Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Záhadný Moskvič |
|
|
Také mě to zajímalo a dostala se mi do ruky kniha auta východního bloku a tam se píše že se v zemích Beneluxu se dodával diesel od britského Perkinsu Four 99 v 407 a později i 403. Parametry měl 1621cm a výkon 43 koní. Nazývalo se to Scaldia diesel. Byl i ve 408. V 2140 byl také ale silnější. Parametry byly 1760 cm a výkon 50 koní. http://www.youtube.com/watch?v=0KVYGPjiXB0 nebo http://www.youtube.com/watch?v=fGyPUrfUfqk
Také mě to zajímalo a dostala se mi do ruky kniha auta východního bloku a tam se píše že se v zemích Beneluxu se dodával diesel od britského Perkinsu Four 99 v 407 a později i 403. Parametry měl 1621cm a výkon 43 koní. Nazývalo se to Scaldia diesel. Byl i ve 408. V 2140 byl také ale silnější. Parametry byly 1760 cm a výkon 50 koní. http://www.youtube.com/watch?v=0KVYGPjiXB0 nebo http://www.youtube.com/watch?v=fGyPUrfUfqk
|
|
|
|
Napsal: 23 úno 2014, 20:07 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Záhadný Moskvič |
|
|
Petr H halíř píše: Jestli byl tovární, těžko říci,patrně to bude individuální úprava, třeba pro dealera v některé cizí zemi, ale já se s tím setkal také. Někdy v roce asi 1987 jsem viděl inzerát ve Světě motorů na Moskvič 2140 s motorem Perkins Diesell. Tehdy za něj chtěl majitel dost. Tyto motory se tehdy prý montovaly i do Volhy 24. Petr má v podstate pravdu, montovala to Scalnia v Beneluxe, boli aj prospekty, kolko ich bolo tažko povedať, no bolo by po nom popátrat, realne ich na svete vela nebude, tuším dade v rusku je kombík 427 s tým.
[quote="Petr H halíř"]Jestli byl tovární, těžko říci,patrně to bude individuální úprava, třeba pro dealera v některé cizí zemi, ale já se s tím setkal také. Někdy v roce asi 1987 jsem viděl inzerát ve Světě motorů na Moskvič 2140 s motorem Perkins Diesell. Tehdy za něj chtěl majitel dost. Tyto motory se tehdy prý montovaly i do Volhy 24.[/quote]
Petr má v podstate pravdu, montovala to Scalnia v Beneluxe, boli aj prospekty, kolko ich bolo tažko povedať, no bolo by po nom popátrat, realne ich na svete vela nebude, tuším dade v rusku je kombík 427 s tým.
|
|
|
|
Napsal: 23 úno 2014, 20:07 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Záhadný Moskvič |
|
|
Jestli byl tovární, těžko říci,patrně to bude individuální úprava, třeba pro dealera v některé cizí zemi, ale já se s tím setkal také. Někdy v roce asi 1987 jsem viděl inzerát ve Světě motorů na Moskvič 2140 s motorem Perkins Diesell. Tehdy za něj chtěl majitel dost. Tyto motory se tehdy prý montovaly i do Volhy 24.
Jestli byl tovární, těžko říci,patrně to bude individuální úprava, třeba pro dealera v některé cizí zemi, ale já se s tím setkal také. Někdy v roce asi 1987 jsem viděl inzerát ve Světě motorů na Moskvič 2140 s motorem Perkins Diesell. Tehdy za něj chtěl majitel dost. Tyto motory se tehdy prý montovaly i do Volhy 24.
|
|
|
|
Napsal: 23 úno 2014, 19:49 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Záhadný Moskvič |
|
|
Ahoj , prosím Aleše ,Jirku nebo Jaru ,tito kolegové nejspíš budou vědět :setkal jsem se při jedné obchodní příležitosti s člověkem ,který když viděl mého Moskviče 2140 ,tak k mému úžasu začal tvrdit ,že měl před 10 roky též tuto 2140 a ta měla továrně zabudovaný diesel ! Že ho ale musel z rodinných důvodů prodat nějakému Tondovi z GAZ klubu Praha ,jaký typ motoru ale už zapomněl,proto otázka na zmíněné pány kolegy ,víte něco o tom ,že existoval naftový Moskvič 2140 tovární ?
Ahoj , prosím Aleše ,Jirku nebo Jaru ,tito kolegové nejspíš budou vědět :setkal jsem se při jedné obchodní příležitosti s člověkem ,který když viděl mého Moskviče 2140 ,tak k mému úžasu začal tvrdit ,že měl před 10 roky též tuto 2140 a ta měla továrně zabudovaný diesel ! Že ho ale musel z rodinných důvodů prodat nějakému Tondovi z GAZ klubu Praha ,jaký typ motoru ale už zapomněl,proto otázka na zmíněné pány kolegy ,víte něco o tom ,že existoval naftový Moskvič 2140 tovární ?
|
|
|
|
Napsal: 23 úno 2014, 18:24 |
|
|
|
|