| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 18 lis 2017, 13:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 22 dub 2017, 11:33 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2017, 07:35
Příspěvky: 69
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407
Po zkušenostech s Moskvičem 408/I a 407 musím konstatovat, že ve VAZu 2101 je podstatně lepší svezení i účinnost brzd.

_________________
Moskvič 407,Vaz 2101, Favorit 136L, Land Rover 88, Land Rover Lightweight, Zetor 3545, M6, PF 62, Stadion S11, S 22, Jawety a mnoho dalších kousků.

„Přátele je třeba posuzovat podle skutků ne podle slov.“


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2014, 20:42 
Offline
Moskvičář IV. stupně
Moskvičář IV. stupně

Registrován: 16 bře 2014, 22:16
Příspěvky: 22
Bydliště: Český Budějovice
Majitel Moskviče: ano
Typ: M 408 , M 426 2 x , M 2140 2x , M 407
Měl jsem v garáži 412 i žigula, ten měl to a ten zas tohle, ale co do spolehlivosti? 412 JASNĚ VEDLA. Žigul byl nevyspitatelný, ale úspornější. tod vše do žumpy.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 29 lis 2009, 23:13 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 2788
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Petře, tos mne špatně pochopil. Já si vůbec nestěžuju - ač tady jsem to právě zmínil i s tou manželkou. Má tu práci ráda, umí ji, má na to školu a vyhovuje jí to a na shánění peněz jsem prostě v rodině já. Mimochodem i proto to teď píšu v práci :), ač je nedělní pozdní večer.
Osobně nemám probém s lidmi, co si umí vydělat o hodně víc peněz než třeba umím já. Ta poznámka o mojí ženě byla spíš povzdech nad tím, že zaměstnavatelé jsi jsou dobře vědomi, že ona (i její kolegyně) se svojí kvalifikací prostě těžko seženou jiné odpovídající místo za podstatně lepší peníze. Ale to je téma opravdu někam jinam.

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976 * Moskvič Pikap Home Made
Dacia Solenza 2004 * Dacia 1300 1980 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * icq 269-400-981

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 29 lis 2009, 21:51 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 13 říj 2008, 09:19
Příspěvky: 213
Bydliště: Trutnov
Majitel Moskviče: ano
Tak Jirko manželku vyměň ... Ne, to jsem opravdu nemyslel vážně, ale když už se tady nakouslo, že někdo brečí, že nemá peníze, tak mi tím obsah Tvého příspěvku též zavání. Každý svého štěstí strůjcem a kdo se třeba i změny oboru nebojí, na trhu práce vždy obstojí ... Mluvím ze své zkušenosti. Tak a teď si všichni třeba myslete, že jsem arogantní zbohatlík za vodou :papa:

_________________
Moskvič 2140 (1978), Volvo 850 2.5-10V sedan (1996), Lancia Dedra 1.8 GT 16V sedan (1998), Fiat Ducato 2.5 TD odtahovka (1990),
Lord Münsterland Caravan 400 SD Dominant obytný přívěs (2002)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 20 lis 2009, 20:39 
Offline
Závislý moskvičář - fanatik
Závislý moskvičář - fanatik
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 966
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
jackal píše:
Pepa nejspíš přesně nevystihnul obsah celého příspěvku.Jde o to krásný autíčko,ten zbytek je už věta vedlejší a nepřikládá se jí takoví význam.Ale jinak jsi se nám pěkně pochlubil jak jsi zdatný automechanik a co sypeš do auta bez brečení.


Jseš vedle jak ta jedle vystihnul jsem to přesně nejde mi o tvůj příspěvek ale mylím to všeobecně.
Auta dělám 25let a věř že se nepotřebuju ničím chlubit co moje auta potřebujou to vždy dostanou .
Kdo mě zná osobně ví ,že se tady nevytahuju a jsem ochoten dát i něco na víc, když je to potřeba


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 20 lis 2009, 18:54 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 661
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Jirko, zlatá slova!

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 20 lis 2009, 16:43 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 29 říj 2008, 21:01
Příspěvky: 201
Pepa nejspíš přesně nevystihnul obsah celého příspěvku.Jde o to krásný autíčko,ten zbytek je už věta vedlejší a nepřikládá se jí takoví význam.Ale jinak jsi se nám pěkně pochlubil jak jsi zdatný automechanik a co sypeš do auta bez brečení.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 19 lis 2009, 12:42 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 24 srp 2008, 09:52
Příspěvky: 178
souhlasím s Pepou a Jirkou


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 19 lis 2009, 12:14 
Offline
Závislý moskvičář - fanatik
Závislý moskvičář - fanatik
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 966
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
Máš pravdu Jirko, každý se musí snažit sám a zadarmo nic nezíská a když, tak to nebude stát za moc.
Já koupil Subaru, dva měsíce jezdil a najednou v motoru zarachtalo a tři měsíce jsem čekal na věci a 20tis. bylo v tahu a to nepočítám práci, páč jsem si to dělal sám, nikde jsem nebrečel to auto si tu opravu zasloužilo a dnes lítá jak zamlada.
Kluci přemýšlejte co píšete- mnoho zdaru přeje Pepa


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009, 21:17 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 2788
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Pepo to jsem rád že jsi to sem napsal takhle jasně od plic. Já sice taky nemám peněz nazbyt, ale těhle řečí a vůbec komentářů cen aut nabízených někde na prodej je tady až moc. Když na něco nemám, nebo se mi to zdá drahý, tak se buď budu snažit přesvědčit prodejce ať mi to prodá levněji, nebo si nechám holt zajít chuť.
Je úplně jasné, že ta naše auta asi nejsou v rodinných rozpočtech to nejdůležitější, nejeden z nás má malý dítě a někdo zase - jako třeba já manželku co dělá přes 20 let v chemickým výzkumáku za desítku čistýho. Přitom je to místo pro průmyslováka (průmyslovačku) a ona tu kvalifikaci má.

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976 * Moskvič Pikap Home Made
Dacia Solenza 2004 * Dacia 1300 1980 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * icq 269-400-981

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009, 19:53 
Offline
Závislý moskvičář - fanatik
Závislý moskvičář - fanatik
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 966
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
jackal píše:
http://www.aukro.cz/item818224540_lada_1300_stav_jako_novy.html
Tak tohle je přesně to co potřebuju,bohužel nejsou korunky na takovéto přihazování.



Co pořád brečíte to je v každém druhém příspěvku že nemáte peníze jděte s těma kecama do pr....


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009, 19:20 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1455
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Michal.AZLK píše:
coudy píše:
Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf


:shock: :shock: :shock: :shock: Čaika - 118 000,- a Tatruše T613 - 284 000,- :shock: :shock: dost velkej nepoměr. Zrovna do Čaiky bych řekl, že bude o dost dražší než Tatrucha :auto:

Já taky :shock: . Zajímavý.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009, 18:48 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
coudy píše:
Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf


:shock: :shock: :shock: :shock: Čaika - 118 000,- a Tatruše T613 - 284 000,- :shock: :shock: dost velkej nepoměr. Zrovna do Čaiky bych řekl, že bude o dost dražší než Tatrucha :auto:

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 17 lis 2009, 21:54 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 07 čer 2009, 22:39
Příspěvky: 415
Bydliště: kousek od Zlína
Majitel Moskviče: ne
Typ: býval 2140 "AZAK"
Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf

_________________
Na každou svini se vaří voda.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 17 lis 2009, 20:49 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1238
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Petr408 píše:
Dneska jsem viděl Ladu 2101, šedivou přestříkanou. SPZ nějak LB.. a na zadních sedadlech čtyři zimáky na favorita a 2 sedačky na Moskviče 2140(černé). Jenom mě napadlo kdyby jste náhodou znal toho člověka.

Tymto prispevkom si mi pripomenul Brezno z konca 90-tych r. a vratil na Zš, možno tie sedačky skončia na mieste ladackych- veru takto "tuningnutich" žíg a keby len žíg- kedysi po Brezne chodilo velmi vela.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: ,Moskvich 2138/2140(biely)- zrejme s neho bude taký technicky SL rallye ale v chrome(5-1979), , Moskvich 2140 asi bude origo len s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 17 lis 2009, 16:42 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1455
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Dneska jsem viděl Ladu 2101, šedivou přestříkanou. SPZ nějak LB.. a na zadních sedadlech čtyři zimáky na favorita a 2 sedačky na Moskviče 2140(černé). Jenom mě napadlo kdyby jste náhodou znal toho člověka.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 17 lis 2009, 10:26 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2008, 22:57
Příspěvky: 236
Bydliště: Sudeten
Majitel Moskviče: ano
Pěknej poklad, to se podle mě vyšplhá hodně vysoko. :shock: :ok:

_________________
1781 ccm, 95 kW, 168Nm, 970kg, 280W RMS, 8.0L/100km, co víc člověk chce :)
1478 ccm, 55 kW, 118Nm, 1060kg, 5W RMS, 11.0L/100km, sdelano v SSSR :P
1197 ccm, 88 kW, 190Nm, 1165kg, 140W RMS, 5.3L/100km, běžné ježdění 8-)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 17 lis 2009, 00:33 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 07 čer 2009, 22:39
Příspěvky: 415
Bydliště: kousek od Zlína
Majitel Moskviče: ne
Typ: býval 2140 "AZAK"
Vypadá to že včera sjelo z výrobní linky :ok:

_________________
Na každou svini se vaří voda.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009, 23:55 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 29 říj 2008, 21:01
Příspěvky: 201
http://www.aukro.cz/item818224540_lada_ ... _novy.html
Tak tohle je přesně to co potřebuju,bohužel nejsou korunky na takovéto přihazování.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 06 lis 2009, 10:18 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1238
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Lecco píše:
7000rpm ? A neni to už přetáčení ? Řekl bych, že křivka max výkonu je položená o dost níž. :?

Ked tam boli ine trisky v karburatore tak sa ta vcelku dalo asi takto: 1. 6 800-7000, 2. 6500- 6600, 3. 5600, 4. pokial ta šlo tych 6500 a 170 km/h tachometrickych, so seriovými triskami to tak nejde ale na dlhé vzdialenosti vyjde nižšia spotreba, na kratke to bolo rovnake alebo nepatrne nižšie.Ten motor je postavený tak aby si ho točil, ale ruskou upravou je priškrtený, idealny by tam bol karbec s vačšími škrtiacimi klapkami a nie triskami v kombinacii s bezkontakt zapalovaním z aleka a pod.Ten motor ak nema aspon 5000 tak nejde, lenže jeho nastavenie je také, že po 6000 už netahá a musíš dat vyšší kvalt čím ale padneš vela pod 4000 a ten motor nejde, ked sa mi to dalo ako tak točit tak to išlo uplne inač hlavne pri točení po strop na 1-ku, ked som tam hodil dvojku tak som miestami čakal, že kedy sa idem rozlúčit z diferakom.Napr ten Černeho moskvič sa dočil do 7 na všetkých kvaltoch- dalej ta už nepustí časovanie- proste ta odstaví ako obmedzovač- tiež som zažil.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: ,Moskvich 2138/2140(biely)- zrejme s neho bude taký technicky SL rallye ale v chrome(5-1979), , Moskvich 2140 asi bude origo len s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 06 lis 2009, 06:51 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
coudy píše:
Michal.AZLK píše:
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)


Mechanickým? Nemáš na mysli s podtlakovým otvíráním?Já to měl,byl to JIKOV ze závodní Š110. Raketa.


Noo já tam měl karbec DAAZ 2140, kterej otevírá druhej stupeň při zvýšení otáček motoru. Nejlíp to bylo poznat u Laduše když jsem jel 70, při prudkém přidání začala pomalu zrychlovat a jak se točky dostaly okolo 3000/ minutu tak jednak motor dostal moment a potom se otevře podtlakem druhej stupeň karburátoru a Lada jede. Proč zase zmiňuju Ladu? Jednak to v ní mám odzkoušené už mnohokrát a potom karbec ze Žigula a karbec z Moskviče 2140 je si skoro jako vejce vejci podobnej. ( ale myslím pozdější 2140, rok 77 a výš )
Ovšem hrdí majitelé Moskvičů 412 ( 408 taky, ale u 412 to asi funguje líp ) mají karburátor K 126 N, který při sešlápnutí otevírá druhý stupeň mechanicky. Tudíž nečekáš na to až ti stoupnou otáčky, ale rovnou motoru pořádně přidáš - výsledek: Z Moskviče se asi stane raketa a palivová pumpa vcucne nádrž :lol: :lol:
( jen tak mimochodem, měl jsem tu možnost se svézt ve 2140, která myslím měla K 126 N a ta 160ka na tachometru tam držela i v půlce kopce. A to jsme v autě byly 3 !!! Celková zátěž baj voko 290 kg 8-) )

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 05 lis 2009, 22:11 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2008, 22:57
Příspěvky: 236
Bydliště: Sudeten
Majitel Moskviče: ano
7000rpm ? A neni to už přetáčení ? Řekl bych, že křivka max výkonu je položená o dost níž. :?

_________________
1781 ccm, 95 kW, 168Nm, 970kg, 280W RMS, 8.0L/100km, co víc člověk chce :)
1478 ccm, 55 kW, 118Nm, 1060kg, 5W RMS, 11.0L/100km, sdelano v SSSR :P
1197 ccm, 88 kW, 190Nm, 1165kg, 140W RMS, 5.3L/100km, běžné ježdění 8-)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 05 lis 2009, 19:55 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1238
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


Prečo len do 6 ja som ho už mal aj na 7 000, ale važne skvor treba vediet karovat ono tie nove auta su postavene na iných požiadavkach... nezaleží či je to moskvič alebo trebars starý bawor, to su auta z inej doby podobne ako vtedy boli auta z 30 r. Mne nejak ani moc nejde porovnavat obzvlašt ked si neviem predstavit že v čom sa budem vozit o 30-40 r.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: ,Moskvich 2138/2140(biely)- zrejme s neho bude taký technicky SL rallye ale v chrome(5-1979), , Moskvich 2140 asi bude origo len s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 05 lis 2009, 18:53 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 07 čer 2009, 22:39
Příspěvky: 415
Bydliště: kousek od Zlína
Majitel Moskviče: ne
Typ: býval 2140 "AZAK"
Michal.AZLK píše:
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)

Mechanickým? Nemáš na mysli s podtlakovým otvíráním?Já to měl,byl to JIKOV ze závodní Š110. Raketa.

_________________
Na každou svini se vaří voda.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 05 lis 2009, 14:08 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1455
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
No u Lady když se ucpala podtlaková hadička, tak pumpa splácla nádrž.. :lol:

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 05 lis 2009, 07:32 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 04 lis 2009, 21:09 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1455
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 04 lis 2009, 21:05 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně

Registrován: 29 říj 2008, 08:46
Příspěvky: 117
Jirka píše:
Ale houby, já samozřejmě neujel díky výkonu Moskviče, ale díky včasné startovní reakci a vhodné volbě jízdních pruhů :D



To se nemusí říkat nahlas.Prostě kdo umí tak umí a kdo neumí tak i s turbem čumí jak mu Moskvič ujíždí. :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 04 lis 2009, 18:26 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 2788
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Ale houby, já samozřejmě neujel díky výkonu Moskviče, ale díky včasné startovní reakci a vhodné volbě jízdních pruhů :D

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976 * Moskvič Pikap Home Made
Dacia Solenza 2004 * Dacia 1300 1980 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * icq 269-400-981

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LADA versus MOSKVIČ
PříspěvekNapsal: 04 lis 2009, 17:42 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2008, 16:51
Příspěvky: 564
Bydliště: Pardubice a okoli :)
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408 a 412
neni TDI jako TDI .... memu urcite ne ! :)

_________________
Obrázek
http://moje.auto.cz/Tonyxx/moskvic-412.html
http://moje.auto.cz/Tonyxx/moskvic-408.html
http://www.youtube.com/user/tonyxq
http://tonyxq.rajce.idnes.cz/


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting