Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Peter, moc děkuji .
Peter, moc děkuji :mnam: .
|
|
|
|
Napsal: 29 dub 2011, 16:58 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Petr408 píše: Aleš píše: Petr408 píše: Vždyť se jen šroubovákem vyrýpne ze středového tunelu obdélníček a pod ním je gumová zátka jako u 408 a 412 Proč sundavat celý tunel Některé středové panely na 2140 tam ten odnímatelný obdelníček nemají To je blbé řešení, já osobně bych ho asi dodatečně vyřízl. Častým demontováním ten tunel popraská. Vím jak špatně se montuje zpátky a nechce sedět. ja som ho mal von a dnu niekolkokrát a vobec som ho nepoškodil, bude ho možné vidiet v Plumlove a novým majitelom sa stane predseda, proste musíš mat cit a nešklbat ho na silu
[quote="Petr408"][quote="Aleš"][quote="Petr408"]Vždyť se jen šroubovákem vyrýpne ze středového tunelu obdélníček a pod ním je gumová zátka jako u 408 a 412 :!: :!: Proč sundavat celý tunel :?:[/quote] Některé středové panely na 2140 tam ten odnímatelný obdelníček nemají[/quote] To je blbé řešení, já osobně bych ho asi dodatečně vyřízl. Častým demontováním ten tunel popraská. Vím jak špatně se montuje zpátky a nechce sedět.[/quote]
ja som ho mal von a dnu niekolkokrát a vobec som ho nepoškodil, bude ho možné vidiet v Plumlove a novým majitelom sa stane predseda, proste musíš mat cit a nešklbat ho na silu
|
|
|
|
Napsal: 28 dub 2011, 16:50 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Aleš píše: Petr408 píše: Vždyť se jen šroubovákem vyrýpne ze středového tunelu obdélníček a pod ním je gumová zátka jako u 408 a 412 Proč sundavat celý tunel Některé středové panely na 2140 tam ten odnímatelný obdelníček nemají To je blbé řešení, já osobně bych ho asi dodatečně vyřízl. Častým demontováním ten tunel popraská. Vím jak špatně se montuje zpátky a nechce sedět.
[quote="Aleš"][quote="Petr408"]Vždyť se jen šroubovákem vyrýpne ze středového tunelu obdélníček a pod ním je gumová zátka jako u 408 a 412 :!: :!: Proč sundavat celý tunel :?:[/quote] Některé středové panely na 2140 tam ten odnímatelný obdelníček nemají[/quote] To je blbé řešení, já osobně bych ho asi dodatečně vyřízl. Častým demontováním ten tunel popraská. Vím jak špatně se montuje zpátky a nechce sedět.
|
|
|
|
Napsal: 28 dub 2011, 12:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Petr408 píše: Vždyť se jen šroubovákem vyrýpne ze středového tunelu obdélníček a pod ním je gumová zátka jako u 408 a 412 Proč sundavat celý tunel Některé středové panely na 2140 tam ten odnímatelný obdelníček nemají
[quote="Petr408"]Vždyť se jen šroubovákem vyrýpne ze středového tunelu obdélníček a pod ním je gumová zátka jako u 408 a 412 :!: :!: Proč sundavat celý tunel :?:[/quote] Některé středové panely na 2140 tam ten odnímatelný obdelníček nemají
|
|
|
|
Napsal: 27 dub 2011, 18:39 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
To jsem si myslel taky. V návodu k 2140 to tam ještě je, ale v knížce od Andreje je už taky čalounění tunelu bez okénka. No holt inovace.
To jsem si myslel taky. V návodu k 2140 to tam ještě je, ale v knížce od Andreje je už taky čalounění tunelu bez okénka. No holt inovace.
|
|
|
|
Napsal: 27 dub 2011, 18:05 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Vždyť se jen šroubovákem vyrýpne ze středového tunelu obdélníček a pod ním je gumová zátka jako u 408 a 412 Proč sundavat celý tunel
Vždyť se jen šroubovákem vyrýpne ze středového tunelu obdélníček a pod ním je gumová zátka jako u 408 a 412 :!: :!: Proč sundavat celý tunel :?:
|
|
|
|
Napsal: 27 dub 2011, 17:15 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Díky. Tak je to tak jak jsem si myslel a přitom na 412 to bylo vyřešené tak elegantně...
Díky. Tak je to tak jak jsem si myslel a přitom na 412 to bylo vyřešené tak elegantně... :cry:
|
|
|
|
Napsal: 27 dub 2011, 15:03 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Ahoj Klásku, tak to budeš muset popojet oběma př. sedačkama až na doraz dozadu.Pokud ti ruční brzda zabírá už na 4. až 5.zubu,povolit lenka na ruční brzdě.Páku od ruční dej až nahoru a vyvlíkni zadní část krytu nahoru.Dej si pozor na přední část krytu.Tahem doprava ho vyvlíkni od hadic k topení a náhonu tachometru.
Ahoj Klásku, tak to budeš muset popojet oběma př. sedačkama až na doraz dozadu.Pokud ti ruční brzda zabírá už na 4. až 5.zubu,povolit lenka na ruční brzdě.Páku od ruční dej až nahoru a vyvlíkni zadní část krytu nahoru.Dej si pozor na přední část krytu.Tahem doprava ho vyvlíkni od hadic k topení a náhonu tachometru.
|
|
|
|
Napsal: 27 dub 2011, 08:36 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Tak jsem chtěl po Přerově zkontrolovat náplně, přece jenom to bylo 200 kiláků. K mému překvapení u mé 2140 v čalounění na středovém tunelu se není jak dostat k měrce na převodovce, jako třeba u 412. Kudy se tam leze? Díky.
Tak jsem chtěl po Přerově zkontrolovat náplně, přece jenom to bylo 200 kiláků. K mému překvapení u mé 2140 v čalounění na středovém tunelu se není jak dostat k měrce na převodovce, jako třeba u 412. Kudy se tam leze? Díky.
|
|
|
|
Napsal: 26 dub 2011, 21:17 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Aleš píše: Michal.AZLK píše: :mrgreen: no jo...to sis musel dát udělat fialku do dnešního stavu. Zajímalo by mě co by na to říkal předchozí majitel O co mám aktuálně strach je mazání - tváří se to, že to nemaže. Nevim kde je problém Je v tom olej z roku nevim a policajt asi taky bude unavenej. Doufám, že kecá jen policajt. Protože kdyby motor nemazal tak jsem s timhle autem skončil... Myslim si, že po výměně oleje a policajta to bude v pohodě. No to nevím jak by zareágoval. Buď by byl rád, že jsem dal auto zpět do jeho původní barvy a celé znovu do kupy, nebo by mě zmr*al, proč jsem to nenechal tak s těmi vychytávkama jak je tam nainstaloval on i s tou fascinující barvou. U mě bylo to stejný. Budík taky neukazoval. Bylo to jen špatné čidlo. Já byl na to zvyklí, jen Jára, kterému jsem zrovna auto půjčil byl z toho trochu vylekaný, že mi to nemaže. Zkus ho vyměnit a pak dej vědět, jak jsi dopadl No kdyby mě někdo za takhle fantasticky odvedenou práci "zmrd*l" tak ho asi praštim heverem Olej - no normálně to neukazuje, ale hned po startu motoru se ručička trochu hejbe a něco to ukazuje takže se policajt prásknul sám... Už jsem ve věku kdy na pohádky nevěřim ale asi v jedný pohádce mám hlavní roli. Protože to co předvádí moje auto je neskutečný Dal jsem dohromady troubení video zde - http://www.youtube.com/watch?v=-2nS66WCVxMPalubovka rozhozená, nabíjení zapojený a spolehlivě slouží. Troubí to první ligu, přidělal jsem spínačku, osadil kryty okolo a hle zas to nezatroubí a nezatroubí a naví k tomu mi nejdou nouzový světla nebo jak to nazvat - blinkry najednou. Kde je chyba? To nevim Došel mi benzín, nasálo to bordel z nádrže a motor neměl žádnej výkon, vyčistil jsem karburátor, vyměnil palivovej filtr co mám před palivovou pumpou - vypadal jako kdyby do něj někdo nasypal lžičku kafe. Vyměněno, vyčištěno, dal jsem novou hadičku mezi rozdělovačem a karburátorem. Nastartovat to nechtělo, ale přece se povedlo. Motor kuckal párkrát jsem to prohnal do otáček a hle - http://www.youtube.com/watch?v=OyJ7IGnKThgDalší problém co řešim jsou brzdy - namontoval jsem nový brzdový válec, uvidíme po úplném ovzdušnění. Myslím, že levé přední kolo u řidiče, kolo u spolujezdce a zadek - takhle by se to mělo ovzdušňovat.
[quote="Aleš"][quote="Michal.AZLK"]:mrgreen: no jo...to sis musel dát udělat fialku do dnešního stavu. Zajímalo by mě co by na to říkal předchozí majitel :mrgreen: O co mám aktuálně strach je mazání - tváří se to, že to nemaže. Nevim kde je problém Je v tom olej z roku nevim a policajt asi taky bude unavenej. Doufám, že kecá jen policajt. Protože kdyby motor nemazal tak jsem s timhle autem skončil... Myslim si, že po výměně oleje a policajta to bude v pohodě.[/quote] No to nevím jak by zareágoval. Buď by byl rád, že jsem dal auto zpět do jeho původní barvy a celé znovu do kupy, nebo by mě zmr*al, proč jsem to nenechal tak s těmi vychytávkama jak je tam nainstaloval on i s tou fascinující barvou. U mě bylo to stejný. Budík taky neukazoval. Bylo to jen špatné čidlo. Já byl na to zvyklí, jen Jára, kterému jsem zrovna auto půjčil byl z toho trochu vylekaný, že mi to nemaže. Zkus ho vyměnit a pak dej vědět, jak jsi dopadl[/quote]
No kdyby mě někdo za takhle fantasticky odvedenou práci "zmrd*l" tak ho asi praštim heverem :mrgreen: Olej - no normálně to neukazuje, ale hned po startu motoru se ručička trochu hejbe a něco to ukazuje takže se policajt prásknul :lol: sám... Už jsem ve věku kdy na pohádky nevěřim :) ale asi v jedný pohádce mám hlavní roli. Protože to co předvádí moje auto je neskutečný :lol: Dal jsem dohromady troubení video zde - http://www.youtube.com/watch?v=-2nS66WCVxM
Palubovka rozhozená, nabíjení zapojený a spolehlivě slouží. Troubí to první ligu, přidělal jsem spínačku, osadil kryty okolo a hle zas to nezatroubí a nezatroubí :lol: a naví k tomu mi nejdou nouzový světla nebo jak to nazvat - blinkry najednou. Kde je chyba? To nevim :( Došel mi benzín, nasálo to bordel z nádrže a motor neměl žádnej výkon, vyčistil jsem karburátor, vyměnil palivovej filtr co mám před palivovou pumpou - vypadal jako kdyby do něj někdo nasypal lžičku kafe. Vyměněno, vyčištěno, dal jsem novou hadičku mezi rozdělovačem a karburátorem. Nastartovat to nechtělo, ale přece se povedlo. Motor kuckal párkrát jsem to prohnal do otáček a hle - http://www.youtube.com/watch?v=OyJ7IGnKThg
Další problém co řešim jsou brzdy - namontoval jsem nový brzdový válec, uvidíme po úplném ovzdušnění. Myslím, že levé přední kolo u řidiče, kolo u spolujezdce a zadek - takhle by se to mělo ovzdušňovat.
|
|
|
|
Napsal: 02 lis 2010, 20:25 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK píše: :mrgreen: no jo...to sis musel dát udělat fialku do dnešního stavu. Zajímalo by mě co by na to říkal předchozí majitel O co mám aktuálně strach je mazání - tváří se to, že to nemaže. Nevim kde je problém Je v tom olej z roku nevim a policajt asi taky bude unavenej. Doufám, že kecá jen policajt. Protože kdyby motor nemazal tak jsem s timhle autem skončil... Myslim si, že po výměně oleje a policajta to bude v pohodě. No to nevím jak by zareágoval. Buď by byl rád, že jsem dal auto zpět do jeho původní barvy a celé znovu do kupy, nebo by mě zmr*al, proč jsem to nenechal tak s těmi vychytávkama jak je tam nainstaloval on i s tou fascinující barvou. U mě bylo to stejný. Budík taky neukazoval. Bylo to jen špatné čidlo. Já byl na to zvyklí, jen Jára, kterému jsem zrovna auto půjčil byl z toho trochu vylekaný, že mi to nemaže. Zkus ho vyměnit a pak dej vědět, jak jsi dopadl
[quote="Michal.AZLK"]:mrgreen: no jo...to sis musel dát udělat fialku do dnešního stavu. Zajímalo by mě co by na to říkal předchozí majitel :mrgreen: O co mám aktuálně strach je mazání - tváří se to, že to nemaže. Nevim kde je problém Je v tom olej z roku nevim a policajt asi taky bude unavenej. Doufám, že kecá jen policajt. Protože kdyby motor nemazal tak jsem s timhle autem skončil... Myslim si, že po výměně oleje a policajta to bude v pohodě.[/quote] No to nevím jak by zareágoval. Buď by byl rád, že jsem dal auto zpět do jeho původní barvy a celé znovu do kupy, nebo by mě zmr*al, proč jsem to nenechal tak s těmi vychytávkama jak je tam nainstaloval on i s tou fascinující barvou. U mě bylo to stejný. Budík taky neukazoval. Bylo to jen špatné čidlo. Já byl na to zvyklí, jen Jára, kterému jsem zrovna auto půjčil byl z toho trochu vylekaný, že mi to nemaže. Zkus ho vyměnit a pak dej vědět, jak jsi dopadl
|
|
|
|
Napsal: 21 říj 2010, 19:23 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Aleš píše: Michal.AZLK píše: Nevim jestli pamatuju dobře, ale tvoje 412 byl ten fialovej zázrak s předělanou palubovkou? Z mého stroje předělávat zpátky 2138 asi jen tak nepude. V papírech je zapsanej motor 412 a navíc je v super stavu. Najeto 60 000 ( motor, kastle 180 000 ) rok výroby motoru 1988, v provozu 1994 ) Jak už tu padlo - chce to vychytat mouchy. Kotouče dá se říct, že funglovky, bubny super, prasata - nový, přední třmeny z auta po havárce najeto asi 25 000 aktuálně po repasi, motor jak už jsem psal a kastle po vyvaření. Okopanina, ale účel splňuje. Lak příšernost...snad i já umim stříkat líp. V každém případě - na jarní sraz musim i kdybych měl přijít ze Sokolova pěšky JJ, ta fialka s interiérem ve verzi Boing tuning . Tak jak píšeš, že už máš většinu věcí vyměněných a jsou ok tak jseš za vodou, jedině že by se pos**lo zase něco jiného Jinak tě s tím srazem beru za slovo - na tento sraz prostě už dorazit musíš no jo...to sis musel dát udělat fialku do dnešního stavu. Zajímalo by mě co by na to říkal předchozí majitel O co mám aktuálně strach je mazání - tváří se to, že to nemaže. Nevim kde je problém Je v tom olej z roku nevim a policajt asi taky bude unavenej. Doufám, že kecá jen policajt. Protože kdyby motor nemazal tak jsem s timhle autem skončil... Myslim si, že po výměně oleje a policajta to bude v pohodě.
[quote="Aleš"][quote="Michal.AZLK"]Nevim jestli pamatuju dobře, ale tvoje 412 byl ten fialovej zázrak s předělanou palubovkou? Z mého stroje předělávat zpátky 2138 asi jen tak nepude. V papírech je zapsanej motor 412 a navíc je v super stavu. Najeto 60 000 ( motor, kastle 180 000 ) rok výroby motoru 1988, v provozu 1994 ) Jak už tu padlo - chce to vychytat mouchy. Kotouče dá se říct, že funglovky, bubny super, prasata - nový, přední třmeny z auta po havárce najeto asi 25 000 aktuálně po repasi, motor jak už jsem psal a kastle po vyvaření. Okopanina, ale účel splňuje. Lak příšernost...snad i já umim stříkat líp. V každém případě - na jarní sraz musim i kdybych měl přijít ze Sokolova pěšky :mrgreen:[/quote] JJ, ta fialka s interiérem ve verzi Boing tuning :mrgreen: . Tak jak píšeš, že už máš většinu věcí vyměněných a jsou ok tak jseš za vodou, jedině že by se pos**lo zase něco jiného :ok: Jinak tě s tím srazem beru za slovo - na tento sraz prostě už dorazit musíš :lol:[/quote]
:mrgreen: no jo...to sis musel dát udělat fialku do dnešního stavu. Zajímalo by mě co by na to říkal předchozí majitel :mrgreen: O co mám aktuálně strach je mazání - tváří se to, že to nemaže. Nevim kde je problém Je v tom olej z roku nevim a policajt asi taky bude unavenej. Doufám, že kecá jen policajt. Protože kdyby motor nemazal tak jsem s timhle autem skončil... Myslim si, že po výměně oleje a policajta to bude v pohodě.
|
|
|
|
Napsal: 21 říj 2010, 18:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK píše: Nevim jestli pamatuju dobře, ale tvoje 412 byl ten fialovej zázrak s předělanou palubovkou? Z mého stroje předělávat zpátky 2138 asi jen tak nepude. V papírech je zapsanej motor 412 a navíc je v super stavu. Najeto 60 000 ( motor, kastle 180 000 ) rok výroby motoru 1988, v provozu 1994 ) Jak už tu padlo - chce to vychytat mouchy. Kotouče dá se říct, že funglovky, bubny super, prasata - nový, přední třmeny z auta po havárce najeto asi 25 000 aktuálně po repasi, motor jak už jsem psal a kastle po vyvaření. Okopanina, ale účel splňuje. Lak příšernost...snad i já umim stříkat líp. V každém případě - na jarní sraz musim i kdybych měl přijít ze Sokolova pěšky JJ, ta fialka s interiérem ve verzi Boing tuning . Tak jak píšeš, že už máš většinu věcí vyměněných a jsou ok tak jseš za vodou, jedině že by se pos**lo zase něco jiného Jinak tě s tím srazem beru za slovo - na tento sraz prostě už dorazit musíš
[quote="Michal.AZLK"]Nevim jestli pamatuju dobře, ale tvoje 412 byl ten fialovej zázrak s předělanou palubovkou? Z mého stroje předělávat zpátky 2138 asi jen tak nepude. V papírech je zapsanej motor 412 a navíc je v super stavu. Najeto 60 000 ( motor, kastle 180 000 ) rok výroby motoru 1988, v provozu 1994 ) Jak už tu padlo - chce to vychytat mouchy. Kotouče dá se říct, že funglovky, bubny super, prasata - nový, přední třmeny z auta po havárce najeto asi 25 000 aktuálně po repasi, motor jak už jsem psal a kastle po vyvaření. Okopanina, ale účel splňuje. Lak příšernost...snad i já umim stříkat líp. V každém případě - na jarní sraz musim i kdybych měl přijít ze Sokolova pěšky :mrgreen:[/quote] JJ, ta fialka s interiérem ve verzi Boing tuning :mrgreen: . Tak jak píšeš, že už máš většinu věcí vyměněných a jsou ok tak jseš za vodou, jedině že by se pos**lo zase něco jiného :ok: Jinak tě s tím srazem beru za slovo - na tento sraz prostě už dorazit musíš :lol:
|
|
|
|
Napsal: 21 říj 2010, 18:12 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Aleš píše: Michal.AZLK píše: Aleši, můj "Super Moskvič 2139" je napaden a znásilněn kutilem Tak nebo tak to byla jedna z mých možností a zrovna ta nejhorší. Vím o ní svoje u mé 412. To byla jedna z rozhodujících věcí, proč jsem se pustil do větší renovace. Pokud mohu poradit, udělej z toho zpátky model 2138 a vyhneš se do budoucna problémům Nevim jestli pamatuju dobře, ale tvoje 412 byl ten fialovej zázrak s předělanou palubovkou? Z mého stroje předělávat zpátky 2138 asi jen tak nepude. V papírech je zapsanej motor 412 a navíc je v super stavu. Najeto 60 000 ( motor, kastle 180 000 ) rok výroby motoru 1988, v provozu 1994 ) Jak už tu padlo - chce to vychytat mouchy. Kotouče dá se říct, že funglovky, bubny super, prasata - nový, přední třmeny z auta po havárce najeto asi 25 000 aktuálně po repasi, motor jak už jsem psal a kastle po vyvaření. Okopanina, ale účel splňuje. Lak příšernost...snad i já umim stříkat líp. V každém případě - na jarní sraz musim i kdybych měl přijít ze Sokolova pěšky
[quote="Aleš"][quote="Michal.AZLK"] :D Aleši, můj "Super Moskvič 2139" je napaden a znásilněn kutilem :D[/quote] Tak nebo tak to byla jedna z mých možností a zrovna ta nejhorší. Vím o ní svoje u mé 412. To byla jedna z rozhodujících věcí, proč jsem se pustil do větší renovace. Pokud mohu poradit, udělej z toho zpátky model 2138 a vyhneš se do budoucna problémům :ok:[/quote]
Nevim jestli pamatuju dobře, ale tvoje 412 byl ten fialovej zázrak s předělanou palubovkou? Z mého stroje předělávat zpátky 2138 asi jen tak nepude. V papírech je zapsanej motor 412 a navíc je v super stavu. Najeto 60 000 ( motor, kastle 180 000 ) rok výroby motoru 1988, v provozu 1994 ) Jak už tu padlo - chce to vychytat mouchy. Kotouče dá se říct, že funglovky, bubny super, prasata - nový, přední třmeny z auta po havárce najeto asi 25 000 aktuálně po repasi, motor jak už jsem psal a kastle po vyvaření. Okopanina, ale účel splňuje. Lak příšernost...snad i já umim stříkat líp. V každém případě - na jarní sraz musim i kdybych měl přijít ze Sokolova pěšky :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 20 říj 2010, 21:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK píše: Aleši, můj "Super Moskvič 2139" je napaden a znásilněn kutilem Tak nebo tak to byla jedna z mých možností a zrovna ta nejhorší. Vím o ní svoje u mé 412. To byla jedna z rozhodujících věcí, proč jsem se pustil do větší renovace. Pokud mohu poradit, udělej z toho zpátky model 2138 a vyhneš se do budoucna problémům
[quote="Michal.AZLK"] :D Aleši, můj "Super Moskvič 2139" je napaden a znásilněn kutilem :D[/quote] Tak nebo tak to byla jedna z mých možností a zrovna ta nejhorší. Vím o ní svoje u mé 412. To byla jedna z rozhodujících věcí, proč jsem se pustil do větší renovace. Pokud mohu poradit, udělej z toho zpátky model 2138 a vyhneš se do budoucna problémům :ok:
|
|
|
|
Napsal: 20 říj 2010, 18:26 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Aleš píše: Michal.AZLK píše: Naštěstí jsou to jen maličkosti, to se stává. Neviděl bych to tak černě. Opravíš spínačku a už budeš mít klid. Ono je to těžký. Buď předchozí majitel zanedbal údržbu nebo auto napadl svým kutilským výtvorem popřípadě něco odejde stářím - to si hold nevybereš Aleši, můj "Super Moskvič 2139" je napaden a znásilněn kutilem
[quote="Aleš"][quote="Michal.AZLK"]Kdo si hraje, nezlobí. Fakt nevim jestli je lepší auto rozebrat a dělat ho znova nebo dávat dohromady apokalipsu co stvořil předchozí majitel :mrgreen: :sibenice: :mrgreen:[/quote] Naštěstí jsou to jen maličkosti, to se stává. Neviděl bych to tak černě. Opravíš spínačku a už budeš mít klid. Ono je to těžký. Buď předchozí majitel zanedbal údržbu nebo auto napadl svým kutilským výtvorem popřípadě něco odejde stářím - to si hold nevybereš[/quote]
:D Aleši, můj "Super Moskvič 2139" je napaden a znásilněn kutilem :D
|
|
|
|
Napsal: 20 říj 2010, 18:22 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK píše: Naštěstí jsou to jen maličkosti, to se stává. Neviděl bych to tak černě. Opravíš spínačku a už budeš mít klid. Ono je to těžký. Buď předchozí majitel zanedbal údržbu nebo auto napadl svým kutilským výtvorem popřípadě něco odejde stářím - to si hold nevybereš
[quote="Michal.AZLK"]Kdo si hraje, nezlobí. Fakt nevim jestli je lepší auto rozebrat a dělat ho znova nebo dávat dohromady apokalipsu co stvořil předchozí majitel :mrgreen: :sibenice: :mrgreen:[/quote] Naštěstí jsou to jen maličkosti, to se stává. Neviděl bych to tak černě. Opravíš spínačku a už budeš mít klid. Ono je to těžký. Buď předchozí majitel zanedbal údržbu nebo auto napadl svým kutilským výtvorem popřípadě něco odejde stářím - to si hold nevybereš
|
|
|
|
Napsal: 20 říj 2010, 17:55 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Aleš píše: Michal.AZLK píše: :mrgreen: táááák dneska se zadařilo nabíjí i troubííííí a moc pěkně. A teď začala zlobit spínačka seká se mrcha Jak to tak pozoruji, tak ty se u svého vozu jen tak nudit nebudeš , tentokrát spínačka Kdo si hraje, nezlobí. Fakt nevim jestli je lepší auto rozebrat a dělat ho znova nebo dávat dohromady apokalipsu co stvořil předchozí majitel
[quote="Aleš"][quote="Michal.AZLK"]:mrgreen: táááák dneska se zadařilo 8-) nabíjí i troubííííí :auto: a moc pěkně. A teď začala zlobit spínačka :lol: :sibenice: :lol: seká se mrcha[/quote] Jak to tak pozoruji, tak ty se u svého vozu jen tak nudit nebudeš :mrgreen: , tentokrát spínačka :mrgreen:[/quote]
Kdo si hraje, nezlobí. Fakt nevim jestli je lepší auto rozebrat a dělat ho znova nebo dávat dohromady apokalipsu co stvořil předchozí majitel :mrgreen: :sibenice: :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 19 říj 2010, 22:24 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK píše: :mrgreen: táááák dneska se zadařilo nabíjí i troubííííí a moc pěkně. A teď začala zlobit spínačka seká se mrcha Jak to tak pozoruji, tak ty se u svého vozu jen tak nudit nebudeš , tentokrát spínačka
[quote="Michal.AZLK"]:mrgreen: táááák dneska se zadařilo 8-) nabíjí i troubííííí :auto: a moc pěkně. A teď začala zlobit spínačka :lol: :sibenice: :lol: seká se mrcha[/quote] Jak to tak pozoruji, tak ty se u svého vozu jen tak nudit nebudeš :mrgreen: , tentokrát spínačka :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 19 říj 2010, 18:52 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
táááák dneska se zadařilo nabíjí i troubííííí a moc pěkně. A teď začala zlobit spínačka seká se mrcha
:mrgreen: táááák dneska se zadařilo 8-) nabíjí i troubííííí :auto: a moc pěkně. A teď začala zlobit spínačka :lol: :sibenice: :lol: seká se mrcha
|
|
|
|
Napsal: 19 říj 2010, 18:29 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Aleš píše: Michal.AZLK píše: Aleši, za schéma děkuju ještě kdyby k němu byly popisky. Můžou bejt i v azbuce. To mi nevadí. Je tam pár drobností co přesně nevim co je. Co ovšem můžu říct jako elektrikář s jistotou je to, že jsem větší bastl nikdy neviděl. Řešil bych to o mnoho jednodušej... no nic. To říkám teď v roce 2010. Jaký měly nápady od roku 1964? Kdy se začaly dělat auta 408 a pod nevím... Hlavní je, že už z principu vím, že ten silnej drát jde od vývodu z alternátoru na ampermetr ( proud zpátky jít nemůže protože jsou v alternátoru polovodiče a ty jsou propustné pouze jednostranně ) Buzení - na schématu to nějak zvlášť vysvětlený neni, ale logicky - ze spínačky mi jde + do regulačního relé a z regulačního relé mi jde odvod na uhlíky alternátoru - tedy "buzení". Jinej nápad nemám Nemáš vůbec zač. Popisky k němu nemám, ale barvy drátů by mohli sedět ( možná ) čoveče je to divný, ale po většině nesedí nevadí...palubovka a spínačka skoro v cajku. V pondělí připojim odvod ze spínačky na reg. relátko a doleju benzín, start a uvidíme třeba to bude fungovat. A když nebude měsíc v úplňku tak to bude i troubit mám náladový troubení.
[quote="Aleš"][quote="Michal.AZLK"]Aleši, za schéma děkuju :ok: ještě kdyby k němu byly popisky. Můžou bejt i v azbuce. To mi nevadí. Je tam pár drobností co přesně nevim co je. Co ovšem můžu říct jako elektrikář s jistotou je to, že jsem větší bastl nikdy neviděl. Řešil bych to o mnoho jednodušej... no nic. To říkám teď v roce 2010. Jaký měly nápady od roku 1964? Kdy se začaly dělat auta 408 a pod nevím... Hlavní je, že už z principu vím, že ten silnej drát jde od vývodu z alternátoru na ampermetr ( proud zpátky jít nemůže protože jsou v alternátoru polovodiče a ty jsou propustné pouze jednostranně ) Buzení - na schématu to nějak zvlášť vysvětlený neni, ale logicky - ze spínačky mi jde [b]+[/b] do regulačního relé a z regulačního relé mi jde odvod na uhlíky alternátoru - tedy "buzení". Jinej nápad nemám :([/quote] Nemáš vůbec zač. Popisky k němu nemám, ale barvy drátů by mohli sedět ( možná :mrgreen: )[/quote]
:mrgreen: čoveče je to divný, ale po většině nesedí :mrgreen: nevadí...palubovka a spínačka skoro v cajku. V pondělí připojim odvod ze spínačky na reg. relátko a doleju benzín, start a uvidíme :) třeba to bude fungovat. A když nebude měsíc v úplňku tak to bude i troubit :mrgreen: mám náladový troubení.
|
|
|
|
Napsal: 14 říj 2010, 19:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK píše: Aleši, za schéma děkuju ještě kdyby k němu byly popisky. Můžou bejt i v azbuce. To mi nevadí. Je tam pár drobností co přesně nevim co je. Co ovšem můžu říct jako elektrikář s jistotou je to, že jsem větší bastl nikdy neviděl. Řešil bych to o mnoho jednodušej... no nic. To říkám teď v roce 2010. Jaký měly nápady od roku 1964? Kdy se začaly dělat auta 408 a pod nevím... Hlavní je, že už z principu vím, že ten silnej drát jde od vývodu z alternátoru na ampermetr ( proud zpátky jít nemůže protože jsou v alternátoru polovodiče a ty jsou propustné pouze jednostranně ) Buzení - na schématu to nějak zvlášť vysvětlený neni, ale logicky - ze spínačky mi jde + do regulačního relé a z regulačního relé mi jde odvod na uhlíky alternátoru - tedy "buzení". Jinej nápad nemám Nemáš vůbec zač. Popisky k němu nemám, ale barvy drátů by mohli sedět ( možná )
[quote="Michal.AZLK"]Aleši, za schéma děkuju :ok: ještě kdyby k němu byly popisky. Můžou bejt i v azbuce. To mi nevadí. Je tam pár drobností co přesně nevim co je. Co ovšem můžu říct jako elektrikář s jistotou je to, že jsem větší bastl nikdy neviděl. Řešil bych to o mnoho jednodušej... no nic. To říkám teď v roce 2010. Jaký měly nápady od roku 1964? Kdy se začaly dělat auta 408 a pod nevím... Hlavní je, že už z principu vím, že ten silnej drát jde od vývodu z alternátoru na ampermetr ( proud zpátky jít nemůže protože jsou v alternátoru polovodiče a ty jsou propustné pouze jednostranně ) Buzení - na schématu to nějak zvlášť vysvětlený neni, ale logicky - ze spínačky mi jde [b]+[/b] do regulačního relé a z regulačního relé mi jde odvod na uhlíky alternátoru - tedy "buzení". Jinej nápad nemám :([/quote] Nemáš vůbec zač. Popisky k němu nemám, ale barvy drátů by mohli sedět ( možná :mrgreen: )
|
|
|
|
Napsal: 14 říj 2010, 17:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Aleš píše: Michal.AZLK píše: Ale to schéma by se hodilo, když tak předem díky. Poslal jsem ti to schéma na e-mail, snad ti pomůže Aleši, za schéma děkuju ještě kdyby k němu byly popisky. Můžou bejt i v azbuce. To mi nevadí. Je tam pár drobností co přesně nevim co je. Co ovšem můžu říct jako elektrikář s jistotou je to, že jsem větší bastl nikdy neviděl. Řešil bych to o mnoho jednodušej... no nic. To říkám teď v roce 2010. Jaký měly nápady od roku 1964? Kdy se začaly dělat auta 408 a pod nevím... Hlavní je, že už z principu vím, že ten silnej drát jde od vývodu z alternátoru na ampermetr ( proud zpátky jít nemůže protože jsou v alternátoru polovodiče a ty jsou propustné pouze jednostranně ) Buzení - na schématu to nějak zvlášť vysvětlený neni, ale logicky - ze spínačky mi jde + do regulačního relé a z regulačního relé mi jde odvod na uhlíky alternátoru - tedy "buzení". Jinej nápad nemám
[quote="Aleš"][quote="Michal.AZLK"] Ale to schéma by se hodilo, když tak předem díky.[/quote] Poslal jsem ti to schéma na e-mail, snad ti pomůže :ok: ;)[/quote]
Aleši, za schéma děkuju :ok: ještě kdyby k němu byly popisky. Můžou bejt i v azbuce. To mi nevadí. Je tam pár drobností co přesně nevim co je. Co ovšem můžu říct jako elektrikář s jistotou je to, že jsem větší bastl nikdy neviděl. Řešil bych to o mnoho jednodušej... no nic. To říkám teď v roce 2010. Jaký měly nápady od roku 1964? Kdy se začaly dělat auta 408 a pod nevím... Hlavní je, že už z principu vím, že ten silnej drát jde od vývodu z alternátoru na ampermetr ( proud zpátky jít nemůže protože jsou v alternátoru polovodiče a ty jsou propustné pouze jednostranně ) Buzení - na schématu to nějak zvlášť vysvětlený neni, ale logicky - ze spínačky mi jde [b]+[/b] do regulačního relé a z regulačního relé mi jde odvod na uhlíky alternátoru - tedy "buzení". Jinej nápad nemám :(
|
|
|
|
Napsal: 14 říj 2010, 11:07 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK píše: Ale to schéma by se hodilo, když tak předem díky. Poslal jsem ti to schéma na e-mail, snad ti pomůže
[quote="Michal.AZLK"] Ale to schéma by se hodilo, když tak předem díky.[/quote] Poslal jsem ti to schéma na e-mail, snad ti pomůže :ok: ;)
|
|
|
|
Napsal: 13 říj 2010, 17:39 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Peter- Slovensko píše: Na toto ti dám jednu radu, bolo by ti zohnat velkú schému zapojenia 2140, ty ako elektrikár by si sa potom mal s toho vysomárit- rozdiel v elektrike 2138/40 je vpodstate len okolo reglera, tam budeš mat kus nadivoko kable, viem ako to tam asi vypadá, ten moskvič "2140" čo som rozobral ako som zistil bol kedysi 38 a ked vas občas tak počúvam normálne banujem, že som tú kablovačku hodil do šrotu aj s ním, bola ešte celkom gut a príliš neprerobená Peter, pokud bys to schéma mohl sehnat bylo by to super Z tohohle auta začínám bejt divokej udělal jsem tam tolik věcí a ještě nejezdim. 1000 maličkostí umořilo osla... Jako elektrikář zkusim zapojit hlavu a nějak to vydumat. Měl bych nápad jak to vyřešit - ze spínačky bych napájel pomocné relé, které by mi seplo cestu k alternátoru. Ovšem proč dodělávat takový koniny když normální nepřekopaná 2140 funguje i bez toho? No potrápim hlavu a uvidíme Ale to schéma by se hodilo, když tak předem díky.
[quote="Peter- Slovensko"]Na toto ti dám jednu radu, bolo by ti zohnat velkú schému zapojenia 2140, ty ako elektrikár by si sa potom mal s toho vysomárit- rozdiel v elektrike 2138/40 je vpodstate len okolo reglera, tam budeš mat kus nadivoko kable, viem ako to tam asi vypadá, ten moskvič "2140" čo som rozobral ako som zistil bol kedysi 38 a ked vas občas tak počúvam normálne banujem, že som tú kablovačku hodil do šrotu aj s ním, bola ešte celkom gut a príliš neprerobená[/quote]
Peter, pokud bys to schéma mohl sehnat bylo by to super :ok: Z tohohle auta začínám bejt divokej :? udělal jsem tam tolik věcí a ještě nejezdim. 1000 maličkostí umořilo osla... Jako elektrikář zkusim zapojit hlavu a nějak to vydumat. Měl bych nápad jak to vyřešit - ze spínačky bych napájel pomocné relé, které by mi seplo cestu k alternátoru. Ovšem proč dodělávat takový koniny když normální nepřekopaná 2140 funguje i bez toho? :shock: No potrápim hlavu a uvidíme ;) Ale to schéma by se hodilo, když tak předem díky.
|
|
|
|
Napsal: 13 říj 2010, 16:26 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Na toto ti dám jednu radu, bolo by ti zohnat velkú schému zapojenia 2140, ty ako elektrikár by si sa potom mal s toho vysomárit- rozdiel v elektrike 2138/40 je vpodstate len okolo reglera, tam budeš mat kus nadivoko kable, viem ako to tam asi vypadá, ten moskvič "2140" čo som rozobral ako som zistil bol kedysi 38 a ked vas občas tak počúvam normálne banujem, že som tú kablovačku hodil do šrotu aj s ním, bola ešte celkom gut a príliš neprerobená
Na toto ti dám jednu radu, bolo by ti zohnat velkú schému zapojenia 2140, ty ako elektrikár by si sa potom mal s toho vysomárit- rozdiel v elektrike 2138/40 je vpodstate len okolo reglera, tam budeš mat kus nadivoko kable, viem ako to tam asi vypadá, ten moskvič "2140" čo som rozobral ako som zistil bol kedysi 38 a ked vas občas tak počúvam normálne banujem, že som tú kablovačku hodil do šrotu aj s ním, bola ešte celkom gut a príliš neprerobená
|
|
|
|
Napsal: 13 říj 2010, 15:38 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK: Tak hlavně že se ti povedlo dát to topení i brzdy do kupy. S elektrikou ti moc neporadím, znám jen takový ten Moskvičácký základ, ale jinak je to pro mě španělská vesnice
[b]Michal.AZLK:[/b] Tak hlavně že se ti povedlo dát to topení i brzdy do kupy. S elektrikou ti moc neporadím, znám jen takový ten Moskvičácký základ, ale jinak je to pro mě španělská vesnice
|
|
|
|
Napsal: 11 říj 2010, 18:49 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Michal.AZLK píše: Tak topení topí, nebudu vysvětlovat co všechno jsem předělával. To by tu zas byl odstavec... kdo to má pak číst Brzdy - zasekl jsem se na hlavním brzdovém válci, až se seženou gumičky tak by mělo být všechno komplet. Elektrika - dobíjení tak jsem dneska porozebral palubovku a spínačku. Co jsem zjistil...defakto to co je na schématech. Řeším však jednu věc - na ampermetru je připojeno několik vodičů - přívod od baterie, vývod pro spínačku, dál?? bílý vodič zatim nevim pro co?? A černý směřující k ( ex. dynamu ) alternátoru. Zapojeno - na regulačním relátku buzení a vývod z alternátoru. Nevim nevim jestli je to dobře V každym případě potřebuju do alternátoru dostat + což vlastně zajišťuje ten černý vodič od ampermetru,který vlastně zpětně přenáší vyrobenou energii od alternátoru. Problém je, že když auto zaparkuju, vyndám klíček v poloze vše vypnuto ( myslím, že stojanka nebo vyključeno ) tak z baterie mi jde odběr trvale 3A. To je tím, že je vodič přímo za ampermetrem bez přerušení a alternátor je trvale buzen. Má otázka zní - když zapojím ten vodič co jde od ampermetru přes spínací skříňku, unese spínací skříňka proudové zatížení špičkově 20A, v provozu běžně 5A?? ( Odhad ). Mám dojem, že by to mělo být v pohodě, ale raději si nechám poradit. Já bych řekl, že nevydrží. Myslíš 2140 ? Tam je teda o něco bytelnější. U 412 je stejná jako u Lady, už jsem o tady psal.
[quote="Michal.AZLK"]Tak topení topí, nebudu vysvětlovat co všechno jsem předělával. To by tu zas byl odstavec... kdo to má pak číst :D Brzdy - zasekl jsem se na hlavním brzdovém válci, až se seženou gumičky tak by mělo být všechno komplet.
Elektrika - dobíjení :? tak jsem dneska porozebral palubovku a spínačku. Co jsem zjistil...defakto to co je na schématech. Řeším však jednu věc - na ampermetru je připojeno několik vodičů - přívod od baterie, vývod pro spínačku, dál?? bílý vodič zatim nevim pro co?? A černý směřující k ( ex. dynamu ) alternátoru. Zapojeno - na regulačním relátku buzení a vývod z alternátoru. Nevim nevim jestli je to dobře :( V každym případě potřebuju do alternátoru dostat [b]+[/b] což vlastně zajišťuje ten černý vodič od ampermetru,který vlastně zpětně přenáší vyrobenou energii od alternátoru. Problém je, že když auto zaparkuju, vyndám klíček v poloze vše vypnuto ( myslím, že stojanka nebo vyključeno ) tak z baterie mi jde odběr trvale 3A. To je tím, že je vodič přímo za ampermetrem bez přerušení a alternátor je trvale buzen. Má otázka zní - když zapojím ten vodič co jde od ampermetru přes spínací skříňku, unese spínací skříňka proudové zatížení špičkově 20A, v provozu běžně 5A?? ( Odhad ). Mám dojem, že by to mělo být v pohodě, ale raději si nechám poradit. ;)[/quote] Já bych řekl, že nevydrží. Myslíš 2140 ? Tam je teda o něco bytelnější. U 412 je stejná jako u Lady, už jsem o tady psal.
|
|
|
|
Napsal: 11 říj 2010, 16:00 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Tak topení topí, nebudu vysvětlovat co všechno jsem předělával. To by tu zas byl odstavec... kdo to má pak číst Brzdy - zasekl jsem se na hlavním brzdovém válci, až se seženou gumičky tak by mělo být všechno komplet. Elektrika - dobíjení tak jsem dneska porozebral palubovku a spínačku. Co jsem zjistil...defakto to co je na schématech. Řeším však jednu věc - na ampermetru je připojeno několik vodičů - přívod od baterie, vývod pro spínačku, dál?? bílý vodič zatim nevim pro co?? A černý směřující k ( ex. dynamu ) alternátoru. Zapojeno - na regulačním relátku buzení a vývod z alternátoru. Nevim nevim jestli je to dobře V každym případě potřebuju do alternátoru dostat + což vlastně zajišťuje ten černý vodič od ampermetru,který vlastně zpětně přenáší vyrobenou energii od alternátoru. Problém je, že když auto zaparkuju, vyndám klíček v poloze vše vypnuto ( myslím, že stojanka nebo vyključeno ) tak z baterie mi jde odběr trvale 3A. To je tím, že je vodič přímo za ampermetrem bez přerušení a alternátor je trvale buzen. Má otázka zní - když zapojím ten vodič co jde od ampermetru přes spínací skříňku, unese spínací skříňka proudové zatížení špičkově 20A, v provozu běžně 5A?? ( Odhad ). Mám dojem, že by to mělo být v pohodě, ale raději si nechám poradit.
Tak topení topí, nebudu vysvětlovat co všechno jsem předělával. To by tu zas byl odstavec... kdo to má pak číst :D Brzdy - zasekl jsem se na hlavním brzdovém válci, až se seženou gumičky tak by mělo být všechno komplet.
Elektrika - dobíjení :? tak jsem dneska porozebral palubovku a spínačku. Co jsem zjistil...defakto to co je na schématech. Řeším však jednu věc - na ampermetru je připojeno několik vodičů - přívod od baterie, vývod pro spínačku, dál?? bílý vodič zatim nevim pro co?? A černý směřující k ( ex. dynamu ) alternátoru. Zapojeno - na regulačním relátku buzení a vývod z alternátoru. Nevim nevim jestli je to dobře :( V každym případě potřebuju do alternátoru dostat [b]+[/b] což vlastně zajišťuje ten černý vodič od ampermetru,který vlastně zpětně přenáší vyrobenou energii od alternátoru. Problém je, že když auto zaparkuju, vyndám klíček v poloze vše vypnuto ( myslím, že stojanka nebo vyključeno ) tak z baterie mi jde odběr trvale 3A. To je tím, že je vodič přímo za ampermetrem bez přerušení a alternátor je trvale buzen. Má otázka zní - když zapojím ten vodič co jde od ampermetru přes spínací skříňku, unese spínací skříňka proudové zatížení špičkově 20A, v provozu běžně 5A?? ( Odhad ). Mám dojem, že by to mělo být v pohodě, ale raději si nechám poradit. ;)
|
|
|
|
Napsal: 10 říj 2010, 20:16 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Pár dotazů... |
|
|
Já jsem dával na zadek 2140 prasátka z žigulíka a to bylo teprve broušení a převrtávání. Ale brzdily "na fleku" ,nemohl jsem sehnat origo. Lada servisy fungovaly a internet nebyl.
Já jsem dával na zadek 2140 prasátka z žigulíka a to bylo teprve broušení a převrtávání. Ale brzdily "na fleku" ,nemohl jsem sehnat origo. Lada servisy fungovaly a internet nebyl.
|
|
|
|
Napsal: 13 zář 2010, 22:18 |
|
|
|
|