Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407 |
|
|
Osobne si myslím, že u vas su aj tak priatelskejší ako u nas, celkovo už len, že zapíšešte zmenu farby bez originality a zopar iných detailov sa mi u vas pači viac jak tu u nas, toto u nas už robia par rokov takto
Osobne si myslím, že u vas su aj tak priatelskejší ako u nas, celkovo už len, že zapíšešte zmenu farby bez originality a zopar iných detailov sa mi u vas pači viac jak tu u nas, toto u nas už robia par rokov takto
|
|
|
|
Napsal: 05 črc 2016, 21:02 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407 |
|
|
Tak já mám náhodou číslo karosérie v pořádku,vyfocené technikem na STK a dokonce na stejném místě jako Petr. Víc Vám k tomu nepovím jsem čtvrtý majitel viz. otp Ale ta spz Su ....... je super
Tak já mám náhodou číslo karosérie v pořádku,vyfocené technikem na STK a dokonce na stejném místě jako Petr. Víc Vám k tomu nepovím jsem čtvrtý majitel viz. otp :papir:
Ale ta spz Su ....... je super :D
|
|
|
|
Napsal: 01 črc 2016, 18:53 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407 |
|
|
Našel jsem ve své archivu dokumentů dobrou relikvii. Je to "malý techničák" vydaný k nově zakoupené M403. To jsem kdysi získal s koupí M403 na náhradní díly. Jak je vidět, v této době bylo v kurzu zapisovat do TP číslo podvozku jako výrobní číslo auta.
Přílohy: |
mt01.jpg [ 98.1 KiB | Zobrazeno 5562 krát ]
|
mt02.jpg [ 95.76 KiB | Zobrazeno 5562 krát ]
|
Našel jsem ve své archivu dokumentů dobrou relikvii. Je to "malý techničák" vydaný k nově zakoupené M403. To jsem kdysi získal s koupí M403 na náhradní díly. Jak je vidět, v této době bylo v kurzu zapisovat do TP číslo podvozku jako výrobní číslo auta.
|
|
|
|
Napsal: 30 čer 2016, 21:24 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407 |
|
|
No to ti, Petře, pěkně děkuju! Pepa Hořák mě asi přizabije...
No to ti, Petře, pěkně děkuju! Pepa Hořák mě asi přizabije... :D
|
|
|
|
Napsal: 30 čer 2016, 17:46 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Technická prohlíka a výrobní čísla M403, M407 |
|
|
Od letošního roku vstoupila v platnost nová pravidla při provádění pravidelné technické prohlídky. Jednou z možných komplikací pro majitele starších aut je povinost technika dělat fotodokumentaci výrobních čísel automobilu. Musí mimo jiné nafotit výrobní štítek a vyražené VIN na karoserii. A zde začínají problémy, technik totiž potřebuje pořídit všechny požadované fotografie a pokud je nemá, může vás vyprovodit z kontroly se závažnou závadou: chybějící VIN. Proto se chci podělit o některé zkušenosti z STK s mojí M403 a poskytnou informace majitelům M403 a M407, kde předpokládám stejné parametry, o umístění výrobních čísel. Technici na STK většinou nemají absolutně tušení, kde vyražená čísla na karoserii jsou a co znamenají. Výrobní štítek obsahuje tato výrobní čísla: - číslo motoru - číslo šasi - číslo karoserie Pro znalé konstrukce karoserie M403/407 to zní trochu nelogicky mít pro samonosnou karoserii dvě čísla - číslo šasi a číslo karoserie. Je to tak, v zemi neomezených možností, kde se tato auta vyráběla, to možné je. Do velkého technického průkazu se mělo (podle mně zatím ne úředně ověřených informací) jako výrobní číslo zapisovat číslo uvedené na výrobním štítku jako číslo šasi. Číslo vyražené na štítku jako číslo karoserie se ve velkém technickém průkazu potom vůbec nevyskytuje. Toto ovšem nemusí být pravidlo, někdy to úředník mohl zapsat přesně naopak. KDE TEDY HLEDAT VYRAŽENÁ ČÍSLA ŠASI A KAROSERIE: - číslo šasi (podvozku) je vyraženo vpravo na příčníku karoserie, umístěném pod předními sedadly (stejné umístění vyraženého čísla by mělo být u M400 i M408) - číslo karoserie je vyraženo na přední části karoserie pod kapotu na příčce před chladičem Praktické poznámky: - číslo karoserie je dobře viditelné a dá se lehce nafotit - číslo šasi (podvozku) je prakticky nečitelné, v mém případě nefotitelné Doufám, že tyto informace pomohou uchazečům k úspěšné TP, nejsou však žádným návodem, jak pomoci administrativě.....tak aby na základě neznalosti nedopadli tak, že mají druhý pokus do měsíce za 300,-.
Přílohy: |
stitek403.jpg [ 81.88 KiB | Zobrazeno 5595 krát ]
|
c_sasi.jpg [ 82.77 KiB | Zobrazeno 5595 krát ]
|
C_karoserie.jpg [ 77.46 KiB | Zobrazeno 5595 krát ]
|
Od letošního roku vstoupila v platnost nová pravidla při provádění pravidelné technické prohlídky. Jednou z možných komplikací pro majitele starších aut je povinost technika dělat fotodokumentaci výrobních čísel automobilu. Musí mimo jiné nafotit výrobní štítek a vyražené VIN na karoserii. A zde začínají problémy, technik totiž potřebuje pořídit všechny požadované fotografie a pokud je nemá, může vás vyprovodit z kontroly se závažnou závadou: chybějící VIN. Proto se chci podělit o některé zkušenosti z STK s mojí M403 a poskytnou informace majitelům M403 a M407, kde předpokládám stejné parametry, o umístění výrobních čísel. Technici na STK většinou nemají absolutně tušení, kde vyražená čísla na karoserii jsou a co znamenají. Výrobní štítek obsahuje tato výrobní čísla: - číslo motoru - číslo šasi - číslo karoserie Pro znalé konstrukce karoserie M403/407 to zní trochu nelogicky mít pro samonosnou karoserii dvě čísla - číslo šasi a číslo karoserie. Je to tak, v zemi neomezených možností, kde se tato auta vyráběla, to možné je. Do velkého technického průkazu se mělo (podle mně zatím ne úředně ověřených informací) jako výrobní číslo zapisovat číslo uvedené na výrobním štítku jako číslo šasi. Číslo vyražené na štítku jako číslo karoserie se ve velkém technickém průkazu potom vůbec nevyskytuje. Toto ovšem nemusí být pravidlo, někdy to úředník mohl zapsat přesně naopak. KDE TEDY HLEDAT VYRAŽENÁ ČÍSLA ŠASI A KAROSERIE: - číslo šasi (podvozku) je vyraženo vpravo na příčníku karoserie, umístěném pod předními sedadly (stejné umístění vyraženého čísla by mělo být u M400 i M408) - číslo karoserie je vyraženo na přední části karoserie pod kapotu na příčce před chladičem Praktické poznámky: - číslo karoserie je dobře viditelné a dá se lehce nafotit - číslo šasi (podvozku) je prakticky nečitelné, v mém případě nefotitelné Doufám, že tyto informace pomohou uchazečům k úspěšné TP, nejsou však žádným návodem, jak pomoci administrativě.....tak aby na základě neznalosti nedopadli tak, že mají druhý pokus do měsíce za 300,-.
|
|
|
|
Napsal: 29 čer 2016, 20:14 |
|
|
|
|