| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 19 zář 2019, 09:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Patnáct děleno třemi - zapiš výsledek číslicí.:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - M 408
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Zdravím pánové,
vzhledem k tomu, že to mám na sraz asi 50km tak bych si troufl na sobotu doskákat. Myslíte , že by se našel někdo kdo by se v kempu pokusil o nějaké seřízení motoru? Zapalování, předstih pokud je to reálné?
Franta
Příspěvek Napsal: 27 kvě 2019, 17:17
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
No do motoru jsem ještě nešťoural, asi bych to měl nechat na odborníkovi.
Příspěvek Napsal: 13 bře 2018, 12:28
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
na tatove moskalu, byl to motor 408 byl ustiply kousek ventilu ve tvaru pismene V. presto to vrcelo jezdilo ale nic moc. je mi lito ale asi to budes muset rozebrat a uvidis co na tebe ten otor usil... mozna v dnestni doby bys tam mohl kouknout endoskopem, nebo po nastartovani nechat nejakou dobu bezet aby se to zaklepalo, ale vidiom to spis na rozborku sborku...
Příspěvek Napsal: 07 bře 2018, 18:47
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Díky za info i když žádná radost. Je to možná tím že válce byly přirezlé a po nalití petroleje to trvalo asi 14 dní než šel motor protočit. S tou hlavou myslíš že jsou třeba podfouknuté ventily a stačilo by nějakou brusnou pastou vyleštit ventilová sedla?
Příspěvek Napsal: 07 bře 2018, 13:04
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
chytra knizka pise:
Kompresni tlak ve valcich motoru nema byt nizsi nez 1MPa (10kp/cm2)
mezi jednotlivymi valci se nema lisit o vice nez 0,1MPa (1kp/cm2)
tj o 10 procent hodnoty kompresniho tlaku

myslim ze nesplnujes ani jedno, vidim to na vadnou hlavu.

jeste pisou striknout do valce trosku oleje 2-2,5dl a mereni opakovat.
pokud tlaky stoupnou jsou to kruhy.

strana 131 chytre knizky
Příspěvek Napsal: 04 bře 2018, 19:40
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Zdravím pánové,
měřil jsem si tlak ve válcícch na 408 a zleva do prava to bylo 8,8/ 8/ 9/7,4atm. Jak se Vám to jeví?
Příspěvek Napsal: 18 úno 2018, 18:51
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Na náhradní převodovce jsem se podíval co je tam. Je to O kroužek 14-18 např. těsní vývod z vodovodní baterie.
Příspěvek Napsal: 11 kvě 2016, 08:56
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Děkuji za info - zkusím to. Láďa
Příspěvek Napsal: 10 kvě 2016, 09:53
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Mám takový fígl a u mé 407 to už 2 roky funguje vlastně neteče. Ze starého gufera jsem vyndal tu kovovou spirálu a zkrátil jsem ji na venkovní průměr té gumové manžety co je na výstupu řadící hřídele a když lehce ,,táhla,, navlékl jsem ji na tu gumovou manžetu a ona (ta spirála) stahuje tu gumu k hřídeli a zatím nic neteče.
Příspěvek Napsal: 09 kvě 2016, 19:06
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
jak to spravit, aby to neteklo?


Pepa píše:
Franta M408 píše:
Ona asi celá převodovka nevytekla, viděl bych to asi na cca 0.5l ale stejně je to dost. Tam jak prochází hřídel z převodovky s drážkováním do spojky není žádný simering nebo těsnění?


Ne není tam simering jen papírové těsnění a na hřídeli je taková spirála simering má pouze patnáctka, ale nejčastěji to teče kolem řadící hřídele z boku.
Příspěvek Napsal: 09 kvě 2016, 08:14
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Dík.
Příspěvek Napsal: 30 bře 2016, 10:25
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Franta M408 píše:
Zdravím, dostala se mi do rukou palivová pumpa a je na ní ruské B 402, šla by použít do 408? Sklo sedí.



Jo to je ta správná pumpa
Příspěvek Napsal: 29 bře 2016, 19:05
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Zdravím, dostala se mi do rukou palivová pumpa a je na ní ruské B 402, šla by použít do 408? Sklo sedí.
Příspěvek Napsal: 29 bře 2016, 12:03
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Franta M408 píše:
Tou spirálou jsi myslel to vysoustružení do hřídele?



Jo jo
Příspěvek Napsal: 10 led 2016, 23:01
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Tou spirálou jsi myslel to vysoustružení do hřídele?
Příspěvek Napsal: 23 pro 2015, 14:22
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
OK, tak beru zpět, myslel jsem, že je to stejný s patnáctkou
Příspěvek Napsal: 15 pro 2015, 17:10
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Franta M408 píše:
Ona asi celá převodovka nevytekla, viděl bych to asi na cca 0.5l ale stejně je to dost. Tam jak prochází hřídel z převodovky s drážkováním do spojky není žádný simering nebo těsnění?


Ne není tam simering jen papírové těsnění a na hřídeli je taková spirála simering má pouze patnáctka, ale nejčastěji to teče kolem řadící hřídele z boku.
Příspěvek Napsal: 14 pro 2015, 22:04
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Franta M408 píše:
Ona asi celá převodovka nevytekla, viděl bych to asi na cca 0.5l ale stejně je to dost. Tam jak prochází hřídel z převodovky s drážkováním do spojky není žádný simering nebo těsnění?

Ano, je tam gufero a pokud je poškozené tak propouští za jízdy olej do obalu spojky. Jak zde psal Petr, je důležité zjistit odkud to teče, takže celé utřít, dolét, jet se kousek projet a pak se podívat. Většinou to ale chčije z bočního krytu okolo zasouvací páky
Příspěvek Napsal: 14 pro 2015, 20:09
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Ona asi celá převodovka nevytekla, viděl bych to asi na cca 0.5l ale stejně je to dost. Tam jak prochází hřídel z převodovky s drážkováním do spojky není žádný simering nebo těsnění?
Příspěvek Napsal: 14 pro 2015, 19:06
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Na straně spojky nemá olej kudy vytéct, když auto stojí.
Dřív než něco rozdělávat, je lepší zjistit kudy to teče, utřít a podívat se. Plochá těsnění pod víky sice můžou trochu propuštět, ale je to málo pravděpodobné, aby vytekla celá převodovka.
Sázel bych na těsnění kolem zasouvací páky řazení v bočním krytu. Kolem zasouvací tyče je ve víku O-kroužek.
Příspěvek Napsal: 14 pro 2015, 14:27
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Mezi převodovkou a spojkou je papírové těsnění, dá se i klidně vystříhat doma. Jarda
Příspěvek Napsal: 14 pro 2015, 14:11
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Zdravím
odtrh jsem udělal a je to lepší,ale teď řeším horší problém,převodovku. Když jsem kontoloval olej tak nešla vytahnout měrka-celá komplet rezavá. Olej 0. Doplnil jsem a odjel domů-auto mám na chalupě-po týdnu pod autem louže čistého oleje aniž by se z autem jelo. Je to na straně spojky. Asi bude muset převodovka ven a nějak přetěsnit. Prosím o info jaká těsnění tam jsou a kde by se daly sehnat a co obnáší jejich výměna, jestli je při jejich výměně potřeba nějkej fígl nebo spešl přípravek. Pokud je někdo má tak rád koupím. Asi bude potřeba taky těsnění mezi převodovkou a skříní spojky?
Dík Franta
Příspěvek Napsal: 14 pro 2015, 11:11
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Nejdříve udělej odtrh na kladívkach 0,4-0,5 a pak ten předstih.
Pro kontrolu si označ rozdělovač jak ho máš teď a postupně otáčej do + nebo - a uvidíš kdy to pojede nejlíp
Příspěvek Napsal: 23 říj 2015, 12:00
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
No právě předstih, na stupnici u karbecu jsem uprostřed na 0 pohnout s tím do plusu nebo mínusu?
Příspěvek Napsal: 23 říj 2015, 07:52
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Něco jiného je tam natahat benzín rukou a od vačky. Zkus ještě omrknout předstih.
Příspěvek Napsal: 22 říj 2015, 20:29
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Hladina v karburátoru i jehla jsou asi vpořádku protože když po několika dnech stání čerpám ručně benzín tak se hladina ustálí cca v polovině okénka na karburátoru a pak se ani nehne i když čerpám dál. Filtr jsem čistil a dával tam nový olej a bohatost směsi jsem seřizoval a fungovalo to podle příručky. Tak nevím. Jezdit na naturál bez aditiv?
Příspěvek Napsal: 22 říj 2015, 15:20
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Podle mě je to přeplavený karburátor. Sundat horní víčko, zkontrolovat těsnost jehlového ventilu, zkontrolovat hladinu v plovákové komoře. V komorách se nesmí vyskytovat sražené kapičky benzínu. Bohatá směs může být způsobená i ucpaným vzduchovým filtrem. Po seřízení plováku bych zkontroloval také šroub bohatosti. Veškerá nastavení jsou v běžné uživatelské příručce, ale ty hodnoty asi nelze brát doslova, co kus, to originál :)
Příspěvek Napsal: 22 říj 2015, 07:38
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Prosím o radu,
když pomalu na volnoběh přidávám plyn tak motor zhasne a při rozjíždění střílí do výfuku. Při vyšších otáčkách to jakž takž jede. Staruje na drb a volnoběh drží. Po ujetí cca 25km se mi zdá že to neůměrně žere.
Dík Franta.
Příspěvek Napsal: 21 říj 2015, 16:42
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Franta M408 píše:
Co se seřzuje tou velkou matkou z boku na skříňce řízení a co tím šroubkem zhora. Mám větší vůli v řízení a nechci to ještě zhoršit.

Nejsem automechanik, tak jenom okrajově: pomoc bych hledal v dílenské příručce, obrázek níže.
Maticí 24 se seřizuje axiální vůle volantové tyče v ložiskách, na to bych nesahal. Vůle kladky vůči šneku se seřizuje šroubem 28 po uvolnění pojistné matice. Zašroubováním dovnitř převodky se vůje snižuje. Doporučuji zvednout celou přední nápravu, snižovat vůli šroubem 28 a vždy zkontrolovat otáčení volantem do obou krajních poloh, aby to nešlo při nějakém natočení příliš ztuha.


Přílohy:
prevodka01.jpg
prevodka01.jpg [ 173.82 KiB | Zobrazeno 34632 krát ]
prevodka02.jpg
prevodka02.jpg [ 90.49 KiB | Zobrazeno 34632 krát ]
Příspěvek Napsal: 09 čer 2015, 16:39
  Předmět příspěvku:  Re: M 408  Odpovědět s citací
Už je tam, ze spodu na držáku nárazníku. Ještě dotaz, když sešlápnu spojku tak sa sníží otáčky volnoběhu to asi není normální? Co se seřzuje tou velkou matkou z boku na skříňce řízení a co tím šroubkem zhora. Mám větší vůli v řízení a nechci to ještě zhoršit.
Příspěvek Napsal: 08 čer 2015, 08:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting