Začali sa práce na karosérii. Oprava ide vo voľnom čase slimačím tempom, ale pomaly napreduje. Mám strojárske vzdelanie, ale táto práca je pre mňa úplne neznáma, takže si dištančne (to je teraz v kurze) robím doma výučný list v odbore autoklampiar . K stavu auta. Niekoľko vrstiev pravdepodobne gumoasfaltu zakonzervovalo spodok auta, ale ako táto vrstva praskala, tak skôr fungovala ako akcelerátor korózie, hlavne nosných častí. Niektoré veci boli natreté olovenou farbou, čo autu veľmi pomohlo. Auto sa vyskytlo pred 11 rokmi na KO, z ktorej som sa dočítal, že na niektorých miestach je hrúbka farby až 1 mm. Majiteľ mal asi nejakú zvláštnu záľubu v natieraní, pretože natrel naozaj všetko, vrátane gumených hadíc, plastových dielcov, áno, aj torpédo a pod. čiernou farbou, disky, výfuk, celý motor vrátane karburátora striebrenkou, preliačiny boli zatmelené olejovým tmelom a pretreté farbou. Chrómu sa našťastie nedotkol. Sololity v kufri boli natreté vo farbe vozidla. Vozidlo bolo odhlučnené a asi aj zateplené polystyrénom - len okolo rezervy som ho nazberal polovicu 120 l vreca na odpad. Po kúpe som musel spojazdniť aspoň to najnutnejšie - výmena už vymenenej AC pumpy, demontáž a oprava štartéra, oprava pracovného valca spojky, výmena utrhnutého hrdla hladiča a nejakých hadíc. Zistilo sa, že auto brzdí len zadkom, ale na manipuláciu to stačí. V motore bola zasunutá odlomená mierka oleja, čo celkom nechápem, v kufri sa našli dve iné, skôr len doma robené. Majiteľ si pridal štýlové denné svietenie a ja som vymenil žiarovky v lampičkách v interiéri za LED, aby som aspoň niečo videl. Svetlo v interiéri mala 412 oveľa lepšie umiestnené. Tento kus je z roku 1977, takže stropné svetlo má len v kufri.
Začali sa práce na karosérii. Oprava ide vo voľnom čase slimačím tempom, ale pomaly napreduje. Mám strojárske vzdelanie, ale táto práca je pre mňa úplne neznáma, takže si dištančne (to je teraz v kurze) robím doma výučný list v odbore autoklampiar :D. K stavu auta. Niekoľko vrstiev pravdepodobne gumoasfaltu zakonzervovalo spodok auta, ale ako táto vrstva praskala, tak skôr fungovala ako akcelerátor korózie, hlavne nosných častí. Niektoré veci boli natreté olovenou farbou, čo autu veľmi pomohlo. Auto sa vyskytlo pred 11 rokmi na KO, z ktorej som sa dočítal, že na niektorých miestach je hrúbka farby až 1 mm. Majiteľ mal asi nejakú zvláštnu záľubu v natieraní, pretože natrel naozaj všetko, vrátane gumených hadíc, plastových dielcov, áno, aj torpédo a pod. čiernou farbou, disky, výfuk, celý motor vrátane karburátora striebrenkou, preliačiny boli zatmelené olejovým tmelom a pretreté farbou. Chrómu sa našťastie nedotkol. Sololity v kufri boli natreté vo farbe vozidla. Vozidlo bolo odhlučnené a asi aj zateplené polystyrénom - len okolo rezervy som ho nazberal polovicu 120 l vreca na odpad. Po kúpe som musel spojazdniť aspoň to najnutnejšie - výmena už vymenenej AC pumpy, demontáž a oprava štartéra, oprava pracovného valca spojky, výmena utrhnutého hrdla hladiča a nejakých hadíc. Zistilo sa, že auto brzdí len zadkom, ale na manipuláciu to stačí. V motore bola zasunutá odlomená mierka oleja, čo celkom nechápem, v kufri sa našli dve iné, skôr len doma robené. Majiteľ si pridal štýlové denné svietenie a ja som vymenil žiarovky v lampičkách v interiéri za LED, aby som aspoň niečo videl. Svetlo v interiéri mala 412 oveľa lepšie umiestnené. Tento kus je z roku 1977, takže stropné svetlo má len v kufri.
|