme opět po dvou letech absolvovali STK bez ztáty kytičky.( Tak to má být Gratuluji K té druhé části Tvého příspěvku - možná se jen nesešli ti správní lidé......
[quote="Aleš"]Tak jsme opět po dvou letech absolvovali STK bez ztáty kytičky.([/quote] Tak to má být :D Gratuluji ;) K té druhé části Tvého příspěvku - možná se jen nesešli ti správní lidé......
|
|
|
|
Napsal: 23 dub 2022, 16:20 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Tak jsme opět po dvou letech absolvovali STK bez ztáty kytičky. Akorát jsem ze včerejší jízdy měl divný pocity. Vždy když jsem přijel na STK tak jsem způsobil malý rozruch, v podstatě každý se přišel podívat, popovídat o starých dobách, někteří se rozvykládali a zavzpomínali, ale včera nic, jen divné pohledy lidí. Možná to byl jen můj dojem, ale kdo ví
Přílohy: |
stk.jpg [ 164.51 KiB | Zobrazeno 17473 krát ]
|
Tak jsme opět po dvou letech absolvovali STK bez ztáty kytičky.
Akorát jsem ze včerejší jízdy měl divný pocity. Vždy když jsem přijel na STK tak jsem způsobil malý rozruch, v podstatě každý se přišel podívat, popovídat o starých dobách, někteří se rozvykládali a zavzpomínali, ale včera nic, jen divné pohledy lidí. Možná to byl jen můj dojem, ale kdo ví :(
|
|
|
|
Napsal: 23 dub 2022, 15:09 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
valda1971 píše: Aleš píše: Tak jsme tento týden s mou dvanáctkou opět po dvou letech absolvovali STK A zajisté bez závad - že ? Gratulka (tedy doufám ) Jj, bez ztráty kytičky. Jediné co člověku zkazí náladu je cena toho STK
[quote="valda1971"][quote="Aleš"]Tak jsme tento týden s mou dvanáctkou opět po dvou letech absolvovali STK[/quote] A zajisté bez závad - že ? Gratulka (tedy doufám :) )[/quote] Jj, bez ztráty kytičky. Jediné co člověku zkazí náladu je cena toho STK
|
|
|
|
Napsal: 26 dub 2020, 10:12 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Aleš píše: Tak jsme tento týden s mou dvanáctkou opět po dvou letech absolvovali STK A zajisté bez závad - že ? Gratulka (tedy doufám )
[quote="Aleš"]Tak jsme tento týden s mou dvanáctkou opět po dvou letech absolvovali STK[/quote] A zajisté bez závad - že ? Gratulka (tedy doufám :) )
|
|
|
|
Napsal: 25 dub 2020, 17:46 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Tak jsme tento týden s mou dvanáctkou opět po dvou letech absolvovali STK
Přílohy: |
stk1.jpg [ 131.82 KiB | Zobrazeno 29544 krát ]
|
stk2.jpg [ 138 KiB | Zobrazeno 29544 krát ]
|
Tak jsme tento týden s mou dvanáctkou opět po dvou letech absolvovali STK
|
|
|
|
Napsal: 25 dub 2020, 16:03 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Jelikož mám příští víkend pracovní a nestihnul bych si auto přichystat na jarní sraz, pustil jsem se do každoročního rituálu již dnes. Zatím jsem teda stihl vyčistit a naimpregnovat vnitřek kabiny ( stropnice, sedačky, sloupky, podlážky, tapecírka atd atd ), prostě půl dne práce. Venek auta mě ještě čeká
Přílohy: |
20160514_135629(0).jpg [ 210.99 KiB | Zobrazeno 48235 krát ]
|
20160514_135647.jpg [ 204.94 KiB | Zobrazeno 48235 krát ]
|
Jelikož mám příští víkend pracovní a nestihnul bych si auto přichystat na jarní sraz, pustil jsem se do každoročního rituálu již dnes. Zatím jsem teda stihl vyčistit a naimpregnovat vnitřek kabiny ( stropnice, sedačky, sloupky, podlážky, tapecírka atd atd ), prostě půl dne práce. Venek auta mě ještě čeká 8-)
|
|
|
|
Napsal: 14 kvě 2016, 17:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Já se přiznám, že s toho mám srandu. Když mi Ali říkal že bude STK, tak jsem věděl že uvidí pořádné auto, u kterého všem padne huba až na zem, a že takové krásné auto musí projít i kdyby nechtělo. Já když kouknu na foto, tak bych řekl že to auto právě vyjelo z linky, no prostě nádhera . Myslím že kdokoliv se stará pečlivě o auto, tak by neměl mít problém.
Já se přiznám, že s toho mám srandu. Když mi Ali říkal že bude STK, tak jsem věděl že uvidí pořádné auto, u kterého všem padne huba až na zem, a že takové krásné auto musí projít i kdyby nechtělo. Já když kouknu na foto, tak bych řekl že to auto právě vyjelo z linky, no prostě nádhera :mnam: . Myslím že kdokoliv se stará pečlivě o auto, tak by neměl mít problém.
|
|
|
|
Napsal: 09 kvě 2016, 18:59 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Děkuji všem za chválu. Vždy když jedu na STK tak mám obavy, aby vše fungovalo jak má - hlavně teda brzdy
Děkuji všem za chválu. Vždy když jedu na STK tak mám obavy, aby vše fungovalo jak má - hlavně teda brzdy
|
|
|
|
Napsal: 09 kvě 2016, 16:00 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Také gratuluji, před měsícem jsem dostal také samé nuly. Prostě Moskviče jsou fára
Také gratuluji, před měsícem jsem dostal také samé nuly. Prostě Moskviče jsou fára 8-)
|
|
|
|
Napsal: 08 kvě 2016, 19:45 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Taky blahopřeji k samé nule já jsem byl taky se 412 ve čtvrtek a byli na mě moc hodní ani poklice jsem nemusel dávat důle a samé nuly mi dali, jen ty diodové žárovky na couvačkách nic moc
Taky blahopřeji k samé nule já jsem byl taky se 412 ve čtvrtek a byli na mě moc hodní ani poklice jsem nemusel dávat důle a samé nuly mi dali, jen ty diodové žárovky na couvačkách nic moc :tyty:
|
|
|
|
Napsal: 08 kvě 2016, 19:05 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Tož gratulka
Tož gratulka :)
|
|
|
|
Napsal: 07 kvě 2016, 22:07 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
|
|
|
Napsal: 07 kvě 2016, 18:12 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Když jsem tu svou "čtyřistadvanáctku" koupil, měla namontovaný karburátor z Lady 2106. S tímto karburátorem auto jezdilo dobře, jediný problém byl při přechodu na druhou komoru. To mohlo ale být také částečně tím, že zde nebyl připojený podtlak od rozdělovače. S ním jsem jezdil od roku 2010 - 2014. Pak jsem se rozhodl, že to osadím klasickým Moskvičáckým karburátorem. Koupil jsem od Petera karburátor na 2140 a s tím jsem jezdil asi dva měsíce, než jsem ho daroval Járovi na zprovoznění jeho Iže. A jelikož jsem už další neměl, tak jsem si po zimních večerech vyčistil a poskládal okénkový karbec. S ním jsem jezdil celou sezonu 2015 a musím říci - bez problému. Ten přišel až nyní v říjnu, kdy mi ten zasr.ný lihobenzín rozežral gumyčku jehlového ventilu a auto tím znehybnil. Na sezonu 2016 budu přesto shánět karburátor z 2140, jelikož mi to příjde jako jedna z nejrozumějších variant a okénkový dám zpátky na poličku Co se týče spotřeby okénkový vs čtyřicítkový, bych dle mého názoru neviděl velký rozdíl ve spotřebě. Mohli jsme to porovnat s Járou při cestě na sraz do Pardubic, kdy jsme ze zvědavosti měřili vzájemně spotřeby. Z domova do Lázní Bohdaneč já 7,8 a Jára 7,7 , z Lázní Bohdaneč do Mohelnice - oba 7,3 , z Mohelnice do Ostravy 7,8. Když to shrnu tak do těch 8 až 8,5 se člověk při běžné jízdě s dobře seštelovaným okénkáčem vleze
Když jsem tu svou "čtyřistadvanáctku" koupil, měla namontovaný karburátor z Lady 2106. S tímto karburátorem auto jezdilo dobře, jediný problém byl při přechodu na druhou komoru. To mohlo ale být také částečně tím, že zde nebyl připojený podtlak od rozdělovače. S ním jsem jezdil od roku 2010 - 2014. Pak jsem se rozhodl, že to osadím klasickým Moskvičáckým karburátorem. Koupil jsem od Petera karburátor na 2140 a s tím jsem jezdil asi dva měsíce, než jsem ho daroval Járovi na zprovoznění jeho Iže. A jelikož jsem už další neměl, tak jsem si po zimních večerech vyčistil a poskládal okénkový karbec. S ním jsem jezdil celou sezonu 2015 a musím říci - bez problému. Ten přišel až nyní v říjnu, kdy mi ten zasr.ný lihobenzín rozežral gumyčku jehlového ventilu a auto tím znehybnil. Na sezonu 2016 budu přesto shánět karburátor z 2140, jelikož mi to příjde jako jedna z nejrozumějších variant a okénkový dám zpátky na poličku :)
Co se týče spotřeby okénkový vs čtyřicítkový, bych dle mého názoru neviděl velký rozdíl ve spotřebě. Mohli jsme to porovnat s Járou při cestě na sraz do Pardubic, kdy jsme ze zvědavosti měřili vzájemně spotřeby. Z domova do Lázní Bohdaneč já 7,8 a Jára 7,7 , z Lázní Bohdaneč do Mohelnice - oba 7,3 , z Mohelnice do Ostravy 7,8. Když to shrnu tak do těch 8 až 8,5 se člověk při běžné jízdě s dobře seštelovaným okénkáčem vleze ;)
|
|
|
|
Napsal: 01 pro 2015, 20:09 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
S okýnkovým karbcem mám taky horší zkušenosti, řekl bych že to i víc žralo. Benzín na motoru z netěsnící AC pumpy taky úžasný zážitek, přišel jsem na to náhodou... ale zděšení bylo pořádný. Mimochodem nemáte někdo náhradní, abych měl do zásoby? Nebo nedá se někde nechat udělat?
S okýnkovým karbcem mám taky horší zkušenosti, řekl bych že to i víc žralo. Benzín na motoru z netěsnící AC pumpy taky úžasný zážitek, přišel jsem na to náhodou... ale zděšení bylo pořádný. Mimochodem nemáte někdo náhradní, abych měl do zásoby? Nebo nedá se někde nechat udělat?
|
|
|
|
Napsal: 01 pro 2015, 10:31 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Vidíš Aleši, a já právě kvůli této věčně se opakující situaci, kdy jeden blbej pidikroužek na ventilku může auto v lepším případě znehybnit (pokud nemáš s sebou náhradní) a v tom horším klidně i auto zapálit díky téměř okamžitému přetečení benzínu z karburátoru na horkej motor, na "okýnkáč" jednoho krásnýho dne zanevřel a má místo už jen na trámu nad vraty od garáže . Mám ve 412ce karbec z 2137ky a naprostá pohoda Zároveň jsem tím vyřešil problém kolísajícího výkonu při nejběžněší ustálené rychlosti kolem 90ky, kde okýnkáč rovněž dělal neplechu. Na spotřebě jsem asi o něco níže a to, že by to s tímto karbcem oproti původnímu "míň jelo" nepozoruji. Člověk se akorát musel naučit při studeném startu jinak používat sytič, ale jinak se mě s ním jezdí pocitově o mnoho pohodlněji.
Vidíš Aleši, a já právě kvůli této věčně se opakující situaci, kdy jeden blbej pidikroužek na ventilku může auto v lepším případě znehybnit (pokud nemáš s sebou náhradní) a v tom horším klidně i auto zapálit díky téměř okamžitému přetečení benzínu z karburátoru na horkej motor, na "okýnkáč" jednoho krásnýho dne zanevřel a má místo už jen na trámu nad vraty od garáže :tyty: . Mám ve 412ce karbec z 2137ky a naprostá pohoda :auto: Zároveň jsem tím vyřešil problém kolísajícího výkonu při nejběžněší ustálené rychlosti kolem 90ky, kde okýnkáč rovněž dělal neplechu. Na spotřebě jsem asi o něco níže a to, že by to s tímto karbcem oproti původnímu "míň jelo" nepozoruji. Člověk se akorát musel naučit při studeném startu jinak používat sytič, ale jinak se mě s ním jezdí pocitově o mnoho pohodlněji.
|
|
|
|
Napsal: 29 říj 2015, 21:32 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Dnes bylo nádherné počasí, tak jsem se rozhodl, že si udělám nějaký ten výlet. Příjdu do garáže, napojím baterii, otočím klíčkem a brnk motor krásně naskočil. Jdu otevřít vrata a v tom se motor zadusil. Říkám si co je? pokouším se startovat a nic. Otevírám kapotu a již vidím tu spoušť. Vrchem karburátoru tekl benzín proudem jak z Niagárských vodopádů dolů přes sání až na podlahu garáže. Začli lítat sprostý slova a přitom sem vytahoval vercajk. Takže filtr dolů, shodit víko karburátoru a ejhle - jsme doma. Těsnění jehlového ventilu je v prd*li. Zasr*ný lihobenzín či co za sračky na pumpách tankujeme rozežraly těsnění. Vnitřek karburátoru jinak čistý, akorát sítko karburátoru zanesený nějakým bílým marasem z moderního benzínu. Naštěstí mám náhradní gumyčky na jehlový ventil od Kauliho, tak jsem to během chvíle opravil, celé pročistil a až se uklidnil jsem se jel konečně projet
Přílohy: |
20151028_105119.jpg [ 79.96 KiB | Zobrazeno 49218 krát ]
|
20151028_105125.jpg [ 85.19 KiB | Zobrazeno 49218 krát ]
|
20151028_105029.jpg [ 105.39 KiB | Zobrazeno 49218 krát ]
|
Dnes bylo nádherné počasí, tak jsem se rozhodl, že si udělám nějaký ten výlet. Příjdu do garáže, napojím baterii, otočím klíčkem a brnk motor krásně naskočil. Jdu otevřít vrata a v tom se motor zadusil. Říkám si co je? pokouším se startovat a nic. Otevírám kapotu a již vidím tu spoušť. Vrchem karburátoru tekl benzín proudem jak z Niagárských vodopádů dolů přes sání až na podlahu garáže. Začli lítat sprostý slova a přitom sem vytahoval vercajk. Takže filtr dolů, shodit víko karburátoru a ejhle - jsme doma. Těsnění jehlového ventilu je v prd*li. Zasr*ný lihobenzín či co za sračky na pumpách tankujeme rozežraly těsnění. Vnitřek karburátoru jinak čistý, akorát sítko karburátoru zanesený nějakým bílým marasem z moderního benzínu. Naštěstí mám náhradní gumyčky na jehlový ventil od Kauliho, tak jsem to během chvíle opravil, celé pročistil a až se uklidnil jsem se jel konečně projet ;)
|
|
|
|
Napsal: 28 říj 2015, 18:14 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Přiznám se, že já bych neuměl udělat motor, ani špatně, natož dobře. Málo kdo ale ví, že takové věci zažíval Aleš už dávno a to nejméně dva roky. Ten si tu mašli mohl hodit snad 100x a pořád by to bylo málo. O to víc se klaním, že to nevzdal a celou tu dobu si vlastně ten motor dělal úplně sám.
Přiznám se, že já bych neuměl udělat motor, ani špatně, natož dobře. Málo kdo ale ví, že takové věci zažíval Aleš už dávno a to nejméně dva roky. Ten si tu mašli mohl hodit snad 100x a pořád by to bylo málo. O to víc se klaním, že to nevzdal a celou tu dobu si vlastně ten motor dělal úplně sám.
|
|
|
|
Napsal: 07 čer 2013, 00:51 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Klásek píše: to už bylo skoro na infarkt...... To nebylo na infarkt, ale na mašlu , hlavně když mi vyjely z bloku ty vložky. To jsem se vším mrdnul o zem, zabouchl vrata a jel dom
[quote="Klásek"]to už bylo skoro na infarkt...... :D[/quote] To nebylo na infarkt, ale na mašlu :sibenice: , hlavně když mi vyjely z bloku ty vložky. To jsem se vším mrdnul o zem, zabouchl vrata a jel dom :P
|
|
|
|
Napsal: 06 čer 2013, 18:43 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
to už bylo skoro na infarkt......
to už bylo skoro na infarkt...... :D
|
|
|
|
Napsal: 06 čer 2013, 16:27 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Ti co na sraze byli tak vědí, že se nám motor nakonec podařilo dát do kupy a dorazit na sraz, ale co tomu předcházelo jsem shrnul v pár bodech:
-> 6.4. Skládání vnitřností - klikovka, vložky a písty. Zde jsem udělal chybu tu, že jsem si s motorem párkrát nezatočil dokola. Tato chyba se později ozvala sama. -> 13.4. Montáž hlavy, rozvodů a dalších serepetiček kolem. Už to vypadá zase jako motor. -> 20.4. Chyba ze samotného začátku na sebe nedala dlouho čekat. Při prvním protočení dokola se motor vždy ve dvou místech zadrhává a docela dost. Po sundání vany je zadrhávání zcela slyšet odněkud z přední části klikovky. Trvalo dlouhé tři hodiny než jsme s kolegou odhalili problém - obrácená ojnice na prvním válci o 180 stupňů. Po opravě se již motor točil bezproblemově. -> 21.4. Motor je ve voze, zbývá vše nastrojit a zapojit. -> 1.5. Motor sice jede, ale jen na tři válce. Čtvrtý válec totálně bez komprese. -> 8.5. Při demontáži hlavy mě opět štěstí opustilo, na hlavu se přilepilo těsnění a na těsnění i dvě vložky. Hlava sundaná, zjištěný netěsný ventil čtvrtého válce. Je to přesně ten polský ventil, který jsem nechal dat fungl nový. -> 10.5. Auto opět ke kamarádovi do garáže a motor opět ven. Proběhla demontáž všech pístů, vyčištěn blok od proniklé vody a opětovně ustaveny vložky a písty. Motor zpátky vložen do auta. Čeká se na hlavu - dal jsem jim starší originál ventil moskvič. Opět provedená stejná chyba, jako na začátku - neprotočil jsem si s motorem. -> 11.5. Hlava nasazená, ustavené rozvody. Chtěl jsem štelovat ventyly a přišel jsem na Big problém - motor je na tvrdo a nejde s ním pootočit ani doprava ani doleva o centimetr. První co napadlo, že je motor potkaný a proto s ním nejde hnout. Hlava dolů, zde přicházím, že vše v pořádku. Motor stále tvrdý. -> 12.5. Opět ke kamarádovi na kladku a motor opět ven, povolená druhá a třetí ojnice. Motor stále tvrdý, nechce se hnout. Povolená ojnice prvního válce, motor stále tvrdý. Povolená ojnice čtvrtého válce a motor se začal hýbat. Po očištění dosedacích ploch a datažení se motor sice hýbe, ale dosti ztuha. Vyměněna pánev a oba šrouby ojnice ( jeden z nich mi připadal křivý - možná jen dojem ). Motor se volně točí. Dotaženy i další ojnice, motor se stále točí volně. Motor zpět do auta. -> 13.5. Nasazená hlava a zapojení dalších komponentů. Letmé poštelování a - MOTOR STARTUJE. Udělána kratičká jízda okolo garáže, auto jede, jede se na sraz.
Ti co na sraze byli tak vědí, že se nám motor nakonec podařilo dát do kupy a dorazit na sraz, ale co tomu předcházelo jsem shrnul v pár bodech:
[b]->[/b] 6.4. Skládání vnitřností - klikovka, vložky a písty. Zde jsem udělal chybu tu, že jsem si s motorem párkrát nezatočil dokola. Tato chyba se později ozvala sama. [b]->[/b] 13.4. Montáž hlavy, rozvodů a dalších serepetiček kolem. Už to vypadá zase jako motor. [b]->[/b] 20.4. Chyba ze samotného začátku na sebe nedala dlouho čekat. Při prvním protočení dokola se motor vždy ve dvou místech zadrhává a docela dost. Po sundání vany je zadrhávání zcela slyšet odněkud z přední části klikovky. Trvalo dlouhé tři hodiny než jsme s kolegou odhalili problém - obrácená ojnice na prvním válci o 180 stupňů. Po opravě se již motor točil bezproblemově. [b]->[/b] 21.4. Motor je ve voze, zbývá vše nastrojit a zapojit. [b]->[/b] 1.5. Motor sice jede, ale jen na tři válce. Čtvrtý válec totálně bez komprese. [b]->[/b] 8.5. Při demontáži hlavy mě opět štěstí opustilo, na hlavu se přilepilo těsnění a na těsnění i dvě vložky. Hlava sundaná, zjištěný netěsný ventil čtvrtého válce. Je to přesně ten polský ventil, který jsem nechal dat fungl nový. [b]->[/b] 10.5. Auto opět ke kamarádovi do garáže a motor opět ven. Proběhla demontáž všech pístů, vyčištěn blok od proniklé vody a opětovně ustaveny vložky a písty. Motor zpátky vložen do auta. Čeká se na hlavu - dal jsem jim starší originál ventil moskvič. Opět provedená stejná chyba, jako na začátku - neprotočil jsem si s motorem. [b]->[/b] 11.5. Hlava nasazená, ustavené rozvody. Chtěl jsem štelovat ventyly a přišel jsem na Big problém - motor je na tvrdo a nejde s ním pootočit ani doprava ani doleva o centimetr. První co napadlo, že je motor potkaný a proto s ním nejde hnout. Hlava dolů, zde přicházím, že vše v pořádku. Motor stále tvrdý. [b]->[/b] 12.5. Opět ke kamarádovi na kladku a motor opět ven, povolená druhá a třetí ojnice. Motor stále tvrdý, nechce se hnout. Povolená ojnice prvního válce, motor stále tvrdý. Povolená ojnice čtvrtého válce a motor se začal hýbat. Po očištění dosedacích ploch a datažení se motor sice hýbe, ale dosti ztuha. Vyměněna pánev a oba šrouby ojnice ( jeden z nich mi připadal křivý - možná jen dojem ). Motor se volně točí. Dotaženy i další ojnice, motor se stále točí volně. Motor zpět do auta. [b]->[/b] 13.5. Nasazená hlava a zapojení dalších komponentů. Letmé poštelování a - MOTOR STARTUJE. Udělána kratičká jízda okolo garáže, auto jede, jede se na sraz.
|
|
|
|
Napsal: 06 čer 2013, 15:26 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
O olejíčkové metodě jsem uvažoval, nakonec jsem ale shodil hlavu a pak zkoumal kde je problém. Věděl jsem totiž, že stejně bych ji musel sundávat, protože problém bude buď ve zmíněném ventilu nebo v kroužkách a kvůli těm kroužkům
O olejíčkové metodě jsem uvažoval, nakonec jsem ale shodil hlavu a pak zkoumal kde je problém. Věděl jsem totiž, že stejně bych ji musel sundávat, protože problém bude buď ve zmíněném ventilu nebo v kroužkách a kvůli těm kroužkům
|
|
|
|
Napsal: 10 kvě 2013, 17:23 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Klásek píše: A co vyzkoušel si olejíčkovou metodu? Já jsem si vzal taky do hlavy, že původní motor ze Ziáčka bude jezdit. A hodlám to si to dělat sám, teda co půjde. A proč, no protože jsem to nikdy nedělal No to se ale nadřeš Marťas ,ale je to výzva
[quote="Klásek"]A co vyzkoušel si olejíčkovou metodu? Já jsem si vzal taky do hlavy, že původní motor ze Ziáčka bude jezdit. A hodlám to si to dělat sám, teda co půjde. A proč, no protože jsem to nikdy nedělal :D[/quote] No to se ale nadřeš Marťas ,ale je to výzva 8-)
|
|
|
|
Napsal: 10 kvě 2013, 15:04 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
A co vyzkoušel si olejíčkovou metodu? Já jsem si vzal taky do hlavy, že původní motor ze Ziáčka bude jezdit. A hodlám to si to dělat sám, teda co půjde. A proč, no protože jsem to nikdy nedělal
A co vyzkoušel si olejíčkovou metodu? Já jsem si vzal taky do hlavy, že původní motor ze Ziáčka bude jezdit. A hodlám to si to dělat sám, teda co půjde. A proč, no protože jsem to nikdy nedělal :D
|
|
|
|
Napsal: 10 kvě 2013, 08:21 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Ten motor za pětikilo bude brát nejspíš Jára, já další motor kupovat nehodlám. Mám ještě jeden plně funkční v záloze, ale jsem nejspíš dost tvrdohlavej, protože si nedokážu připustit to, že po tolika hodinách práce nebyl motor plně funkční a nehodlám se proto hned vzdát. Jsem už takovej, že bojuju do úplného konce.
Pepo: kluci z práce mi sice poradí, ale nepomůžou, nikdo se do toho z nich nehrne. Vím o jedné firmě, co zde dělá motory, že by mě ten motor dala komplet do kupy, ale to bych nezaplatil. Další lidi v okolí neznám. A s tím strachem a nedůvěrou jsi to uhodl. Já mu už nevěřím. Nechal mě už mockrát na cestě a proto důvěra opadla. Abych se přiznal, tak každou delší vyjížďku doprovází strach jestli dojedu do bodu B a pak zase zpět domů. Ale až bude motor hotový a budu jezdit pravidelně delší trasy a najíždět stovky kilometrů bez poruchy tak se důvěra vrátí, ale chce to svůj čas, to snad chápeš. Ale nevzpomínám si, že bych někdy tvrdil, že mám perfektní auto a 250km je pro mě velký problém - řekni kdy jsem tohle tvrdil
No a k věci. Po sundání hlavy jsem přišel na to, že sací ventil na čtvrtém válci byl netěsný. Odnesl jsem hlavu zpět do firmy, kde mi ji dělali, zde se mi omluvili a ventil vymění za druhý v rámci reklamace a projdou pro jistotu i všechny ostatní
Ten motor za pětikilo bude brát nejspíš Jára, já další motor kupovat nehodlám. Mám ještě jeden plně funkční v záloze, ale jsem nejspíš dost tvrdohlavej, protože si nedokážu připustit to, že po tolika hodinách práce nebyl motor plně funkční a nehodlám se proto hned vzdát. Jsem už takovej, že bojuju do úplného konce.
[b]Pepo:[/b] kluci z práce mi sice poradí, ale nepomůžou, nikdo se do toho z nich nehrne. Vím o jedné firmě, co zde dělá motory, že by mě ten motor dala komplet do kupy, ale to bych nezaplatil. Další lidi v okolí neznám. A s tím strachem a nedůvěrou jsi to uhodl. Já mu už nevěřím. Nechal mě už mockrát na cestě a proto důvěra opadla. Abych se přiznal, tak každou delší vyjížďku doprovází strach jestli dojedu do bodu B a pak zase zpět domů. Ale až bude motor hotový a budu jezdit pravidelně delší trasy a najíždět stovky kilometrů bez poruchy tak se důvěra vrátí, ale chce to svůj čas, to snad chápeš. Ale nevzpomínám si, že bych někdy tvrdil, že mám perfektní auto a 250km je pro mě velký problém - řekni kdy jsem tohle tvrdil
No a k věci. Po sundání hlavy jsem přišel na to, že sací ventil na čtvrtém válci byl netěsný. Odnesl jsem hlavu zpět do firmy, kde mi ji dělali, zde se mi omluvili a ventil vymění za druhý v rámci reklamace a projdou pro jistotu i všechny ostatní
|
|
|
|
Napsal: 09 kvě 2013, 18:35 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Pepa píše: Kauly, někdy se to povede, ale já když jsem ten motor skádal ,tak to bylo většinou z nových dílů a nechtěl jsem nic nechat náhodě a vyplatilo se. Napsal jsem tu jen svůj názor na věc a nic víc už psát nebudu Pepíku, s tvým názorem plně souhlasím a chraň Bůh, abych ho nějak zpochybňoval. Samo, že skládačka z novejch dílů "na pořád" je něco jinýho než ta má laická rychloprava stylem "uvidíme, co to udělá". Aleši, jestli je ten inzerovanej motor opravdu dle prodávajícího OK, tak ho kup, trochu ho zvenčí opucuj a šup s ním do auta, at´si taky už konečně trochu zajezdíš. Na skládání té své leštěnky bude spousta času v zimě. A kdyby se přeci jen ten motor někde v*sral, tak žádný dálky stejně nejezdíš a vždycky tě někdo domu odtáhne. A vyhodit ho z auta ven je otázka pár hodin, ale to sám dobře víš.
[quote="Pepa"]Kauly, někdy se to povede, ale já když jsem ten motor skádal ,tak to bylo většinou z nových dílů a nechtěl jsem nic nechat náhodě a vyplatilo se. Napsal jsem tu jen svůj názor na věc a nic víc už psát nebudu[/quote]
Pepíku, s tvým názorem plně souhlasím a chraň Bůh, abych ho nějak zpochybňoval. Samo, že skládačka z novejch dílů "na pořád" je něco jinýho než ta má laická rychloprava stylem "uvidíme, co to udělá". Aleši, jestli je ten inzerovanej motor opravdu dle prodávajícího OK, tak ho kup, trochu ho zvenčí opucuj a šup s ním do auta, at´si taky už konečně trochu zajezdíš. Na skládání té své leštěnky bude spousta času v zimě. A kdyby se přeci jen ten motor někde v*sral, tak žádný dálky stejně nejezdíš a vždycky tě někdo domu odtáhne. A vyhodit ho z auta ven je otázka pár hodin, ale to sám dobře víš.
|
|
|
|
Napsal: 08 kvě 2013, 12:25 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Ja súhlasím s Pepom, mne tiež nejde už toto moc do hlavy, keď to raz neviem spraviť poriadne tak to dakomu odnesiem, bude to určite drahšie no osobne si myslím, že v konečnom dôsledku omnoho lacnejšie a čas ktorý ušetrím môžem využiť uplne ináč, ja som si do medzištádia na Slovenský zraz poskladal moskvič sám ale už to doladenie aby to chodilo som nechal bratrancovi, hlavne tie zadné brzdy, ale aj tak jedno koleso skoro nebrzdí , no a motor, ktorý furt síce nemám som odniesol upraviť profikovi a Dellorta tie nedám ladiť ani bratrancovi čo poladí v podstate všetko, na to som tiež už zohnal človeka
Ja súhlasím s Pepom, mne tiež nejde už toto moc do hlavy, keď to raz neviem spraviť poriadne tak to dakomu odnesiem, bude to určite drahšie no osobne si myslím, že v konečnom dôsledku omnoho lacnejšie a čas ktorý ušetrím môžem využiť uplne ináč, ja som si do medzištádia na Slovenský zraz poskladal moskvič sám ale už to doladenie aby to chodilo som nechal bratrancovi, hlavne tie zadné brzdy, ale aj tak jedno koleso skoro nebrzdí :(, no a motor, ktorý furt síce nemám :( som odniesol upraviť profikovi a Dellorta tie nedám ladiť ani bratrancovi čo poladí v podstate všetko, na to som tiež už zohnal človeka
|
|
|
|
Napsal: 08 kvě 2013, 08:56 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Musím zaklepat že s motorem mám s prdele kliku ,cestou do Unhoště jsem ho na D1 asi milionkrát upekl a nic se mu nestalo ,nebojím se s ním jet kdekoliv ale to asi bude tím že nad tím nějak nepřemýšlím ,sednu a jedu ,Aleš má holt smůlu no ,za pětikolo bych tam ten motor z ledovým klidem fláknul a jezdil
Musím zaklepat že s motorem mám s prdele kliku ,cestou do Unhoště jsem ho na D1 asi milionkrát upekl a nic se mu nestalo ,nebojím se s ním jet kdekoliv ale to asi bude tím že nad tím nějak nepřemýšlím ,sednu a jedu ,Aleš má holt smůlu no ,za pětikolo bych tam ten motor z ledovým klidem fláknul a jezdil :auto:
|
|
|
|
Napsal: 07 kvě 2013, 21:32 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Aleš - Moskvič 412 |
|
|
Kauly, někdy se to povede, ale já když jsem ten motor skádal ,tak to bylo většinou z nových dílů a nechtěl jsem nic nechat náhodě a vyplatilo se. Napsal jsem tu jen svůj názor na věc a nic víc už psát nebudu
Kauly, někdy se to povede, ale já když jsem ten motor skádal ,tak to bylo většinou z nových dílů a nechtěl jsem nic nechat náhodě a vyplatilo se. Napsal jsem tu jen svůj názor na věc a nic víc už psát nebudu
|
|
|
|
Napsal: 07 kvě 2013, 21:15 |
|
|
|
|