Peter,dík za náhled na věc. Já si jen tak uvažuju nahlas a jsem rád, že se podělíš o zkušenosti a názor. Co se týče auta - jakési studené sání tam mám. Tu flexi hadici sání mám nataženou namísto do držáku až mezi samotné čelo a chladič a už jen to je znát. Jednou jsem jí takhle na začátku zimy nechal nasazenou na sběrači od výfuku a málem nedojel domu - motoru ten horkej vzduch evidentně vadil a v tahu zvonil, jak kdybych jel na technickej benzín
S tím výfukem máme totožnej náhled. Holá trubka až dozadu a tam výfuk ve stylu motorkovýho, tzn. trubka ztočená ze "struhadla" obalená vatou, případně doplněná o jednu děrovanou příčku pro zachování alespoň nějakého zpětného tlaku. No a na škodu by nebylo "parohy" a trubku až k tlumiči obalit "termo"páskou....
Vím,že to není zrovna adekvátní přirovnání, ale čerpám ze zkušeností při ladění motoru na mém Harley. Tam otevření airboxu, osazení KN filtrem, o číslo větší volnoběžnou tryskou a patřičně otevřenými výfuky dělalo s výkonem a kroutákem zázraky. No a samozřejmě objem. Po přestavbě z 883 kubíků na 1200 jede jak z praku
Ale to odbočuju.
Peter,dík za náhled na věc. Já si jen tak uvažuju nahlas a jsem rád, že se podělíš o zkušenosti a názor. Co se týče auta - jakési studené sání tam mám. Tu flexi hadici sání mám nataženou namísto do držáku až mezi samotné čelo a chladič a už jen to je znát. Jednou jsem jí takhle na začátku zimy nechal nasazenou na sběrači od výfuku a málem nedojel domu - motoru ten horkej vzduch evidentně vadil a v tahu zvonil, jak kdybych jel na technickej benzín :)
S tím výfukem máme totožnej náhled. Holá trubka až dozadu a tam výfuk ve stylu motorkovýho, tzn. trubka ztočená ze "struhadla" obalená vatou, případně doplněná o jednu děrovanou příčku pro zachování alespoň nějakého zpětného tlaku. No a na škodu by nebylo "parohy" a trubku až k tlumiči obalit "termo"páskou....
Vím,že to není zrovna adekvátní přirovnání, ale čerpám ze zkušeností při ladění motoru na mém Harley. Tam otevření airboxu, osazení KN filtrem, o číslo větší volnoběžnou tryskou a patřičně otevřenými výfuky dělalo s výkonem a kroutákem zázraky. No a samozřejmě objem. Po přestavbě z 883 kubíků na 1200 jede jak z praku :) Ale to odbočuju.