Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
holubova píše: Nechybí Vám sklíčko na vnitřní stropní osvětlení ? Chybělo, díky Petrovi nechybí
Přílohy: |
smazat7.jpg [ 87.56 KiB | Zobrazeno 26182 krát ]
|
[quote="holubova"]Nechybí Vám sklíčko na vnitřní stropní osvětlení ?[/quote] Chybělo, díky Petrovi nechybí ;-)
|
|
|
|
Napsal: 19 pro 2015, 18:51 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Nechybí Vám sklíčko na vnitřní stropní osvětlení ?
Nechybí Vám sklíčko na vnitřní stropní osvětlení ?
|
|
|
|
Napsal: 19 pro 2015, 17:58 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Ty krávo, zase jedno z aut, které na tom bude líp, než když vyjelo z fabriky. A takový detaily jako třeba pneumatiky, no paráda
:shock: Ty krávo, zase jedno z aut, které na tom bude líp, než když vyjelo z fabriky. A takový detaily jako třeba pneumatiky, no paráda :ok:
|
|
|
|
Napsal: 15 pro 2015, 10:10 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
krásná renovace
krásná renovace
|
|
|
|
Napsal: 14 pro 2015, 21:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Nádhera že nemám až slov. Vážně smekám, udělali jste z něj úplně nový auto. Už se nemůžu dočkat, až to auto jednou uvidím naživo
Nádhera že nemám až slov. Vážně smekám, udělali jste z něj úplně nový auto. Už se nemůžu dočkat, až to auto jednou uvidím naživo :mnam:
|
|
|
|
Napsal: 14 pro 2015, 18:13 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
krásné......!!!!
krásné......!!!! :fotic:
|
|
|
|
Napsal: 14 pro 2015, 02:12 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Vždyť jsem říkal že tohle auto je luxusní. Těším se až ho uvidím na vlastní oči . Opravdu hodně poctivá práce a výsledek stojí za to.
Vždyť jsem říkal že tohle auto je luxusní. Těším se až ho uvidím na vlastní oči :mnam: . Opravdu hodně poctivá práce a výsledek stojí za to.
|
|
|
|
Napsal: 13 pro 2015, 23:25 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Smekám
Smekám :!: :mnam:
|
|
|
|
Napsal: 13 pro 2015, 20:14 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Pěkná práce :) - pěkné autí :auto: :BOMBA:
|
|
|
|
Napsal: 13 pro 2015, 20:01 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
|
|
|
Napsal: 13 pro 2015, 17:38 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Podle toho jakým proudem olej cákal okolo málo dotaženého víčka olejového filtru (takový gejzír jsem snad ještě neviděl, sedla si těsnící gumička...) , bude motor mazat určitě správně. Čím víc koukám na budík tlakoměru oleje, tím víc jsem přesvědčen, že funguje špatně. Ihned po nastartování ručička líným tempem vyšplhá na 2bary a tam se drží celou dobu Včera proběhlo focení, jakmile zpracuju fotky, tak nějaké zveřejním
Podle toho jakým proudem olej cákal okolo málo dotaženého víčka olejového filtru (takový gejzír jsem snad ještě neviděl, sedla si těsnící gumička...) , bude motor mazat určitě správně. Čím víc koukám na budík tlakoměru oleje, tím víc jsem přesvědčen, že funguje špatně. Ihned po nastartování ručička líným tempem vyšplhá na 2bary a tam se drží celou dobu :mrgreen: Včera proběhlo focení, jakmile zpracuju fotky, tak nějaké zveřejním ;)
|
|
|
|
Napsal: 11 pro 2015, 12:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Tak to je něco špatně. Motor studený i zahřátý a budík ti ukazuje pořád stejně, navíc i při změně otáček to nereaguje. Čím větší otáčky, tím větší tlak, tak by to mělo pracovat, navíc u zahřátého motoru bys měl například u volnoběhu pozorovat trochu nížší tlak. Ale jsem si jistý, že to už nějak doladíš, to auto je prostě luxusní.
Tak to je něco špatně. Motor studený i zahřátý a budík ti ukazuje pořád stejně, navíc i při změně otáček to nereaguje. Čím větší otáčky, tím větší tlak, tak by to mělo pracovat, navíc u zahřátého motoru bys měl například u volnoběhu pozorovat trochu nížší tlak. Ale jsem si jistý, že to už nějak doladíš, to auto je prostě luxusní.
|
|
|
|
Napsal: 11 pro 2015, 02:11 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
P.S. Tlak oleje je odečtený z budíku na palubní desce, čili hodně orientačně. Rafička po nastartování skočí na 2 bary a tam se drží po celou dobu běhu motoru, jak u studeného, tak i teplého motoru. Jak u volnoběhu, tak i při vyšších otáčkách.
P.S. Tlak oleje je odečtený z budíku na palubní desce, čili hodně orientačně. Rafička po nastartování skočí na 2 bary a tam se drží po celou dobu běhu motoru, jak u studeného, tak i teplého motoru. Jak u volnoběhu, tak i při vyšších otáčkách.
|
|
|
|
Napsal: 10 pro 2015, 12:37 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Po delší odmlce se vám opět musím ozvat . Může to vypadat, že se na autě nic neděje, nicméně Moskvič už je takřka kompletní, motor v chodu a už se ladí jen pár drobností. Velkou zásluhu na tom má náhoda a také Petr a Dušan (pánové, velké obrovské díky!) . A také díky naprosté náhodě se mi podařilo sehnat nesehnatelné ... výbrusové klikové šály typ 402 . Sháněl jsem je snad všude. V Rusku, na Ukrajině, na inzerci ... nepomohli ani kontakty na lidi, co díly vozí z Ruska/Ukrajiny ... obvolal jsem spoustu moskvičářů ... bez výsledku. Nakonec k nám na dílnu zavítal jeden pán kvůli renovaci Cortiny, načež se zahleděl na M407 a prohlásil, že mu takový vůz také stojí v garáži. Slovo dalo slovo a týden na to poštou přišly klikové šály . Měl bych ovšem prosbu na pány motoráře. Karburátor je nastaven tak jak má být (vyčištěn, hladina, směs, atd. atd.). Rozdělovač takřka bez vůlí (je starší, drobná vůle na hřídeli, ovšem předstih nelítá, pod stroboskopickou lampou se na volnoběh hne o max. 2 stupně). Předstih nastaven na značku setrvačníku. Svíčky nové, zapalovací kabely nové, odporové koncovky zapalovacích kabelů odměřené a v pořádku. Směs paliva nastavena na analyzátoru. Motor má po kompletní generální opravě najeto cca 10h. na volnoběh, s občasným přidáním plynu. Tlak oleje 2bar, teplota 80°C Problém: motoru se nechce za plynem a občas při přidání plynu střelí do karburátoru. Mám hledat problém v soustavě zapalování/paliva motoru, nebo je na dnešní moderní palivo dobré upravit předstih? Logicky bych typoval předstih zvětšit, nicméně značka na setrvačníků udává 10° před HU a tak si říkám, že by to v klidu mohlo stačit Apropo, kdyby někdo chtěl membránovinu (tloušťka 0,5mm), mohu odprodat. Byl jsem nucen koupit 1bm A stále mám modrou látku originálního vzhledu. Fotky budou
Po delší odmlce se vám opět musím ozvat :). Může to vypadat, že se na autě nic neděje, nicméně Moskvič už je takřka kompletní, motor v chodu a už se ladí jen pár drobností. Velkou zásluhu na tom má náhoda a také Petr a Dušan (pánové, velké obrovské díky!) . A také díky naprosté náhodě se mi podařilo sehnat nesehnatelné ... výbrusové klikové šály typ 402 :). Sháněl jsem je snad všude. V Rusku, na Ukrajině, na inzerci ... nepomohli ani kontakty na lidi, co díly vozí z Ruska/Ukrajiny ... obvolal jsem spoustu moskvičářů ... bez výsledku. Nakonec k nám na dílnu zavítal jeden pán kvůli renovaci Cortiny, načež se zahleděl na M407 a prohlásil, že mu takový vůz také stojí v garáži. Slovo dalo slovo a týden na to poštou přišly klikové šály :).
[b]Měl bych ovšem prosbu na pány motoráře[/b]. Karburátor je nastaven tak jak má být (vyčištěn, hladina, směs, atd. atd.). Rozdělovač takřka bez vůlí (je starší, drobná vůle na hřídeli, ovšem předstih nelítá, pod stroboskopickou lampou se na volnoběh hne o max. 2 stupně). Předstih nastaven na značku setrvačníku. Svíčky nové, zapalovací kabely nové, odporové koncovky zapalovacích kabelů odměřené a v pořádku. Směs paliva nastavena na analyzátoru. Motor má po kompletní generální opravě najeto cca 10h. na volnoběh, s občasným přidáním plynu. Tlak oleje 2bar, teplota 80°C [b]Problém:[/b] motoru se nechce za plynem a občas při přidání plynu střelí do karburátoru.
Mám hledat problém v soustavě zapalování/paliva motoru, nebo je na dnešní moderní palivo dobré upravit předstih? Logicky bych typoval předstih zvětšit, nicméně značka na setrvačníků udává 10° před HU a tak si říkám, že by to v klidu mohlo stačit :)
Apropo, kdyby někdo chtěl membránovinu (tloušťka 0,5mm), mohu odprodat. Byl jsem nucen koupit 1bm :) A stále mám modrou látku originálního vzhledu.
Fotky budou ;-)
|
|
|
|
Napsal: 09 pro 2015, 12:56 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Krása, dva Moskviče, které budou pěkně reprezentovat sovětské automobily
Krása, dva Moskviče, které budou pěkně reprezentovat sovětské automobily
|
|
|
|
Napsal: 27 led 2015, 20:00 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Neviem ako je to u 407 ale všetky novšie moskviče majú takmer na každej súčistke napísaný mesiac a rok výroby, no a su tam daktoré veci ktoré sotva dakto vymení a ked sa ti ich zhodne viacej, tak vtedy to auto vyrobili
Neviem ako je to u 407 ale všetky novšie moskviče majú takmer na každej súčistke napísaný mesiac a rok výroby, no a su tam daktoré veci ktoré sotva dakto vymení a ked sa ti ich zhodne viacej, tak vtedy to auto vyrobili ;)
|
|
|
|
Napsal: 14 led 2015, 09:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Tak vám teda nevím, ale chyba nastala u mne. Vůbec teď nevím jak jsem došel k tomu, že se jedná o rok výroby 1959. Mám ale takový pocit, že jsem to tam někde vyražené určitě viděl. Ale kde? To teda netuším. Jedná se tedy o ročník 1960 . Každopádně jsem rád za debatu a že to tu trošku ožilo Dnes jsme měli na dílně mistra čalouníka, čalounili se podběhy, přepážka pod zadním sedadlem a částečně se tahala stropnice. Pokud mistrovo zdraví dá, zítra bude stropnice hotova, včetně sametek kolem dveří.
Tak vám teda nevím, ale chyba nastala u mne. Vůbec teď nevím jak jsem došel k tomu, že se jedná o rok výroby 1959. Mám ale takový pocit, že jsem to tam někde vyražené určitě viděl. Ale kde? To teda netuším. Jedná se tedy o ročník 1960 ;) . Každopádně jsem rád za debatu a že to tu trošku ožilo :)
Dnes jsme měli na dílně mistra čalouníka, čalounili se podběhy, přepážka pod zadním sedadlem a částečně se tahala stropnice. Pokud mistrovo zdraví dá, zítra bude stropnice hotova, včetně sametek kolem dveří. 8-)
|
|
|
|
Napsal: 13 led 2015, 21:27 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Vašátor píše: Omlouvám se za nepochopení, včera jsem měl hektický den a tak jsem tím byl asi ovlivněn. S tím rokem výroby jste mne teď opravdu dostali . Schválně se znovu podívám na štítek. Diferenciál je opravdu hypoidní. Klucí není to jedno? Hlavně že ho někdo zachránil a bude jezdit já osobně tipuji že je to rok 1959 podle uchyceni předních sedadel a lanka na plyn, diferenciál, držák rezervy jdou vyměnit nebo předělat no a potah sedadel prostě pán bude mít ,,mezi typ,, a hotovo v SSSR šlo udělat všechno
[quote="Vašátor"]Omlouvám se za nepochopení, včera jsem měl hektický den a tak jsem tím byl asi ovlivněn.
S tím rokem výroby jste mne teď opravdu dostali :mrgreen: . Schválně se znovu podívám na štítek. Diferenciál je opravdu hypoidní.[/quote]
Klucí není to jedno? Hlavně že ho někdo zachránil a bude jezdit :auto: já osobně tipuji že je to rok 1959 podle uchyceni předních sedadel a lanka na plyn, diferenciál, držák rezervy jdou vyměnit nebo předělat no a potah sedadel prostě pán bude mít ,,mezi typ,, a hotovo v SSSR šlo udělat všechno :lol:
|
|
|
|
Napsal: 13 led 2015, 12:27 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Omlouvám se za nepochopení, včera jsem měl hektický den a tak jsem tím byl asi ovlivněn. S tím rokem výroby jste mne teď opravdu dostali . Schválně se znovu podívám na štítek. Diferenciál je opravdu hypoidní.
Omlouvám se za nepochopení, včera jsem měl hektický den a tak jsem tím byl asi ovlivněn.
S tím rokem výroby jste mne teď opravdu dostali :mrgreen: . Schválně se znovu podívám na štítek. Diferenciál je opravdu hypoidní.
|
|
|
|
Napsal: 13 led 2015, 08:37 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
libor píše: Vašátor,jaký máš držák na rezervu?Dej fotku to bude nejlepší. Libore koukni do galerie a tam najdeš fotky kufru a podle mě má držák jako já 1960 ale třeba diferenciál má už hypoidni,ovládání karbesu lankem 58-60 ale co kdo s tim autem dělal dříve se už asi nedozvíme. Vašátor-moc pěkná práce a s motorem držím palce
[quote="libor"]Vašátor,jaký máš držák na rezervu?Dej fotku to bude nejlepší.[/quote]
Libore koukni do galerie a tam najdeš fotky kufru a podle mě má držák jako já 1960 ale třeba diferenciál má už hypoidni,ovládání karbesu lankem 58-60 ale co kdo s tim autem dělal dříve se už asi nedozvíme. Vašátor-moc pěkná práce a s motorem držím palce
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 22:27 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Vašátor,jaký máš držák na rezervu?Dej fotku to bude nejlepší.
Vašátor,jaký máš držák na rezervu?Dej fotku to bude nejlepší.
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 20:29 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Jirko,prosím o smazání návštěvníka a této zprávy. Děkuji Pepíno Žižkovský
Jirko,prosím o smazání návštěvníka a této zprávy. Děkuji Pepíno Žižkovský ;)
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 19:58 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Oprava odkazu: http://www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/54522-moskvic-407-r-v-1960.html
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 18:41 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Vašátor: Zdravím, určitě to nebyla myšlená přednáška od služebně staršího. Já jsem taky našel pár fotek s tímto vzorem čalouněním, ale většinou mezi rokem výroby 1960 - 1963. Tento Moskvič 407 se také původně prodávál v inzerátech jako r.v. 1960 http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1960.html Pokud je to opravdu rok 1960, tak je vše v pořádku. Dokonce tomu odpovídají již přiložené fotky. Když se vrátím do roku 1958 - 1959, tak jsem zatím pořád nenašel ani jednu fotku. Doufám, že se podaří nějakou fotku najít, protože mě samotného to zajímá. Přeji příjemnou renovaci a teším se na výsledek.
Vašátor: Zdravím, určitě to nebyla myšlená přednáška od služebně staršího. Já jsem taky našel pár fotek s tímto vzorem čalouněním, ale většinou mezi rokem výroby 1960 - 1963. Tento Moskvič 407 se také původně prodávál v inzerátech jako r.v. 1960 http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1960.html Pokud je to opravdu rok 1960, tak je vše v pořádku. Dokonce tomu odpovídají již přiložené fotky. Když se vrátím do roku 1958 - 1959, tak jsem zatím pořád nenašel ani jednu fotku. Doufám, že se podaří nějakou fotku najít, protože mě samotného to zajímá. Přeji příjemnou renovaci a teším se na výsledek.
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 18:35 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Vašátor: Zdravím, určitě to nebyla myšlená přednáška od služebně staršího. Já jsem taky našel pár fotek s tímto vzorem čalouněním, ale většinou mezi rokem výroby 1960 - 1963. Tento Moskvič 407 se také původně prodávál v inzerátech jako r.v. 1960 http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1960.html Pokud je to opravdu rok 1960, tak je vše v pořádku. Dokonce tomu odpovídají již přiložené fotky. Když se vrátím do roku 1958 - 1959, tak jsem zatím pořád nenašel ani jednu fotku. Doufám, že se podaří nějakou fotku najít, protože mě samotného to zajímá. Přeji příjemnou renovaci a teším se na výsledek.
Vašátor: Zdravím, určitě to nebyla myšlená přednáška od služebně staršího. Já jsem taky našel pár fotek s tímto vzorem čalouněním, ale většinou mezi rokem výroby 1960 - 1963. Tento Moskvič 407 se také původně prodávál v inzerátech jako r.v. 1960 http://www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/54522-moskvic-407-r-v-1960.html Pokud je to opravdu rok 1960, tak je vše v pořádku. Dokonce tomu odpovídají již přiložené fotky. Když se vrátím do roku 1958 - 1959, tak jsem zatím pořád nenašel ani jednu fotku. Doufám, že se podaří nějakou fotku najít, protože mě samotného to zajímá. Přeji příjemnou renovaci a teším se na výsledek.
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 18:33 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Pepo Zizkov, tak nevím, zda tvůj příspěvek byl opravdu myšlený jako přednáška od služebně staršího, nicméně vrhá to na mne takový dojem. Veteránů mi už rukama prošlo docela hodně a proto bych si nikdy netroufnul 100% tvrdit, že daná věc na auto nepatří (pokud se jedná o drobné odchylky). Obzvláště u aut východního bloku. Ano, je potřeba respektovat rok výroby. Já se však snažím respektovat i odlišnosti od "normálu". Slyšel jsem tu sto důvodů, proč tam takto ušité čalounění být nemůže. Pravdu ovšem už asi nikdy nezjistíme, fabrika údaje o vozidlech předpokládám nemá a nikdo z nás do výroby M407 nenahlédl.
Jen mne ještě napadlo, máte někdo představu, v jakých letech a do jakých modelů se používal tento modrý vzor látky?
Pepo Zizkov, tak nevím, zda tvůj příspěvek byl opravdu myšlený jako přednáška od služebně staršího, nicméně vrhá to na mne takový dojem. Veteránů mi už rukama prošlo docela hodně a proto bych si nikdy netroufnul 100% tvrdit, že daná věc na auto nepatří (pokud se jedná o drobné odchylky). Obzvláště u aut východního bloku. Ano, je potřeba respektovat rok výroby. Já se však snažím respektovat i odlišnosti od "normálu". Slyšel jsem tu sto důvodů, proč tam takto ušité čalounění být nemůže. Pravdu ovšem už asi nikdy nezjistíme, fabrika údaje o vozidlech předpokládám nemá a nikdo z nás do výroby M407 nenahlédl.
Jen mne ještě napadlo, máte někdo představu, v jakých letech a do jakých modelů se používal tento modrý vzor látky?
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 14:16 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Ahoj Valdo, foto štítku je ,, ilustrační " na autě mám úplně stejný
Ahoj Valdo, foto štítku je ,, ilustrační " na autě mám úplně stejný ;)
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 10:15 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace Moskvič 407 |
|
|
Pepo - ať na štítek koukám bez brýlí/s nimi, tak tam vidím r.1958 - nebereš za rok výroby 1959 datum první registrace ?
Pepo - ať na štítek koukám bez brýlí/s nimi, tak tam vidím r.1958 ;) - nebereš za rok výroby 1959 datum první registrace ?
|
|
|
|
Napsal: 12 led 2015, 09:57 |
|
|
|
|