Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: cívka ind. |
|
|
Pánové velmi děkují za ohlas i nové informace situace se má takto a doslovně:seřízen karb.ventily,výměna víčko palec rozdělovač vyčistěn,kabely a bodky nové ale svíčky tam byly nové 15 ale s tříbod.jiskřištěm. Dnes jsem vyměnil na tom 3 válci svíčku za klasiku LR14YC a motor běží jako víno tak jsem vyměnil samozřejmě zbytek svíček a uvidím ještě jednou dík za pokec
Pánové velmi děkují za ohlas i nové informace situace se má takto a doslovně:seřízen karb.ventily,výměna víčko palec rozdělovač vyčistěn,kabely a bodky nové ale svíčky tam byly nové 15 ale s tříbod.jiskřištěm. Dnes jsem vyměnil na tom 3 válci svíčku za klasiku LR14YC a motor běží jako víno tak jsem vyměnil samozřejmě zbytek svíček a uvidím ještě jednou dík za pokec
|
|
|
|
Napsal: 07 lis 2014, 20:21 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: cívka ind. |
|
|
Ten problém s třetím válcem jsem řešil taky a šlo o probíjející kabel , to samé jako u Bosse.
Ten problém s třetím válcem jsem řešil taky a šlo o probíjející kabel , to samé jako u Bosse.
|
|
|
|
Napsal: 07 lis 2014, 18:15 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: cívka ind. |
|
|
Není to dlouho co jsem řešil podobný problém na Ižu. Nešel mi první válec a chyba byla v tom, že do káblu mi elektrika šla a když jsem ten kabel nasazoval na svíčku tak mě docela pokopal, jenže on probíjel ven, ale do fajfky ke svíčce už ta jiskra nešla. Vyměnil jsem tedy kabel k prvnímu válci a je po problému.
Není to dlouho co jsem řešil podobný problém na Ižu. Nešel mi první válec a chyba byla v tom, že do káblu mi elektrika šla a když jsem ten kabel nasazoval na svíčku tak mě docela pokopal, jenže on probíjel ven, ale do fajfky ke svíčce už ta jiskra nešla. Vyměnil jsem tedy kabel k prvnímu válci a je po problému.
|
|
|
|
Napsal: 07 lis 2014, 00:46 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: cívka ind. |
|
|
Porcelanovy bazmek u zapalovaci civky slouzi pro zvyseni proudu pri startovani, kdy dojde k vyzkratovani tohoto odporu a tim k vetsi "sile" jiskry. Tato vec s tvym vynechavanim nesouvisi. v tvem pripade podeziram svicku, kabel, nebo pokud je to motor 408 pak i vadne ventily (neni nic nenormalniho, ze kousek talirku ventilu chybi) a tim je pak mala nebo zadna komprese a tudiz problem. odkud si ogare? tomek
Porcelanovy bazmek u zapalovaci civky slouzi pro zvyseni proudu pri startovani, kdy dojde k vyzkratovani tohoto odporu a tim k vetsi "sile" jiskry. Tato vec s tvym vynechavanim nesouvisi. v tvem pripade podeziram svicku, kabel, nebo pokud je to motor 408 pak i vadne ventily (neni nic nenormalniho, ze kousek talirku ventilu chybi) a tim je pak mala nebo zadna komprese a tudiz problem. odkud si ogare? tomek
|
|
|
|
Napsal: 06 lis 2014, 20:44 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: cívka ind. |
|
|
Ty hele a máš tam vůbec ten třetí válec? Jinak svíci a kabel si zkoušel?
Ty hele a máš tam vůbec ten třetí válec? :D Jinak svíci a kabel si zkoušel?
|
|
|
|
Napsal: 06 lis 2014, 19:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
cívka ind. |
|
|
Zdravím chlapi od moskálů prosím vás o info ohledně porcelánu u cívky jeho funkce reguluje proudy do svíček snad??? údajně řeším přes prý rok odstaveného ragulína jde bez 3.válce a to sem tam rozvinte diskuzi vše uděláno-ventily ,předstih atd.kluci spojte hlavy pár moskvičů už jsem měl i když dříve zdravím moskál
Zdravím chlapi od moskálů prosím vás o info ohledně porcelánu u cívky jeho funkce reguluje proudy do svíček snad??? údajně řeším přes prý rok odstaveného ragulína jde bez 3.válce a to sem tam rozvinte diskuzi vše uděláno-ventily ,předstih atd.kluci spojte hlavy pár moskvičů už jsem měl i když dříve zdravím moskál
|
|
|
|
Napsal: 06 lis 2014, 18:59 |
|
|
|