Předělával jsem - na dva stěračové motorky ze Š 1203 (dohromady cca 120 W) už zvládá i trávník, dlažbu a lehčí terén a to nejen s dětmi, ale i se mnou (kolem 90 kg) :-) Na jeden motorek byl jen na asfalt. Převod od motorků na zadní nápravu mám přes kolečka a řetěz z horského kola - rychlost běžné chůze. Bylo potřeba vyztužit zadní nápravu - pokud se nechala odpérovaná, padal nebo klouzal řetěz. Částečně to řešil napínák a kluzák, ale vyztužení je 100 % jistota. Motorky krmí gelová baterie 12 V 18 Ah, po plném nabití kluci drandili i cca hodinu, než ukazatel stavu spadl na 25% a začalo to jet slabě. Zkoušel jsem i 24 V 300 W motor z elektrokoloběžky, ale s tím už by to chtělo brzdy. Na stěračáky, když dají děti nohu z plynu, tak to zastaví a stojí. Nedoporučuji dávat stěračové motorky z novějších aut (felicia), mají ozubená kola v převodovkách ze silonu nebo jiného plastu a strhnou se. Motorky ze starých škodovek stačí naplnit vazelínou a fungují bez problémů. Jen po delší jízdě se převodovky ohřejí a občas ukápne vazelína pod auto, takže efekt veterána je dokonalý... :-)
Předělával jsem - na dva stěračové motorky ze Š 1203 (dohromady cca 120 W) už zvládá i trávník, dlažbu a lehčí terén a to nejen s dětmi, ale i se mnou (kolem 90 kg) :-) Na jeden motorek byl jen na asfalt. Převod od motorků na zadní nápravu mám přes kolečka a řetěz z horského kola - rychlost běžné chůze. Bylo potřeba vyztužit zadní nápravu - pokud se nechala odpérovaná, padal nebo klouzal řetěz. Částečně to řešil napínák a kluzák, ale vyztužení je 100 % jistota. Motorky krmí gelová baterie 12 V 18 Ah, po plném nabití kluci drandili i cca hodinu, než ukazatel stavu spadl na 25% a začalo to jet slabě. Zkoušel jsem i 24 V 300 W motor z elektrokoloběžky, ale s tím už by to chtělo brzdy. Na stěračáky, když dají děti nohu z plynu, tak to zastaví a stojí. Nedoporučuji dávat stěračové motorky z novějších aut (felicia), mají ozubená kola v převodovkách ze silonu nebo jiného plastu a strhnou se. Motorky ze starých škodovek stačí naplnit vazelínou a fungují bez problémů. Jen po delší jízdě se převodovky ohřejí a občas ukápne vazelína pod auto, takže efekt veterána je dokonalý... :-)
|