Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ http://forum.moskvich.cz/ |
|
Kaulyho 2137 http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=1107 |
Stránka 9 z 11 |
Autor: | Aleš [ 18 bře 2012, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Pustil jses do toho teda pěkně, to se musí nechat Jediné, co ještě sleduji, že máš štěstí na zarezlé šrouby. U mě to bylo taky zarostlé, ale půlmetrová lešeňová trubka ve dvou lidech zapřených o ponk a s následným očekáváním, že šroub buď povolí, nebo uletí - nakonec povolily všechny |
Autor: | Kauly [ 18 bře 2012, 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Používám Alkyton. Nevím, jak bude případně reagovat na brzdovku, ale všeude jinde funguje bez výhrad Tak jako tak, vypadá to 100procentně líp než před tím a "voto de" |
Autor: | Klásek [ 18 bře 2012, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Co si použil za barvu, páč brzdovka je sviňa.... jo brzdy mně taky čekaj |
Autor: | Kauly [ 18 bře 2012, 20:10 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | |||
...a ještě fotky oné úpravy šroubení na nových trubičkách. Ten kroužek jsem pak odštípl pryč a dosedací plochu porovnal pilníčkem. Byl to docela mazec neproříznout při této operaci do samotné trubičky a nepoškodit jí tak
|
Autor: | Kauly [ 18 bře 2012, 20:06 ] | |||||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | |||||
Zdravím. Tak jsem se pustil do brzd. Při první kratší jízdě mě při brždění tahal volant za ruce a tak bylo rozhodnuto. No, půjdu rovnou k věci. Všechna čtyři prasátka "mokvala" a tak jsem se pustil do demontáže. Dopadlo to tak, že jsem nakonec musel odpojit hadici od přívodní trubky (překvapivě toto celkem šlo, problém na straně spolujezdce, kde se šroubení na trubce nepodařilo povolit), vyrazit horní kulák a odšroubovat spodní a hurá opět do JZD na starj dobrej autogen na povolení všech šroubení - bez ohřátí povolily jen ty slabší šrouby, co drží prasátka, ty větší byly totálně zarostlý v tyči řízení. Matka spodního čepu též podstoupila proces mírného ohřevu Všechno rozděláno, v jednom prasátku byl poškozený pístek a nešel vyšroubovat. Naštěstí jsem zrovna tohle prasátko měl doma fungl nové rezervní. Pracovní plochu ostatních jsem lehce "zgenerálkoval" 800kou šmirglem, vymyl a osadil novýma gumičkama, tak snad to chvilku vydrží a třeba ani moc nepoteče Spojovací trubičky jsem si musel nechat udělat nové, staré se ukroutily. Bohužel i ty nové jsem musel upravit, poněvadž na nich závit nezačínal hned na kraji,ale až po cca 2 mm a nedosáhl tak na závit v prasátkách (viz. foto). Anabáze šílená, ale už je to vše zpět na autě. Ještě nějak povolit ono šroubení na spolujezdcově straně a můžou tam jít hadice a brzdovka a hurá odvzdušňovat....
|
Autor: | montoya [ 06 bře 2012, 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Nádhera , kola dají autu úplně jiný vzhled, no lidi se za ním budou otáčet ještě více. I ten nakopnutý zadek je slušivý! |
Autor: | Dušan [ 05 bře 2012, 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Jara píše: Kauly, ty listy máš akorát ono si to trochu sedne. Jo a kola jsou super! Je to nádhera. Chlapi, já hrozně nerad kritizuju vaše krásná auta, ale nemůžu si pomoct, mně se ty extrémně nakoplé zadky opravdu nelíbí. Má to takhle nakopnuté Jára i Aleš, jejich auta patří mezi nejhezčí na srazech, ale klasickému sedanu takhle přehnaně vysoký zadek moc nesluší (můj názor). Krásná auta, ale s pytlem cementu v kufru by hned byly ještě hezčí. |
Autor: | Jara [ 04 bře 2012, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Kauly, ty listy máš akorát ono si to trochu sedne. Jo a kola jsou super! Je to nádhera. |
Autor: | libor [ 04 bře 2012, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Ty kola to auto úplně změní,ani nepotřebuje lak.Super ,ty kola |
Autor: | Aleš [ 04 bře 2012, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Podle mě si to během několika dní ještě tak o cenťák lehce sedne, ale i tak to vypadá super . Jinak souhlasím s názorem, že těch 112 - 113 je jen orientační míra a musí se také počítat, např s únavou těch předních pér |
Autor: | Kauly [ 04 bře 2012, 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Jinak ještě k té masce. Koupil jsem jí tady na foru coby vánoční dárek a asi dva roky mě ležela "ve skladu" Mám obě a mám za to, že jde o poměrně jednoduchej způsob, jak během chvilky celkem razantně změnit vzhled předku auta Jediný, co mě mrzí je fakt, že by auto potřebovalo udělat profi celolak, ale ted bohužel mám zrovna jiný rozpočtový priority, tak to bude muset počkat na někdy jindy a jezdit flekatý od spraye tak jak to je. |
Autor: | Kauly [ 04 bře 2012, 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Díky za ohlasy, pánové. Aleši, ty kolébky jsou tak jak mají být, zadek je vysoko, ale musím brát v potaz, že byl kufr prázdnej a až tam narvu brašnu s nářadím, tak si orčitě trochu sedne Ono taky na tom budou mít určitej svůj podíl přední pružiny, který už taky nejsou to co za mlada a proto je auto tak do kopce. K tomu naklepání zadních per - mám pocit, že to asi bude velice indivuduální záležitost a těch 112 cm je potřeba brát jen jako vodítko. Žádné dvě péra se asi po naklepání na 112 nebudou chovat stejně díky individuální únavě materiálu každého z nich. Budu ta kola dávat přezouvat kvůli spuchřelým pneu, tak to pak vyfotím ma klasickejch plecháčích pro přesnější možnost porovnání s Alešovým vozem. No a na STK tam ty origo plecháče asi taky nechám, co myslíte ? |
Autor: | Peter- Slovensko [ 03 bře 2012, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
ešte jeden postreh, síce ja už do tej kadegorie patrit nebudem, ale je zaujímavé, že všetci čo máme iné kolesá máme aj tažné zariadenie(pravda okrem pepy) a dokonca ho má aj tá seriová červená rallye 2140 z nemecky |
Autor: | KOPR [ 03 bře 2012, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
asi jo no stejně bych pak potřeboval poradit co mám říct kovářovi ,jak to má udělat , ale to má čas nejdřív brzdy a technická |
Autor: | Pepa [ 03 bře 2012, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Moc mu to sluší |
Autor: | Aleš [ 03 bře 2012, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
KOPR píše: Přesně, tu masku chci taky již dlouho nakopnutý je proto že má malé kolečka Joudo Sám seš Jouda , koukni na linii práhu souměrně k silnici a uvidíš výrazný klín |
Autor: | KOPR [ 03 bře 2012, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Přesně, tu masku chci taky již dlouho nakopnutý je proto že má malé kolečka Joudo |
Autor: | Aleš [ 03 bře 2012, 19:38 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | ||
Koukám na to, že zadek je dost nakopnutej . Nějak mi to nesedí, protože já ho měl nahamovaný na 107 a příjde mi, že má zadek stejně vysoko jako já ne-li ještě výš !!! - viz foto Takže uvažuji, kde je chyba, protože od středu jednoho oka ke středu druhého oka je optimální vzdálenost právě 113 - 112 ( unavené má nějakých 117 ). Ještě mě napadá, po nasazení pér se mi jednou zasekla zadní kolébka a až po potáhnutí za ní ze zadu mi auto pěkně sedlo. Pak je tu třetí možnost, že je to ještě čerstvé a že si to během dvou měsíců samo lehce sedne a výška bude potom ok. Ale popravdě řečeno jsem tím dost zaskočen. Jo a ty kola ty jsou , no a maska taky - tu masku chci takýýýý
|
Autor: | Slávek [ 03 bře 2012, 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Kola jsou moc pěkný a kvůli jejich šířce je dobře že je ten zadek tak vysoko.Ale při použití normálních plecháčů je asi 112 cm asi moc.Co Ty na to Alešu? |
Autor: | MartinF [ 03 bře 2012, 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Moc pěkný zástěrky |
Autor: | Kauly [ 03 bře 2012, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Peter, to jsem opravdu nezkoušel. Volnoběh ukazuje kolem 800 a když jsem ho lehce přišlápl, tak vyskočil k 5000, víc jsem ho nechtěl trápit. Těžko říct, jestli se tomu dá věřit, ale mě se to líbí tak jako tak .Koneckonců, na Emisích si ho za dva měsíce budu moci ocejchovat podle tý jejich mašinky |
Autor: | Peter- Slovensko [ 03 bře 2012, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Jarda ja sa teším ked ho uvidím naživo, sice lak asi nebude dokonalý ale na tých kolesách to vyzerá velmi zaujímavo P.S. asi si to neskúšal ale kolko ti to točí podla toho otáčkomeru, so škodovackym by mal moskvič točit takmer 8000 aj ked točí realne tak okolo 6300-6400 |
Autor: | Kauly [ 03 bře 2012, 12:58 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | ||
..a ještě taková blbůstka v podobě umístění otáčkoměru
|
Autor: | Kauly [ 03 bře 2012, 12:56 ] | ||||||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | ||||||
Tak konečně vyšla volná sobota a v kombinaci s perfektním počasím to nemohlo dopodnout jinak 412 vyjela z garáže Sice jen tak kolem chalupy, ale na fotky to stačilo. Po počátečním zakuckání sajrajtem usazeným v plovákovce jsem si dal cvičně částečnou rozborku karbce a čištění trysek, ale se sluníčkem příjemně hřejícím do zad to byla odpočinková záležitost Ještě mě v dohledné době čekají brzdy, ale jinak by měla chodit. Místní opravy laku jsou čistě laického podání a nejsou nic moc, celolak by bodl, ale při průjezdu si toho sand ani nikdo nevšimne Letos pojezdím a uvidí se. Tak Aleši, jak jsem slíbil tak činím Jen tak pro připomenutí, první fotka je těsně po koupi, následují jsou aktuální. Zadní pera hamrována na 112 cm. PS: Ano, ty Mangelsky jsou z té hradecké zelené 2140 Neodolal jsem... Zdraví Kauly
|
Autor: | Michal.AZLK [ 15 úno 2012, 11:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Roman píše: Pepa píše: raději poslouchám zvuk motoru než rádio To já taky, přesně moje řeč. Na poslouchání rádia mám jiný auto. A zvuk převodovky dvojka 35km/h nebo trojka náběh 50 - 90km/h jsem holt cvok |
Autor: | Jara [ 13 úno 2012, 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Tak to já zase poslouchám hudbu pořád. Vlastně z 99% si pořád vyhrávám. Rádio ale nikdy neposlouchám, protože pořád jedou kazety. To co poslouchám se u nás bohužel nehraje, takže si dost potrpím na poslech. Bedny mám na bočním čalounění, co je pod přístrojovkou. Kvůli bednám ani nezatáhnu anténu dovnitř, protože ji nevytočím. Bedny hrají krásně a jsou to ty co bývají v tramvajích a nebo v autobusech. Jsou to takové černé obdélníky (možná bude Jirka vědět), bohužel nemám foto. Ty samé bedny půjdou také do Iže a já opět budu vyhrávat stále . |
Autor: | Aleš [ 11 úno 2012, 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Tak v mém případě jsem umístil reproduktor klasicky předem do upraveného otvoru uprostřed v palubní desce. Myslel jsem si, že jeden reprák bude málo, ale musím konstatovat, že jsem byl mile překvapen. Mám tam nějaký starý repráček bůh ví z čeho, je na něm vidět jen nápis Made in Japan a zvuk z něj linoucí se odráží od čelního skla a rozptyluje směrem do vnitřku kabiny. Další výhodou je, že není reprák vidět, a že nemusím nikde dělat do tapecírek díry |
Autor: | Roman [ 10 úno 2012, 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Pepa píše: raději poslouchám zvuk motoru než rádio To já taky, přesně moje řeč. Na poslouchání rádia mám jiný auto. |
Autor: | Pepa [ 10 úno 2012, 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Jo lakování je sranda však to znáte a k těm reprákům mám je v krabici od vrtačky pod přední sedačkou žádná díra a rámus to taky udělá i když raději poslouchám zvuk motoru než rádio |
Autor: | Kauly [ 10 úno 2012, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Aleš píše: Tak chlape, jak pokračuješ? už máš ty péra na autě? Jinak co se týče mazání listů tak se musím přiznat, že jsem po natření pér natlačil mezi listy trochu grafitky. Jen do míst, kde jsou silonové vložky jsem jí nedával Aleši, je to na spadnutí, počítám, že zítra na ně půjdu. Dělal jsem pár jinejch věcí a zatim na to nespěchal. Vzhledem k tomu, že v garáži i tak těžko kvůli prostoru něco kloudně vyfotím, tak budete muset počkat, až sleze sníh a budu moct vyjet ven a udělat pár foto . Pracuju i na nějaké muzice, žádnej extrém, jen aby tam něco trošku hrálo. Zůstalo mi tu z AX rádio a jen se mi tu válí v šufleti, tak ho tam chci nějak šikovně naimplantovat. Repro chci schovat, aby moc "nerušilo" vzhled vozu. Apropo, jaký máte kdo přední repro a kam ho schovat, když se samozřejmě chci vyhnout prznění předních tapeců dveří vyřezáváním dír? Jinak, autu by slušel novej lak, ale finančně na to ted´nějakej čas nedosáhnu. Tak jsem alespoň porůznu "zastříkl" různobarevné fleky barvou ve spreji namíchanou na zakázku podle původního odstínu. Profík (vid´Pepo:)) by se chytil za hlavu a zhrozil se, ale musí to holt stačit. A lepší než mít auto s červenejma flekama od základovky, no ne? Poměrně malou, ale zato, podle mě, dobrou investicí, byla výměna dost špatnejch a ožvejkanech, a často i rezatejch, původních chromovaných šroubků na všech venkovních světlech a rámečcích za nové nerezové. Puristi možná ohrnou nos, ale ten vzhledovej rozdíl je dost výraznej Nerezová koncovka výfuku je jen taková hračička, na kterou si však u svých aut docela potrpím. Původní záměr byla úprava výfukového potrubí bez zadního tlumiče s vyvedením pod prahem zadních dveří u spolujezdce , opatřeným tlumící vložkou v trubce a dvojicí otevřených koncovek Screaming Eagle používaných na motocyklech Harley Davidson S jednou koncovkou a ponechaným předním rezonátorem byl zvuk dost jadrnej Ale to nechám asi až na jindy, vzhledem k tomu,že jdu v květnu na STK... Však čas nadejde a foto se zde objeví Zdraví Kauly |
Stránka 9 z 11 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |