| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 23 čer 2018, 09:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 232 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2018, 16:44 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Výměna oleje v motoru mi už klepala na dveře a Járovi taky, rozhodli jsme se proto udělat výměnu společně v jeden den u mě na rampě. Do toho jsem opět jako každý rok ( už se z toho stává pomalu tradice :D ) chytl defekt tak ještě lepení pneu :angry:


Přílohy:
olej02.jpg
olej02.jpg [ 266.66 KiB | Zobrazeno 602 krát ]
olej01.jpg
olej01.jpg [ 267.2 KiB | Zobrazeno 602 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2016, 17:08 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Jelikož mám příští víkend pracovní a nestihnul bych si auto přichystat na jarní sraz, pustil jsem se do každoročního rituálu již dnes. Zatím jsem teda stihl vyčistit a naimpregnovat vnitřek kabiny ( stropnice, sedačky, sloupky, podlážky, tapecírka atd atd ), prostě půl dne práce. Venek auta mě ještě čeká 8-)


Přílohy:
20160514_135629(0).jpg
20160514_135629(0).jpg [ 210.99 KiB | Zobrazeno 7297 krát ]
20160514_135647.jpg
20160514_135647.jpg [ 204.94 KiB | Zobrazeno 7297 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 18:59 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1098
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Já se přiznám, že s toho mám srandu. Když mi Ali říkal že bude STK, tak jsem věděl že uvidí pořádné auto, u kterého všem padne huba až na zem, a že takové krásné auto musí projít i kdyby nechtělo. Já když kouknu na foto, tak bych řekl že to auto právě vyjelo z linky, no prostě nádhera :mnam: . Myslím že kdokoliv se stará pečlivě o auto, tak by neměl mít problém.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 16:00 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Děkuji všem za chválu. Vždy když jedu na STK tak mám obavy, aby vše fungovalo jak má - hlavně teda brzdy

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016, 19:45 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2011, 05:58
Příspěvky: 626
Bydliště: Děčín
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412
Také gratuluji, před měsícem jsem dostal také samé nuly. Prostě Moskviče jsou fára 8-)

_________________
Moskvič 412, Peugeot 306, Peugeot 406, Lada 2107, Hyundai Atos


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016, 19:05 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1008
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
Taky blahopřeji k samé nule já jsem byl taky se 412 ve čtvrtek a byli na mě moc hodní ani poklice jsem nemusel dávat důle a samé nuly mi dali, jen ty diodové žárovky na couvačkách nic moc :tyty:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2016, 22:07 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1295
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Tož gratulka :)

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012
Obrázek
Obrázek


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2016, 18:12 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Tak jsme dnes s mou dvanáctkou opět absolvovali pravidelnou kontrolu na STK


Přílohy:
stk1.jpg
stk1.jpg [ 181.68 KiB | Zobrazeno 7460 krát ]
stk2.jpg
stk2.jpg [ 83.49 KiB | Zobrazeno 7460 krát ]
stk3.jpg
stk3.jpg [ 172.63 KiB | Zobrazeno 7460 krát ]
stk4.jpg
stk4.jpg [ 161.47 KiB | Zobrazeno 7460 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 01 pro 2015, 20:09 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Když jsem tu svou "čtyřistadvanáctku" koupil, měla namontovaný karburátor z Lady 2106. S tímto karburátorem auto jezdilo dobře, jediný problém byl při přechodu na druhou komoru. To mohlo ale být také částečně tím, že zde nebyl připojený podtlak od rozdělovače. S ním jsem jezdil od roku 2010 - 2014. Pak jsem se rozhodl, že to osadím klasickým Moskvičáckým karburátorem. Koupil jsem od Petera karburátor na 2140 a s tím jsem jezdil asi dva měsíce, než jsem ho daroval Járovi na zprovoznění jeho Iže. A jelikož jsem už další neměl, tak jsem si po zimních večerech vyčistil a poskládal okénkový karbec. S ním jsem jezdil celou sezonu 2015 a musím říci - bez problému. Ten přišel až nyní v říjnu, kdy mi ten zasr.ný lihobenzín rozežral gumyčku jehlového ventilu a auto tím znehybnil. Na sezonu 2016 budu přesto shánět karburátor z 2140, jelikož mi to příjde jako jedna z nejrozumějších variant a okénkový dám zpátky na poličku :)

Co se týče spotřeby okénkový vs čtyřicítkový, bych dle mého názoru neviděl velký rozdíl ve spotřebě. Mohli jsme to porovnat s Járou při cestě na sraz do Pardubic, kdy jsme ze zvědavosti měřili vzájemně spotřeby. Z domova do Lázní Bohdaneč já 7,8 a Jára 7,7 , z Lázní Bohdaneč do Mohelnice - oba 7,3 , z Mohelnice do Ostravy 7,8. Když to shrnu tak do těch 8 až 8,5 se člověk při běžné jízdě s dobře seštelovaným okénkáčem vleze ;)

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 01 pro 2015, 10:31 
Offline
Moskvičář IV. stupně
Moskvičář IV. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2015, 14:08
Příspěvky: 18
Bydliště: Plzeň
Majitel Moskviče: ano
Typ: M2140
S okýnkovým karbcem mám taky horší zkušenosti, řekl bych že to i víc žralo. Benzín na motoru z netěsnící AC pumpy taky úžasný zážitek, přišel jsem na to náhodou... ale zděšení bylo pořádný. Mimochodem nemáte někdo náhradní, abych měl do zásoby? Nebo nedá se někde nechat udělat?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 29 říj 2015, 21:32 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 675
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Vidíš Aleši, a já právě kvůli této věčně se opakující situaci, kdy jeden blbej pidikroužek na ventilku může auto v lepším případě znehybnit (pokud nemáš s sebou náhradní) a v tom horším klidně i auto zapálit díky téměř okamžitému přetečení benzínu z karburátoru na horkej motor, na "okýnkáč" jednoho krásnýho dne zanevřel a má místo už jen na trámu nad vraty od garáže :tyty: . Mám ve 412ce karbec z 2137ky a naprostá pohoda :auto: Zároveň jsem tím vyřešil problém kolísajícího výkonu při nejběžněší ustálené rychlosti kolem 90ky, kde okýnkáč rovněž dělal neplechu. Na spotřebě jsem asi o něco níže a to, že by to s tímto karbcem oproti původnímu "míň jelo" nepozoruji. Člověk se akorát musel naučit při studeném startu jinak používat sytič, ale jinak se mě s ním jezdí pocitově o mnoho pohodlněji.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 28 říj 2015, 18:14 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Dnes bylo nádherné počasí, tak jsem se rozhodl, že si udělám nějaký ten výlet. Příjdu do garáže, napojím baterii, otočím klíčkem a brnk motor krásně naskočil. Jdu otevřít vrata a v tom se motor zadusil. Říkám si co je? pokouším se startovat a nic. Otevírám kapotu a již vidím tu spoušť. Vrchem karburátoru tekl benzín proudem jak z Niagárských vodopádů dolů přes sání až na podlahu garáže. Začli lítat sprostý slova a přitom sem vytahoval vercajk. Takže filtr dolů, shodit víko karburátoru a ejhle - jsme doma. Těsnění jehlového ventilu je v prd*li. Zasr*ný lihobenzín či co za sračky na pumpách tankujeme rozežraly těsnění. Vnitřek karburátoru jinak čistý, akorát sítko karburátoru zanesený nějakým bílým marasem z moderního benzínu. Naštěstí mám náhradní gumyčky na jehlový ventil od Kauliho, tak jsem to během chvíle opravil, celé pročistil a až se uklidnil jsem se jel konečně projet ;)


Přílohy:
20151028_105119.jpg
20151028_105119.jpg [ 79.96 KiB | Zobrazeno 8280 krát ]
20151028_105125.jpg
20151028_105125.jpg [ 85.19 KiB | Zobrazeno 8280 krát ]
20151028_105029.jpg
20151028_105029.jpg [ 105.39 KiB | Zobrazeno 8280 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 čer 2013, 00:51 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1098
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Přiznám se, že já bych neuměl udělat motor, ani špatně, natož dobře. Málo kdo ale ví, že takové věci zažíval Aleš už dávno a to nejméně dva roky. Ten si tu mašli mohl hodit snad 100x a pořád by to bylo málo. O to víc se klaním, že to nevzdal a celou tu dobu si vlastně ten motor dělal úplně sám.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 06 čer 2013, 18:43 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Klásek píše:
to už bylo skoro na infarkt...... :D

To nebylo na infarkt, ale na mašlu :sibenice: , hlavně když mi vyjely z bloku ty vložky. To jsem se vším mrdnul o zem, zabouchl vrata a jel dom :P

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 06 čer 2013, 16:27 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
to už bylo skoro na infarkt...... :D

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 06 čer 2013, 15:26 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Ti co na sraze byli tak vědí, že se nám motor nakonec podařilo dát do kupy a dorazit na sraz, ale co tomu předcházelo jsem shrnul v pár bodech:

-> 6.4. Skládání vnitřností - klikovka, vložky a písty. Zde jsem udělal chybu tu, že jsem si s motorem párkrát nezatočil dokola. Tato chyba se později ozvala sama.
-> 13.4. Montáž hlavy, rozvodů a dalších serepetiček kolem. Už to vypadá zase jako motor.
-> 20.4. Chyba ze samotného začátku na sebe nedala dlouho čekat. Při prvním protočení dokola se motor vždy ve dvou místech zadrhává a docela dost. Po sundání vany je zadrhávání zcela slyšet odněkud z přední části klikovky. Trvalo dlouhé tři hodiny než jsme s kolegou odhalili problém - obrácená ojnice na prvním válci o 180 stupňů. Po opravě se již motor točil bezproblemově.
-> 21.4. Motor je ve voze, zbývá vše nastrojit a zapojit.
-> 1.5. Motor sice jede, ale jen na tři válce. Čtvrtý válec totálně bez komprese.
-> 8.5. Při demontáži hlavy mě opět štěstí opustilo, na hlavu se přilepilo těsnění a na těsnění i dvě vložky. Hlava sundaná, zjištěný netěsný ventil čtvrtého válce. Je to přesně ten polský ventil, který jsem nechal dat fungl nový.
-> 10.5. Auto opět ke kamarádovi do garáže a motor opět ven. Proběhla demontáž všech pístů, vyčištěn blok od proniklé vody a opětovně ustaveny vložky a písty. Motor zpátky vložen do auta. Čeká se na hlavu - dal jsem jim starší originál ventil moskvič. Opět provedená stejná chyba, jako na začátku - neprotočil jsem si s motorem.
-> 11.5. Hlava nasazená, ustavené rozvody. Chtěl jsem štelovat ventyly a přišel jsem na Big problém - motor je na tvrdo a nejde s ním pootočit ani doprava ani doleva o centimetr. První co napadlo, že je motor potkaný a proto s ním nejde hnout. Hlava dolů, zde přicházím, že vše v pořádku. Motor stále tvrdý.
-> 12.5. Opět ke kamarádovi na kladku a motor opět ven, povolená druhá a třetí ojnice. Motor stále tvrdý, nechce se hnout. Povolená ojnice prvního válce, motor stále tvrdý. Povolená ojnice čtvrtého válce a motor se začal hýbat. Po očištění dosedacích ploch a datažení se motor sice hýbe, ale dosti ztuha. Vyměněna pánev a oba šrouby ojnice ( jeden z nich mi připadal křivý - možná jen dojem ). Motor se volně točí. Dotaženy i další ojnice, motor se stále točí volně. Motor zpět do auta.
-> 13.5. Nasazená hlava a zapojení dalších komponentů. Letmé poštelování a - MOTOR STARTUJE. Udělána kratičká jízda okolo garáže, auto jede, jede se na sraz.

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2013, 17:23 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
O olejíčkové metodě jsem uvažoval, nakonec jsem ale shodil hlavu a pak zkoumal kde je problém. Věděl jsem totiž, že stejně bych ji musel sundávat, protože problém bude buď ve zmíněném ventilu nebo v kroužkách a kvůli těm kroužkům

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2013, 15:04 
Offline
Зависимый москвичник
Зависимый москвичник
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 18:32
Příspěvky: 1546
Bydliště: UNHOŠŤ,FRÝDEK-MÍSTEK
Majitel Moskviče: ne
Klásek píše:
A co vyzkoušel si olejíčkovou metodu?
Já jsem si vzal taky do hlavy, že původní motor ze Ziáčka bude jezdit. A hodlám to si to dělat sám, teda co půjde. A proč, no protože jsem to nikdy nedělal :D

No to se ale nadřeš Marťas ,ale je to výzva 8-)

_________________
LADA 2106 1.7 5q 1986
MERCEDES BENZ 220E 1993
FORD ESCORT IV 1.6 1990
SIMSON S51 ENDURO

http://fotoalba.cz/Kopr21061

ICQ: 191499863

noga.r@seznam.cz


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2013, 08:21 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
A co vyzkoušel si olejíčkovou metodu?
Já jsem si vzal taky do hlavy, že původní motor ze Ziáčka bude jezdit. A hodlám to si to dělat sám, teda co půjde. A proč, no protože jsem to nikdy nedělal :D

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013, 18:35 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Ten motor za pětikilo bude brát nejspíš Jára, já další motor kupovat nehodlám. Mám ještě jeden plně funkční v záloze, ale jsem nejspíš dost tvrdohlavej, protože si nedokážu připustit to, že po tolika hodinách práce nebyl motor plně funkční a nehodlám se proto hned vzdát. Jsem už takovej, že bojuju do úplného konce.

Pepo: kluci z práce mi sice poradí, ale nepomůžou, nikdo se do toho z nich nehrne. Vím o jedné firmě, co zde dělá motory, že by mě ten motor dala komplet do kupy, ale to bych nezaplatil. Další lidi v okolí neznám. A s tím strachem a nedůvěrou jsi to uhodl. Já mu už nevěřím. Nechal mě už mockrát na cestě a proto důvěra opadla. Abych se přiznal, tak každou delší vyjížďku doprovází strach jestli dojedu do bodu B a pak zase zpět domů. Ale až bude motor hotový a budu jezdit pravidelně delší trasy a najíždět stovky kilometrů bez poruchy tak se důvěra vrátí, ale chce to svůj čas, to snad chápeš. Ale nevzpomínám si, že bych někdy tvrdil, že mám perfektní auto a 250km je pro mě velký problém - řekni kdy jsem tohle tvrdil

No a k věci. Po sundání hlavy jsem přišel na to, že sací ventil na čtvrtém válci byl netěsný. Odnesl jsem hlavu zpět do firmy, kde mi ji dělali, zde se mi omluvili a ventil vymění za druhý v rámci reklamace a projdou pro jistotu i všechny ostatní

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2013, 12:25 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 675
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Pepa píše:
Kauly, někdy se to povede, ale já když jsem ten motor skádal ,tak to bylo většinou z nových dílů a nechtěl jsem nic nechat náhodě a vyplatilo se. Napsal jsem tu jen svůj názor na věc a nic víc už psát nebudu


Pepíku, s tvým názorem plně souhlasím a chraň Bůh, abych ho nějak zpochybňoval. Samo, že skládačka z novejch dílů "na pořád" je něco jinýho než ta má laická rychloprava stylem "uvidíme, co to udělá". Aleši, jestli je ten inzerovanej motor opravdu dle prodávajícího OK, tak ho kup, trochu ho zvenčí opucuj a šup s ním do auta, at´si taky už konečně trochu zajezdíš. Na skládání té své leštěnky bude spousta času v zimě. A kdyby se přeci jen ten motor někde v*sral, tak žádný dálky stejně nejezdíš a vždycky tě někdo domu odtáhne. A vyhodit ho z auta ven je otázka pár hodin, ale to sám dobře víš.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2013, 08:56 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1243
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Ja súhlasím s Pepom, mne tiež nejde už toto moc do hlavy, keď to raz neviem spraviť poriadne tak to dakomu odnesiem, bude to určite drahšie no osobne si myslím, že v konečnom dôsledku omnoho lacnejšie a čas ktorý ušetrím môžem využiť uplne ináč, ja som si do medzištádia na Slovenský zraz poskladal moskvič sám ale už to doladenie aby to chodilo som nechal bratrancovi, hlavne tie zadné brzdy, ale aj tak jedno koleso skoro nebrzdí :(, no a motor, ktorý furt síce nemám :( som odniesol upraviť profikovi a Dellorta tie nedám ladiť ani bratrancovi čo poladí v podstate všetko, na to som tiež už zohnal človeka

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 21:32 
Offline
Зависимый москвичник
Зависимый москвичник
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 18:32
Příspěvky: 1546
Bydliště: UNHOŠŤ,FRÝDEK-MÍSTEK
Majitel Moskviče: ne
Musím zaklepat že s motorem mám s prdele kliku ,cestou do Unhoště jsem ho na D1 asi milionkrát upekl a nic se mu nestalo ,nebojím se s ním jet kdekoliv ale to asi bude tím že nad tím nějak nepřemýšlím ,sednu a jedu ,Aleš má holt smůlu no ,za pětikolo bych tam ten motor z ledovým klidem fláknul a jezdil :auto:

_________________
LADA 2106 1.7 5q 1986
MERCEDES BENZ 220E 1993
FORD ESCORT IV 1.6 1990
SIMSON S51 ENDURO

http://fotoalba.cz/Kopr21061

ICQ: 191499863

noga.r@seznam.cz


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 21:15 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1008
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
Kauly, někdy se to povede, ale já když jsem ten motor skádal ,tak to bylo většinou z nových dílů a nechtěl jsem nic nechat náhodě a vyplatilo se. Napsal jsem tu jen svůj názor na věc a nic víc už psát nebudu


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 20:54 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 675
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Klásek píše:
No Aleši, nevím proč váháš, pokud ten motor je za pětikilo ( snad nezapoměl dopsat nulu :D ), tak pro něj jedu. Co za to dneska na moskala koupíš? A třeba budeš mít kliku a pojede jak ty tvoje vytoužený švýcary. A pokud ne, tak na sraz vydrží a v klidu budeš moct dodělat ten svůj.
Toť můj názor.
A hlavně chlapi v klidu :D


Moje řeč, moje řeč. Za pětikilčo i kdybys ho měl nakonec na šroťák odvézt tak na tom ještě vyděláš.
Jinak k těm opravám motorů. Jsem asi úplnej břídil a nebo mám zkrátka z prdele kliku, ale když mi ve 412 začal poklepávat motor a po demontáži jsme nakonec našli prasklej pístní čep a od toho vyžvejkaný "oko" na ojnici, vzpoměl jsem si, že mě kdesi na půdě leží celý komplet ojnice/píst/kroužky coby památka na můj někdejší první moskvič. Našel jsem to, ofoukl prach a bez jakéhokoliv měření to do toho motoru šoupnul. Nic jiného jsem k dispozici neměl. A motor? Od této amatérské opravy uplynuly skoro dva roky a několik stovek kilometrů a pořád šlape. Jasný, že kdybych se chystal s tím autem točit desetitisíce kilometrů ročně asi bych podobný postup pečlivěji zvážil, ale ruku na srdce, kolik těch kilometrů ročně najedu....

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 20:41 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1008
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
Prosim tě Ty se bojíš sněhuláka v létě. Nerozumím tomu ,,nebál jet ani ve špičce do centra"????? jak asi jezdíme po Praze? To si myslíš, že Moskvičem přes Prahu jedu jenom v noci, když jedu na chatu??To tomu autu, tak nevěříš nebo co si o tom mám myslet? Všude píšete ,jak máte perfektní auta a 250km je velký problém, co mají říkat kluci z Lokte nebo ze Slovenska, ty to snad celou cestu tlačej? Další věc píšeš, že ,,bohužel nikoho takového neznám jen pana Holuba, Švaňka a pár kolegů motorářů z práce"Nechápu, to Ti je málo, tak proč to děláš pořád sám?Ten kamarád co mi uložil kliku, nedělá jenom Moskviče on nedělá vůbec Moskviče on spravuje motory a mě se smál, že po dlouhé době dělal ,,malý traktor" ale umí a to je hlavní.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 20:33 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
No Aleši, nevím proč váháš, pokud ten motor je za pětikilo ( snad nezapoměl dopsat nulu :D ), tak pro něj jedu. Co za to dneska na moskala koupíš? A třeba budeš mít kliku a pojede jak ty tvoje vytoužený švýcary. A pokud ne, tak na sraz vydrží a v klidu budeš moct dodělat ten svůj.
Toť můj názor.
A hlavně chlapi v klidu :D

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 19:59 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2401
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Pepa píše:
Aleš píše:
Dušan píše:
Já bych se rozhodně také přikláněl k této varintě.
Pokud je ten motor funkční, tak ho jenom umýt z venku a dát do auta.
Hlavně se v něm nevrtat a nerozebírat ho na prvočástice.
U funkčního motoru k tomu není žádný důvod.

Starší motor taky není žádná výhra. Nikdy totiž nevíš, co se ti v něm stářím vysype



Nevím čeho se bojíš v mé 2140 byl motor 27let a měl najeto 200tis. když jsem s ním směle vyrazil do Chorvatska a to dokonce dvakrát v 412 má najeto 85tis. je tam 42 let a nic jsem s ním nedělal a dělat nebudu. Ty jsi rozebral a umyl už 4 motory a nejede Ti ani jeden, nesměju se ti ,ale já když dělal motor do 407, tak jsem si nechal kliku a písty namontovat u člověka, který to dělá denně a ten mi řekl, že dvě ojnice museli narovnat(vyůhlovat) a kdybych to tam dal, tak by to moc nenajelo. Stálo to peníze, ale teď mám motor, který ujede 1 500km. v kuse a nemám žádný problém viz loni Slovensko.Jsem vyučen automechanik, ale se ,,šuplérou a šroubovákem " ten motor nikdy neuděláš pořádně, žádný, ani z Moskviče.

Tak tuhle větu: Nevím čeho se bojíš ... motor 27let a měl najeto 200tis. když jsem s ním směle vyrazil do ... jsem slyšel i od kolegy co má Volhu a jednoho krásného dne jsme společně vyrazili k Járovi a v zatáčce mu něco v motoru zaklepalo. On si řekl: co to bylo, po dalších padesáti metrech přišla rána a jel domů na laně. Prasklo sedlo v hlavě, rozdrtilo ventil, píst a celý spalovák. To je jen malý příklad, co tě může někdy nečekaně potkat u starého motoru
Já se zas pro změnu bojím, páč jsem velký smolař - hlavně přes ty motory. Ve 2140 jsem měl motor v pohodě a musím říci, že jsem se s ním nebál jet ani ve špičce do centra. Koupil jsem 412, motor jezdil jak víno, pak jsem ho jen vyndal ven, po renovaci vložil zpět a po pár kilometrech začal brát vodu do oleje. Druhý motor co jsem měl byl nepoužitelný, páč v něm stála 16 let nehnutě voda a ta nadělala své. No a třetí motor, se kterým jsem jezdil doteď, začal minulý rok stávkovat tím, že začal vydávat nepravidelné kovové zvuky z hlouby motoru a při startu se zachlastával olejem. Nechtěl jsem čekat na chvíli, kdy se mi třeba podívá ojnice ven a proto jsem se rozhodl poskládat si zcela nanovo od píky motor, který už bude šlapat jak švýcary a nebudu se s ním obávat jet kdekoliv. Kdybych znal někoho, kdo se motorama zabývá a dělá je denně tak mu to taky přenechám, bohužel nikoho takového neznám. Čerpám jen z knih a z telefonických rad pana Holuba a Švaňka a pár kolegů motorářů z práce

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz C Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 18:52 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1008
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
Aleš píše:
Dušan píše:
Já bych se rozhodně také přikláněl k této varintě.
Pokud je ten motor funkční, tak ho jenom umýt z venku a dát do auta.
Hlavně se v něm nevrtat a nerozebírat ho na prvočástice.
U funkčního motoru k tomu není žádný důvod.

Starší motor taky není žádná výhra. Nikdy totiž nevíš, co se ti v něm stářím vysype



Nevím čeho se bojíš v mé 2140 byl motor 27let a měl najeto 200tis. když jsem s ním směle vyrazil do Chorvatska a to dokonce dvakrát v 412 má najeto 85tis. je tam 42 let a nic jsem s ním nedělal a dělat nebudu. Ty jsi rozebral a umyl už 4 motory a nejede Ti ani jeden, nesměju se ti ,ale já když dělal motor do 407, tak jsem si nechal kliku a písty namontovat u člověka, který to dělá denně a ten mi řekl, že dvě ojnice museli narovnat(vyůhlovat) a kdybych to tam dal, tak by to moc nenajelo. Stálo to peníze, ale teď mám motor, který ujede 1 500km. v kuse a nemám žádný problém viz loni Slovensko.Jsem vyučen automechanik, ale se ,,šuplérou a šroubovákem " ten motor nikdy neuděláš pořádně, žádný, ani z Moskviče.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aleš - Moskvič 412
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 18:25 
Offline
Зависимый москвичник
Зависимый москвичник
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 18:32
Příspěvky: 1546
Bydliště: UNHOŠŤ,FRÝDEK-MÍSTEK
Majitel Moskviče: ne
ty máš strašáka motor ,já zas karburátor ,furt se mi seká plyn :angry:

_________________
LADA 2106 1.7 5q 1986
MERCEDES BENZ 220E 1993
FORD ESCORT IV 1.6 1990
SIMSON S51 ENDURO

http://fotoalba.cz/Kopr21061

ICQ: 191499863

noga.r@seznam.cz


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 232 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting