Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Autorevue dnes |
|
|
Hoši, jako moskvičář od 18 let s přestávkami do nynějších o 40 více radím : nečtěte blbé kydy a už vůbec se v nich nepatlejte. Jak říkají Arabové v přísloví- psi štěkají, ale karavana táhne dál. Já říkám- blbovui posu nezavřeš a sám se jen naštveš. S přáním mnoha radostí Jarda
Hoši, jako moskvičář od 18 let s přestávkami do nynějších o 40 více radím : nečtěte blbé kydy a už vůbec se v nich nepatlejte. Jak říkají Arabové v přísloví- psi štěkají, ale karavana táhne dál. Já říkám- blbovui posu nezavřeš a sám se jen naštveš. S přáním mnoha radostí Jarda
|
|
|
|
Napsal: 16 pro 2016, 16:43 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Autorevue dnes |
|
|
Vím, že jsem svými příspěvky dost akční, ale už jsem takový. Já se už jako děcko rval za Moskviče a nikdy to jiné nebude. Mě jen pořád štve, že tolik let už uteklo a pořád se na Moskviče hází špína a pořád ne a ne napsat pravdu. Proto také píši ony časopisy a když hledám pravdu tak si musím zjistit né jednu informací, ale musím jich mít tisíc ! To znamená že jedno auto, pro mě znamená tisíc článků, protože než něco napíši, tak musím tu pravdu hledat. Mnoho serverů co píšou články o Moskvičích, kolikrát napíšou takové blbosti, že to snad ani není možné. Politická situace v Sovětském svazu cíleně zabíjela Moskviče už v 70 letech a když ho chtěli zachránit v druhé polovině 90 let, tak už bylo příliš pozdě. Říká se že o mrtvých jen dobře. V případě Moskviče, bych byl rád, kdyby se konečně začala psát pravda.
Vím, že jsem svými příspěvky dost akční, ale už jsem takový. Já se už jako děcko rval za Moskviče a nikdy to jiné nebude. Mě jen pořád štve, že tolik let už uteklo a pořád se na Moskviče hází špína a pořád ne a ne napsat pravdu. Proto také píši ony časopisy a když hledám pravdu tak si musím zjistit né jednu informací, ale musím jich mít tisíc ! To znamená že jedno auto, pro mě znamená tisíc článků, protože než něco napíši, tak musím tu pravdu hledat. Mnoho serverů co píšou články o Moskvičích, kolikrát napíšou takové blbosti, že to snad ani není možné. Politická situace v Sovětském svazu cíleně zabíjela Moskviče už v 70 letech a když ho chtěli zachránit v druhé polovině 90 let, tak už bylo příliš pozdě. Říká se že o mrtvých jen dobře. V případě Moskviče, bych byl rád, kdyby se konečně začala psát pravda.
|
|
|
|
Napsal: 16 pro 2016, 11:12 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Autorevue dnes |
|
|
Pepo souhlasím , jak kdybys mi to vzal z pusy. Ale je zimní období do garáže se nikomu nechce a tak se klábosí.
Pepo souhlasím , jak kdybys mi to vzal z pusy. Ale je zimní období do garáže se nikomu nechce a tak se klábosí.
|
|
|
|
Napsal: 16 pro 2016, 09:26 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Autorevue dnes |
|
|
A není to jedno co tam píšou? Hlavně,že nám to jezdí a to je nejdůležitější
A není to jedno co tam píšou? Hlavně,že nám to jezdí a to je nejdůležitější :auto: :ok:
|
|
|
|
Napsal: 15 pro 2016, 21:22 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Autorevue dnes |
|
|
Ubi.Que píše: Ano, recyklovaný článek 1000x jinak, ale tentokrát je to celkem bez zásadních chyb. Vtipné je, jak v diskuzi někdo tvrdí, že motor UZAM 412 je kopie Renaultu a nedá si to vymluvit. Chvíli to trvalo než jsem ho přesvědčil o opaku, ale nakonec si to nechal vymluvit
[quote="Ubi.Que"]Ano, recyklovaný článek 1000x jinak, ale tentokrát je to celkem bez zásadních chyb. Vtipné je, jak v diskuzi někdo tvrdí, že motor UZAM 412 je kopie Renaultu a nedá si to vymluvit. :)[/quote] Chvíli to trvalo než jsem ho přesvědčil o opaku, ale nakonec si to nechal vymluvit
|
|
|
|
Napsal: 15 pro 2016, 18:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Autorevue dnes |
|
|
Co o tom říct ? Hodně věcí je jinak. S těmi nápravami si mohli vzpomenout na Moskvič 403. Také výroba 408 začala v roce 1964 a né v roce 1965. Také není pravda že Moskvič v roce 1970 neměl nové typy vozů. V roce 1970 chtěli konstruktéři protlačit do výroby model 3-5-2 a 3-5-3 ale nebylo jim to dovoleno z politických důvodů, protože hlavní pramen peněz už tekl do rozjezdu výroby vozů v Togliati. Právě model 3-5-2 a 3-5-3 měl nahradit 412 a původně se 2140 neměla vůbec vyrábět, protože šlo jen o modernější 412. Výroba Aleka byla spuštěná v roce 1986 a né až v roce 1987. Navíc v 70 letech konstruktéři AZLK měli obrovské ponížení, protože chtěli vymýšlet vlastní model a rozhodně nechtěli vymýšlet nové auto, které mělo základy ve Francouzké Simce. Také se mělo napsat že Aleka neměli jen motor od Vazu, ale také Uzam 331,10 a Ford 1,8 v naftě pro západ. Navíc se z Aleka odvíjelo tolik verzí modelu, že se vůbec nedá spočítak kolik jich bylo. Také mohli napsat, že Aleko bylo hotové už v roce 1981 a v roce 1983 se provedli jen malé vizuální změny ale tohle auto nesmělo vyjet z pásu dříve než Lada Samara v roce 1985. Také mohli napsat, že právě finanční a také technická politika soudruhů ve vládě zabila AZLK. Už v 70 letech vláda Moskviči krátila peníze, v 80 letech se mělo do Moskvičů dávat několik nových špičkových motorů ale byli problémy protože zase nebyli peníze a právě Vaz musel dodávat a to né jen 1,6 l ale v 90 letech i další motory. I když i Uzam dodával mnoho krásných motorů tak i Renault, tak to nenapsali. Politika soudruhů zabila Moskviče a to tam měli napsat. Do nového časopisu píšu o Svjatogoru a to by jste se divili, kolik měl možností jen v motorech.
Co o tom říct ? Hodně věcí je jinak. S těmi nápravami si mohli vzpomenout na Moskvič 403. Také výroba 408 začala v roce 1964 a né v roce 1965. Také není pravda že Moskvič v roce 1970 neměl nové typy vozů. V roce 1970 chtěli konstruktéři protlačit do výroby model 3-5-2 a 3-5-3 ale nebylo jim to dovoleno z politických důvodů, protože hlavní pramen peněz už tekl do rozjezdu výroby vozů v Togliati. Právě model 3-5-2 a 3-5-3 měl nahradit 412 a původně se 2140 neměla vůbec vyrábět, protože šlo jen o modernější 412. Výroba Aleka byla spuštěná v roce 1986 a né až v roce 1987. Navíc v 70 letech konstruktéři AZLK měli obrovské ponížení, protože chtěli vymýšlet vlastní model a rozhodně nechtěli vymýšlet nové auto, které mělo základy ve Francouzké Simce. Také se mělo napsat že Aleka neměli jen motor od Vazu, ale také Uzam 331,10 a Ford 1,8 v naftě pro západ. Navíc se z Aleka odvíjelo tolik verzí modelu, že se vůbec nedá spočítak kolik jich bylo. Také mohli napsat, že Aleko bylo hotové už v roce 1981 a v roce 1983 se provedli jen malé vizuální změny ale tohle auto nesmělo vyjet z pásu dříve než Lada Samara v roce 1985. Také mohli napsat, že právě finanční a také technická politika soudruhů ve vládě zabila AZLK. Už v 70 letech vláda Moskviči krátila peníze, v 80 letech se mělo do Moskvičů dávat několik nových špičkových motorů ale byli problémy protože zase nebyli peníze a právě Vaz musel dodávat a to né jen 1,6 l ale v 90 letech i další motory. I když i Uzam dodával mnoho krásných motorů tak i Renault, tak to nenapsali. Politika soudruhů zabila Moskviče a to tam měli napsat. Do nového časopisu píšu o Svjatogoru a to by jste se divili, kolik měl možností jen v motorech.
|
|
|
|
Napsal: 15 pro 2016, 00:10 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Autorevue dnes |
|
|
I mne článek potěšil. Povědomí o značce mezi mladšími ročníky je malé. Můj kolega v práci, je mu nějakých 35 let, se s kamennou tváří zeptal, která země ty moskviče vlastně vyrábí... Nějakou chvíli mi trvalo, než jsem si vybavil, ke které zemi toto hlavní město patří....
I mne článek potěšil. Povědomí o značce mezi mladšími ročníky je malé. Můj kolega v práci, je mu nějakých 35 let, se s kamennou tváří zeptal, která země ty moskviče vlastně vyrábí... Nějakou chvíli mi trvalo, než jsem si vybavil, ke které zemi toto hlavní město patří.... :D
|
|
|
|
Napsal: 14 pro 2016, 23:38 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Autorevue dnes |
|
|
Ano, recyklovaný článek 1000x jinak, ale tentokrát je to celkem bez zásadních chyb. Vtipné je, jak v diskuzi někdo tvrdí, že motor UZAM 412 je kopie Renaultu a nedá si to vymluvit.
Ano, recyklovaný článek 1000x jinak, ale tentokrát je to celkem bez zásadních chyb. Vtipné je, jak v diskuzi někdo tvrdí, že motor UZAM 412 je kopie Renaultu a nedá si to vymluvit. :)
|
|
|
|
Napsal: 14 pro 2016, 19:42 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Autorevue dnes |
|
|
http://www.autorevue.cz/moskvic-byvala- ... -internetuDnešní autorevue, určitě už se to tu mnohokrát objevilo a zase znova i 1000x jinak. Ale je věnována vzpomínka něčemu co máme rádi. P.
http://www.autorevue.cz/moskvic-byvala-nejvetsi-automobilka-sssr-auta-prestala-delat-pred-15-lety?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Dnešní autorevue, určitě už se to tu mnohokrát objevilo a zase znova i 1000x jinak. Ale je věnována vzpomínka něčemu co máme rádi.
P.
|
|
|
|
Napsal: 13 pro 2016, 10:29 |
|
|
|
|