Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Petr M403/3 |
|
|
Pokud jsi dal dif.4,22 tak se opravdu svezeš a i na spotřebě je to znát já ho mám na mé 407 už 7 let a je to super. V létě na Slovesku jsem měl úsporu 30l benzínu oproti Pepovi Žižkov a Polivkovi na 800km dlouhé cestě
Pokud jsi dal dif.4,22 tak se opravdu svezeš a i na spotřebě je to znát já ho mám na mé 407 už 7 let a je to super. V létě na Slovesku jsem měl úsporu 30l benzínu oproti Pepovi Žižkov a Polivkovi na 800km dlouhé cestě
|
|
|
|
Napsal: 18 dub 2016, 19:53 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Petr M403/3 |
|
|
Tak abych vykázal taky nějakou činnost, když konečně bylo teplo i o víkendu, proběhla příprava na novou sezonu. Zjistil jsem už dřív axiální vůli na jedné poloose zadní nápravy, ale nepodařilo se mi ji vytáhnout. Nakonec jsem se rozhodl pro celkovou výměnu zadní nápravy. Taky mě trochu vadilo, že bezdušové radiální pneumatiky mají měnší průměr než původní. Vzhledem k tomu, že jsem měl v zásobách diferenciál z 408 s rychlejším převodem, zkombinoval jsem ho s klecí se satelity s drážkováním pro M403 a připravil si nápravu pro výměnu. Jediný problém bylo neutrhnout brzdouvou trubku při demontáži spojovací hadice.
Přílohy: |
Old_n.jpg [ 80.25 KiB | Zobrazeno 4994 krát ]
|
Rep_n.jpg [ 75.14 KiB | Zobrazeno 4994 krát ]
|
Tak abych vykázal taky nějakou činnost, když konečně bylo teplo i o víkendu, proběhla příprava na novou sezonu. Zjistil jsem už dřív axiální vůli na jedné poloose zadní nápravy, ale nepodařilo se mi ji vytáhnout. Nakonec jsem se rozhodl pro celkovou výměnu zadní nápravy. Taky mě trochu vadilo, že bezdušové radiální pneumatiky mají měnší průměr než původní. Vzhledem k tomu, že jsem měl v zásobách diferenciál z 408 s rychlejším převodem, zkombinoval jsem ho s klecí se satelity s drážkováním pro M403 a připravil si nápravu pro výměnu. Jediný problém bylo neutrhnout brzdouvou trubku při demontáži spojovací hadice.
|
|
|
|
Napsal: 17 dub 2016, 22:52 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Petr M403/3 |
|
|
Stísněné podmínky to opravdu jsou, jinak ten nový motor po tvé přípravě vypadá nádherně, přeji Ti aby i stejně nádherně šlapal.
Stísněné podmínky to opravdu jsou, jinak ten nový motor po tvé přípravě vypadá nádherně, přeji Ti aby i stejně nádherně šlapal. :ok:
|
|
|
|
Napsal: 05 dub 2015, 23:52 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Petr M403/3 |
|
|
Je to z kategorie oprav, udržet provozní stav. Minulý víkend proběhly zásadní závěrečné práce pro zahájení provozu v letošní sezoně, a to výměna motoru a převodky řízení. Důvodem byl tekoucí olej a jeho nízký tlak, při teplém motoru v otáčkách na budíku nula. Jako nové srdce stroje bude sloužit mírně jetý motor z elektrocentrály, který jsem chystal od nového roku. Prostory pro výměnu byly stísněné, ale podařilo se. Tedˇ už jen vyrazit na testovací jízdy a odchytat případné mouchy.
Přílohy: |
Motor_r.jpg [ 63.27 KiB | Zobrazeno 5248 krát ]
|
Motor_cent_r_.jpg [ 92.82 KiB | Zobrazeno 5248 krát ]
|
Je to z kategorie oprav, udržet provozní stav. Minulý víkend proběhly zásadní závěrečné práce pro zahájení provozu v letošní sezoně, a to výměna motoru a převodky řízení. Důvodem byl tekoucí olej a jeho nízký tlak, při teplém motoru v otáčkách na budíku nula. Jako nové srdce stroje bude sloužit mírně jetý motor z elektrocentrály, který jsem chystal od nového roku. Prostory pro výměnu byly stísněné, ale podařilo se. Tedˇ už jen vyrazit na testovací jízdy a odchytat případné mouchy.
|
|
|
|
Napsal: 05 dub 2015, 10:56 |
|
|
|
|