Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Pěkně prosím, nenafotil by mi někdo jak na podvozku vypadaj origo držáky na hever? Ať mám nějakou předlohu, až to teď bude klempíř dělat.
Pěkně prosím, nenafotil by mi někdo jak na podvozku vypadaj origo držáky na hever? Ať mám nějakou předlohu, až to teď bude klempíř dělat.
|
|
|
|
Napsal: 25 led 2015, 13:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
ja by som si mal brat príklad v mraze, síce v garáži až taká zima zas neni, ale motor vyberám vždy pred nou
ja by som si mal brat príklad v mraze, síce v garáži až taká zima zas neni, ale motor vyberám vždy pred nou :D
|
|
|
|
Napsal: 18 pro 2013, 12:33 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Pěkně se s tím pereš, jen tak dál
Pěkně se s tím pereš, jen tak dál :ok:
|
|
|
|
Napsal: 16 pro 2013, 19:19 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
|
|
|
Napsal: 16 pro 2013, 16:49 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
|
|
|
Napsal: 03 pro 2013, 18:03 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
|
|
|
Napsal: 03 pro 2013, 16:29 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
valda1971 píše: Abys měl jistotu, jest-li se jedná o čerpadlo na LADA posílám jeho foto (chybí tam šroubky spojující vrch+spodek a nejsou vidět gumy membrány jelikož tam není). Pokud by se jednalo o něj, napsal bych další parametry, např. rozmezí výsuvu ovládací tyčky z motoru. Do těchto čerpadel se dají nové díly koupit, tak jako i celý komplet. To je přesně to čerpadlo.
[quote="valda1971"]Abys měl jistotu, jest-li se jedná o čerpadlo na LADA posílám jeho foto (chybí tam šroubky spojující vrch+spodek a nejsou vidět gumy membrány jelikož tam není). Pokud by se jednalo o něj, napsal bych další parametry, např. rozmezí výsuvu ovládací tyčky z motoru. Do těchto čerpadel se dají nové díly koupit, tak jako i celý komplet.[/quote]
To je přesně to čerpadlo.
|
|
|
|
Napsal: 03 pro 2013, 15:38 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Abys měl jistotu, jest-li se jedná o čerpadlo na LADA posílám jeho foto (chybí tam šroubky spojující vrch+spodek a nejsou vidět gumy membrány jelikož tam není). Pokud by se jednalo o něj, napsal bych další parametry, např. rozmezí výsuvu ovládací tyčky z motoru. Do těchto čerpadel se dají nové díly koupit, tak jako i celý komplet.
Přílohy: |
P1130180.JPG [ 47.01 KiB | Zobrazeno 15533 krát ]
|
Abys měl jistotu, jest-li se jedná o čerpadlo na LADA posílám jeho foto (chybí tam šroubky spojující vrch+spodek a nejsou vidět gumy membrány jelikož tam není). Pokud by se jednalo o něj, napsal bych další parametry, např. rozmezí výsuvu ovládací tyčky z motoru. Do těchto čerpadel se dají nové díly koupit, tak jako i celý komplet.
|
|
|
|
Napsal: 03 pro 2013, 15:03 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Já o tom autu víc nevím - vídal jsem ho jezdit po Pardubicích jako jednu z posledních provozek, pak zmizelo a kontaktovala nás tuším vnučka majitele, že to prodávají a nejde to natočit. tak se tam kolega pohrabal v pumpě a rozchodil to a nic víc už o tom nevím.
Já o tom autu víc nevím - vídal jsem ho jezdit po Pardubicích jako jednu z posledních provozek, pak zmizelo a kontaktovala nás tuším vnučka majitele, že to prodávají a nejde to natočit. tak se tam kolega pohrabal v pumpě a rozchodil to a nic víc už o tom nevím.
|
|
|
|
Napsal: 03 pro 2013, 14:37 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Karburátor hlavně potřeboval vyčistit. Sice zlobí ac pumpa, ale to ne tak, abych to musel akutně řešit. Jsou na něm teď důležitější věci. Přes aukro (a skoro bych tipnul, že od Jirky) jsem sehnal karbec, uvidíme jak bude šlapat ten, až se to zas poskládá dohromady. Jinak ano, palivové čerpadlo není origo moskvič, podle majitele č. 2 je to z Lady a bylo měněno již vcekrát. To současné běhá jakž-takž. Pokud to auto znáte, rád bych se dozvěděl o jeho historii co nejvíc (klidně sz). :-) Neznám jiné detaily, než že původně patřilo důchodcům z Pardubic a pak necelé dva roky jezdilo po Praze. Vím, že jeho kondice je mizerná, ale bílá 2140 je srdcovka a tenhle byl zrovna po ruce. Zas dlužno dodat, že byl majitelem nabízel na díly, ale vzhledem k tomu že je v zachránitelném stavu, tak snad i přežije.
Karburátor hlavně potřeboval vyčistit. Sice zlobí ac pumpa, ale to ne tak, abych to musel akutně řešit. Jsou na něm teď důležitější věci. Přes aukro (a skoro bych tipnul, že od Jirky) jsem sehnal karbec, uvidíme jak bude šlapat ten, až se to zas poskládá dohromady. Jinak ano, palivové čerpadlo není origo moskvič, podle majitele č. 2 je to z Lady a bylo měněno již vcekrát. To současné běhá jakž-takž. Pokud to auto znáte, rád bych se dozvěděl o jeho historii co nejvíc (klidně sz). :-) Neznám jiné detaily, než že původně patřilo důchodcům z Pardubic a pak necelé dva roky jezdilo po Praze. Vím, že jeho kondice je mizerná, ale bílá 2140 je srdcovka a tenhle byl zrovna po ruce. Zas dlužno dodat, že byl majitelem nabízel na díly, ale vzhledem k tomu že je v zachránitelném stavu, tak snad i přežije.
|
|
|
|
Napsal: 03 pro 2013, 13:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Když odjížděl z Pardubic měl zase zbastlené palivové čerpadlo . Tomu původnímu majiteli jsme to zprovozňovali, aby to vůbec mohlo odjet.
Když odjížděl z Pardubic měl zase zbastlené palivové čerpadlo :). Tomu původnímu majiteli jsme to zprovozňovali, aby to vůbec mohlo odjet.
|
|
|
|
Napsal: 02 pro 2013, 22:31 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
AHOJ,TOHO MOSKALA ZNÁM,PRODÁVAL HO NĚKDO V PRAZE,JESTLI SE NEMEJLIM,MĚL MÍT NĚJAKOU PORUCHU NA KARBURÁTORU.JINAL BLAHOPŘEJU A DOUFAM ŽE BUDE SLOUŽIT VĚRNĚ
AHOJ,TOHO MOSKALA ZNÁM,PRODÁVAL HO NĚKDO V PRAZE,JESTLI SE NEMEJLIM,MĚL MÍT NĚJAKOU PORUCHU NA KARBURÁTORU.JINAL BLAHOPŘEJU A DOUFAM ŽE BUDE SLOUŽIT VĚRNĚ
|
|
|
|
Napsal: 02 pro 2013, 22:03 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
ak prídeš na jarný zraz tak ti dake vezmem, nech si vyberieš
ak prídeš na jarný zraz tak ti dake vezmem, nech si vyberieš
|
|
|
|
Napsal: 02 pro 2013, 10:29 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Peter- Slovensko píše: ja som ti už blahoželal, ak by volant nemusel byt upne dokonalý daky by som určite ešte našiel aj ked jeden som zas vyhodil Děkuju. Za volant budu vděčný, ten původní je nepoužitelný, i kdyby se přes něj dala koženka.
[quote="Peter- Slovensko"]ja som ti už blahoželal, ak by volant nemusel byt upne dokonalý daky by som určite ešte našiel aj ked jeden som zas vyhodil[/quote] Děkuju. :D Za volant budu vděčný, ten původní je nepoužitelný, i kdyby se přes něj dala koženka.
|
|
|
|
Napsal: 01 pro 2013, 21:50 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
ja som ti už blahoželal, ak by volant nemusel byt upne dokonalý daky by som určite ešte našiel aj ked jeden som zas vyhodil
ja som ti už blahoželal, ak by volant nemusel byt upne dokonalý daky by som určite ešte našiel aj ked jeden som zas vyhodil
|
|
|
|
Napsal: 01 pro 2013, 20:02 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Tak gratuluju a přeju Ti hodně trpělivosti.Přijdou chvíle,kdy Tě přepadnou myšlenky,proč to vůbec děláš.Ale jestli vydržíš,tak odměnou bude krásnej vetrán a pocit,žes ho zachránil právě Ty.
Tak gratuluju a přeju Ti hodně trpělivosti.Přijdou chvíle,kdy Tě přepadnou myšlenky,proč to vůbec děláš.Ale jestli vydržíš,tak odměnou bude krásnej vetrán a pocit,žes ho zachránil právě Ty.
|
|
|
|
Napsal: 01 pro 2013, 10:59 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Jo, podle TP původem Pardubice. Ale já už ho kupoval od pražského majitele.
Jo, podle TP původem Pardubice. Ale já už ho kupoval od pražského majitele.
|
|
|
|
Napsal: 01 pro 2013, 00:44 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Bílá 2140 |
|
|
Jejda, není to auto ex Pardubice? Podobné šlo před časem odsud do Prahy...
Jejda, není to auto ex Pardubice? Podobné šlo před časem odsud do Prahy...
|
|
|
|
Napsal: 01 pro 2013, 00:10 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Bílá 2140 |
|
|
Ahoj, přidávám fotky svého vozu, ve stádiu začínající garážové renovace. Je to můj první moskvič, takže jako moskvičář v zácviku budu rád za dobré rady. Klempířinu a lak nechám udělat, se zbytkem se nějak poperu :-), doufám. Průběžně budu fotky aktualizovat, ovšem rychlost závisí na největším nepříteli, financích. Vůz byl pořízen za 4tis Kč, je na papírech. R.v. 1977. Jsem třetí majitel. KO: všechny blatníky, obě čela, oba nárazníky. Dále koroze jednoho nosníku, předních podběhů, jeden úchyt heveru upadl, . Sehnáno: blatníky, zadní čelo a přední nárazník. U auta je celkem nepříjemný fakt, že majitel č. 1 miloval svářečku (spousta spojů na šrouby jsou natvrdo přivařené), nýtovací kleště (z******é štítky, lišty atd.) a štětec s barvou (ač to z fotek není patrné, auto má asi 10 odstínů štětkos barev). Jinak, až na volant je zachovalý interiér, motor OK a auto bylo až do začátku odstrojování pojízdné. Štěpán
Přílohy: |
IMG_20131019_163938.jpg [ 100.89 KiB | Zobrazeno 15658 krát ]
|
forum4.jpg [ 99.97 KiB | Zobrazeno 15658 krát ]
|
forum2.jpg [ 102.32 KiB | Zobrazeno 15658 krát ]
|
forum5.jpg [ 100.73 KiB | Zobrazeno 15658 krát ]
|
forum6.jpg [ 99.37 KiB | Zobrazeno 15658 krát ]
|
Ahoj, přidávám fotky svého vozu, ve stádiu začínající garážové renovace. Je to můj první moskvič, takže jako moskvičář v zácviku budu rád za dobré rady. Klempířinu a lak nechám udělat, se zbytkem se nějak poperu :-), doufám. Průběžně budu fotky aktualizovat, ovšem rychlost závisí na největším nepříteli, financích. Vůz byl pořízen za 4tis Kč, je na papírech. R.v. 1977. Jsem třetí majitel. KO: všechny blatníky, obě čela, oba nárazníky. Dále koroze jednoho nosníku, předních podběhů, jeden úchyt heveru upadl, . Sehnáno: blatníky, zadní čelo a přední nárazník. U auta je celkem nepříjemný fakt, že majitel č. 1 miloval svářečku (spousta spojů na šrouby jsou natvrdo přivařené), nýtovací kleště (z******é štítky, lišty atd.) a štětec s barvou (ač to z fotek není patrné, auto má asi 10 odstínů štětkos barev). Jinak, až na volant je zachovalý interiér, motor OK a auto bylo až do začátku odstrojování pojízdné. Štěpán
|
|
|
|
Napsal: 30 lis 2013, 23:30 |
|
|
|
|