Jeden z důvodů, proč jsem si tohle auto vzal je i to, že má originál motor Moskvič. S nemoskvičáckým motorem bych ho nechtěl. Pokud mám jezdit Moskvičem, tak ať je to opravdu Moskvič. Pohon 4x4 tam není, úpravy jsou spíš charakteru jak přiblížit staré auto z roku 1977 ke dnešním pseudoterénním vozům SUV: 5.stupňová převodovka, jiná sedadla (u řidiče výškově nastavitelné), samonavíjecí pásy vpředu i vzadu, otáčkoměr vestavěný do původní palubky, zevnitř nastavitelná zrcátka, jiná zadní světla, na motoru není vrtule (spínaný elektrický ventilátor je na chladiči) a pak je tam zvýšený podvozek, větší kola, jiné nárazníky a další kosmetické úpravy dodávající autu "offroadový" vzhled. Už teď po pár desítkách ujetých kilometrů vidím, že auto budí zaslouženou pozornost kolemjdoucích a jenom doufám, že nebude budit podobnou pozornost také u příslušníků VB při silničních kontrolách. Dilema čím jet na sraz asi někdy nastane, možná dojde i na to, že vezmeme na jeden sraz dva Moskviče najednou, uvidíme ... Jinak dokončovací práce na Moskviči 2140 probíhají ... jak to napsat slušně ... pomalu, na podzim jsme se museli stěhovat, teď makáme na rekonstrukci bytu a volného času v dnešní době opravdu moc nezbývá. I pomalý postup je asi lepší než nic, ale musím se polepšit. Zde popisovaný "kombík" 2137 bude sloužit spíš k používání, zatím z něj ještě nechci dělat třetího garážového mazlíka, který nejede ven, když zaprší. Moje představa byla, že třetí Moskvič bude na běžné ježdění, ale kdo ví ...
|
|