Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
http://forum.moskvich.cz/

Kaulyho 2137
http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=1107
Stránka 8 z 11

Autor:  Kauly [ 12 led 2013, 20:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Peter- Slovensko píše:
celkom zaujímavá úprava, ku ktorej si sa dlho chystal :D a ten rezonátor by som doporučil, pri normálnych otáčkach pôjde relatívne ticho a hukat bude až v otáčkach


Peter, verze č.2 s rezonátorem provizorně zkompletována a staticky odzkoušena (od poslední jízdy nám tu opět nasněžilo) a ten zvuk je znatelně lepší - tišší, hlubší a bez rezonance původní holé trubky, ale chytřejší budu, až ho budu moci jet projet. Dík za tip :ok:

Autor:  Dušan [ 10 led 2013, 10:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Zajímavé, ale při reálném používání Ti to asi bude pěkně zas... znečišťovat zadní gumy a disky.
Také bych doporučil, aby cestující vzadu nastupovali do auta při vypnutém motoru,
nebo aby nosili černé kalhoty. :)

Autor:  Peter- Slovensko [ 09 led 2013, 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

celkom zaujímavá úprava, ku ktorej si sa dlho chystal :D a ten rezonátor by som doporučil, pri normálnych otáčkach pôjde relatívne ticho a hukat bude až v otáčkach

Autor:  Kauly [ 09 led 2013, 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

No, po pravdě ani o renovaci ani o opravu se v tomto případě nejedná, je to spíš jen taková blbůstka, kterou jsem chtěl ale už celkem dlouhou dobu na zkoušku zrealizovat :auto: :D
Shodil jsem výfuk a místo něho nasadil povařenou trubku bez tlumiče zakončenou značkovou laděnou koncovkou z Harleye čouhající z pod auta pod zadní částí prahu ;)....
Jak říkám, jen taková blbůstka. Zvuk to má ovšem pekelnej :evil: a kupodivu to i celkem jede. Trošku to pomazlit a vsadit do té trubky nějaký menší tlumič, tak by to bylo i celkem použitelné a sakryš, jak by se mě to líbilo!
Doufám, že mě tu za tento neznabožský počin neukamenujete :D
Zdraví Kauly :papa:

Přílohy:
výfuk1.jpg
výfuk1.jpg [ 51.95 KiB | Zobrazeno 18616 krát ]
výfuk2.jpg
výfuk2.jpg [ 68 KiB | Zobrazeno 18616 krát ]

Autor:  Kauly [ 30 zář 2012, 19:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Zdravím. Jen taková vsuvka z dnešního odpoledne. Ulomil se mi ten hliník, na kterým je nasazená klička ventilačního okénka. Nebo takhle, půlka toho hliníku. Nicméně na půlce klička už držet nechtěla.
Říkám si, vyměním to a bude. Jasně, ale že budu muset rozdělat celý dveře, shodit okno a vyměnit okénko komplet, to mě došlo až záhy..Ještě byl bezva ten šroub, co je zevnitř pod tapecem, co drží rám okénka na místě. Zarezlý :( .
Nicméně, okénko je opravené, ale docela jsem se u toho zapotil :D
Ahoj Kauly

Autor:  Peter- Slovensko [ 29 kvě 2012, 13:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Tie konzoly vyrába libor, ja som to ale zložil s L profilov

Autor:  Kauly [ 28 kvě 2012, 17:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Pánové, zdravím Vás. Kdosi tu před časem zmínil, že má k dispozici (či může bez problémů vyrobit) ty komplet konzole na zvedání auta s oky pro hever. Nemůžu najít, kdo to byl, ale docela by mě to zajímalo, páč mě tato problematika čeká u mé 2137. A vůbec, rady kolem výměny(výroby) náhrad nosníků a věci kolem podvozkové "karosařiny" (tlouštky a druh materiálu atd.) budou vřele vítány :) Předem dík moc za rady, tipy a informace :ok:

Autor:  Michal.AZLK [ 11 kvě 2012, 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Kauly super brzdy závidím! Ty moje jsou nic moc. Bubny i když jsou stočený tak jsou trochu šišatý a spodní pakna na PP kole se mi sjíždí rapidně. Přitom nic nedrhne. I nu zkusim po repasi brzd. posilovače na to mrknout.

Autor:  Petr408 [ 11 kvě 2012, 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

valda1971 píše:
Mám "jenom" běžnějšího Žigulíka, ale na STK se již déle setkávám se stejným přístupem, nebudu psát kde, jelikož jednou díky celkovému stavu auta mne nechal projít s totálně nebrzdícím PZ kolem (to jsem netušil a opravdu během nejbližší doby výměna prasete) a jednou s prasklým čelním oknem v zorném poli - ani nevím kdy k tomu došlo, zjistil jsem to na emisích předtím při pohledu zboku - z místa řidiče to bylo jak vlas, ale cca 10cm od horního okraje až dolů. Při poslední loňské STK se mi ručičky na brzdách také nějak schovávaly za sebe, tak obdiv :D To mi předtím neudělal ani "nový" VAZ 2112, ale byl hodně v toleranci :)

Mám podobnou zkušenost, když člověka znají, že to hned opraví....vždyť to znáte
No já jsem zase koukal, že jsou trochu šišaté bubny :D , protože ručičky byly přes sebe, ale obě kmitaly.

Autor:  Peter- Slovensko [ 08 kvě 2012, 10:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

tak gratulujem aj ja, som zvedavý, čo povedia mne, ked na nich na buduci mesiac nabehnem aj s rámom :D...ináč mne tiež na STK v 2010 nebrzdilo zadné prave koleso a ani som o tom nevedel :(

Autor:  valda1971 [ 07 kvě 2012, 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Mám "jenom" běžnějšího Žigulíka, ale na STK se již déle setkávám se stejným přístupem, nebudu psát kde, jelikož jednou díky celkovému stavu auta mne nechal projít s totálně nebrzdícím PZ kolem (to jsem netušil a opravdu během nejbližší doby výměna prasete) a jednou s prasklým čelním oknem v zorném poli - ani nevím kdy k tomu došlo, zjistil jsem to na emisích předtím při pohledu zboku - z místa řidiče to bylo jak vlas, ale cca 10cm od horního okraje až dolů. Při poslední loňské STK se mi ručičky na brzdách také nějak schovávaly za sebe, tak obdiv :D To mi předtím neudělal ani "nový" VAZ 2112, ale byl hodně v toleranci :)

Autor:  Aleš [ 07 kvě 2012, 18:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Kauly píše:
Tak to máme za sebou :ok: Emise tak tak v normě a STK? Všichni se seběhli podívat, cože to vlastně přijelo. Starší poučili mladší a šlo se na věc. Vše svítí, jen přední paraboly by si zasloužily repas, ale ani tak by asymetry nebyly bůhví jaký šajnovačky ;), čísla sedí, čepy čepujou tak jak maj a u brz se pozastavili všichni, protože vidět u skoro čtyřicet roků starýho auta jak se jedna ručka přístroje schovává za druhou s takovou urputností, je, podle slov přítomných techniků, skoro zázrak, kterého nedosáhne kde jaké o mnoho let mladší vozidlo :) Takže u našich aut asi největší strašák jménem brzdy, měl tentokrát smůlu ;) S pochvalou, vylepenou známkou a uznalým pokynutím jsme spokojeně ujížděli k domovu :auto:

Prvně ti gratuluju k STK a musím říci - pěkně jsi to napsal :ok: :ok: :ok:

Autor:  Kauly [ 07 kvě 2012, 12:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Tak to máme za sebou :ok: Emise tak tak v normě a STK? Všichni se seběhli podívat, cože to vlastně přijelo. Starší poučili mladší a šlo se na věc. Vše svítí, jen přední paraboly by si zasloužily repas, ale ani tak by asymetry nebyly bůhví jaký šajnovačky ;), čísla sedí, čepy čepujou tak jak maj a u brz se pozastavili všichni, protože vidět u skoro čtyřicet roků starýho auta jak se jedna ručka přístroje schovává za druhou s takovou urputností, je, podle slov přítomných techniků, skoro zázrak, kterého nedosáhne kde jaké o mnoho let mladší vozidlo :) Takže u našich aut asi největší strašák jménem brzdy, měl tentokrát smůlu ;) S pochvalou, vylepenou známkou a uznalým pokynutím jsme spokojeně ujížděli k domovu :auto:

Přílohy:
412.jpg
412.jpg [ 18.76 KiB | Zobrazeno 19466 krát ]

Autor:  Kauly [ 27 dub 2012, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Tak opět na KOLECH ;) Svezení jak ve sport´áku, ale ne zas tak tvrdé, jak by se zdálo. Ale to auto drží jak přibitý a to bůh ví, jak na tom vlastně ta moje přední náprava, co se týče geometrie, je :| Ale vzhledově jsem maximálně spokojen, jen asi při použití těchto kol shodím zadní zástěrky, páč jsou, ehm, trochu úzké :D
Zdraví Kauly :papa:

Přílohy:
07.jpg
07.jpg [ 60.07 KiB | Zobrazeno 19572 krát ]
12.jpg
12.jpg [ 47.95 KiB | Zobrazeno 19572 krát ]
17.jpg
17.jpg [ 28.61 KiB | Zobrazeno 19572 krát ]

Autor:  Peter- Slovensko [ 15 dub 2012, 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

čo sa tíka geometrie tak tam dnes už su schopný nastavovat ju len podla uhlou a minut, takže ti bude treba zobrat knižku pre 2140, no tak ja by som to s nimi vyriešil, že odklon si naštelujem u nich sám, lebo to je fakt robota, na ktorú ich asi sotva napravíš.
Mna prekvapuje aký je ich problem podkrucat, tie moskviče su fakt čo kus to originál, ja som zatial povolil na každom takmer všetko, bez problemov, normálne už aj začínam chápat prečo ich nik nechcel opravovat.

Autor:  Kauly [ 15 dub 2012, 16:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Peter, všimol, ale při stavu, v jakém to bylo, nepomohly ani velký samodržný kleště aby to udržely proti otáčení. No, matku jsem nakonec nařízl a rozsekl. Při povolování spodních dvou šroubků tlumiče se mě podařilo jeden utrhnout, tak se ještě odvrtávalo a poopravovaly se závity ;) Nicméně, vymačkané horní gumky jsou vyměněné a jelikož se tlumič funkčně zdál celkem ok, šel zpátky do auta. Tohle auto mě vážně baví :mnam: Je poznat, že se všech těchto podvozkových prvků nikdo od výroby nedotknul.
Ještě dotaz - jak kdo řešíte otázku seřízení geometrie, obvzlášt´pak u takovýchto kusů, které zrovna nedávno neprošly generální opravou? A odklon kol a takovéto záležitosti? Neumím si představit přistavit k takovému úkonu mého moskviče před místní ADJ servis :D

Autor:  Peter- Slovensko [ 14 dub 2012, 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

No teda neviem či to teda ide tak zle ale na vrchu tlmiča je vybranie asi na 8mm klúč,ale to si si asi všimol

Autor:  Kauly [ 14 dub 2012, 20:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

A je tu opět velmi oblíbené "povolovací" téma :D Jak na spodní ze dvou vrchních matek na předním tlumiči? Omotal jsem tam na noc hadr nasáklej červenou brzdovkou, tak jsem zvědavej. Jinak opět bude muset zasáhnout mocný plamen ;)

Autor:  Kauly [ 01 dub 2012, 18:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Třeba to půjde s jinejma gumama i bez závaží 8-) TO by byl zázrak :D Nicméně, ted ještě čekám, až se mě ozvou ohledně šteftů a podložek na zadek a až to bude pořešené, tak pak přezuji.

Autor:  Aleš [ 01 dub 2012, 10:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Peter- Slovensko píše:
Kauly čo sa tíka závaží, tak treba predpokladat, že nalepovacie ti dajú z vonkajšej strany a bude ich tiež vidno, kedže tento disk má evidentne dost malé ET a velký límec k tomu, ja by som skôr ostal pri tomto ale porad sa pri výmene a uvidíš čo ti povedia, obzvášt ked ich zas odlepia bude to vyzerat potom zle.

S tím nesouhlasím. Nalepovací se vlezou v pohodě dovnitř bez ohledu na velikost ET. Musí se jen správně nastavit vyvažovačka a dotyčný to musí umět. Viděl jsem už dost mechaniků, co si myslelo, že umí vyvýžit hliníkáče a umělo prd. Jinak ty nalepovací mnoho lidí jen seškrábne nožem a tím ten disk poryje. Správně na to má být plastová škrabka se kterou ten disk neponičíš. Pak se má sundat ještě starý lep a na to taky mnoho mechošů prdí, proto ty disky pak vypadají zle.

Autor:  Peter- Slovensko [ 01 dub 2012, 10:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Kauly píše:
Aleši, neboj, ty gumy jsou na padrt´zpuchřelé a půjdou dolů, už tu mám jiné na obutí ;) A to víš, že si řeknu o nalepovací :ok:

Kauly čo sa tíka závaží, tak treba predpokladat, že nalepovacie ti dajú z vonkajšej strany a bude ich tiež vidno, kedže tento disk má evidentne dost malé ET a velký límec k tomu, ja by som skôr ostal pri tomto ale porad sa pri výmene a uvidíš čo ti povedia, obzvášt ked ich zas odlepia bude to vyzerat potom zle.

Autor:  KOPR [ 01 dub 2012, 00:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Za mě , konečně prahové lišty :mrgreen:

Autor:  Aleš [ 31 bře 2012, 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Kauly píše:
Aleši, neboj, ty gumy jsou na padrt´zpuchřelé a půjdou dolů, už tu mám jiné na obutí ;) A to víš, že si řeknu o nalepovací :ok:

OK, tak to jo :ok:

Autor:  Kauly [ 31 bře 2012, 19:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Aleši, neboj, ty gumy jsou na padrt´zpuchřelé a půjdou dolů, už tu mám jiné na obutí ;) A to víš, že si řeknu o nalepovací :ok:

Autor:  Aleš [ 31 bře 2012, 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Kauly píše:
Na lak sice neni, ale na polepy ještě ano :) A ještě dostal prahové lišty :mnam:

Ahoj, máš to moc pěkné, jediné co by mě osobně vadilo a co bych na svém autě nesnesl, tak jsou naklepávací závaží na tak krásných kolech

Autor:  Kauly [ 31 bře 2012, 17:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Na lak sice neni, ale na polepy ještě ano :) A ještě dostal prahové lišty :mnam:

Přílohy:
logo 412.jpg
logo 412.jpg [ 31.75 KiB | Zobrazeno 20226 krát ]

Autor:  Kauly [ 27 bře 2012, 20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Dnes jen taková blbůstka ;)

Přílohy:
2.jpg
2.jpg [ 38.96 KiB | Zobrazeno 20157 krát ]

Autor:  Kauly [ 21 bře 2012, 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Zdravím.Jenom menší update ohledně prací na brzdách mé 412. Předek už je v kupě. Zadek, co se týče lan, paken OK. Ale ta prasátka... :fuj: Obě na první pohled suchá... Ovšem, ani jedním pístkem se mě nepodařilo pootočit natož ho dostat ven! Jo, vlastně jedním ano, ale točí se na místě a je jedno, jestli povolujete či utahujete.... Naštěstí šli obě trubky VYJÍMEČNĚ povolit bez problémů a ty dva malý šroubky taky, tak šla obě "selátka" ven. Podruhé naštěstí, mám ve svých nasyslených zásobách krabici od margarýnu s nápisem "Brzdové válečky, hadice, gumičky apod." :) Pro předek jsem tam sice našel pouze jedno jediné(ale zrovna to, které jsem potřeboval :) ), na zadek ovšem hned několik slušných použitých a dvě evidentně nepoužitá, nová, ještě v mastném papíru zabalená :mnam: . Takže až opět některý večer čas dovolí.... :ok:
Zdraví Kauly :papa:

Autor:  Aleš [ 19 bře 2012, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

Kauly píše:
:D Aleši, taky nastavuju nářadí trubkou, ale je to většinou taková "kancovina" a výsledek značně nejistý, obvzlášt´u takhle zle zarostlých šroubů. Navíc se dost často podaří "smáznout" hlavu šroubu nebo ho přetrhnout a může se vyhodit. Mít sadu rezervních, tak to tolik neřeším, ale ty nemám. Snažím se pracovat tak, aby tomu, co jsem z auta sundal, bylo dopřáno očisty a namazání a mohlo to tam jít zpět.
Ale když vím, že místo takovýdle, kolikrát několikahodinový, dřiny stačí vše trochu ohřát plamenem a za čtvrt hod´ky je vše bez poškození a většího násilí rozmontováno, tak už to ani jinak nedělám.

Buď rád, že máš aspoň tu možnost to někde nahřát plamenem, já tuto možnost nemám. Vše musím povolovat jen s použitím násilí a všemožných uvolňovacích sprejů. Naštěstí vše šlo vždy povolit i za cenu zlomeného klíče a pod.. Jediný šroub, co jsem ukroutil byl co držel těhlici s horním ramenem a dalo mi docela dost zabrat, než jsem sehnal druhý

Autor:  Kauly [ 18 bře 2012, 20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kaulyho 2137

:D
Aleši, taky nastavuju nářadí trubkou, ale je to většinou taková "kancovina" a výsledek značně nejistý, obvzlášt´u takhle zle zarostlých šroubů. Navíc se dost často podaří "smáznout" hlavu šroubu nebo ho přetrhnout a může se vyhodit. Mít sadu rezervních, tak to tolik neřeším, ale ty nemám. Snažím se pracovat tak, aby tomu, co jsem z auta sundal, bylo dopřáno očisty a namazání a mohlo to tam jít zpět.
Ale když vím, že místo takovýdle, kolikrát několikahodinový, dřiny stačí vše trochu ohřát plamenem a za čtvrt hod´ky je vše bez poškození a většího násilí rozmontováno, tak už to ani jinak nedělám.

Stránka 8 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/