Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
http://forum.moskvich.cz/

LADA versus MOSKVIČ
http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=29&t=844
Stránka 1 z 2

Autor:  juango [ 22 dub 2017, 11:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Po zkušenostech s Moskvičem 408/I a 407 musím konstatovat, že ve VAZu 2101 je podstatně lepší svezení i účinnost brzd.

Autor:  76kamil [ 03 kvě 2014, 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Měl jsem v garáži 412 i žigula, ten měl to a ten zas tohle, ale co do spolehlivosti? 412 JASNĚ VEDLA. Žigul byl nevyspitatelný, ale úspornější. tod vše do žumpy.

Autor:  Jirka [ 29 lis 2009, 23:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Petře, tos mne špatně pochopil. Já si vůbec nestěžuju - ač tady jsem to právě zmínil i s tou manželkou. Má tu práci ráda, umí ji, má na to školu a vyhovuje jí to a na shánění peněz jsem prostě v rodině já. Mimochodem i proto to teď píšu v práci :), ač je nedělní pozdní večer.
Osobně nemám probém s lidmi, co si umí vydělat o hodně víc peněz než třeba umím já. Ta poznámka o mojí ženě byla spíš povzdech nad tím, že zaměstnavatelé jsi jsou dobře vědomi, že ona (i její kolegyně) se svojí kvalifikací prostě těžko seženou jiné odpovídající místo za podstatně lepší peníze. Ale to je téma opravdu někam jinam.

Autor:  Petr U [ 29 lis 2009, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Tak Jirko manželku vyměň ... Ne, to jsem opravdu nemyslel vážně, ale když už se tady nakouslo, že někdo brečí, že nemá peníze, tak mi tím obsah Tvého příspěvku též zavání. Každý svého štěstí strůjcem a kdo se třeba i změny oboru nebojí, na trhu práce vždy obstojí ... Mluvím ze své zkušenosti. Tak a teď si všichni třeba myslete, že jsem arogantní zbohatlík za vodou :papa:

Autor:  Pepa [ 20 lis 2009, 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

jackal píše:
Pepa nejspíš přesně nevystihnul obsah celého příspěvku.Jde o to krásný autíčko,ten zbytek je už věta vedlejší a nepřikládá se jí takoví význam.Ale jinak jsi se nám pěkně pochlubil jak jsi zdatný automechanik a co sypeš do auta bez brečení.


Jseš vedle jak ta jedle vystihnul jsem to přesně nejde mi o tvůj příspěvek ale mylím to všeobecně.
Auta dělám 25let a věř že se nepotřebuju ničím chlubit co moje auta potřebujou to vždy dostanou .
Kdo mě zná osobně ví ,že se tady nevytahuju a jsem ochoten dát i něco na víc, když je to potřeba

Autor:  Kauly [ 20 lis 2009, 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Jirko, zlatá slova!

Autor:  jackal [ 20 lis 2009, 16:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Pepa nejspíš přesně nevystihnul obsah celého příspěvku.Jde o to krásný autíčko,ten zbytek je už věta vedlejší a nepřikládá se jí takoví význam.Ale jinak jsi se nám pěkně pochlubil jak jsi zdatný automechanik a co sypeš do auta bez brečení.

Autor:  l.brod [ 19 lis 2009, 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

souhlasím s Pepou a Jirkou

Autor:  Pepa [ 19 lis 2009, 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Máš pravdu Jirko, každý se musí snažit sám a zadarmo nic nezíská a když, tak to nebude stát za moc.
Já koupil Subaru, dva měsíce jezdil a najednou v motoru zarachtalo a tři měsíce jsem čekal na věci a 20tis. bylo v tahu a to nepočítám práci, páč jsem si to dělal sám, nikde jsem nebrečel to auto si tu opravu zasloužilo a dnes lítá jak zamlada.
Kluci přemýšlejte co píšete- mnoho zdaru přeje Pepa

Autor:  Jirka [ 18 lis 2009, 21:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Pepo to jsem rád že jsi to sem napsal takhle jasně od plic. Já sice taky nemám peněz nazbyt, ale těhle řečí a vůbec komentářů cen aut nabízených někde na prodej je tady až moc. Když na něco nemám, nebo se mi to zdá drahý, tak se buď budu snažit přesvědčit prodejce ať mi to prodá levněji, nebo si nechám holt zajít chuť.
Je úplně jasné, že ta naše auta asi nejsou v rodinných rozpočtech to nejdůležitější, nejeden z nás má malý dítě a někdo zase - jako třeba já manželku co dělá přes 20 let v chemickým výzkumáku za desítku čistýho. Přitom je to místo pro průmyslováka (průmyslovačku) a ona tu kvalifikaci má.

Autor:  Pepa [ 18 lis 2009, 19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

jackal píše:
http://www.aukro.cz/item818224540_lada_1300_stav_jako_novy.html
Tak tohle je přesně to co potřebuju,bohužel nejsou korunky na takovéto přihazování.



Co pořád brečíte to je v každém druhém příspěvku že nemáte peníze jděte s těma kecama do pr....

Autor:  Petr408 [ 18 lis 2009, 19:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Michal.AZLK píše:
coudy píše:
Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf


:shock: :shock: :shock: :shock: Čaika - 118 000,- a Tatruše T613 - 284 000,- :shock: :shock: dost velkej nepoměr. Zrovna do Čaiky bych řekl, že bude o dost dražší než Tatrucha :auto:

Já taky :shock: . Zajímavý.

Autor:  Michal.AZLK [ 18 lis 2009, 18:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

coudy píše:
Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf


:shock: :shock: :shock: :shock: Čaika - 118 000,- a Tatruše T613 - 284 000,- :shock: :shock: dost velkej nepoměr. Zrovna do Čaiky bych řekl, že bude o dost dražší než Tatrucha :auto:

Autor:  coudy [ 17 lis 2009, 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf

Autor:  Peter- Slovensko [ 17 lis 2009, 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Petr408 píše:
Dneska jsem viděl Ladu 2101, šedivou přestříkanou. SPZ nějak LB.. a na zadních sedadlech čtyři zimáky na favorita a 2 sedačky na Moskviče 2140(černé). Jenom mě napadlo kdyby jste náhodou znal toho člověka.

Tymto prispevkom si mi pripomenul Brezno z konca 90-tych r. a vratil na Zš, možno tie sedačky skončia na mieste ladackych- veru takto "tuningnutich" žíg a keby len žíg- kedysi po Brezne chodilo velmi vela.

Autor:  Petr408 [ 17 lis 2009, 16:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Dneska jsem viděl Ladu 2101, šedivou přestříkanou. SPZ nějak LB.. a na zadních sedadlech čtyři zimáky na favorita a 2 sedačky na Moskviče 2140(černé). Jenom mě napadlo kdyby jste náhodou znal toho člověka.

Autor:  Lecco [ 17 lis 2009, 10:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Pěknej poklad, to se podle mě vyšplhá hodně vysoko. :shock: :ok:

Autor:  coudy [ 17 lis 2009, 00:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Vypadá to že včera sjelo z výrobní linky :ok:

Autor:  jackal [ 16 lis 2009, 23:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

http://www.aukro.cz/item818224540_lada_ ... _novy.html
Tak tohle je přesně to co potřebuju,bohužel nejsou korunky na takovéto přihazování.

Autor:  Peter- Slovensko [ 06 lis 2009, 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Lecco píše:
7000rpm ? A neni to už přetáčení ? Řekl bych, že křivka max výkonu je položená o dost níž. :?

Ked tam boli ine trisky v karburatore tak sa ta vcelku dalo asi takto: 1. 6 800-7000, 2. 6500- 6600, 3. 5600, 4. pokial ta šlo tych 6500 a 170 km/h tachometrickych, so seriovými triskami to tak nejde ale na dlhé vzdialenosti vyjde nižšia spotreba, na kratke to bolo rovnake alebo nepatrne nižšie.Ten motor je postavený tak aby si ho točil, ale ruskou upravou je priškrtený, idealny by tam bol karbec s vačšími škrtiacimi klapkami a nie triskami v kombinacii s bezkontakt zapalovaním z aleka a pod.Ten motor ak nema aspon 5000 tak nejde, lenže jeho nastavenie je také, že po 6000 už netahá a musíš dat vyšší kvalt čím ale padneš vela pod 4000 a ten motor nejde, ked sa mi to dalo ako tak točit tak to išlo uplne inač hlavne pri točení po strop na 1-ku, ked som tam hodil dvojku tak som miestami čakal, že kedy sa idem rozlúčit z diferakom.Napr ten Černeho moskvič sa dočil do 7 na všetkých kvaltoch- dalej ta už nepustí časovanie- proste ta odstaví ako obmedzovač- tiež som zažil.

Autor:  Michal.AZLK [ 06 lis 2009, 06:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

coudy píše:
Michal.AZLK píše:
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)


Mechanickým? Nemáš na mysli s podtlakovým otvíráním?Já to měl,byl to JIKOV ze závodní Š110. Raketa.


Noo já tam měl karbec DAAZ 2140, kterej otevírá druhej stupeň při zvýšení otáček motoru. Nejlíp to bylo poznat u Laduše když jsem jel 70, při prudkém přidání začala pomalu zrychlovat a jak se točky dostaly okolo 3000/ minutu tak jednak motor dostal moment a potom se otevře podtlakem druhej stupeň karburátoru a Lada jede. Proč zase zmiňuju Ladu? Jednak to v ní mám odzkoušené už mnohokrát a potom karbec ze Žigula a karbec z Moskviče 2140 je si skoro jako vejce vejci podobnej. ( ale myslím pozdější 2140, rok 77 a výš )
Ovšem hrdí majitelé Moskvičů 412 ( 408 taky, ale u 412 to asi funguje líp ) mají karburátor K 126 N, který při sešlápnutí otevírá druhý stupeň mechanicky. Tudíž nečekáš na to až ti stoupnou otáčky, ale rovnou motoru pořádně přidáš - výsledek: Z Moskviče se asi stane raketa a palivová pumpa vcucne nádrž :lol: :lol:
( jen tak mimochodem, měl jsem tu možnost se svézt ve 2140, která myslím měla K 126 N a ta 160ka na tachometru tam držela i v půlce kopce. A to jsme v autě byly 3 !!! Celková zátěž baj voko 290 kg 8-) )

Autor:  Lecco [ 05 lis 2009, 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

7000rpm ? A neni to už přetáčení ? Řekl bych, že křivka max výkonu je položená o dost níž. :?

Autor:  Peter- Slovensko [ 05 lis 2009, 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


Prečo len do 6 ja som ho už mal aj na 7 000, ale važne skvor treba vediet karovat ono tie nove auta su postavene na iných požiadavkach... nezaleží či je to moskvič alebo trebars starý bawor, to su auta z inej doby podobne ako vtedy boli auta z 30 r. Mne nejak ani moc nejde porovnavat obzvlašt ked si neviem predstavit že v čom sa budem vozit o 30-40 r.

Autor:  coudy [ 05 lis 2009, 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Michal.AZLK píše:
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)

Mechanickým? Nemáš na mysli s podtlakovým otvíráním?Já to měl,byl to JIKOV ze závodní Š110. Raketa.

Autor:  Petr408 [ 05 lis 2009, 14:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

No u Lady když se ucpala podtlaková hadička, tak pumpa splácla nádrž.. :lol:

Autor:  Michal.AZLK [ 05 lis 2009, 07:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)

Autor:  Petr408 [ 04 lis 2009, 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:

Autor:  muromec [ 04 lis 2009, 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Jirka píše:
Ale houby, já samozřejmě neujel díky výkonu Moskviče, ale díky včasné startovní reakci a vhodné volbě jízdních pruhů :D



To se nemusí říkat nahlas.Prostě kdo umí tak umí a kdo neumí tak i s turbem čumí jak mu Moskvič ujíždí. :auto:

Autor:  Jirka [ 04 lis 2009, 18:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

Ale houby, já samozřejmě neujel díky výkonu Moskviče, ale díky včasné startovní reakci a vhodné volbě jízdních pruhů :D

Autor:  Tonda [ 04 lis 2009, 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ

neni TDI jako TDI .... memu urcite ne ! :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/