| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 dub 2024, 08:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Vypočítej tři x deset a pak uber pět a přidej jedna = zapiš výsledek číslicemi:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Řazení a pár závad
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Řazení a pár závad  Odpovědět s citací
Co se týká ampermetru, tak dotáhni pořádně matičky u oček kabelů ampermetru. Pro jistotu bych dal matičky nové a pod ně normálně a vějířové podložky, aby se to nepovolovalo. Já s tím měl také hrozné problémy. Dále bych rovnou dotáhnul matičky u všech budíků, tedy kam se dostaneš, jestli nebudeš sundavat přístrojovou desku. Pak by měl být klid.

Zámek koupit asi nový nebo sehnat starší.

U řadící páky lze povolit takový seřizovací šroub, aby šla páka více vychýlit, když nejde zařadit rychlost.
Dále bude dobré vymezit vůli u táhel zespodu podlahy, co jdou rovnou do převodovky, mělo by stačit přidat jednu až dvě podložky, aby tam zůstala malá vůle.

A ty listová pera se budou těžkou shánět....

:papa:
Příspěvek Napsal: 20 led 2016, 20:49
  Předmět příspěvku:  Řazení a pár závad  Odpovědět s citací
Nazdar draci,
tak sem si asi před rokem pořídil M412.Je po prvním majiteli a najeto 52tis na tachometru.Podle určitých indicií tomu snad i můžu věřit.
Vobčas ho protáhnu kolem komína místo mého pracovního žigula 2103.Na žádný závody to neni už jen pro to že na autě jsou původní diagonální pneumatiky s protektorem OR6.Nehází, nejsou hlučné a tak nemám potřebu je měnit.Pro pohodovou jízdu mě plně dostačují.Čekají mě zadní péra-jsou stahaný a tak tam dám asi z kombíka.
Momentálně mě trápí pár věcí:
-odešel mi zadní zámek-nešlo s ním otočit a tak jsem použil hrubé násilí po všemožných pokusech o domluvu.Zámek se protočil a já ho vyndal.Nyní mi tam zeje díra.Budu muset sehnat nový.
-lítá mi ampérmetr jak splašený, na rozsvícených světlech je vidět jak kolísá proud.Někdy to nedělá.
-před měsícem mi přestala jít zařadit zpátečka.Řadící páka má od počátku velkou vůli.Řadit šlo v pohodě, ale nyní musim zpátečku fakt lovit abych ji tam dostal.Ostatní kvalty v pohodě.
Jinak jsem spokojen.Jízdu si užívají též dva moji synové(8 a 6 let), kteří s ním jezdí rádi.
Díky za rady.
Mušketýr


Přílohy:
_DSC8057 (1)m.jpg
_DSC8057 (1)m.jpg [ 84.7 KiB | Zobrazeno 3531 krát ]
_DSC8059 (1)m.jpg
_DSC8059 (1)m.jpg [ 95.35 KiB | Zobrazeno 3531 krát ]
Příspěvek Napsal: 19 led 2016, 09:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting