| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 dub 2024, 06:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Patnáct / třemi to celé dvacetkrát plus jedna - zapiš výsledek číslicí.:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - M 408 :šroub bohatosti nereaguje
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: M 408 :šroub bohatosti nereaguje  Odpovědět s citací
Pavel Slivenec píše:
Ahoj, akcelerační pumpičkou to nebude protože akcelerační pumpička u K126 jako i u jiných karburátorů je zejména na prudké sešlápnutí (přidání paliva). Důvod nefunkčnosti regulace bohatosti směsi je z 99% prohnuté nebo nějak zdeformované sedlo karburátoru (příruba která se montuje na sací potrubí). Může být prohnuté i sací potrubí taky jsem to viděl. Vždycky jsem tu přírubu hodil na frézu a srovnal, pak začal bezproblémově fungovat. Při nastavování směsi je poučka že šroub bohatosti se dotáhne nadoraz a pak povolí o 2,5 otáčky a šroub klapky se povolí tak aby se dotýkal dorazu, ale nehnul s klapkou a pak se dotáhne o 1,5 otáčky. Tím dostaneš základní nastavení. Hlavně před laděním karburátoru seřiď předstih!.

No a co takhle dát to na tmel,ten to utěsní i křivé,ni? Alespoň pro rychlou zkoušku abych vyloučil přisávání fal. vzduchu. Pokud by to bylo ok,mohl bych to nechat srovnat. Márty
Příspěvek Napsal: 04 lis 2011, 20:16
  Předmět příspěvku:  Re: M 408 :šroub bohatosti nereaguje  Odpovědět s citací
Ahoj, akcelerační pumpičkou to nebude protože akcelerační pumpička u K126 jako i u jiných karburátorů je zejména na prudké sešlápnutí (přidání paliva). Důvod nefunkčnosti regulace bohatosti směsi je z 99% prohnuté nebo nějak zdeformované sedlo karburátoru (příruba která se montuje na sací potrubí). Může být prohnuté i sací potrubí taky jsem to viděl. Vždycky jsem tu přírubu hodil na frézu a srovnal, pak začal bezproblémově fungovat. Při nastavování směsi je poučka že šroub bohatosti se dotáhne nadoraz a pak povolí o 2,5 otáčky a šroub klapky se povolí tak aby se dotýkal dorazu, ale nehnul s klapkou a pak se dotáhne o 1,5 otáčky. Tím dostaneš základní nastavení. Hlavně před laděním karburátoru seřiď předstih!.
Příspěvek Napsal: 29 říj 2011, 22:03
  Předmět příspěvku:  Re: M 408 :šroub bohatosti nereaguje  Odpovědět s citací
Peter- Slovensko píše:
to s tými otáčkami sposobuje zrejme akceleračná pumpičaka, bud je KO alebo je si to zle vyčistil

Právě že ac pumpice nefungovala,proto jsem ten karbec rozebral a celý vyčistil. Je to starý typ kde pístek má jen dvě drážky jako píst v motoru,bez jakékoliv manžety. Pístek byl zatuhlý-rozhýbáno a funguje dobře. Akorát to nestříká tak čistě jako z jehly (tenký hladký proud). Spíš takový hrubší neostrý paprsek,jakoby měla ta tryska příliš velký otvor a nedocílil se tak potřebný tlak. Srovnával jsem to s karbem 126H,ten právě stříká tenké dávky jako z jehly. Je to fakt poctivě vyfoukané,zkontrolované. Každopádně ale ac stříká.
Příspěvek Napsal: 29 říj 2011, 21:49
  Předmět příspěvku:  Re: M 408 :šroub bohatosti nereaguje  Odpovědět s citací
to s tými otáčkami sposobuje zrejme akceleračná pumpičaka, bud je KO alebo je si to zle vyčistil
Příspěvek Napsal: 29 říj 2011, 20:20
  Předmět příspěvku:  M 408 :šroub bohatosti nereaguje  Odpovědět s citací
Zdar,konečně jsem namontoval nový rozdělovač na moji 408 (r.69) který jsem sháněl dva roky. (mezi tím jsem zrekonstruoval dům) . Auto stálo cca 5 let,takže jsem nepředpokládal,že by motor naskočil.Proto jsem nalil benál přímo do sání. Motor napotřetí chytl. Další tři dny jsem rozebral do šroubku,vyčistil,přetěsnil a složil karbec (původní K126P). Motor pěkně chytá,ale nejde nijak seřídit. Šroub bohatosti téměř nereaguje. Šroub volnoběhu funguje normálně. Řídil jsem se radami z chytých knih,ale jestli povolím směsák o tři,nebo o půl je motoru jedno. Nejede špatně,ale v cca 1200-1500 otáčkách má jakoby díru, je to jen odhad. Prostě těsně nad nastaveným voloběhem při přidání plynu se chvilinku jakoby zakucká a zatřepe a pak jde normálně do otáček. Kde může být zakopán psík??? PS motor byl ohřátý,bez sytiče. Díky Márty -Oposum
Příspěvek Napsal: 29 říj 2011, 19:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting