| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 03 kvě 2024, 07:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Vypočítej tři x deset a pak uber pět a přidej jedna = zapiš výsledek číslicemi:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - brzdy 2138,2140
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
reklama dole na stránkách p.Švaněk
Příspěvek Napsal: 01 lis 2014, 20:13
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Já právě sháněl a nesehnal. Dají se sehnat na internetu?
Příspěvek Napsal: 01 lis 2014, 18:10
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Taky je tu možnost repase např. http://www.bekas.cz/
Příspěvek Napsal: 01 lis 2014, 13:09
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Prý jdou ze žigula, ale musí se udělat úprava štítů. Sám jsem to nedělal, jen jsem to slyšel. Je to ale zbytečné, origo jsou normálně k sehnání nové.
Příspěvek Napsal: 31 říj 2014, 21:41
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Zdravim, dají se použít na moskvič 2138 jiné brzdové válečky než origo? Např.z favorita atd? Díky
Příspěvek Napsal: 31 říj 2014, 19:26
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Pepa píše:
Tak to není, ničemu to nezamezí ,oba okruhy fungují na plno, je to pouze informační snímač to vím jistě

Tak tak. Jen sovětští inženýři byli dobří v tom dělat jednoduché věci složitě a složité jednoduše,
Příspěvek Napsal: 09 kvě 2014, 06:59
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Pepa píše:
Petr408 píše:
Tahle věc u brzd je, jestli si pamatuji, z toho důvodu, když praskne jeden okruh, tak to zamezí úniku kapaliny a brzdí auto dále. Když to zůstane takhle jak to je, tak nepůjdou oba okruhy. :papir:



Tak to není, ničemu to nezamezí ,oba okruhy fungují na plno, je to pouze informační snímač to vím jistě

Taky si nemyslím, že by sovětští inženáři byli tupci.
Příspěvek Napsal: 08 kvě 2014, 21:13
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Petr408 píše:
Tahle věc u brzd je, jestli si pamatuji, z toho důvodu, když praskne jeden okruh, tak to zamezí úniku kapaliny a brzdí auto dále. Když to zůstane takhle jak to je, tak nepůjdou oba okruhy. :papir:



Tak to není, ničemu to nezamezí ,oba okruhy fungují na plno, je to pouze informační snímač to vím jistě
Příspěvek Napsal: 08 kvě 2014, 20:58
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Hofiku a to jsem zvědavej kdo ti bude šlapat na brzdy, když si i manželce vynadal :D :roll:
Příspěvek Napsal: 08 kvě 2014, 20:45
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Petr408 píše:
Tahle věc u brzd je, jestli si pamatuji, z toho důvodu, když praskne jeden okruh, tak to zamezí úniku kapaliny a brzdí auto dále. Když to zůstane takhle jak to je, tak nepůjdou oba okruhy. :papir:
Z toho důvodu se dělají dvouokruhové brzdy všeobecně. Ale že mají novější moskviče hlídání rozdílu tlaku mezi okruhy, tak to jsem nevěděl ani já. Třeba Škoda 100 to měla řešené tak, že byly dva tlakové spínače pro každý okruh a kontrolka se rozsvítila v okamžiku, kdy byl velký rozdíl tlaku, tedy jeden okruh byl špatný. Ovšem u Škody 120 už se od toho zase upustilo a byl pouze snímač kroku pedálu, pokud jste ho prošlápli víc než je zdrávo, spínač sepnul a kontrolka svítila pořád, dokud jste ho ručně necvakli zpátky.
Příspěvek Napsal: 08 kvě 2014, 18:51
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Tahle věc u brzd je, jestli si pamatuji, z toho důvodu, když praskne jeden okruh, tak to zamezí úniku kapaliny a brzdí auto dále. Když to zůstane takhle jak to je, tak nepůjdou oba okruhy. :papir:
Příspěvek Napsal: 08 kvě 2014, 18:45
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
To jsou mi věci..tak to jsem ani netušil, že tam něco podobného je. Mě u 37čky reagovala kontrolka jen na ručku, možná jsem toto měl odpojené a nebo to zkrátka nějak samovolně fungovalo nedbaje práce na brzdách :D Musím se tam zajít někdy podívat. Nějak na 37čku nevychází časovej prostor :( Přitom jsem měl a stále mám svýho kombíka rád, je to zas něco trochu jiného, ale co mu padla STK a já se pro jeho "shnilost" o další, ani na spřátelené STK, nepokoušel, stojí pod přístřeškem a tiše čeká na své snovuzrození. Dárce už jsem mu koupil tak už jen aby uzrál čas. Sem tam ho samosebou proženu tady u nás po "zadkách", abych alespoň odlepil spojku a brzdy. Jinak úžasný auto. Rok stojí, dám baterku, nacupuju, třikrát prošlápnu plyn, sytič a běží na cvrnk, a když ne, tak na druhej ;) Chtěl by jezdit, nezaslouží si tam jen tak stát. Vážně mě je ho líto. Asi ho půjdu prozatím alespoň pozdravit a pohladit po blatníku....
Příspěvek Napsal: 08 kvě 2014, 15:51
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Já to říkám pořád Martin je borec má pravdu je tam plovoucí pístek a ten dostaneš do původní polohy tak, že odvzdušňováním 1-2 okruhu změníš tlaky mezi sebou a pístek se pohne ze strany na stranu. Musíš ale ten odvdušňovák povolovat pomalu a mít zapnutý klíček a přitom sedovat svítící kontrolku, několkrát ti určitě problikne to jak se ten pístek posune na druhou stranu ale střídáním 1-2 okruhu se ti to nakonec povede aby ti to zhaslo. Dělal jsem to několikrát ale nakonec jsem vždy zvítězil. Měl jsem pak udělaný trn se závitem a při každé opravě brzd jsem vyndal čidlo a dal tento trn a bylo po problému. Povoluj odvdušňováky pomalu a ani na pedál se nemusí moc tlačit chce to takovou citovku. Držím palce čau

Stačí střídat 1 horní a 1boční odvzdušňovák a jednom předním kole
Příspěvek Napsal: 08 kvě 2014, 11:36
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Nemám scan, tak to musím opsat:
K navrácení signalizačního zařízení do výchozí polohy je třeba sejmout ochranou krytku a uvolnit o polovinu otáčky ventil třmenu kotoučové brzdy ( ten nejvýš ) a to buď pravý nebo levý.Rovnoměrným stlačováním brzdového pedálu dosáhnout rozpojení elektrického obvodu kontrolní žárovky. Potom přidržet stlačený pedál a zašroubovat ventil. Tento úkon provést při zcela uvolněné páce ruční brzdy.

Na 95% procent je to tak jak jsem říkal. V tom rozbočovačí je mezí pístkama ještě jeden plovoucí a tím jak se ti rozházely tlaky v okruzích, tak se posunul do jiné polohy a je v poloze kdy tlačí na kuličku.
Příspěvek Napsal: 08 kvě 2014, 07:07
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Jestli budu mít zítra čas tak se na to taky mrknu.
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 21:23
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Ok, dík. Počkam jestli někdo nenapíše nějakou vlastní zkušenost jak to vyřešil, a když ne tak to rozeberu. Dík za ochotu :papa:
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 21:19
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Právě jsem mrknul do katalogu a jsou tam dva pístky proti sobě pod zátkou je dlouhý a na protější straně je krátký .Jsou utěsněný okroužkama jinak tam nic není. Součástek je tam málo jenom 15 položek. Cidlo má na konci trn a ten trn drží kuličku. Možná by stačilo vytočit čidlo vyndat kuličku a zkusit do toho prostoru místo kuličky zatlačit nějakým trnem a ten pístek vrátit do původní pozice a potom vrátit kuličku a čidlo. Kulička má průměr 4mm. Třeba už má čidlo slabou pružinu nebo ty pístky váznou ve vedení.
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 21:14
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Je tam tlakový spínač, zjednodušeně něco jako máš na čidlu oleje (neměl jsem to rozebraný, ale tahal jsem rozumy z jiných). pořád my ale není jasný způsob deaktivace čidla po poruše
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 20:50
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Možná jestli pod tou matkou co je ta kostka z jedný strany zavřená není nějakej mechanismus co při úniku brzdovky něco posune do nějaký pozice že to aktivuje spínač chtělo by se kouknout do katalogu náhradních dílů co to má vevnitř za střívka. Skovovky to měly součástí pedálu brzdy když se prošlápl tak svítila kontrolka brzd. Tady by mohlo být něco podobnýho uvnitř tý kostky ale nikdy jsem to nezkoumal když to funguje i bez toho.
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 20:46
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Jerry píše:
Tohle otec vyřešil tím že ten snímač odpojil a byl pokoj. Je to snímač na podběhu vedle relátka dobíjení je tam rozvodná kostka a v ni je právě tenhle spínač. Stačí mírně otočit tou mosaznou matkou kde jsou připojený dráty myslím že to jsou černý a žlutý. Otec mi říkal že to svítilo hned od začátku co měl auto nový a taky ho to rozčilovalo tak to hasnul. Brzdy přitom byly v pořádku.

No právě takovou odpověď jsem nechtěl :evil: Chci aby to fungovalo jak má. Nechce se mi věřit že šikovný český človíček nepřelstí tak složitou elektroniku od našich východních přátel :mrgreen: Ale dík, vážím si každé rady a názoru
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 20:35
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Tohle otec vyřešil tím že ten snímač odpojil a byl pokoj. Je to snímač na podběhu vedle relátka dobíjení je tam rozvodná kostka a v ni je právě tenhle spínač. Stačí mírně otočit tou mosaznou matkou kde jsou připojený dráty myslím že to jsou černý a žlutý. Otec mi říkal že to svítilo hned od začátku co měl auto nový a taky ho to rozčilovalo tak to hasnul. Brzdy přitom byly v pořádku.
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 20:29
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Tohle jsou pro mě úplné novinky. 408 ani 412 to nemá a novější typy jsem nevlastnil. Žigulíci mají jen kontrolku hladiny brzdové kapaliny.
Třeba pomůže toto: http://gazklub.dusmi.sk/diskusia/viewto ... 1&start=25
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 20:28
  Předmět příspěvku:  Re: brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
To už jsem taky kdysi řešil. Má to co do činění s tím rozbočovačem u posilovače. Ale co s tím to si nevzpomenu ani náhodou.
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 20:25
  Předmět příspěvku:  brzdy 2138,2140  Odpovědět s citací
Po výměně brzdových prasátek a následném odvzdušňování se mi rozsvítila červená kontrolka pro poruchu brzd (společná pro ruční brzdu) a nechce zhasnout. V chytré knížce sem se dočetl, že mám odvzdušnit i předek aby se srovnali tlaky a pak prý zhasne. No dělal jsem s tím psí kusy, povoloval, odvzdušňoval, mlátil do toho, nadával, vynadal manželce, vykouřil krabičku cigaret ale ta mrcha svítí pořád. Nemáte na to někdo nějakou fintu? a nemyslím vyndat žárovku nebo podobně :mrgreen: Jo a když to čidlo trochu povolim (tak o půl závitu) tak zhasne ale po utažení ta mrška svítí dál
Příspěvek Napsal: 07 kvě 2014, 20:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting