| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 15:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Vypočítej tři x deset a pak uber pět a přidej jedna = zapiš výsledek číslicemi:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - tesneni karburatoru.
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: tesneni karburatoru.  Odpovědět s citací
malinko jsem si pohral a vysledek jsem spokojen.
https://goo.gl/photos/sAiqk3o7KURPZEdH6
mel jsem spatnou hlavni trysku na prvni komore. byla 128 a mela byt 120.
pak uz jen malinko poladit predstih, diky pepo a poladit sroub bohatosti.
mozna se hycnu a zajedu na stk kvuli kontrole, protoze ani uhlomer ani vyfukomer tu nikdo nema.
pridavam obrazek co jsem zjistil a jak to mam ted osazeno.


Přílohy:
Poznámka: tomkova malufka osazeni karbu weber.
karb.jpg
karb.jpg [ 33.09 KiB | Zobrazeno 7049 krát ]
Příspěvek Napsal: 18 lis 2015, 14:07
  Předmět příspěvku:  Re: tesneni karburatoru.  Odpovědět s citací
Klidně tam nech tenhle jen nejdříve seřiď odtrh tak 0,4-0,5 potom si udělej značku jak máš rozdělovač nastavený teď( to abys věděl o kolik si sním pohnul) a pokud máš nastavený základ tak ho rovnou natoč a nech chvilku běžet
Po ohřátí vypni,povol rozdělovač a podle rysky posuň tak o dva mm proti otáčení palce rozdělovače(to je větší ,,fór,,) utáhni a vyzkoušej jak to poběží, můžeš i na druhou stranu já nevím co mu udělá dobře proto tam máš tu rysku ať se můžeš něčeho držet a kdykoliv vrátit na původní nastavení. Já musim mít na 412 malinko větší předstih jinak to nejede on ten benzin není co to bejvalo a asi i ten karburátor co tam mám chce něco jiného než ten originální ,,rus,,
Musíš si to vyzkoušet není to nic těžkého no a když to nastavíš moc do - tak to nepojede vůbec a do+ ti budou ,,zvonit,, ventily chce to najít ten zlatý střed tak to dobře nalaď držím palce.
Příspěvek Napsal: 17 lis 2015, 14:10
  Předmět příspěvku:  Re: tesneni karburatoru.  Odpovědět s citací
daval jsem zakladni, ale mam doma jiny rozdelovac, zkusim ho vycistit a vymenit. jaky mas doporuceni na predstih? zaklad?
jo a diky za pomoc, dneska uz se to oc nenosi.
Příspěvek Napsal: 16 lis 2015, 21:33
  Předmět příspěvku:  Re: tesneni karburatoru.  Odpovědět s citací
Kamaráde předstih si musíš správně seřídit máš malýho fóra toť můj názor
Příspěvek Napsal: 16 lis 2015, 21:31
  Předmět příspěvku:  Re: tesneni karburatoru.  Odpovědět s citací
vymeneny vsecky membrany, vycisteno, profoukano ale porad to dela to samy...
juknete sem:
https://goo.gl/photos/m4FAC9YrpGYRkiPJ6
umi nekdo poradit?
Příspěvek Napsal: 16 lis 2015, 21:00
  Předmět příspěvku:  Re: tesneni karburatoru.  Odpovědět s citací
doporucuji shlednout https://www.youtube.com/watch?v=L2oIbwAuTIY ona opravdu ta kulicka v akceleracni pumpicce je. jen ja jsem tu zaslepku navrtal, nasrouboval do ni sroub a vytrhnul ven. nemam takovy fajny nastroj jako odbornik na karby z videa.
tomek
Příspěvek Napsal: 14 lis 2015, 22:39
  Předmět příspěvku:  Re: tesneni karburatoru.  Odpovědět s citací
king613 píše:
resim problem s prechody v karburatoru a zjistil jsem, ze mi karburator sedi primo na sacim potrubi a proto mam dotaz. myslim si ze by to melo byt takto: saci potrubi, papirove? tesneni, distancni podlozka, papirove? tesneni, klapkova komora, papirove tesneni, distancni podlozka, papirove tesneni, teleso karburatoru, papirove tesneni, viko, gumove tesneni, filtrbox. Je to spravne?
kde bych sehnal tyto tesneni a podlozky? diky tomek

Ta distanční podložka (pertinax či co to je) tloušťky asi 2cm mezi sacím potrubím a tělesem karburátoru je naprosto zásadní, protože zabraňuje přehřívání karburátoru od sacího potrubí. Mezi pertinaxem skutečně má být z každé strany papírová podložka. Pro laďácký karburátor mají něco zde: http://www.lada-dily.cz/produkty/detail-produktu/lada--tesnici-deska-pod-karburator-01-823136.html a zde: http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-551333-tesneni-pod-karburator.html. Pak už je těch těsnění nějak moc :) Jsou podle mě jenom pryžová mezi jednotlivými částmi karburátoru a nahoře filtrbox. U K126-N je mezi karburátorem a filtrboxem papírový a gumový kroužek.
Příspěvek Napsal: 10 lis 2015, 09:28
  Předmět příspěvku:  tesneni karburatoru.  Odpovědět s citací
resim problem s prechody v karburatoru a zjistil jsem, ze mi karburator sedi primo na sacim potrubi a proto mam dotaz. myslim si ze by to melo byt takto: saci potrubi, papirove? tesneni, distancni podlozka, papirove? tesneni, klapkova komora, papirove tesneni, distancni podlozka, papirove tesneni, teleso karburatoru, papirove tesneni, viko, gumove tesneni, filtrbox. Je to spravne?
kde bych sehnal tyto tesneni a podlozky? diky tomek
Příspěvek Napsal: 10 lis 2015, 08:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting