Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
hofik píše: Petr408 píše: Jak šli, prosím tě, protáhnout ty kabely k páčce sloupkem Já jsem s tím také bojoval. Protahoval si ho jeden po druhém nebo na jednou, či jakým způsobem A také mi nějak více sedí ten starší typ přístrojů v téhle přístrojovce. Ty odělené budíky vyniknou nejvíce ve 2140, tam je to lépe sladěné. Všechny najednou,nejdřív jsem prostrčil drát od autogenu,k němu jsem je všechny smotal a na potřetí se mi to povedlo. Děkuji, ona asi jiná možnost není. Já už to tam nedostal . Zatím to asi nechám, hold tam není ten spodní kryt. Ale stejně se stydím , protože nepokračuji. Na 2140 pracuji občas, pak na provozním Favoritu a ještě třídím díly, tak se to nehýbe, ale to už nemá cenu ostatní zatěžovat, to se už opakuji...
[quote="hofik"][quote="Petr408"]Jak šli, prosím tě, protáhnout ty kabely k páčce sloupkem :?: Já jsem s tím také bojoval. Protahoval si ho jeden po druhém nebo na jednou, či jakým způsobem :?:
A také mi nějak více sedí ten starší typ přístrojů v téhle přístrojovce. Ty odělené budíky vyniknou nejvíce ve 2140, tam je to lépe sladěné. :)[/quote] Všechny najednou,nejdřív jsem prostrčil drát od autogenu,k němu jsem je všechny smotal a na potřetí se mi to povedlo. :mrgreen:[/quote] Děkuji, ona asi jiná možnost není. Já už to tam nedostal :mrgreen: . Zatím to asi nechám, hold tam není ten spodní kryt. Ale stejně se stydím :oops: , protože nepokračuji. Na 2140 pracuji občas, pak na provozním Favoritu a ještě třídím díly, tak se to nehýbe, ale to už nemá cenu ostatní zatěžovat, to se už opakuji...
|
|
|
|
Napsal: 11 bře 2014, 18:43 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Peter- Slovensko píše: Jirka píše: Roman píše: Klucííí, klucííí, pěkně mě s tou starší přístrojovkou provokujete . Naštěstí nemám nějakou takovou pěknou abych se do toho také pustil. Takhle si pořád musím opakovat "kulatý budíky jsou lepší" A taky si opakuj že kulatý budíky jsou v Banánovi originál ... proč to bastlit do pseudo-staršího provedení. To bys taky mohl uvažovat o předělání ruční brzdy pod palubku ... Jirka mi čita myšlinky, nechcel som zas do toho dako rýpat, ale ja zastávam nazor, že auto má vypadat tak ako vyšlo v daný mesiac a rok z fabriky, to je skutočný veteran o ktorý hlavne moskvičiarom ide aj ked často o tom pochybujem, ked tak občas prečítam príspevky prípadne sa porozprávam a to či je kus škrabnuté alebo tuknuté až taký problem neni, hlavne, že to funguje a neni to zhnité, čí važne poškodené Já právě mam mít originál tuhle,muj moskal je rok 1970 Ono je to s nim složitý,je to původně totiž M408 a v roce 1985 jí majitel překopal oficielně na M412.Tak ono je to těžký přiblížit se co nejvíce k originálu.Podle mně by tam měl být deštník pod palubkou,fofr klacek vedle volantu a hlavně palubka s kapličkou.A věř my, že až ty díly budu mít tak je tam nacpu Motor ale necham M412,jezdí se my s nim příjemněji než M408.
[quote="Peter- Slovensko"][quote="Jirka"][quote="Roman"]Klucííí, klucííí, pěkně mě s tou starší přístrojovkou provokujete :lol: . Naštěstí nemám nějakou takovou pěknou abych se do toho také pustil. Takhle si pořád musím opakovat "kulatý budíky jsou lepší" :mrgreen:[/quote]A taky si opakuj že kulatý budíky jsou v Banánovi originál ... proč to bastlit do pseudo-staršího provedení. To bys taky mohl uvažovat o předělání ruční brzdy pod palubku ...[/quote]
Jirka mi čita myšlinky, nechcel som zas do toho dako rýpat, ale ja zastávam nazor, že auto má vypadat tak ako vyšlo v daný mesiac a rok z fabriky, to je skutočný veteran o ktorý hlavne moskvičiarom ide aj ked často o tom pochybujem, ked tak občas prečítam príspevky prípadne sa porozprávam a to či je kus škrabnuté alebo tuknuté až taký problem neni, hlavne, že to funguje a neni to zhnité, čí važne poškodené ;)[/quote] Já právě mam mít originál tuhle,muj moskal je rok 1970 :auto: Ono je to s nim složitý,je to původně totiž M408 a v roce 1985 jí majitel překopal oficielně na M412.Tak ono je to těžký přiblížit se co nejvíce k originálu.Podle mně by tam měl být deštník pod palubkou,fofr klacek vedle volantu a hlavně palubka s kapličkou.A věř my, že až ty díly budu mít tak je tam nacpu :mrgreen: Motor ale necham M412,jezdí se my s nim příjemněji než M408.
|
|
|
|
Napsal: 10 bře 2014, 20:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Petr408 píše: Jak šli, prosím tě, protáhnout ty kabely k páčce sloupkem Já jsem s tím také bojoval. Protahoval si ho jeden po druhém nebo na jednou, či jakým způsobem A také mi nějak více sedí ten starší typ přístrojů v téhle přístrojovce. Ty odělené budíky vyniknou nejvíce ve 2140, tam je to lépe sladěné. Všechny najednou,nejdřív jsem prostrčil drát od autogenu,k němu jsem je všechny smotal a na potřetí se mi to povedlo.
[quote="Petr408"]Jak šli, prosím tě, protáhnout ty kabely k páčce sloupkem :?: Já jsem s tím také bojoval. Protahoval si ho jeden po druhém nebo na jednou, či jakým způsobem :?:
A také mi nějak více sedí ten starší typ přístrojů v téhle přístrojovce. Ty odělené budíky vyniknou nejvíce ve 2140, tam je to lépe sladěné. :)[/quote] Všechny najednou,nejdřív jsem prostrčil drát od autogenu,k němu jsem je všechny smotal a na potřetí se mi to povedlo. :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 10 bře 2014, 20:43 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Přístrojovku nechám tedy originál. Stejně jsem línej to předělávat . Prvně mi dát starší přístrojovku radil švára, pak mě to navnadilo tady ale originál je originál .
Přístrojovku nechám tedy originál. Stejně jsem línej to předělávat :mrgreen: . Prvně mi dát starší přístrojovku radil švára, pak mě to navnadilo tady ale originál je originál :ok: .
|
|
|
|
Napsal: 09 bře 2014, 19:48 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Peter- Slovensko píše: Jirka mi čita myšlinky, nechcel som zas do toho dako rýpat, ale ja zastávam nazor, že auto má vypadat tak ako vyšlo v daný mesiac a rok z fabriky, to je skutočný veteran... No já zas nejsem nijak kovaný v tomhle názoru - spíš se mi líbí heslo "Veterán je každé auto, které máme rádi...". U Romana mi spíš šlo o to, že Banán zatím nijak zásadně zbastlený nikdy nebyl, tak proč to kazit jinou palubkou. Ale samozřejmě je to vždycky věc majitele...
[quote="Peter- Slovensko"]Jirka mi čita myšlinky, nechcel som zas do toho dako rýpat, ale ja zastávam nazor, že auto má vypadat tak ako vyšlo v daný mesiac a rok z fabriky, to je skutočný veteran...[/quote]
No já zas nejsem nijak kovaný v tomhle názoru - spíš se mi líbí heslo "Veterán je každé auto, které máme rádi...". U Romana mi spíš šlo o to, že Banán zatím nijak zásadně zbastlený nikdy nebyl, tak proč to kazit jinou palubkou. Ale samozřejmě je to vždycky věc majitele...
|
|
|
|
Napsal: 09 bře 2014, 17:50 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Jirka píše: Roman píše: Klucííí, klucííí, pěkně mě s tou starší přístrojovkou provokujete . Naštěstí nemám nějakou takovou pěknou abych se do toho také pustil. Takhle si pořád musím opakovat "kulatý budíky jsou lepší" A taky si opakuj že kulatý budíky jsou v Banánovi originál ... proč to bastlit do pseudo-staršího provedení. To bys taky mohl uvažovat o předělání ruční brzdy pod palubku ... Jirka mi čita myšlinky, nechcel som zas do toho dako rýpat, ale ja zastávam nazor, že auto má vypadat tak ako vyšlo v daný mesiac a rok z fabriky, to je skutočný veteran o ktorý hlavne moskvičiarom ide aj ked často o tom pochybujem, ked tak občas prečítam príspevky prípadne sa porozprávam a to či je kus škrabnuté alebo tuknuté až taký problem neni, hlavne, že to funguje a neni to zhnité, čí važne poškodené
[quote="Jirka"][quote="Roman"]Klucííí, klucííí, pěkně mě s tou starší přístrojovkou provokujete :lol: . Naštěstí nemám nějakou takovou pěknou abych se do toho také pustil. Takhle si pořád musím opakovat "kulatý budíky jsou lepší" :mrgreen:[/quote]A taky si opakuj že kulatý budíky jsou v Banánovi originál ... proč to bastlit do pseudo-staršího provedení. To bys taky mohl uvažovat o předělání ruční brzdy pod palubku ...[/quote]
Jirka mi čita myšlinky, nechcel som zas do toho dako rýpat, ale ja zastávam nazor, že auto má vypadat tak ako vyšlo v daný mesiac a rok z fabriky, to je skutočný veteran o ktorý hlavne moskvičiarom ide aj ked často o tom pochybujem, ked tak občas prečítam príspevky prípadne sa porozprávam a to či je kus škrabnuté alebo tuknuté až taký problem neni, hlavne, že to funguje a neni to zhnité, čí važne poškodené ;)
|
|
|
|
Napsal: 09 bře 2014, 13:13 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Roman píše: Klucííí, klucííí, pěkně mě s tou starší přístrojovkou provokujete . Naštěstí nemám nějakou takovou pěknou abych se do toho také pustil. Takhle si pořád musím opakovat "kulatý budíky jsou lepší" A taky si opakuj že kulatý budíky jsou v Banánovi originál ... proč to bastlit do pseudo-staršího provedení. To bys taky mohl uvažovat o předělání ruční brzdy pod palubku ...
[quote="Roman"]Klucííí, klucííí, pěkně mě s tou starší přístrojovkou provokujete :lol: . Naštěstí nemám nějakou takovou pěknou abych se do toho také pustil. Takhle si pořád musím opakovat "kulatý budíky jsou lepší" :mrgreen:[/quote]A taky si opakuj že kulatý budíky jsou v Banánovi originál ... proč to bastlit do pseudo-staršího provedení. To bys taky mohl uvažovat o předělání ruční brzdy pod palubku ...
|
|
|
|
Napsal: 09 bře 2014, 00:52 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Klucííí, klucííí, pěkně mě s tou starší přístrojovkou provokujete . Naštěstí nemám nějakou takovou pěknou abych se do toho také pustil. Takhle si pořád musím opakovat "kulatý budíky jsou lepší"
Klucííí, klucííí, pěkně mě s tou starší přístrojovkou provokujete :lol: . Naštěstí nemám nějakou takovou pěknou abych se do toho také pustil. Takhle si pořád musím opakovat "kulatý budíky jsou lepší" :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 08 bře 2014, 20:57 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Jak šli, prosím tě, protáhnout ty kabely k páčce sloupkem Já jsem s tím také bojoval. Protahoval si ho jeden po druhém nebo na jednou, či jakým způsobem A také mi nějak více sedí ten starší typ přístrojů v téhle přístrojovce. Ty odělené budíky vyniknou nejvíce ve 2140, tam je to lépe sladěné.
Jak šli, prosím tě, protáhnout ty kabely k páčce sloupkem :?: Já jsem s tím také bojoval. Protahoval si ho jeden po druhém nebo na jednou, či jakým způsobem :?:
A také mi nějak více sedí ten starší typ přístrojů v téhle přístrojovce. Ty odělené budíky vyniknou nejvíce ve 2140, tam je to lépe sladěné. :)
|
|
|
|
Napsal: 08 bře 2014, 19:58 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Vetší gynekologie než na mercedesu to nebude ,tam je strašný přístup ,tak se vůbec nebojím
Vetší gynekologie než na mercedesu to nebude ,tam je strašný přístup ,tak se vůbec nebojím :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 07 bře 2014, 21:44 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
spojka mně čeká taky,začal mi podcházet spojkový válec tak snad jenom gumičky ,no uvidíme,tak držim palce,ať neni nějaký zás..!
spojka mně čeká taky,začal mi podcházet spojkový válec tak snad jenom gumičky ,no uvidíme,tak držim palce,ať neni nějaký zás..!
|
|
|
|
Napsal: 07 bře 2014, 21:37 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: hofik - moskvič 412 |
|
|
Já zítra budu dělat spojkovou hydrauliku a již se těším až se projedu, taky mám absťák ,jinak tenhle sdružený přístrojový štít je daleko hezčí než ten s kulatýma budíkama ,víc se k tomu vozu hodí
Já zítra budu dělat spojkovou hydrauliku a již se těším až se projedu, taky mám absťák ,jinak tenhle sdružený přístrojový štít je daleko hezčí než ten s kulatýma budíkama ,víc se k tomu vozu hodí ;) :auto:
|
|
|
|
Napsal: 07 bře 2014, 21:29 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
hofik - moskvič 412 |
|
|
dnes bylo počasí nádherné,už se u mně projevili naplno abstinenční příznaky ,tak jsem se pustil do výměny přístrojovky a konečně do instalování originálního vypínače blinkru, na moskviči byl z avie a ještě tak blbě na pravou ruku. přístrojovku se mi povedlo vyměnit bez sundání vypínačů,palubku jsem jen vyklopil,ale příště jí sundam celou,měl jsem tam ruce jak saxana.Ale na ten vypínač blinkru jsem musel protáhnout novou elektriku sloupkem řízení a to byl docela horor.Chudák předchozí majitel ten dostal jmen . Ale myslím,že se to povedlo,vypadá to mnohem lépe,když je to originál.Na závěr jsem osadil volant z 408 co mam na díly,musel jsem z těch dvou poskládat jeden,ale z výsledkem jsem spokojen Přidám pár foto,kdyby to někdo rozebíral na svém moskalu,ať ví co ho čeká
Přílohy: |
IMG_0805.JPG [ 159.36 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0806.JPG [ 138.79 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0807.JPG [ 123.86 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0808.JPG [ 157.47 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0809.JPG [ 147.61 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0810.JPG [ 137.6 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0812.JPG [ 146.59 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0813.JPG [ 149.56 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0814.JPG [ 140.32 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
IMG_0815.JPG [ 126.49 KiB | Zobrazeno 8950 krát ]
|
dnes bylo počasí nádherné,už se u mně projevili naplno abstinenční příznaky :mnam: ,tak jsem se pustil do výměny přístrojovky a konečně do instalování originálního vypínače blinkru, na moskviči byl z avie a ještě tak blbě na pravou ruku. přístrojovku se mi povedlo vyměnit bez sundání vypínačů,palubku jsem jen vyklopil,ale příště jí sundam celou,měl jsem tam ruce jak saxana.Ale na ten vypínač blinkru jsem musel protáhnout novou elektriku sloupkem řízení a to byl docela horor.Chudák předchozí majitel ten dostal jmen :lol: :oops: . Ale myslím,že se to povedlo,vypadá to mnohem lépe,když je to originál.Na závěr jsem osadil volant z 408 co mam na díly,musel jsem z těch dvou poskládat jeden,ale z výsledkem jsem spokojen :D Přidám pár foto,kdyby to někdo rozebíral na svém moskalu,ať ví co ho čeká :fotic:
|
|
|
|
Napsal: 07 bře 2014, 21:16 |
|
|
|
|