Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Ty ložiska jsou v podstatě věnečky v šálcích,ty šálky jsou v discích a je to dokupy stáhlé tou korunkovou matkou,v zadních kolech je na jedné straně kluzné futro a na druhé je to v podstatě na fest
Ty ložiska jsou v podstatě věnečky v šálcích,ty šálky jsou v discích a je to dokupy stáhlé tou korunkovou matkou,v zadních kolech je na jedné straně kluzné futro a na druhé je to v podstatě na fest
|
|
|
|
Napsal: 19 zář 2012, 21:01 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Díky. Už jsem to tak udělal.
Díky. Už jsem to tak udělal.
|
|
|
|
Napsal: 20 led 2012, 20:14 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
ja je mel stahle pouze tou korunkovou matkou a zajistene takovou tou provlecenou pojistkou
ja je mel stahle pouze tou korunkovou matkou a zajistene takovou tou provlecenou pojistkou
|
|
|
|
Napsal: 18 led 2012, 19:02 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Ahoj. Měl bych dotázek. Pracuji na mém Moskviči a již jsem ve fázi skládání. Bohužel jsem zjistil, že mám nekvalitní foto uložení předních koleček na těhlici. Mohl bych poprosit o fotku kolečka na těhlici bez pokličky a to z venku i zevnitř? Jsou ty "ložiska" něčím přišroubované? A nebo je to stažené jen tou korunkovou matkou? Díky Jirka
Ahoj. Měl bych dotázek. Pracuji na mém Moskviči a již jsem ve fázi skládání. Bohužel jsem zjistil, že mám nekvalitní foto uložení předních koleček na těhlici. Mohl bych poprosit o fotku kolečka na těhlici bez pokličky a to z venku i zevnitř? Jsou ty "ložiska" něčím přišroubované? A nebo je to stažené jen tou korunkovou matkou? Díky Jirka
|
|
|
|
Napsal: 17 led 2012, 09:56 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Ano,je stejný,pokud ho necháš vyrobit z hliníku jako originál,tak můžeš případné nespasy snadno dovytvarovat
Ano,je stejný,pokud ho necháš vyrobit z hliníku jako originál,tak můžeš případné nespasy snadno dovytvarovat :ok:
|
|
|
|
Napsal: 05 led 2012, 19:22 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
chci se jen zeptat zkušenějších... Je přední nárazník vším naprosto stejný jako zadní? Přední mi chybí,nemůžu ho sehnat a tak mě napadlo podle zadního nechat vyrobit ještě jeden a použít ho jako přední....
chci se jen zeptat zkušenějších... Je přední nárazník vším naprosto stejný jako zadní? Přední mi chybí,nemůžu ho sehnat a tak mě napadlo podle zadního nechat vyrobit ještě jeden a použít ho jako přední....
|
|
|
|
Napsal: 24 říj 2011, 20:53 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Zdravím Kolo se rozložit nedá,poloviny disků jsou svařené dohromady,jen poklice a středová uložení jdou z disku sundat.Na kola a díly z pevnějšího plechu bych doporučil pískování,vyčistí to kola skrz otvory i zevnitř,pokud chcete mít jistotu,jemným abrazivem se určitě nic nezkazí.
Nárazníky jsem vyklepával malým kladívkem bez násady na rovné a tvrdé podložce,daly se tak srovnat i jejich různá tvarování,byla to docela piplačka.Jelikož byl povrch nárazníků po vyklepání ohavný,nastříkal jsem je základkou a posléze hliníkem ve spreji,ale i tak si nemyslím,že bych zde odvedl 100% práci,viděl jsem tady mnohem lépe udělané nárazníky i v chromovém lesku
Mechanismus jsem nechal v původní barvě(černošedá),byla zachovalá,jen osu zadních kol jsem vzal stříbřenkou,byla od výroby jen fosfátovaná.Dílce uložení a odpružení jsem nechal v původním stavu.Jsou z většiny pozink už od výroby
Zdravím Kolo se rozložit nedá,poloviny disků jsou svařené dohromady,jen poklice a středová uložení jdou z disku sundat.Na kola a díly z pevnějšího plechu bych doporučil pískování,vyčistí to kola skrz otvory i zevnitř,pokud chcete mít jistotu,jemným abrazivem se určitě nic nezkazí.
Nárazníky jsem vyklepával malým kladívkem bez násady na rovné a tvrdé podložce,daly se tak srovnat i jejich různá tvarování,byla to docela piplačka.Jelikož byl povrch nárazníků po vyklepání ohavný,nastříkal jsem je základkou a posléze hliníkem ve spreji,ale i tak si nemyslím,že bych zde odvedl 100% práci,viděl jsem tady mnohem lépe udělané nárazníky i v chromovém lesku
Mechanismus jsem nechal v původní barvě(černošedá),byla zachovalá,jen osu zadních kol jsem vzal stříbřenkou,byla od výroby jen fosfátovaná.Dílce uložení a odpružení jsem nechal v původním stavu.Jsou z většiny pozink už od výroby
|
|
|
|
Napsal: 18 kvě 2011, 21:45 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Ahoj, rád bych se zeptal uživatele Voss na následující dotaz: protože sem se nyní pustil do renovace stejného autíka, chtěl bych Vás poprosit o zodpovězení několika nejasností, abych něco nedělal zbytečně nebo blbě. 1) Dá se při odbarvování a odrezování rozložit kolečko na 2díly abych ho mohl udělat i zevnitř a nebo je to pevně zapertlovaný a nerozebiratelný? 2) Jak ste ošetřil nárazníky a masku že stále mají matový povrch? Já mám tyto díly značně pomačkané a kdybych je vyklepal, brousil a leštil tak budou moc lesklé a to asi není žádoucí. 3) a poslední otázka - jak máte ošetřený šlapací mechanismus a pružné uchycení zadních kol? Barvou či komaxitem? Na některého z majitelů z klubu šlapacích moskvičů (tuším že Voss) sem viděl že tyto kovové části nechali bez povrchovky což je sice hezké ale myslím že velmi náchylné ke korozi. Tak se omlouvám že obtěžuju nevyžádaným zbytečným mejlem ale každá rada mi bude pomocnou rukou. Děkuji T.Oravec
Ahoj, rád bych se zeptal uživatele Voss na následující dotaz: protože sem se nyní pustil do renovace stejného autíka, chtěl bych Vás poprosit o zodpovězení několika nejasností, abych něco nedělal zbytečně nebo blbě. 1) Dá se při odbarvování a odrezování rozložit kolečko na 2díly abych ho mohl udělat i zevnitř a nebo je to pevně zapertlovaný a nerozebiratelný? 2) Jak ste ošetřil nárazníky a masku že stále mají matový povrch? Já mám tyto díly značně pomačkané a kdybych je vyklepal, brousil a leštil tak budou moc lesklé a to asi není žádoucí. 3) a poslední otázka - jak máte ošetřený šlapací mechanismus a pružné uchycení zadních kol? Barvou či komaxitem? Na některého z majitelů z klubu šlapacích moskvičů (tuším že Voss) sem viděl že tyto kovové části nechali bez povrchovky což je sice hezké ale myslím že velmi náchylné ke korozi. Tak se omlouvám že obtěžuju nevyžádaným zbytečným mejlem ale každá rada mi bude pomocnou rukou. Děkuji T.Oravec
|
|
|
|
Napsal: 17 kvě 2011, 09:47 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Tak tomu se říká parádní leštěnka...
Tak tomu se říká parádní leštěnka... :mnam:
|
|
|
|
Napsal: 01 kvě 2011, 18:24 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
proč eště není zaregistrovanej na stránkách www.klubslapacichmoskvicu.cz
proč eště není zaregistrovanej na stránkách http://www.klubslapacichmoskvicu.cz ;) :D
|
|
|
|
Napsal: 30 dub 2011, 22:19 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
pripájam sa
pripájam sa :mnam:
|
|
|
|
Napsal: 25 dub 2011, 20:47 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
to je krasavec
:mnam: to je krasavec :auto:
|
|
|
|
Napsal: 25 dub 2011, 14:57 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Moc krásné auto pěkná a čistá práce
Moc krásné auto pěkná a čistá práce :ok:
|
|
|
|
Napsal: 25 dub 2011, 12:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Zdravím,tak tady posílám skoro finální výsledek,zbývá mi už jen dodělat podle originálu elektro,kdybyste někdo měli nějaké info nebo fotku,jak to má vypadat,byl bych moc vděčný,jedná se mi hlavně o baterii a její okolí,jestli je tam origo nějaký kryt nebo tak něco a jak jsou přidělané káblíky k ní.Díky
Přílohy: |
100_6248.JPG [ 69.51 KiB | Zobrazeno 20744 krát ]
|
100_6247.JPG [ 86.14 KiB | Zobrazeno 20744 krát ]
|
100_6245.JPG [ 98.59 KiB | Zobrazeno 20744 krát ]
|
100_6244.JPG [ 98.92 KiB | Zobrazeno 20744 krát ]
|
100_6243.JPG [ 97.9 KiB | Zobrazeno 20744 krát ]
|
Zdravím,tak tady posílám skoro finální výsledek,zbývá mi už jen dodělat podle originálu elektro,kdybyste někdo měli nějaké info nebo fotku,jak to má vypadat,byl bych moc vděčný,jedná se mi hlavně o baterii a její okolí,jestli je tam origo nějaký kryt nebo tak něco a jak jsou přidělané káblíky k ní.Díky ;)
|
|
|
|
Napsal: 25 dub 2011, 10:34 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
|
|
|
Napsal: 25 dub 2011, 10:33 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Radost pohledět .
Radost pohledět :ok: :mnam: .
|
|
|
|
Napsal: 05 dub 2011, 15:27 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Dál jsem se zatím nedostal,potom pošlu další
Přílohy: |
100_6147.JPG [ 47.98 KiB | Zobrazeno 20930 krát ]
|
Dál jsem se zatím nedostal,potom pošlu další
|
|
|
|
Napsal: 03 dub 2011, 11:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Ono volant z hliníku by mohla být docela betelná záležitost,která něco snese,píšu z vlastní zkušenosti z mojí bývalou šlapací čtyřkolkou,po které zůstal neporušen snad jen ten hliníkáč:-).Jde hlavně o to,že původní ruský plast je už dnes značně zteřelý a nesnese tolik co předtím,ale jak vyrobit v novém volantu to "pískátko"(klakson)??Asi jsem moc velký detailista Asi nejlepší na výstavku si nechat v záloze originál s pískátkem a ratolesti tam vždycky namontovat nezničitelný hliníkáč,dobře se to za něj i přenáší. Co se týče renovace,kastle už je po laku,tak přidávám pár fotek.Prahy,podběhy,celý spodek a nosníky jsou pod lakem stříklé i Bodýčkem,jako u dospělého auta,chtěl jsem do něj hodit i celý vnitřek,ale to by vyšlo dost draho. Měl bych ještě dotaz,jakým způsobem jste leštili původní hliníkové doplňky a masku?Možná,že to tak není,ale mám dojem,že originál je na hliníkových dílech ještě jakási silně lesklá vrstva jakéhosi niklu nebo chromu,která když se sedře,tak už to nejde do toho svítivého lesku nikdy doleštit,je to vždy o cosi tmavší
Přílohy: |
100_6134.JPG [ 80.38 KiB | Zobrazeno 20930 krát ]
|
100_6135.JPG [ 55.55 KiB | Zobrazeno 20930 krát ]
|
100_6140.JPG [ 77.19 KiB | Zobrazeno 20930 krát ]
|
100_6144.JPG [ 53.73 KiB | Zobrazeno 20930 krát ]
|
100_6145.JPG [ 49.61 KiB | Zobrazeno 20930 krát ]
|
Ono volant z hliníku by mohla být docela betelná záležitost,která něco snese,píšu z vlastní zkušenosti z mojí bývalou šlapací čtyřkolkou,po které zůstal neporušen snad jen ten hliníkáč:-).Jde hlavně o to,že původní ruský plast je už dnes značně zteřelý a nesnese tolik co předtím,ale jak vyrobit v novém volantu to "pískátko"(klakson)??Asi jsem moc velký detailista 8-) Asi nejlepší na výstavku si nechat v záloze originál s pískátkem a ratolesti tam vždycky namontovat nezničitelný hliníkáč,dobře se to za něj i přenáší.
Co se týče renovace,kastle už je po laku,tak přidávám pár fotek.Prahy,podběhy,celý spodek a nosníky jsou pod lakem stříklé i Bodýčkem,jako u dospělého auta,chtěl jsem do něj hodit i celý vnitřek,ale to by vyšlo dost draho. Měl bych ještě dotaz,jakým způsobem jste leštili původní hliníkové doplňky a masku?Možná,že to tak není,ale mám dojem,že originál je na hliníkových dílech ještě jakási silně lesklá vrstva jakéhosi niklu nebo chromu,která když se sedře,tak už to nejde do toho svítivého lesku nikdy doleštit,je to vždy o cosi tmavší :?
|
|
|
|
Napsal: 03 dub 2011, 11:06 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
coudy píše: Díval jsem se pozorně na obě fotky a vychází mi to pořád 9,5 cm ,ale jsem jen stavař ,cenťák sem cenťák tam. Co na to "náš" replikátor nešlo by to udělat s plastu? Zdravím z Náchoda. Právě jsem se nechal vyprovokovat tímto příspěvkem a předčasně "pouštím na veřejnost " tuto informaci. Po plexi štítu je možná volant druhou položkou,která je nejčastěji poškozená.Před časem vznikla úvaha o výrobě repliky volantu za použití plastu ,aby se co nejvíce podobal originálu.Do této chvíle to je stále jenom úvaha.Protože mám ale blíž ke kovu, je již nějakou dobu předán originál volant do dílny kde podle něj bude vyroben hliníkový odlitek. Dle prvého jednání by po techické stránce neměl být problém jej vyrobit.Mám slíbeno , že vzorek bude hotový do konce dubna.Bude vyroben vzorek i jiného volantu /ne z Moskviče / , který by bylo možné také použít ve šlapacím Moskviči.Věřím ,že se celá akce povede a bude vyřešen nedostatek volantů. Hliník - výhoda - pevný ,nezlomí se . Nevýhoda - materiálově nebude jako originál. Zatím uvažuji o dvojím provedení - leštěný /jako chromovaný / a nastříkaný bílou barvou , aby se alespoň trochu podobal originálu. V současné době nemám vůbec představu o ekonomice výroby - tedy ceně. V tuto chvíli se řeší pouze technická stránka věci. Věřím , že v konečné fázi se podaří vyrobit pěkný volant. Je to ale jenom moje víra , vzorek ještě nebyl vyroben.Chybička se může samozřejmě vloudit. Takže nechme se překvapit jak to vše dopadne a v případě neúspěchu mně moc nenadávejte. Jakmile budu mít něco hotového ,nafotím a pošlu foto. Muromec
[quote="coudy"]Díval jsem se pozorně na obě fotky a vychází mi to pořád 9,5 cm ,ale jsem jen stavař ,cenťák sem cenťák tam. :lol: Co na to "náš" replikátor nešlo by to udělat s plastu?[/quote]
Zdravím z Náchoda. Právě jsem se nechal vyprovokovat tímto příspěvkem a předčasně "pouštím na veřejnost " tuto informaci. Po plexi štítu je možná volant druhou položkou,která je nejčastěji poškozená.Před časem vznikla úvaha o výrobě repliky volantu za použití plastu ,aby se co nejvíce podobal originálu.Do této chvíle to je stále jenom úvaha.Protože mám ale blíž ke kovu, je již nějakou dobu předán originál volant do dílny kde podle něj bude vyroben hliníkový odlitek. Dle prvého jednání by po techické stránce neměl být problém jej vyrobit.Mám slíbeno , že vzorek bude hotový do konce dubna.Bude vyroben vzorek i jiného volantu /ne z Moskviče / , který by bylo možné také použít ve šlapacím Moskviči.Věřím ,že se celá akce povede a bude vyřešen nedostatek volantů. Hliník - výhoda - pevný ,nezlomí se . Nevýhoda - materiálově nebude jako originál. Zatím uvažuji o dvojím provedení - leštěný /jako chromovaný / a nastříkaný bílou barvou , aby se alespoň trochu podobal originálu. V současné době nemám vůbec představu o ekonomice výroby - tedy ceně. V tuto chvíli se řeší pouze technická stránka věci. Věřím , že v konečné fázi se podaří vyrobit pěkný volant. Je to ale jenom moje víra , vzorek ještě nebyl vyroben.Chybička se může samozřejmě vloudit. Takže nechme se překvapit jak to vše dopadne a v případě neúspěchu mně moc nenadávejte. Jakmile budu mít něco hotového ,nafotím a pošlu foto. Muromec :papa:
|
|
|
|
Napsal: 30 bře 2011, 17:55 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
super dik moooc
super dik moooc
|
|
|
|
Napsal: 29 bře 2011, 13:48 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
Díval jsem se pozorně na obě fotky a vychází mi to pořád 9,5 cm ,ale jsem jen stavař ,cenťák sem cenťák tam. Co na to "náš" replikátor nešlo by to udělat s plastu?
Díval jsem se pozorně na obě fotky a vychází mi to pořád 9,5 cm ,ale jsem jen stavař ,cenťák sem cenťák tam. :lol: Co na to "náš" replikátor nešlo by to udělat s plastu?
|
|
|
|
Napsal: 27 bře 2011, 21:14 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Renovace |
|
|
muzu poprosit o rozmery toho volantu?vypada ze je origo,průmer diky
muzu poprosit o rozmery toho volantu?vypada ze je origo,průmer diky
|
|
|
|
Napsal: 22 bře 2011, 22:47 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Renovace |
|
|
Tak dneska jsem se do toho pustil a rozebral ho,až bude trochu času,půjde na vyvaření,protože původní sváry na mnoha místech povolily a semtam vylezla i nějaká prasklina.Jelikož je to můj první kousek,udivilo mě z jak tenkého plechu je to vyrobené a kvalita zpracování je taky velice nevalná.Přesto je to podle mě ale stále jeden z nejhezčích šlapáků,jeden z mála,který vypadá opravdu jako skutečné auto
Přílohy: |
100_6064.JPG [ 50.2 KiB | Zobrazeno 21226 krát ]
|
Poznámka: Budíky jsou v originále ručně malované,pod nimi papír
100_6076.JPG [ 82.31 KiB | Zobrazeno 21226 krát ]
|
Poznámka: Místa na vyvaření
100_6086.JPG [ 89.72 KiB | Zobrazeno 21226 krát ]
|
Poznámka: Hliníkové díly a nahrubo porovnané nárazníky
100_6088.JPG [ 47.48 KiB | Zobrazeno 21226 krát ]
|
Poznámka: Drobotina-je toho skoro jako z normálního auta:-))
100_6089.JPG [ 92.78 KiB | Zobrazeno 21226 krát ]
|
Tak dneska jsem se do toho pustil a rozebral ho,až bude trochu času,půjde na vyvaření,protože původní sváry na mnoha místech povolily a semtam vylezla i nějaká prasklina.Jelikož je to můj první kousek,udivilo mě z jak tenkého plechu je to vyrobené a kvalita zpracování je taky velice nevalná.Přesto je to podle mě ale stále jeden z nejhezčích šlapáků,jeden z mála,který vypadá opravdu jako skutečné auto :ok: :auto:
|
|
|
|
Napsal: 19 bře 2011, 19:57 |
|
|
|
|