| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 bře 2024, 12:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Patnáct / třemi to celé dvacetkrát plus jedna - zapiš výsledek číslicí.:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407  Odpovědět s citací
Osobne si myslím, že u vas su aj tak priatelskejší ako u nas, celkovo už len, že zapíšešte zmenu farby bez originality a zopar iných detailov sa mi u vas pači viac jak tu u nas, toto u nas už robia par rokov takto
Příspěvek Napsal: 05 črc 2016, 21:02
  Předmět příspěvku:  Re: Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407  Odpovědět s citací
Tak já mám náhodou číslo karosérie v pořádku,vyfocené technikem na STK a dokonce na stejném místě jako Petr.
Víc Vám k tomu nepovím jsem čtvrtý majitel viz. otp :papir:


Ale ta spz Su ....... je super :D
Příspěvek Napsal: 01 črc 2016, 18:53
  Předmět příspěvku:  Re: Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407  Odpovědět s citací
Našel jsem ve své archivu dokumentů dobrou relikvii. Je to "malý techničák" vydaný k nově zakoupené M403. To jsem kdysi získal s koupí M403 na náhradní díly.
Jak je vidět, v této době bylo v kurzu zapisovat do TP číslo podvozku jako výrobní číslo auta.


Přílohy:
mt01.jpg
mt01.jpg [ 98.1 KiB | Zobrazeno 5441 krát ]
mt02.jpg
mt02.jpg [ 95.76 KiB | Zobrazeno 5441 krát ]
Příspěvek Napsal: 30 čer 2016, 21:24
  Předmět příspěvku:  Re: Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407  Odpovědět s citací
No to ti, Petře, pěkně děkuju! Pepa Hořák mě asi přizabije... :D
Příspěvek Napsal: 30 čer 2016, 17:46
  Předmět příspěvku:  Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407  Odpovědět s citací
Od letošního roku vstoupila v platnost nová pravidla při provádění pravidelné technické prohlídky. Jednou z možných komplikací pro majitele starších aut je povinost technika dělat fotodokumentaci výrobních čísel automobilu. Musí mimo jiné nafotit výrobní štítek a vyražené VIN na karoserii. A zde začínají problémy, technik totiž potřebuje pořídit všechny požadované fotografie a pokud je nemá, může vás vyprovodit z kontroly se závažnou závadou: chybějící VIN.
Proto se chci podělit o některé zkušenosti z STK s mojí M403 a poskytnou informace majitelům M403 a M407, kde předpokládám stejné parametry, o umístění výrobních čísel.
Technici na STK většinou nemají absolutně tušení, kde vyražená čísla na karoserii jsou a co znamenají.
Výrobní štítek obsahuje tato výrobní čísla:
- číslo motoru
- číslo šasi
- číslo karoserie
Pro znalé konstrukce karoserie M403/407 to zní trochu nelogicky mít pro samonosnou karoserii dvě čísla - číslo šasi a číslo karoserie. Je to tak, v zemi neomezených možností, kde se tato auta vyráběla, to možné je.
Do velkého technického průkazu se mělo (podle mně zatím ne úředně ověřených informací) jako výrobní číslo zapisovat číslo uvedené na výrobním štítku jako číslo šasi. Číslo vyražené na štítku jako číslo karoserie se ve velkém technickém průkazu potom vůbec nevyskytuje. Toto ovšem nemusí být pravidlo, někdy to úředník mohl zapsat přesně naopak.
KDE TEDY HLEDAT VYRAŽENÁ ČÍSLA ŠASI A KAROSERIE:
- číslo šasi (podvozku) je vyraženo vpravo na příčníku karoserie, umístěném pod předními sedadly (stejné umístění vyraženého čísla by mělo být u M400 i M408)
- číslo karoserie je vyraženo na přední části karoserie pod kapotu na příčce před chladičem
Praktické poznámky:
- číslo karoserie je dobře viditelné a dá se lehce nafotit
- číslo šasi (podvozku) je prakticky nečitelné, v mém případě nefotitelné
Doufám, že tyto informace pomohou uchazečům k úspěšné TP, nejsou však žádným návodem, jak pomoci administrativě.....tak aby na základě neznalosti nedopadli tak, že mají druhý pokus do měsíce za 300,-.


Přílohy:
stitek403.jpg
stitek403.jpg [ 81.88 KiB | Zobrazeno 5474 krát ]
c_sasi.jpg
c_sasi.jpg [ 82.77 KiB | Zobrazeno 5474 krát ]
C_karoserie.jpg
C_karoserie.jpg [ 77.46 KiB | Zobrazeno 5474 krát ]
Příspěvek Napsal: 29 čer 2016, 20:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting