Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Petr |
|
|
kutilus píše: No jo,ale nyní je otázka zda ten státní ůřední šiml dobudoucna nepočítá s nějakým zpřísněním veteránskkých testací a jejich provozu. V Kocourkově co pochopitelně předem nedá vyloučit vůbec nic, nicméně podle mých informací šlo skutečně o vyčištění registru od zdechlin, neboť slavná Česká kancelář pojistitelů si z nich udělala velký byznys. Většina sice bez řečí klopila, ale čas od času se někdo postavil na zadní a těch přibývalo, což státního molocha zatěžovalo, i rozhodl se nakonec mušku zabít. Ne nadarmo říkávala babi: "Když žereš, moc nemlaskej, jinak ti budou závidět!" Doufejmě, že ČKP bude mít teď po žížalkách...
[quote="kutilus"]No jo,ale nyní je otázka zda ten státní ůřední šiml dobudoucna nepočítá s nějakým zpřísněním veteránskkých testací a jejich provozu. :auto:[/quote] V Kocourkově co pochopitelně předem nedá vyloučit vůbec nic, nicméně podle mých informací šlo skutečně o vyčištění registru od zdechlin, neboť slavná Česká kancelář pojistitelů si z nich udělala velký byznys. Většina sice bez řečí klopila, ale čas od času se někdo postavil na zadní a těch přibývalo, což státního molocha zatěžovalo, i rozhodl se nakonec mušku zabít. Ne nadarmo říkávala babi: "Když žereš, moc nemlaskej, jinak ti budou závidět!" Doufejmě, že ČKP bude mít teď po žížalkách...
|
|
|
|
Napsal: 04 črc 2015, 12:47 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Petr |
|
|
No jo,ale nyní je otázka zda ten státní ůřední šiml dobudoucna nepočítá s nějakým zpřísněním veteránskkých testací a jejich provozu.
No jo,ale nyní je otázka zda ten státní ůřední šiml dobudoucna nepočítá s nějakým zpřísněním veteránskkých testací a jejich provozu. :auto:
|
|
|
|
Napsal: 03 črc 2015, 21:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Petr |
|
|
Nikoliv úředník, ale majitel vozu zvítězil. Měl totiž tři možnosti:
1) Včas a za nemalého úsilí a nějakého obolu opravit vůz natolik, aby ho mohl prohnat technickou kontrolou, dokončil polopřevod, zaplatil státu výpalné a nyní je spokojený, že má auto na číslech.
2) Auto neopravit, ale alespoň si zjednat odtah a vůz převézt do stanice technické kontroly k provedení evidenční kontroly a s příslušným protokolem dokončit polopřevod a tím, že značky budou okamžitě ponechány v depozitu. (Nový termín: dočasně vyřadil vozidlo).
3) Prošvihl deadline, čímž vozidlo úředně zaniklo. Fyzicky ovšem ne, proto může majitel s klidným svědomím projít martyriem získání veteránských značek, což by býval jinak nemohl, neboť na veteránská čísla nešlo přihlásit vozidlo, které bylo vedeno v registru. Z registru ovšem bylo možno vozidlo vyřadit pouze doložením protokolu o ekologické likvidaci. Jak lze posléze přihlásit na veterána něco, co bylo zlikvidováno?! Ergo kladívko nyní proběhlo vyřazení z registru bez dokládání likvidace a cesta k světlým veteránským zítřkům je otevřená!
Tedy třetí možnost je jednoznačně vítězstvím majitele vozidla. A potažmo i v krátkodobém horizontu zdaleka nejlevnější.
Nikoliv úředník, ale majitel vozu zvítězil. Měl totiž tři možnosti:
1) Včas a za nemalého úsilí a nějakého obolu opravit vůz natolik, aby ho mohl prohnat technickou kontrolou, dokončil polopřevod, zaplatil státu výpalné a nyní je spokojený, že má auto na číslech.
2) Auto neopravit, ale alespoň si zjednat odtah a vůz převézt do stanice technické kontroly k provedení evidenční kontroly a s příslušným protokolem dokončit polopřevod a tím, že značky budou okamžitě ponechány v depozitu. (Nový termín: dočasně vyřadil vozidlo).
3) Prošvihl deadline, čímž vozidlo úředně zaniklo. Fyzicky ovšem ne, proto může majitel s klidným svědomím projít martyriem získání veteránských značek, což by býval jinak nemohl, neboť na veteránská čísla nešlo přihlásit vozidlo, které bylo vedeno v registru. Z registru ovšem bylo možno vozidlo vyřadit pouze doložením protokolu o ekologické likvidaci. Jak lze posléze přihlásit na veterána něco, co bylo zlikvidováno?! Ergo kladívko nyní proběhlo vyřazení z registru bez dokládání likvidace a cesta k světlým veteránským zítřkům je otevřená!
Tedy třetí možnost je jednoznačně vítězstvím majitele vozidla. A potažmo i v krátkodobém horizontu zdaleka nejlevnější.
|
|
|
|
Napsal: 03 črc 2015, 13:30 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Petr |
|
|
Úderem půlnoci nemám jedno auto. Nebylo na tom tak, abych se mohl ucházet o testaci na historickou původnost a zachovalost, ale věnovat státu 10 tisíc si mi opravdu nechtělo. Takže úředník zvítězil, má to vyřešeno. Jenom jsem trochu nervózní co se s autem stalo? Najdu ho ještě pod plachtou nebo opravdu zaniklo, že po něm nezůstal ani šroubek? Jestli ne, můžu se projet aspoň po zahradě.
Přílohy: |
P8250110_r.jpg [ 58.35 KiB | Zobrazeno 37408 krát ]
|
Úderem půlnoci nemám jedno auto. Nebylo na tom tak, abych se mohl ucházet o testaci na historickou původnost a zachovalost, ale věnovat státu 10 tisíc si mi opravdu nechtělo. Takže úředník zvítězil, má to vyřešeno. Jenom jsem trochu nervózní co se s autem stalo? Najdu ho ještě pod plachtou nebo opravdu zaniklo, že po něm nezůstal ani šroubek? Jestli ne, můžu se projet aspoň po zahradě.
|
|
|
|
Napsal: 30 čer 2015, 23:01 |
|
|
|
|