| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 dub 2024, 03:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Vypočítej tři x deset a pak uber pět a přidej jedna = zapiš výsledek číslicemi:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - K&N vzduchový filtr a přetryskování
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: K&N vzduchový filtr a přetryskování  Odpovědět s citací
Peter,dík za náhled na věc. Já si jen tak uvažuju nahlas a jsem rád, že se podělíš o zkušenosti a názor. Co se týče auta - jakési studené sání tam mám. Tu flexi hadici sání mám nataženou namísto do držáku až mezi samotné čelo a chladič a už jen to je znát. Jednou jsem jí takhle na začátku zimy nechal nasazenou na sběrači od výfuku a málem nedojel domu - motoru ten horkej vzduch evidentně vadil a v tahu zvonil, jak kdybych jel na technickej benzín :)
S tím výfukem máme totožnej náhled. Holá trubka až dozadu a tam výfuk ve stylu motorkovýho, tzn. trubka ztočená ze "struhadla" obalená vatou, případně doplněná o jednu děrovanou příčku pro zachování alespoň nějakého zpětného tlaku. No a na škodu by nebylo "parohy" a trubku až k tlumiči obalit "termo"páskou....

Vím,že to není zrovna adekvátní přirovnání, ale čerpám ze zkušeností při ladění motoru na mém Harley. Tam otevření airboxu, osazení KN filtrem, o číslo větší volnoběžnou tryskou a patřičně otevřenými výfuky dělalo s výkonem a kroutákem zázraky. No a samozřejmě objem. Po přestavbě z 883 kubíků na 1200 jede jak z praku :) Ale to odbočuju.
Příspěvek Napsal: 04 bře 2011, 21:33
  Předmět příspěvku:  Re: K&N vzduchový filtr a přetryskování  Odpovědět s citací
Vysokoprietokový filter nemusí byt vysokoprietokový, záleží kolko motor dokáže nasat cez seriový, ináč povedané ak klapky nepustia viac je to zbytočné, ja som sa asi takých 50km vozil raz bez filtra aby si to aj zvyklo, potom som ho nasadil spad a necítil som rozdiel, čo sa týka natriskovania mal som chvilu na prvej komore 128 z druhej a na druhej 135 čo sa týka správania, auto stratilo karburačnú dieru išlo aj vo vysokých otáčkach no problém bola spotreba zatial čo na krátke zostala prakticky rovnaká na dlhé vzdialenosti išla hore o viac než liter, ja by som ti tam doporučil karbec z ARA ako má momentálne Peto Ungrád, povodne ho mal Vašo Černý a vraj to fungovalo najlepšie ale to nech ti povie radšej Peto ako sa to správa, potom by som uvažoval o filtry ale radšej studené sanie ako otvorený, doladit zapalovanie a spravit výfuk, ja by som to spravil tak, že popod celé auto natiahol rurku fí 45 mm(ako v serii) a dozadu dal rezonátor(predný tlmič) a navaril nejakú koncovku na volnobech pradie "forte" no v otáčkach bude vrieskat ako závodák a bude tahat lepšie v širšom spektre otáčok ako keby tam bola len rúra
Příspěvek Napsal: 04 bře 2011, 11:08
  Předmět příspěvku:  K&N vzduchový filtr a přetryskování  Odpovědět s citací
Pánové, máte někdo zkušenosti s K&N vzduchovým filtrem? Dále pak jaké jsou možnosti co se týče přetryskování standartního 2140 karburátoru pro potřeby vysokoprůtokových vzduchových filtrů? Existuje nějaká sada alternativních trysek? Dík za tip. Zdraví Kauly
Příspěvek Napsal: 03 bře 2011, 22:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting