Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: tesneni karburatoru. |
|
|
malinko jsem si pohral a vysledek jsem spokojen. https://goo.gl/photos/sAiqk3o7KURPZEdH6mel jsem spatnou hlavni trysku na prvni komore. byla 128 a mela byt 120. pak uz jen malinko poladit predstih, diky pepo a poladit sroub bohatosti. mozna se hycnu a zajedu na stk kvuli kontrole, protoze ani uhlomer ani vyfukomer tu nikdo nema. pridavam obrazek co jsem zjistil a jak to mam ted osazeno.
Přílohy: |
Poznámka: tomkova malufka osazeni karbu weber.
karb.jpg [ 33.09 KiB | Zobrazeno 7049 krát ]
|
malinko jsem si pohral a vysledek jsem spokojen. https://goo.gl/photos/sAiqk3o7KURPZEdH6 mel jsem spatnou hlavni trysku na prvni komore. byla 128 a mela byt 120. pak uz jen malinko poladit predstih, diky pepo a poladit sroub bohatosti. mozna se hycnu a zajedu na stk kvuli kontrole, protoze ani uhlomer ani vyfukomer tu nikdo nema. pridavam obrazek co jsem zjistil a jak to mam ted osazeno.
|
|
|
|
Napsal: 18 lis 2015, 14:07 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: tesneni karburatoru. |
|
|
Klidně tam nech tenhle jen nejdříve seřiď odtrh tak 0,4-0,5 potom si udělej značku jak máš rozdělovač nastavený teď( to abys věděl o kolik si sním pohnul) a pokud máš nastavený základ tak ho rovnou natoč a nech chvilku běžet Po ohřátí vypni,povol rozdělovač a podle rysky posuň tak o dva mm proti otáčení palce rozdělovače(to je větší ,,fór,,) utáhni a vyzkoušej jak to poběží, můžeš i na druhou stranu já nevím co mu udělá dobře proto tam máš tu rysku ať se můžeš něčeho držet a kdykoliv vrátit na původní nastavení. Já musim mít na 412 malinko větší předstih jinak to nejede on ten benzin není co to bejvalo a asi i ten karburátor co tam mám chce něco jiného než ten originální ,,rus,, Musíš si to vyzkoušet není to nic těžkého no a když to nastavíš moc do - tak to nepojede vůbec a do+ ti budou ,,zvonit,, ventily chce to najít ten zlatý střed tak to dobře nalaď držím palce.
Klidně tam nech tenhle jen nejdříve seřiď odtrh tak 0,4-0,5 potom si udělej značku jak máš rozdělovač nastavený teď( to abys věděl o kolik si sním pohnul) a pokud máš nastavený základ tak ho rovnou natoč a nech chvilku běžet Po ohřátí vypni,povol rozdělovač a podle rysky posuň tak o dva mm proti otáčení palce rozdělovače(to je větší ,,fór,,) utáhni a vyzkoušej jak to poběží, můžeš i na druhou stranu já nevím co mu udělá dobře proto tam máš tu rysku ať se můžeš něčeho držet a kdykoliv vrátit na původní nastavení. Já musim mít na 412 malinko větší předstih jinak to nejede on ten benzin není co to bejvalo a asi i ten karburátor co tam mám chce něco jiného než ten originální ,,rus,, Musíš si to vyzkoušet není to nic těžkého no a když to nastavíš moc do - tak to nepojede vůbec a do+ ti budou ,,zvonit,, ventily chce to najít ten zlatý střed tak to dobře nalaď držím palce.
|
|
|
|
Napsal: 17 lis 2015, 14:10 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: tesneni karburatoru. |
|
|
daval jsem zakladni, ale mam doma jiny rozdelovac, zkusim ho vycistit a vymenit. jaky mas doporuceni na predstih? zaklad? jo a diky za pomoc, dneska uz se to oc nenosi.
daval jsem zakladni, ale mam doma jiny rozdelovac, zkusim ho vycistit a vymenit. jaky mas doporuceni na predstih? zaklad? jo a diky za pomoc, dneska uz se to oc nenosi.
|
|
|
|
Napsal: 16 lis 2015, 21:33 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: tesneni karburatoru. |
|
|
Kamaráde předstih si musíš správně seřídit máš malýho fóra toť můj názor
Kamaráde předstih si musíš správně seřídit máš malýho fóra toť můj názor
|
|
|
|
Napsal: 16 lis 2015, 21:31 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: tesneni karburatoru. |
|
|
vymeneny vsecky membrany, vycisteno, profoukano ale porad to dela to samy... juknete sem: https://goo.gl/photos/m4FAC9YrpGYRkiPJ6umi nekdo poradit?
vymeneny vsecky membrany, vycisteno, profoukano ale porad to dela to samy... juknete sem: https://goo.gl/photos/m4FAC9YrpGYRkiPJ6 umi nekdo poradit?
|
|
|
|
Napsal: 16 lis 2015, 21:00 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: tesneni karburatoru. |
|
|
doporucuji shlednout https://www.youtube.com/watch?v=L2oIbwAuTIY ona opravdu ta kulicka v akceleracni pumpicce je. jen ja jsem tu zaslepku navrtal, nasrouboval do ni sroub a vytrhnul ven. nemam takovy fajny nastroj jako odbornik na karby z videa. tomek
doporucuji shlednout https://www.youtube.com/watch?v=L2oIbwAuTIY ona opravdu ta kulicka v akceleracni pumpicce je. jen ja jsem tu zaslepku navrtal, nasrouboval do ni sroub a vytrhnul ven. nemam takovy fajny nastroj jako odbornik na karby z videa. tomek
|
|
|
|
Napsal: 14 lis 2015, 22:39 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: tesneni karburatoru. |
|
|
king613 píše: resim problem s prechody v karburatoru a zjistil jsem, ze mi karburator sedi primo na sacim potrubi a proto mam dotaz. myslim si ze by to melo byt takto: saci potrubi, papirove? tesneni, distancni podlozka, papirove? tesneni, klapkova komora, papirove tesneni, distancni podlozka, papirove tesneni, teleso karburatoru, papirove tesneni, viko, gumove tesneni, filtrbox. Je to spravne? kde bych sehnal tyto tesneni a podlozky? diky tomek Ta distanční podložka (pertinax či co to je) tloušťky asi 2cm mezi sacím potrubím a tělesem karburátoru je naprosto zásadní, protože zabraňuje přehřívání karburátoru od sacího potrubí. Mezi pertinaxem skutečně má být z každé strany papírová podložka. Pro laďácký karburátor mají něco zde: http://www.lada-dily.cz/produkty/detail-produktu/lada--tesnici-deska-pod-karburator-01-823136.html a zde: http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-551333-tesneni-pod-karburator.html. Pak už je těch těsnění nějak moc Jsou podle mě jenom pryžová mezi jednotlivými částmi karburátoru a nahoře filtrbox. U K126-N je mezi karburátorem a filtrboxem papírový a gumový kroužek.
[quote="king613"]resim problem s prechody v karburatoru a zjistil jsem, ze mi karburator sedi primo na sacim potrubi a proto mam dotaz. myslim si ze by to melo byt takto: saci potrubi, papirove? tesneni, distancni podlozka, papirove? tesneni, klapkova komora, papirove tesneni, distancni podlozka, papirove tesneni, teleso karburatoru, papirove tesneni, viko, gumove tesneni, filtrbox. Je to spravne? kde bych sehnal tyto tesneni a podlozky? diky tomek[/quote] Ta distanční podložka (pertinax či co to je) tloušťky asi 2cm mezi sacím potrubím a tělesem karburátoru je naprosto zásadní, protože zabraňuje přehřívání karburátoru od sacího potrubí. Mezi pertinaxem skutečně má být z každé strany papírová podložka. Pro laďácký karburátor mají něco zde: [url]http://www.lada-dily.cz/produkty/detail-produktu/lada--tesnici-deska-pod-karburator-01-823136.html[/url] a zde: [url]http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-551333-tesneni-pod-karburator.html[/url]. Pak už je těch těsnění nějak moc :) Jsou podle mě jenom pryžová mezi jednotlivými částmi karburátoru a nahoře filtrbox. U K126-N je mezi karburátorem a filtrboxem papírový a gumový kroužek.
|
|
|
|
Napsal: 10 lis 2015, 09:28 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
tesneni karburatoru. |
|
|
resim problem s prechody v karburatoru a zjistil jsem, ze mi karburator sedi primo na sacim potrubi a proto mam dotaz. myslim si ze by to melo byt takto: saci potrubi, papirove? tesneni, distancni podlozka, papirove? tesneni, klapkova komora, papirove tesneni, distancni podlozka, papirove tesneni, teleso karburatoru, papirove tesneni, viko, gumove tesneni, filtrbox. Je to spravne? kde bych sehnal tyto tesneni a podlozky? diky tomek
resim problem s prechody v karburatoru a zjistil jsem, ze mi karburator sedi primo na sacim potrubi a proto mam dotaz. myslim si ze by to melo byt takto: saci potrubi, papirove? tesneni, distancni podlozka, papirove? tesneni, klapkova komora, papirove tesneni, distancni podlozka, papirove tesneni, teleso karburatoru, papirove tesneni, viko, gumove tesneni, filtrbox. Je to spravne? kde bych sehnal tyto tesneni a podlozky? diky tomek
|
|
|
|
Napsal: 10 lis 2015, 08:34 |
|
|
|
|