| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 23:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Vypočítej tři x deset a pak uber pět a přidej jedna = zapiš výsledek číslicemi:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Autorevue dnes
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Autorevue dnes  Odpovědět s citací
Hoši, jako moskvičář od 18 let s přestávkami do nynějších o 40 více radím : nečtěte blbé kydy a už vůbec se v nich nepatlejte. Jak říkají Arabové v přísloví- psi štěkají, ale karavana táhne dál. Já říkám- blbovui posu nezavřeš a sám se jen naštveš. S přáním mnoha radostí Jarda
Příspěvek Napsal: 16 pro 2016, 16:43
  Předmět příspěvku:  Re: Autorevue dnes  Odpovědět s citací
Vím, že jsem svými příspěvky dost akční, ale už jsem takový. Já se už jako děcko rval za Moskviče a nikdy to jiné nebude. Mě jen pořád štve, že tolik let už uteklo a pořád se na Moskviče hází špína a pořád ne a ne napsat pravdu. Proto také píši ony časopisy a když hledám pravdu tak si musím zjistit né jednu informací, ale musím jich mít tisíc ! To znamená že jedno auto, pro mě znamená tisíc článků, protože než něco napíši, tak musím tu pravdu hledat. Mnoho serverů co píšou články o Moskvičích, kolikrát napíšou takové blbosti, že to snad ani není možné. Politická situace v Sovětském svazu cíleně zabíjela Moskviče už v 70 letech a když ho chtěli zachránit v druhé polovině 90 let, tak už bylo příliš pozdě. Říká se že o mrtvých jen dobře. V případě Moskviče, bych byl rád, kdyby se konečně začala psát pravda.
Příspěvek Napsal: 16 pro 2016, 11:12
  Předmět příspěvku:  Re: Autorevue dnes  Odpovědět s citací
Pepo souhlasím , jak kdybys mi to vzal z pusy. Ale je zimní období do garáže se nikomu nechce a tak se klábosí.
Příspěvek Napsal: 16 pro 2016, 09:26
  Předmět příspěvku:  Re: Autorevue dnes  Odpovědět s citací
A není to jedno co tam píšou? Hlavně,že nám to jezdí a to je nejdůležitější :auto: :ok:
Příspěvek Napsal: 15 pro 2016, 21:22
  Předmět příspěvku:  Re: Autorevue dnes  Odpovědět s citací
Ubi.Que píše:
Ano, recyklovaný článek 1000x jinak, ale tentokrát je to celkem bez zásadních chyb. Vtipné je, jak v diskuzi někdo tvrdí, že motor UZAM 412 je kopie Renaultu a nedá si to vymluvit. :)

Chvíli to trvalo než jsem ho přesvědčil o opaku, ale nakonec si to nechal vymluvit
Příspěvek Napsal: 15 pro 2016, 18:08
  Předmět příspěvku:  Re: Autorevue dnes  Odpovědět s citací
Co o tom říct ? Hodně věcí je jinak. S těmi nápravami si mohli vzpomenout na Moskvič 403. Také výroba 408 začala v roce 1964 a né v roce 1965. Také není pravda že Moskvič v roce 1970 neměl nové typy vozů. V roce 1970 chtěli konstruktéři protlačit do výroby model 3-5-2 a 3-5-3 ale nebylo jim to dovoleno z politických důvodů, protože hlavní pramen peněz už tekl do rozjezdu výroby vozů v Togliati. Právě model 3-5-2 a 3-5-3 měl nahradit 412 a původně se 2140 neměla vůbec vyrábět, protože šlo jen o modernější 412. Výroba Aleka byla spuštěná v roce 1986 a né až v roce 1987. Navíc v 70 letech konstruktéři AZLK měli obrovské ponížení, protože chtěli vymýšlet vlastní model a rozhodně nechtěli vymýšlet nové auto, které mělo základy ve Francouzké Simce. Také se mělo napsat že Aleka neměli jen motor od Vazu, ale také Uzam 331,10 a Ford 1,8 v naftě pro západ. Navíc se z Aleka odvíjelo tolik verzí modelu, že se vůbec nedá spočítak kolik jich bylo. Také mohli napsat, že Aleko bylo hotové už v roce 1981 a v roce 1983 se provedli jen malé vizuální změny ale tohle auto nesmělo vyjet z pásu dříve než Lada Samara v roce 1985. Také mohli napsat, že právě finanční a také technická politika soudruhů ve vládě zabila AZLK. Už v 70 letech vláda Moskviči krátila peníze, v 80 letech se mělo do Moskvičů dávat několik nových špičkových motorů ale byli problémy protože zase nebyli peníze a právě Vaz musel dodávat a to né jen 1,6 l ale v 90 letech i další motory. I když i Uzam dodával mnoho krásných motorů tak i Renault, tak to nenapsali. Politika soudruhů zabila Moskviče a to tam měli napsat. Do nového časopisu píšu o Svjatogoru a to by jste se divili, kolik měl možností jen v motorech.
Příspěvek Napsal: 15 pro 2016, 00:10
  Předmět příspěvku:  Re: Autorevue dnes  Odpovědět s citací
I mne článek potěšil. Povědomí o značce mezi mladšími ročníky je malé. Můj kolega v práci, je mu nějakých 35 let, se s kamennou tváří zeptal, která země ty moskviče vlastně vyrábí... Nějakou chvíli mi trvalo, než jsem si vybavil, ke které zemi toto hlavní město patří.... :D
Příspěvek Napsal: 14 pro 2016, 23:38
  Předmět příspěvku:  Re: Autorevue dnes  Odpovědět s citací
Ano, recyklovaný článek 1000x jinak, ale tentokrát je to celkem bez zásadních chyb. Vtipné je, jak v diskuzi někdo tvrdí, že motor UZAM 412 je kopie Renaultu a nedá si to vymluvit. :)
Příspěvek Napsal: 14 pro 2016, 19:42
  Předmět příspěvku:  Autorevue dnes  Odpovědět s citací
http://www.autorevue.cz/moskvic-byvala- ... -internetu

Dnešní autorevue, určitě už se to tu mnohokrát objevilo a zase znova i 1000x jinak. Ale je věnována vzpomínka něčemu co máme rádi.

P.
Příspěvek Napsal: 13 pro 2016, 10:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting