| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 20 srp 2019, 19:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
V jakém městě sídlil výrobce automobilů Moskvič? (latinkou):
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Slánský sergej 2137
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
Ahoj,mě stál Ivánek jen měsíc,též M-2137/1500/dělal trucování stejně,na startování jsem baterku vybil,při startu jsem pumpoval pedálem /pumpičkou/v karburaci jak divej,Ivánek ani neškytl,pak byl ulitej,baterka prázná,baterku jsem přes noc nabil, druhý den jsem vzal injekní stříkačku,fouknul bezín přímo do karburace ,vzal za startér a Ivánek běžel.Víš já si myslím že,zatuhly ventilky v hlavě čerpadla,proto jsem pumpoval pedálem a nic.Teď chytá normalně.Venca.
Příspěvek Napsal: 26 bře 2019, 09:08
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
dva roky utekly, stk se blíží, sraz se blíží, prostě nejvyšší čas odzimovat. bohužel ani aleko ani kombíček nejezdí. u aleka z benzínové pumpy teče benzín skrze těsnění na blok motoru, což se mi nezdá úplně ideální na dlouhé cesty s teplým motorem a sergej se naopak tváří, že benzín vůbec nemá. benzín v nádrži je, motor ručně protočím na klice a pumpuji do filtru benzín, startér točí jak blázen, ale prostě to nechytá. zdá se, že opravdu nastal čas, vyhodit původní benzínové pumpy a nahradit je modernější technikou. v každém případě teď nevím, čím a zda vůbec pojedu na nějaký sraz v dubnu. no uvidíme.... rýsuje se mi možnost koupě pumpy z 1203, ale někdo říká, že je poruchová. jakou s ní máte zkušenost?
t.
Příspěvek Napsal: 26 bře 2019, 02:46
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
opravdu jsem byl na technické...
:D


Přílohy:
P_20170407_172457.jpg
P_20170407_172457.jpg [ 119.69 KiB | Zobrazeno 13256 krát ]
Příspěvek Napsal: 12 dub 2017, 00:19
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
Když tak je dovez na sraz, ale nic neslibuji - záleží, co v nich rachtá.... :(
Příspěvek Napsal: 17 bře 2017, 18:46
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
hodiny na palubku mají svůj příběh
koupil jsem je a měl z nich radost
snažil jsem se dostat je na palubku
korektní rozvod elektřiny jsem vzdal a hodiny neumístil
(jinak řečeno, jsem rád, že mi vše svítí, troubí a raději to toho víc nemakat...)
pokusem s baterií jsem zjistil, že stejně nejdou
a včera jsem je uklízel do krabice, aby se jim nic nestalo
no, a už jsem je sbíral ze země
trochu v nich rachtá...
nevíte o někom, kdo by je opravil?
díky všem za pomoc!
t.
Příspěvek Napsal: 17 bře 2017, 16:27
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
tak všechno splněno
tedy až na ty hodiny
zatím jsem se neodhodlal do palubky říznout...

a tak nechci dělat reklamu
... vlastně když už to píšu, tak dělám...
:lol:
ale z vlastní zkušenosti mohu doporučit můj dvorní servis
je to rodinná firma
otec a syn
věnuje se autům celý život
starý pán má stejně nejraději škodovky
řekl bych ale, že ta láska končí favoritem
pak už jsou ty vozy moc moderní

takže, jde o:

firma jan pumrle
smečno
http://www.autoopravnapumrle.cz/?p=62

budou-li mít volné kapacity, myslím, že vás ujmou.
Příspěvek Napsal: 23 led 2017, 09:53
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
ahoj,jestli Jsi to už neudělal ,očisti očko na kablíku u šroubku na plováku,mně to též blblo,a u druhého Moskviče bylo oxidované celé očko na kablíku.
Příspěvek Napsal: 04 led 2017, 11:18
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
sakra chlape, ty víš, jak potěšit... :lol:
oki, díky moc za radu!
:papa:
Příspěvek Napsal: 04 led 2017, 00:49
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
me to taky zlobilo tak jsem dal novej plovak a hle porad to zlobilo tak jsem dal novej palivomer a dobry tak drzim palce :ok:
Příspěvek Napsal: 03 led 2017, 20:15
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
už mne tady štvete, jak se chlubíte tím, že opravujete nebo případně vylepšujete auta
nemám vás rád... :D
protože to (úspěšně) maskuji lakem, tak aby jste si nemysleli, že auto jen tak někde stojí a nic se nedělá
bude mít můj sergej vystříkané dutiny
částečně předělanou elektřinu
konečně zapojené přední mlhovky
a jestli se k tomu odhodlám, tak i hodiny na palubce
tak držte palce, ať se vše podaří
když ne, chlubit se nebudu a zjistíte to až na jaře...
:lol:
jsem teď v práci a nemám u sebe manuál, tak se omlouvám za "technická" pojmenování,
ale blbne mi plovák
tedy "ta plastová věc s dlouhou kovovou tyčkou" :lol: je v pořádku,
ale něco je "s tím paznechtem na nádrži", ke kterému vede elektřina
měl jste s tím někdo už v minulosti problém?
jde to sehnat jako díl?
nemáte někdo ten "paznecht"?
samotný palivoměr na palubce je, alespoň tomu věřím, v pořádku
nebo i ten dokáže pozlobit?
díky za případné informace a zkušenosti
t.
Příspěvek Napsal: 03 led 2017, 15:24
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
oki, najdu si to.
děkuji moc!
Příspěvek Napsal: 25 črc 2016, 09:05
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
tak podtlakem to nebude.
kdyz natankujes benzin, byva vetsinou studenejsi nez vzduch (krom zimy) takze se zacina rozpinat.
to by podtlak eliminovalo.
kdyz to nepojede, zkus jiskru a benzin v karbecu....
vidim to spis na odpor na civce...
uz se to tu resilo.
Příspěvek Napsal: 25 črc 2016, 08:29
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
pánové děkuji za rady a porady!!!
zkusím na tom zapracovat
ale zajímavá je rada ohledně toho podtlaku
ten minulý pátek, jsem bral benzín
a stále mi vypínala pistole
s automechanikem nás napadlo to samé, že jsem měl zkusit startovat se sundaným víčkem nádrže
no škoda, že mne to nenapadlo teď v sobotu...
ono nejjednodušší řešení může být ve finále to správné...
Příspěvek Napsal: 25 črc 2016, 00:28
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
nevim co by vyhrate kontakty meli mit spolecne s nenastartovanim auta, ale treba ti to pepa vysvetli.
co bych udelal ja?
sundal z jedne svicky koncovku a zkusil jestli ti hazi auto jiskru.
pokud ne, pak civka, odpor na civce, kontakty, proste elektrika.
toto auto nema elektroniku, takze jiskra musi byt vzdy.
druha vec je benzin.
sundej dekl (3 srouby) a pokud pri pridani strika akceleracni pumpicka je vse ok.
muj soukromy tip je pricpany odvzdusnovaci otvor ve vicku nadrze.
vzdy rikas ze to je po jizde, dle meho se v nadrzi udela podtlak a dokud nezmizi tak ti palivova pumpa nic neda.
az to zase nastane, zkus otevrit nadrz, jestli nezasyci (nadechne se).
moskal je tak jednoduche auto, ze pokud ma jiskru a benzin, pojede.
a to i se stiplyma ventilama a neserizenym karbecem.
tomek
Příspěvek Napsal: 24 črc 2016, 21:16
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
Já bych to viděl na spínací skříňku na vyhřátý kontakty a když to nepůjde natočit stačí propojit civku s baterkou
Příspěvek Napsal: 24 črc 2016, 19:25
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
ještě jsem zapomněl napsat... cestou domů jsem potkal v protisměru celý průvod historických vozidel, tak jsem jim z radosti z mé jízdy, minouce je, zatroubil!!! přátelé, kamarádi, byl to pěkný den a byl jsem za něj rád!!!
Příspěvek Napsal: 24 črc 2016, 10:32
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
inu, další příspěvek... byl jsem v sobotu v hříškově a podněty z této akce jsem popsal v příslušné sekci. přijel jsem cca 1,5 před začátkem spanilé jízdy. byl jsem třetí od chodníku a za mnou další auta. říkal jsem si, čas je dobrý, vše dobře dopadne. motor se ochladí. 10 minut před začátkem jízdy jsem začal být opravdu jenlehce neklidný, jelikož motor byl stále teplý. rána osudu dopadla při ostrém startu z mé pozice. startuji. a nic. rozjezd z kopce a nic. roztlačování.a nic. potupně jsem odstavil sergeje ke kraji vozovky a ani jsem nebyl schopen dívat se ty šťastné, kteří jedou v koloně a užívají si jízdu. problém byl, že jsem spěchal. rodinné povinnosti a návštěva nemocnice mne nutila hned po startu vráti se domů. ale co teď? 50 km od baráku. téměř v pusté vesnici... :-) vyčkával jsem, až se dav diváků trochu rozejde, ať jsem s tou trapností nepojízdného vozu trochu sám. když bylo přeci jenom trochu klidněji, požádal jsem příslušníka snb a jeho kamaráda o roztlačení. a nic... nakonec jel okolo převelice ochotný pán s picasem. sergeje jsme uvázali na lano a že započneme s roztlačením. ale moment. ještě to jednou zkusme! po lehkém otočení klíčkem motor naskočil. ani sytič jsem nepřidal a motor v klidu běží. lano jsme odvázali, poděkovali tomu dobrému muži a moji zachránci započali s další záchranou. záchranou nehybného motocyklu asi metr od mého vozu. jelikož nejsem technicky kovaný a přeci jenom cesta domů a následně do prahy mne přiměla, abych se rozloučil a ještě jednou poděkoval. a já se musím znovu zeptat: mají auta duši? dělá mi ten můj sergej schválnosti? nebo někdo tušíte v čem je zakopaný pes? že to netuším já, není moc divné. ale že to netuší ani můj dvorní opravář, ani jeho otec, který tuto dílnu před lety zakládal, je na pováženou.. a co mají zjišťovat, před jejich zraky sergej nastartuje téměř vždy...
Příspěvek Napsal: 24 črc 2016, 10:29
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
věřím, ba, že věřím
Příspěvek Napsal: 21 črc 2016, 22:27
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
Technicky ti, Tondo, neporadím, to bys asi ani nečekal, ale co se toho samostatného života aut týče, tak já např. se nesmím o Bohoušovi ošklivě vyjadřovat, jinak mě vzápětí někde nechá. Na myšlenky to neplatí, ale jak jsou vysloveny nahlas, je zle. A to myslím bez veškeré ironie!
Příspěvek Napsal: 21 črc 2016, 18:59
  Předmět příspěvku:  Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
v sobotu byl slánský okruh. a co myslíte? zazlobil sergej. ve čtvrtek jsem jel ráno do práce. odpoledne také v klidu. hladové oko říkalo, že musím k benzínce. načerpal jsem. a už nenastartoval. snažil jsem se točit hřídelí, pumpoval benzín a hlídal hladinku ve filtru. startoval. a nic... startér v pohodě, motor se ale tvářil, že je bez benzínu. tak jsem se na té benzínce snažil skoro hodinu a půl. a nic. tak jsem zavolal odtahovku. zničený a zneuctěný jsem nasedl do auta a naposledy otočil klíčkem. a motor naskočil. zavolal jsem tedy odtahovce, že "odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil". naštěstí ujel méně než kilometr a rozhodl se, že ušetří moji kapsu a jízdu nenapíše. dojel jsem pln hněvu spravedlivého k nám na náměstí. k oblíbenému opraváři. pumpička šlapala jak divá. předjel jsem cestou pasata, westfalii, fabii, a jiné. nebozí řidičové sledovali můj předjížděcí manévr s úžasem v očím, že málem vymetali přilehlý "pangejt". tachometrově 130... před servismanem jsem motor zhasnul a pak jsme společným dílem pokračovali ve startování. jednou, dvakrát, pětkrát... no startovalo se asi 20x a vždy na první otočení motor naskočil. napadá vás řešení? nebo to nemá řešení? je to prostě stará technika? následně v sobotu slánský okruh vždy na první otočení. v pondělí do práce a zpět také na první otočení klíčkem... docela bych začal věřit, že ta pauza na benzíce byla schválnost. ale auta přece nežijí... nebo ano? jaké máte zkušenosti vy?
:D
Příspěvek Napsal: 19 črc 2016, 10:21
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
Roman píše:
V Krči mají dokonce různé tloušťky těch podložek pod pumpu.
http://shop.autodilykrc.cz/cz-kategorie ... ranu%5D=75


Ano, Krč je taky dobrá, jenom mají o něco vyšší ceny, než http://www.lada-dily.cz/.
Příspěvek Napsal: 05 říj 2015, 16:52
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
V Krči mají dokonce různé tloušťky těch podložek pod pumpu.
http://shop.autodilykrc.cz/cz-kategorie ... ranu%5D=75
Příspěvek Napsal: 05 říj 2015, 16:47
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
už se mi dostalo rady od kolegy: Ubi.Que
Pokud to spěchá, dá se koupit pumpa na Ladu. Rozteč příruby je stejná. Je třeba zkrátit tyčku pohonu asi o 2 mm nebo podložit více těsněními. Kvalita těch pump je dobrá, za ty peníze není co řešit, mají např. zde: http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 20029.html
Příspěvek Napsal: 04 říj 2015, 23:32
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
kolegové, je to pech.... pumpa je sice nová, ale pro změnu "odešla" membrána. tak snad se to do té nejbližší jízdy stihne vyměnit.... :-(
Příspěvek Napsal: 03 říj 2015, 21:37
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
tak mi kolegové držte v následujících dnes palce, ať zase nezůstanu někde viset na cestě...
sergej má novou palivovou pumpu a je zapotřebí jej pořádně projet a zjistit, zda je vše v pořádku
je také zcela nové palivové vedení
největší "sranda" ale je, že pumpu jsem měnil při velkém servisu loni v listopadu (byla nová) a ta, která je aktuálně v autě se musela před finální montáží opravovat
asi soudruzi v ruské federaci mají někde chybu
jinak na sraz v září určitě nejedu.
je mi to líto, ale tou dobou jsem na dovolené a hodlám rekreovat na teplém písku za hukotu příboje....
budu na vás myslet a po návratu určitě projdu galerie s fotkami
Příspěvek Napsal: 20 srp 2015, 00:45
  Předmět příspěvku:  Re: slánský sergej  Odpovědět s citací
slánský sergej píše:
ale aby ten život nebyl úplně jednoduchý, stalo se něco jiného
postavil jsem plot
tedy to ještě není všechno
pointa je jinde
nějaká dobrotivá sousedská hlídka to prostě "nerozdýchala" a musela mne opět umravnit
celý bok, od světla ke světlu, hřebíkem, hezky až na kov
:sibenice: :strelec:
inu, co dodat
i policista prohlásil: ruce usekat
to bych prosil, do kamene vytesat

To jsou svině :angry: :angry: .
Chytit je, tak skončí se zlomeninami v nemocnici :strelec:
Příspěvek Napsal: 30 črc 2015, 18:40
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
Nyní k Sergeji něco jiného - včetně mne a jiných žilo v domění, že prahové lišty z Žigula 2101/02 pasují perfektně na M 412 a odrůdy.
Sergej u mne byla tvrdil že ne.... MÁ PRAVDU - nyní jsme to na akci měřili jen provázkem, a žigulácké jsou asi o 5 cm delší... Jinak stejný profil a ukončení.
Příspěvek Napsal: 26 črc 2015, 20:22
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
Mam ho pod nadrzi vyfotim a poslu
Příspěvek Napsal: 23 črc 2015, 17:36
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
ahoj milánku
prosím, pošleš mi fotku, jak máš ty filtry u nádrže? pro inspiraci. u kombi je to asi trochu jiné, ale uvidíme... předem díky
t.
Příspěvek Napsal: 22 črc 2015, 23:35
  Předmět příspěvku:  Re: Slánský sergej 2137  Odpovědět s citací
Pánové, všem třem děkuji za rady
já to zatím profouknul od filtru k nádrži kompresorem
vím, že to neřeší "bordel" v nádrži, ale nastartoval jsem a odjel....
na odkaz se podívám a promyslím, co tedy s tím
díky!!!
Příspěvek Napsal: 22 črc 2015, 01:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting