Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
http://forum.moskvich.cz/

Jirka - Fjodor Ivánovič 2140
http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=1425
Stránka 5 z 5

Autor:  Jirka [ 12 říj 2010, 20:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Ono mi dalo zabrat i tu trysku najít. Mám tam karbec 412-2101, a od něj jen takový ten obrázek "rozvinutého řezu", který i přes své technické vzdělání chápu jen obtížně. Nakonec pomohla knížka od Andreje, kde je karbec detailně nafocený - ale zase je to ta modernější varianta značená 2140-11007010-10. Až postupným porovnáváním ä vylučovací metodou jsem dospěl ke správnému řešení :).
Do karburátorů se jinak nemontuju od doby, kdy jsem měl Š 1000 MB, která vyžadovala profouknout hlavní trysku každých 150 kilometrů. Neplánované zastávky na profouknutí ale byly občas velice příjemné - tedy hlavně při příjemné posádce v autě :lol: ... kruci to už let :angry: .

Autor:  Klásek [ 12 říj 2010, 20:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Aleš píše:
Nebudeš věřit, ale já si to myslel hned jak jsi tu závadu popsal. Hned jsem měl na jazyku právě trysku volnoběhu, ale raději jsem napsal do příspěvku celkově karburátor pro případ, že by to tou tryskou nebylo, abych nevypadal jako blbec :lol:

No vidíš to. Mohl jsi mít kalendář zadarmo.............. :)

Autor:  Jirka [ 12 říj 2010, 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Zajímavé je, že tam ta tryska je už od dob, co to auto bylo tvoje :), jen od repase karbce byla možná a chloupek jinak natočená a protože nebyla tam kde měla být (tedy tak hluboko v karbci), tak to dělalo ty problémy. Projel jsem auto do práce, na ohřátým motoru jsem postahoval volnoběh zase do normálu a teď jsem to zkusil natočit studený a je to pořád dobrý, takže tenhle problém už je vyřešený. Ale on zse vznikne novej :).

Autor:  Aleš [ 12 říj 2010, 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Jirka píše:
Tak jsem se taky přiklonil ke karburátoru a BINGO! Nejdřív jsem přehodil víka - nejrychlejší způsob jak ověřit množství paliva v plovákovce, ale chod motoru byl stejný. Tak jsem šel po tryskách a našel jsem to - tryska volnoběhu v mém karbci byla nepatrně jiná než ve druhém. Měla malé osazení, které bránilo zcela zašroubovat držák s tryskou do bloku karbce. Přehodil jsem ji z druhého a vypadá to na vítězství, nebo alespoň na výrazné zlepšení. Uvidíme jak dopadnou jízdní zkoušky, ale už zase musím do práce, takže poreferuju příště.
Jirka

Nebudeš věřit, ale já si to myslel hned jak jsi tu závadu popsal. Hned jsem měl na jazyku právě trysku volnoběhu, ale raději jsem napsal do příspěvku celkově karburátor pro případ, že by to tou tryskou nebylo, abych nevypadal jako blbec :lol:

Autor:  Jirka [ 12 říj 2010, 10:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Tak jsem se taky přiklonil ke karburátoru a BINGO! Nejdřív jsem přehodil víka - nejrychlejší způsob jak ověřit množství paliva v plovákovce, ale chod motoru byl stejný. Tak jsem šel po tryskách a našel jsem to - tryska volnoběhu v mém karbci byla nepatrně jiná než ve druhém. Měla malé osazení, které bránilo zcela zašroubovat držák s tryskou do bloku karbce. Přehodil jsem ji z druhého a vypadá to na vítězství, nebo alespoň na výrazné zlepšení. Uvidíme jak dopadnou jízdní zkoušky, ale už zase musím do práce, takže poreferuju příště.
Jirka

Autor:  Aleš [ 11 říj 2010, 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Také bych se přikláněl k tomu karburátoru

Autor:  Jirka [ 11 říj 2010, 09:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

No jo, mám tady jinej. Ale právě ten co v autě je čerstvě udělanej, tak se mi to moc nezdá. Samo to taky zkusím přehodit, ale už tam byl a nebylo to taky nic moc.

Autor:  Jelen [ 11 říj 2010, 08:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Jirko, já to tipuju na karburátor. Tohle mi dělal žigul taky a bylo to karburátorem. když ťukneš do pedálu, tak trochu obohatíš směs akcelerační pumpičkou a než se ten benzín na klapkou vyjede, tak to jde dobře.

Autor:  senior [ 11 říj 2010, 07:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Klásek +100 bodov :ok: , fakt som sa z chuti zasmial. :lol:
Jirko ja mám podobný problém a tiež neviem čo s tým. Ak na niečo prídeš tak daj vedieť.

Autor:  Jirka [ 10 říj 2010, 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Kruci. Kdybych místo fotek radši věděl co s tím autem. Jel jsem dneska s Fjodorem i se Střelou a to vypadalo jak když to vůbec nemá stejné motory, každý úplně jiný...

No nic, přestávám si hrát s Photoshopem a jdu spát.

Přílohy:
pokus3.jpg
pokus3.jpg [ 48.89 KiB | Zobrazeno 9800 krát ]

Autor:  Klásek [ 10 říj 2010, 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Druhá fotka taky supr :!: A asi mi nezbude nic jinýho než si ho zaplatit.

Autor:  Jirka [ 10 říj 2010, 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Asi jo, ale všechny moje umělecké záměry s fotkama tady nejdřív budu prezentovat, aby nedosšlo k trapnému nedorozumění jako loni.
Ještě mi poraď co s tím autem a máš ho i předplacenej :).

Přílohy:
pokus2.jpg
pokus2.jpg [ 81.52 KiB | Zobrazeno 9736 krát ]

Autor:  Klásek [ 10 říj 2010, 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Ale fotka SUPR :D Bude letos kalendář?

Autor:  Jirka [ 10 říj 2010, 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Jirka - Fjodor Ivánovič 2140

Modrá střela zazlobila jen vyjímečně, ale Fjodor zlobí celkem vytrvale. Už jsem to psal v jiných diskusích, teď to tady shrnu:
Auto nemá dobrý chod motoru. Nebylo to úplně super už když jsem ho koupil a časem se to výrazně zhoršilo. Hledali jsem s kamarádem a ladili a koumali docela dlouho. Nakonec základní problém - kolísavý volnoběh a dířy v plynu vyřešila výměna posilovače, z kterého šel do sání falešný vzduch. Jenže teď sice auto jede do otáček jako blázen, ale volnoběh drží pěkný jen chvíli, tak po deseti vteřinách chcípne nebo začne aspoň kuckat. Přitom ale stačí ťuknout o pedál a desetivteřinový cykl se opakuje.
Přitom během toho ladění a zkoumání už auto dostalo kromě nového posilovače taky komplet jiné zapalování (bezkontakt), profi vyčištěný a seřízený karbec (od vyhlášeného machra, zatím proto předpokládám, že v něm chyba není), seřízené ventily, nové filtry paliva i vzduchu, dneska dokonce i novou palivovou pumpu a přitom to pořád není ono.
Nemáte někdo nápad, kam jít dál...?

Přílohy:
fjodor.jpg
fjodor.jpg [ 50.49 KiB | Zobrazeno 9700 krát ]

Stránka 5 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/