| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 10:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Vypočítej tři x deset a pak uber pět a přidej jedna = zapiš výsledek číslicemi:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - rozdelovac, podtlak
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
keď tak čítam, že to pošklbáva, odstredivý regulátor si zrejme došteľoval???....ďalej ho môže spôsobovať, že ten motor si už proste zvykol, že nemá riadny predzápal a teraz keď zrazú má tak sa mu vidí, že má veľa, ak ten motor vyslovene nešklbe, cítiš, že chce zastať , keď ideš na nižšie otáčky ustálene tak by som to neriešil, ak mu uberieš a bude mať už ozaj málo zistíš to tak, že začnú klepať ventily na 4-ke od zhruba 3500 vyššie, neklepú aj teraz???, ono ich klepot nemusí spôsobovať len to, že sú voľné, za určitých okolností to môže spôsobovať aj extra veľký predzápal, to som mal keď sme dotrepali moskviča, lebo chodil na plyn a asi nešiel tak bu riadne zodvihli.Ten motor je dost citlivý na nastavenie ako každý baworák, aj keď rus ho aspoň kus oklamal.
čo sa týka tej vôle tak len tak na okraj :lol: keď by si ich dal 0,00 tak by ti ten motor išiel na nizke a vysoké otáčky ako šialený ale v strede totál mŕtvola :lol:
Příspěvek Napsal: 09 čer 2013, 10:14
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
jenze jsem nenasel merky. tak musim pohledat lip
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 18:56
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
Většina knížek píše 0,15 mm, i já jak jsem skládal teď svůj motor dával jsem 0,15 a v pohodě
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 18:23
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
tak ted babo rad. serizovat na teplem motoru to nebudu, to bych se popalil a to kaslu. moje pricurka pravi...
vule ventilu za studena 0,15
tak a co ted?
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 18:12
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
Kniha se jmenuje Údržba, opravy a seřizování automobilů Moskvič

Ještě mě to nedalo a nahlédl jsem do Dílenské příručky pro Moskvič 2140 a tam je napsáno: Vůle mezi koncovkami a dříky ventilů musí být u sacího a výfukového ventilu 0,15 mm. Při práci motoru a dosažení spodní hranice teploty normálního tepelného režimu / teplota chladící kapaliny v plášti hlavy válců je 80C / upraví se tato vůle na normální hodnotu 0,2 mm.
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 18:07
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
co to mas za chytrou knigu?
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 18:02
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
Chytrá kniha pravý 0,15 :P
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 18:01
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
me odbornik na motory rikal 0,2 tak nevim :o)
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 17:56
  Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
Sací i výfukový je 0,15 mm
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 17:53
  Předmět příspěvku:  rozdelovac, podtlak  Odpovědět s citací
tak jsem rozebral na repasi rozdelovac a zjistil ze od novoty na tom nefungovala podtlakova regulace, myslel jsem si, ze je praskla memrana a tak jsem to ze zvedavosti rozebral a mel jsem stesti, stacilo to jen narovnat a znova slozit a uz to facha...
auto je agilnejsi ale porad to poskubkava, zitra se vrhnu asi na karbec, vycistime seridime a hotovo.
mimochodem na ventilech ma byt pry vule 0,2 na studenem motoru saci i vyfukovy?
motor 2140 aby zas nenastal nejaky informacni sum.
tomek


Přílohy:
IMG_3582.JPG
IMG_3582.JPG [ 73 KiB | Zobrazeno 6223 krát ]
IMG_3583.JPG
IMG_3583.JPG [ 85.85 KiB | Zobrazeno 6223 krát ]
Příspěvek Napsal: 08 čer 2013, 17:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting