| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 12:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 330 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 dub 2014, 08:34 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Tak, 412 úspěšně po STK, tak je na dva roky zase klid. A v sobotu hurá ku Praze :auto: ;)

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014, 19:03 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Slávek píše:
Ještě bych se chtěl vrátit k těm vůlím na hřídeli rozdělovače.Myslím,že skoro všichni zapomínáme na štauferku pod rozdělovačem.Po letech je v ní vazelina už zatvrdlá a tak léta tu hřídel nikdo nenamazal.A tak se pak stává že motor,který je jinak v dobrém stavu má vyběhaný rozdělovač.

Dobrá připomínka :ok: :!:

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 01 dub 2014, 20:48 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 380
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Ještě bych se chtěl vrátit k těm vůlím na hřídeli rozdělovače.Myslím,že skoro všichni zapomínáme na štauferku pod rozdělovačem.Po letech je v ní vazelina už zatvrdlá a tak léta tu hřídel nikdo nenamazal.A tak se pak stává že motor,který je jinak v dobrém stavu má vyběhaný rozdělovač.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 29 bře 2014, 10:57 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1578
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Kauly píše:
Těším se na příští víkend :auto: :ok: a asi nejsem sám, že? ;) :pivo:

Juju, těší se nás víc :D , šípkovou Ti trošilinku závidím :mrgreen: , ale se Slávkem jsme ji měli před měsícem takže v tomto směru byla sezona zahájena :mnam:

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 29 bře 2014, 09:47 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Ještě jsem si vzpoměl. Včera byla televize ráno plná Kerska a tamní oblíbené hospůdky k výročí nedožitých 100. narozenin pana Hrabala. Asi se tam příští pátek stavím na šípkovou až pojedu ku Praze :mnam:

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 29 bře 2014, 08:53 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Tak opět menší update na téma karburátor. Nechal jsem tam prozatím "okýnkáč". S dobrým úmyslem vyměněná hlavní tryska první komory ze sady (a dle knihy) na hodnotu 185 se neosvědčila. Šla tam zpět původní 215 a cukání v ustálené rychlosti je pryč. čert ví proč, ale asi ta menší nestíhala :D Dnes jsem se zachoval velmi nezodpovědně a při cestě do práce jsem dvanáctku na rovném přehledném úseku rozeběhl na tachometrických 140, takže to v dědkovi pořád ještě je ;) Sice hučelo úplně všechno, ale motor by dal i víc, ale takovej masochista opravdu nejsem :D
Těším se na příští víkend :auto: :ok: a asi nejsem sám, že? ;) :pivo:

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 18 bře 2014, 20:26 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2013, 13:11
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno
Majitel Moskviče: ne
Typ: M407
Kauly píše:
Menší oprava - je to celé 2101-1107010-03 ;)

Jedná se o ruský Weber třetí řady, osazovaný v Ladě 1200/1300, přesně jak psal Valda. Vyhřívání spodní části chladící kapalinou bylo dělané kvůli krutým ruským zimním podmínkám. Je to pouze okruh vody okolo klapek, jedna trubka vstupní, druhá výstupní. Pokud tento okruh nezapojíš, VŮBEC NIC se nestane ;-)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 18 bře 2014, 09:09 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Kauly bude to chodit aj bez vyhrievania, v zime nechodíme tam by mohol byt problem...len je pravda, že môj otec to mal problem naštartovat vždy :lol: , ..ja nikdy :lol: ale nám to chodilo aj bez toho a bol to motor zo 412 model 73 :D,kedže ten pôvodný čo mal všetko ako má byt jedno to štartovanie neprežil a odpálil ho :lol: :lol: takže by to malo chodit aj tebe

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2014, 21:58 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1578
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Ten karburátor 2101-xxxx-03 je klasický ruský Weber pro motory VAZ 1200/1300 z let 1977-79 (třetí ve vývojovém stupni). Kouknul jsem se i do chytré knížky, ale o tom, co by to dělalo bez vyhřívání tam nepíšou. Vzhledem k tomu, že Žigul jede i studený, tak JEN MŮJ NÁZOR - asi by to fungovalo bez ohřevu, ale třeba s jinou spotřebou a možná delší potřebou užití sytiče. Vydrž do Bíliny, tady Ti Pepa ukáže názorně, jak na své 412 vyhřívání Weberu (ač jiného) vyřešil.

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2014, 21:35 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
A Kauly je nekuřák :ok: dyk to píšou na všech krabičkách, že to není dobrý :lol: Jinak nemilá patálie :(

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2014, 21:29 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Menší oprava - je to celé 2101-1107010-03 ;)

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2014, 21:28 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Zážitek z dnešního rána. Steřelé gumové těsnění pod přírubou sacího košíku v nádrži je docela dobrá věc. Pakliže parkujete v domě v garáži, doporučuji narvat plnou nádrž a zaparkovat tam vůz na celý víkend. Nejdřív to jen tak "povonívá".. no a v pondělí ráno už máte ty sololitový podložky v kufru pěkně nacucaný a pod autem louži. O tom, jaká vůně se line celým domem se asi rozepisovat ani nemusím.
Doporučuji. Nejdřív jsem měl podezření podle té loužičky na proreznutí nádrže "ve švu", ale po vykydání kufru jsem objevil pravou příčinu - zformovala se mě tam pěkná benzínová laguna v těch prolisech na nádrži.....ještě před tímto zjištěním jsem zakoupil 5 metrů čiré benzínové hadičky a pěkně natankoval ostatní auta v domnění, že bude nádrž muset ven... nu což.
Ještě k těm karburátorům. Ve své 2137 mám karb označený 2101-1107010 a ještě jeden takovej mám na ponku. U 2137 je ten spodní klapkovej díl vyhřívanej vodou. Bylo by toto nutné dodržet i při osazení do 412? Dík za rady.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2014, 12:15 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Pepa píše:
Járo, ty 412 cukají snad všechny, ta moje mě někdy tak nasrala, že bych ji nejraději prodal,ale pak se to zase srovnalo a jela dobře, no a nyní s novým karburátorem se cukání stratilo. Mám najeto už 1tis. km. a zatím jsem spokojen spotřeba se pohybuje mezi 7-8l. Nemůžu zapomenout na mojí 2140, která dokázala jet 18hodin dlouhou trasu a ani jednou nevynechala a to měl motor najeto 180tis. km a v Chorvatsku bylo vedro jak blázen. Jo to bylo auto škoda ,že už není, celou tu trasu jela ještě jednou a to měl motor už 200tis.a věřte nebo né 65l na 980km.



Jinak jak se bavíte na FB hoši? :lol: :lol: :lol: :lol:



Pepíno a Hani celkom dobre, aspon vidím vaš životopis z foto :D, teda tu porevolučnú čast :D

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2014, 10:08 
Offline
Moskvičář - nováček
Moskvičář - nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2012, 22:41
Příspěvky: 1
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2141 S
Pro motor UZAM 412 (1,5 l) použij karburátory typu OZON: DAAZ- 2140, DAAZ-2140-20, DAAZ-2140-40, DAAZ-2140-50,
DAAZ-2140-70.
Karburátor typu SOLEX: DAAZ-21053 (VAZ 1500 ,1600), DAAZ-21412(ALEKO-tento má ale moc malé trysky).
Takže jestli chceš karburator z Lady,tak je to DAAZ 21053.
Tyto karburátory se dají také použít na motor UZAM 331.10


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2014, 09:58 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Já tomu věřím. Je to už hodně roku ( asi 1992 ) co jsem jel z 2140 do Prahy, k tomu ještě ježdění po Praze, k tomu hodně sněhu a na dálnici pořádna břečka, auto pořádně naložené a spotřeba 7,2 l.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2014, 09:38 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Járo, ty 412 cukají snad všechny, ta moje mě někdy tak nasrala, že bych ji nejraději prodal,ale pak se to zase srovnalo a jela dobře, no a nyní s novým karburátorem se cukání stratilo. Mám najeto už 1tis. km. a zatím jsem spokojen spotřeba se pohybuje mezi 7-8l. Nemůžu zapomenout na mojí 2140, která dokázala jet 18hodin dlouhou trasu a ani jednou nevynechala a to měl motor najeto 180tis. km a v Chorvatsku bylo vedro jak blázen. Jo to bylo auto škoda ,že už není, celou tu trasu jela ještě jednou a to měl motor už 200tis.a věřte nebo né 65l na 980km.



Jinak jak se bavíte na FB hoši? :lol: :lol: :lol: :lol:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2014, 20:30 
Hmm to nevím.Osazení jsem nikdy neměnil a ani neřešil. Když byl nějaký problem tak jsem ho jenom vyčistil a přetěsnil. Jednou jsem změnil na zkoužku hlavní trysku 1 komory která byla označena 200 za trysku 215.Jezdilo to stějně ale zdálo se mi že se motor v menších otáčkách přechlastával takže propustnost byla asi vyšší a raději jsem to osadil zpátky 200kou. Spotřebu jsem neměřil byla to jen zkoužka a dál jsem to neřešil. Měl jsem venku i emulzní trubice kvůli jedné věci a to že ta komůrka kde je přivedeno palivo hlavní tryskou byla ucpaná oxidací a benzín nestačil natékat k emulzní trubici jezdilo to ale než se otevřela druhá komora tak se motor choval jako by směs byla chudá a netáhnul po otevření dvojky vyrazil bez problému. Emulzní trubice jsou umístěny pod vzdušníky a jdou vyndat. Po vyčištění motor znatelně ožil a nemusel jsem tak šlapat na plyn.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2014, 14:23 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Mám tu u ruky chytrou knihu od Berana. V tabulce osazení karburátoru se píše, že například propustná schopnost trysky běhu naprázdno je pro 1.komoru 65 cm3/min a pro druhou 150 cm3/min.
V repas sadě k tomuto karburátoru jsou tyto trysky totožně označené "75"...Neměla by na první komoru mít menší průměr a na druhou větší?
Ostatní trysky (hlavní, vzdušníky atd) jsou ve zmíněné tabulce zase rozděleny podle průměru otvoru, ale já je mám v repas sadě i ve všech karbcích označené číslem řádově ve stovkách, což se domnívám, že se jedná o onu průtočnou kapacitu za minutu. A proto se ptám - proč jsou tam dohromady jablka s hruškama a zdali existuje nějaká převodní tabulka mezi označeními v průměru (mm) a průtoku (cm3/min)?

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2014, 13:40 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Pořád si tak přemýšlím o tom karbci. Dobře, zřejmně si po letech provozu lehce přisává kolem hřídelky a zrovinka v té choulostivé přechodové oblasti to zřejmně bude ten důvod pro lehké,leč otravné zaváhání na povel pedálu. Vonoběh lze nastavit slušně, při prudším přidání rovněž celkem ok. Přisávání vzduchu způsobí chudou směs, nešlo by to tudíž pro tuto přechodovou oblast nějak kompnzovat? Menší vzdušník, větší tryska?

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 14 bře 2014, 21:59 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2013, 13:11
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno
Majitel Moskviče: ne
Typ: M407
Jsem rád, že rada s rozdělovačem pomohla ;-)

Přefutrovat karburátor by problém nebyl, nicméně mosaz je drahá a nějaká ta hodina práce na tom bude.

Co se týká Lady, tu mám zmáknutou do šroubku a prošlo mi jich rukama tolik, že to nemám šanci spočítat :-), včetně nějaké té renovace. Tudíž pokud by jsi potřeboval poradit s nějakým dílem z Lady, stačí se zeptat ;-) Jak by fungoval karburátor Lada na Moskviči ovšem neporadím. Dokázal bych ho ovšem případně naladit na našem PALtestu. Těžko říct, jak by se tam choval, ale naladit by určitě šel. Jak tu zmínil Jerry, na Ladu občas někdo zkusil dát karburátor ze Škodovky. Já mám tyto zkušenosti pouze u motoru Lada 1200 a výsledek byl takový, že spotřeba žigulíka spadla ze 7l na 6l a výkon spadl o 50%. Tudíž jedním slovem ... blbost. Otázkou je, zda by podobně nebyl umrtven i motor Moskviče, ovšem karburátory Lada mají výkonu dostatek.
Co se týká vhodnosti karburátoru:
- klasický Lada Weber - dvoukomorový karburátor s mechanicky ovládanými klapkami, bez podtlaku rozdělovače
- Lada Ozon - dvoukomorový karburátor s podtlakem ovládanou druhou klapkou a s podtlakem pro rozdělovač

Ozon má občas elektronické krávovinky, ale ty jdou bez problému vyměnit za věci mechanické. Stejně tak střeva pro karburátory u motorů 1200...1600ccm.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 14 bře 2014, 21:52 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1578
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Těm záměnám moc sice nerozumím - resp. nemohu do toho mluvit, ale k příspěvku výše - staré karburátory Žiguli pro 1200cm (Weber) jsou bez "serepatiček" okolo, už u 2103 (1500obsah) začlo trochu elektriky a potá následovla modernizace, už to pak ani nebyly Webry, ale Ozony atd. Myslím, že starý klasický Weber (v ruském provedení ) se už nový koupit nedá, ale sehnat slušný ano a přetryskování by neměl být problém - mezi lidmi je trysek dosti, ale co by bylo vhodné pro daný motor Moskviče nemám tucha.

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 14 bře 2014, 21:36 
Tohle jsem už někde taky četl asi na ladaforu ale tam to bylo naopak někdo chtěl nacpat 126ku na motor žigula ale nebylo mu to doporučeno.Další věc která je trochu jinak je připojení podtlaku žigul to má trochu jinak ale asi by to fungovalo taky a starší typy podtlak neměli do určitého roku vůbec.A potom je tu ještě jedno hlavně aby neměl elektronicky řízenou soustavou volnoběhu .Záleží jaké typové číslo má na tělese na tom štítku a dá se dohledat jak je natryskován . Hodně jich prošlo vývojem a jsou tam určité změny. Teoreticky by to mělo fungovat ale nikdy jsem to neviděl na moskviči většinou do 412 dávaly z 2140tek protože ten byl lepší než 126ka. Na žiguli se dávaly ze 120ky motor mín baštil ale ztratil výkon. Mám doma knížku údržba a opravy automobilů lada ale byla vydaná roku 1986. Chtěl jsem na 13ku dát taky karb z lady ale nechal jsem původní.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 14 bře 2014, 20:53 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Jen mě tak ještě napadlo - co by obnášelo osazení motoru mé 412 fungl novým karbcem, který lze stále ještě zakoupit na žigulíky? Na fungl novou K126 asi už těžko někde narazím a nechávat ten problematickej klapkovej spodek někde "přefutrovávat", aby nepřísával po hřídelce falešnej vzduch, by asi byl problém... jen mě to tak napadlo. Když byl ten karburátor byl natryskovanej na 1.6 Nivu, tak by ro taky mělo chodit, nebo ne?

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 14 bře 2014, 20:33 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Tak jsem dal na rady a nechal chvilku karbec karbcem a vytáhl rozdělovač. Ano, odtrh jsem sice měl nastavený předím dobře, ale bylo to nakonec přesně tak jak psal kolega Vašátor. Vůle hřídele byla taková, že se s ní dalo celkem znatelně kývat do stran, což mělo za následek až milimetrový rozdíl v odtrhu při bočním zatlačení na hřídel při rozpojených kontaktech!!Vytáhl jse tudíž záložní rozdělovač, který vozím s sebou nachystaný pro strýčka příhodu a ten byl v tomto ohledu úplně někde jinde, téměř bez vůle. No a výsledek? Znatelně klidnější a uhlazený volnoběh a jízda konstantní 80kou rovněž klidnější bez tak výrazného poškubávaní jak před tím. Takže pozitivní výsledek. Nicméně, takové to zaváhání při mírném přidání plynu tam stále je. Když na to prudce při rozjezdu nebo pružné akceleraci šlápnu tak, že tam stříkne akc. pumpička, tak auto vystřelí bez problému. Problém nastává jen při jemném přidávání plynu. To samé jsem vysledoval i při statické zkoušce - na prudké sešlápnutí motor reaguje okamžítě, ale na jemné šolichání pedálu plynu jakoby by nevěděl, co má dělat, jako by se přidusil...
Klapkovej spodek ke karbci jsem vybíral asi ze 6ti kousků, všechny trpěly určitou vůlí na hřidelce první komory a ani tenhle není zdaleka 100procentní. Může být chyba i zde? Nic jiného už mě nenapadá...

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 14 bře 2014, 12:32 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3016
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Kauly píše:
... Co s tím?
U 2140 mám stejný problém celou dobu co ji mám :), dělaly to oba motory co v ní byly, asi pět karburátorů a tři rozdělovače. Nakonec jsem si zvyknul a beru to jako vlastnost...

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 12 bře 2014, 21:54 
Offline
Зависимый москвичник
Зависимый москвичник
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 18:32
Příspěvky: 1546
Bydliště: UNHOŠŤ,FRÝDEK-MÍSTEK
Majitel Moskviče: ne
I můj problém :roll: furt pocukává ,ale při plné zátěži jede jak tank ...........

_________________
LADA 2106 1.7 5q 1986
MERCEDES BENZ 220E 1993
FORD ESCORT IV 1.6 1990
SIMSON S51 ENDURO

http://fotoalba.cz/Kopr21061

ICQ: 191499863

noga.r@seznam.cz


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 12 bře 2014, 21:27 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Hmm, zajímavé. Dnes jsem po návratu domů ještě přešel karbec a profoukl vše, co na něm jde profouknout, tak ráno uvidím, zda nastala nějaká změna. Kladívka se zdají OK, odtrh na 0.40 měrku.
Ještě zítra zkusím omrknout svíčky a celkově VN kabeláž. Dík za rady, pánové :ok:
Dám vědět.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 12 bře 2014, 20:54 
Ano rozdělovač by měl být bez vůlí a to na hřídeli tak na desce ale je to zbožné přání měl jsem taky problem a nenašel jsem rozdělovač který by šel přesně protože i když jsem nastavil odtrh a otočil jsem motorem na další střih tak se vůle změnila a potvrdilo se mi to u elektronického zapalování protože jsem nechal původní kladívko s destičkou , otáčkoměr se mínil zbláznit ručička byla neposedná nedržela měla výkyvy o 100 otáček,při 3000 to zmizlo po ubrání se to vracelo, po návratu ke klasice se to srovnalo ale jemné cukání tu bylo zpátky u elektroniky zmizelo ale při volnoběhu bylo slyšet že jeden válec střílí jemně do výfuku.Vačka byla šejdrem vůči ose hřídele a i ty rozdělovače co jem měl náhradní byly na tom stejně. Kouknul bych se na svíčky,kabely,víčko a připojení cívky a očistit vše co se očistit dá může být někde něco zoxidovaný.Někdy pomůže trošku větší odtrh.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 12 bře 2014, 19:43 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2013, 13:11
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno
Majitel Moskviče: ne
Typ: M407
Rozdělovač musí chodit bez vůlí. V momentě kdy na něm nastane nějaká vůle, ať již na destičce s kladívky, oktanovém korektoru či přímo na hřídeli rozdělovače (výkyv či drobný volný chod), mění se pak odtrh kladívek, což má za následek změnu předstihu v určitém režimu jízdy. Nejvíc se vůle v rozdělovači projeví na volnoběhu a pak právě v režimu chudé směsi (konstantní jízda s lehkou nohou). Projevuje se to takovým neznatelným škubnutím.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 12 bře 2014, 19:30 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
To nedokážu dost dobře posoudit. U rozdělovačů jsem nikdy žádné vůle nesledoval. Tak jsem se většinou obešel se srovnáním plošek kontaktů a nastavením odtrhu a to ja tak asi vše. Je pravdou, že kompletním rozdělovačem, tak jak je namontován na motoru, mohu lehce trochu jakoby kývat, kdy ona vůle pochází od spodní desky oktanového korektoru...

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 330 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 158 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting