Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ http://forum.moskvich.cz/ |
|
Kláskova 408 neboli Ziáček http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=2097 |
Stránka 8 z 10 |
Autor: | Klásek [ 01 dub 2012, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Chlapi ještě dotaz, pročpak jste rozebrali tu původní hlavu? Co je na ní špatnýho, mám ji použít jako těžítko? |
Autor: | Klásek [ 01 dub 2012, 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
copak fotky, hlavně to poskládat....... |
Autor: | KOPR [ 01 dub 2012, 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
paráda Marťas, ty to bereš z gruntu , hlavně foť co nejvíc |
Autor: | Klásek [ 01 dub 2012, 17:17 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček | |||
A tenhle vékend, pozitivní bylo, že všechny šrouby šlo povolit, když už se to tu řešilo a že je kabátek zdravej
|
Autor: | Jelen [ 31 bře 2012, 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Podle specifikace to bude asi ono. Až budu v práci, tak se podívám, jak se to přesně jmenuje. Každopádně byl bych si téměř jistej, že to tvoje je téměř totožný, prostě měděná pasta. Někde uvádí, že se používá přímo na spoje výfuku. Já jsem s tím 100% spokojenej. |
Autor: | Petr [ 30 bře 2012, 14:30 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček | ||
Jelen píše: Měděná vazelína. Používá se na zapalovací svíčky v turbínových motorech, kde je teplota mnohonásobně vyšší, než u moskviče ve výfuku a je to paráda, povolit jde vše. Mažu s tím i svíčky u auta a vždy jdou vyšroubovat rukou. To má být něco takového? Nevypadá to špatně, cena 460,-. Popis: Měděná montážní a mazací pasta pro vysokou teplotu. Je vhodná pro teploty od -100°C do + 1200°C, má vysokou přilnavost i při vysokých teplotách, zabraňuje zadření a korozi součástek zatížených vysokou teplotou, ulehčuje montáž a demontáž, zabraňuje pískání brzd a má dlouhodobou účinnost.
|
Autor: | Jelen [ 29 bře 2012, 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Měděná vazelína. Používá se na zapalovací svíčky v turbínových motorech, kde je teplota mnohonásobně vyšší, než u moskviče ve výfuku a je to paráda, povolit jde vše. Mažu s tím i svíčky u auta a vždy jdou vyšroubovat rukou. |
Autor: | Klásek [ 29 bře 2012, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
jojo tyhle spoje jsem měl přesně na mysli a i ten nejistý výsledek jsem předpokládal, ale líná huba holé neštěstí. Co kdyby.............. |
Autor: | Petr [ 29 bře 2012, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Martine, jestli myslíš spoj příruba trubky -paroží, tak tam si myslím žádné mazání nepomůže, to se vypálí. Já jsem v paroží vyměnil šroubovici za nerez (z nerez uříznutého šroubu) + příruba dotažená mosaznou maticí. |
Autor: | Klásek [ 29 bře 2012, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Chlapi, jaký mazání na šrouby u výfuku? Aby to potom šlo po čase solidně povolit........díky za tipy |
Autor: | Klásek [ 25 bře 2012, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Jojo moje první pokusy se svářečkou a ono to dokonce drží akorát moje představa, že to bude držet na těch nožičkách u motoru se ukázala jako lichá |
Autor: | Roman [ 25 bře 2012, 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Pěknej vozík, to je práce samo domo? Já se do garáže celý víkend nedostal . |
Autor: | Klásek [ 25 bře 2012, 19:11 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček | |||
Nějaké fotečky z tohoto vékendu..
|
Autor: | Klásek [ 19 bře 2012, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Pepa Zizkov píše: Martine, pro tebe demontáž dvigátělě, není vůbec žádný problém, skvělá práce No jo, taky dostaneš lízátko............ |
Autor: | Klásek [ 19 bře 2012, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Pavel V. píše: Klásek píše: Tak a motor je venku a ještě se podařilo exhumovat nádrž na zádi. K mému překvapení uvnitř žádná stopa koroze ani oxidace... Ty máš na Ziáčka pěknej bejvák..... takovej šikovnej a jak si tě pamatuju tak se vejdeš těsně Já bych ošoupal lak a trhl si pahjšl o kliku Před ním je víc místa, ale normálně tam stojí civil, tak se s tím musí šibovat, ale takhle dutej moskal se dá tlačit prstíkem Jinak díky figuru mám stále jako mladej kluk |
Autor: | Pavel V. [ 19 bře 2012, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Klásek píše: Tak a motor je venku a ještě se podařilo exhumovat nádrž na zádi. K mému překvapení uvnitř žádná stopa koroze ani oxidace... Ty máš na Ziáčka pěknej bejvák..... takovej šikovnej a jak si tě pamatuju tak se vejdeš těsně Já bych ošoupal lak a trhl si pahjšl o kliku |
Autor: | Pepa Zizkov [ 18 bře 2012, 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Martine, pro tebe demontáž dvigátělě, není vůbec žádný problém, skvělá práce |
Autor: | Klásek [ 18 bře 2012, 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Pepo máš u mně lízátko |
Autor: | Pepa [ 18 bře 2012, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Jo Martin to je borec ten se s tím nepáře |
Autor: | Klásek [ 18 bře 2012, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
tady k těm rozdílům u 13kovejch samohybů..., ale dalo mi to fušku najít viewtopic.php?f=5&t=759&p=8492#p8492 |
Autor: | Klásek [ 18 bře 2012, 19:41 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček | |||
Tak a motor je venku a ještě se podařilo exhumovat nádrž na zádi. K mému překvapení uvnitř žádná stopa koroze ani oxidace...
|
Autor: | Aleš [ 17 bře 2012, 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Klásek píše: Járo, nijak nechci znehodnotit vaši práci, ale mám prostě přichystanej motor který by měl být v cajku, za druhý nejsem žádnej automechanikopravář a v životě jsem neměl rozdělanej motor, proto se třeba chystám časem, že rozeberu ten původní, neb omrknu jak se věci maj a potom dám do kupy ten váš dvigatěl, páč jestli vrčel, tak by ho byla škoda nezprovoznit do zálohy. Ju? A dávet to někomu, kdo to umí se mi nechce, protože já se v tom prostě rád hrabu ikdyž tomu nerozumím .... Jinak mi to tady pěkně plevelíte Martine, plně tě chápu, také bych si nedal do auta motor, který bych si předem nějakým způsobem nenachystal. Je blbost nechávat v autě motor o kterém nic nevíš. Jára to v podstatě myslel dobře, šlo mu hlavně o to, aby jsi ten motor nehodil někde do kytek. Je ale fakt, že ten motor co jsme ti ho tam dali jel, ale už je to nějaký ten pátek a za tu dobu se mohlo cokoliv změnit. Proto souhlasím s tvým názorem ho vyndat z auta ven, časem mu dát vahadla, udělat na něm menší generálku a nechat si ho do náhrady na horší časy. Také bych si to nerisknul jet někde na sraz přes půl republiky s motorem, který vůbec neznám |
Autor: | Pavel V. [ 17 bře 2012, 07:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Vzhledem k tomu že Ziáček je nááádhrený auto držím ti Martine palec:::: Abys to dal do kupy tak jak chceš!!! |
Autor: | Klásek [ 17 bře 2012, 04:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Jara píše: Martine, jde o to, že kdyby ten motor nejel, tak by jsme to tehdy nedělali, navíc v pěkné kose a navíc to odnesla podlaha v garáži .Tehdy Aleš, Marek, Kopr a já jsme pořádně vymrzly a jenom chcem aby to úsilí co jsme vynaložily mělo smysl. Jinak ukrutně závidím všem co začínají využívat počasí a makají na svých autech. O tom se mi může teď jen zdát. Járo, nijak nechci znehodnotit vaši práci, ale mám prostě přichystanej motor který by měl být v cajku, za druhý nejsem žádnej automechanikopravář a v životě jsem neměl rozdělanej motor, proto se třeba chystám časem, že rozeberu ten původní, neb omrknu jak se věci maj a potom dám do kupy ten váš dvigatěl, páč jestli vrčel, tak by ho byla škoda nezprovoznit do zálohy. Ju? A dávet to někomu, kdo to umí se mi nechce, protože já se v tom prostě rád hrabu ikdyž tomu nerozumím . . . Jinak mi to tady pěkně plevelíte |
Autor: | Jirka [ 16 bře 2012, 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Kauly píše: Dovolím si krapet odlehčit tématu. Koukněte na Pepův počet příspěvků Odkud je mi toto číslo povědomé ? Co třeba vymyslet nějakou speciální "frčku" pro borce co pokoří tuto magickou hranici Jirko ? No jo, to je dobrá ptákovinka ... jenže když vezmu ty běžné modely, tak by byly extra metály za 403, 407, 408, 412 a pak dlouho nic až 2137 .
Zdraví Kauly |
Autor: | Kauly [ 16 bře 2012, 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Dovolím si krapet odlehčit tématu. Koukněte na Pepův počet příspěvků Odkud je mi toto číslo povědomé ? Co třeba vymyslet nějakou speciální "frčku" pro borce co pokoří tuto magickou hranici Jirko ? Zdraví Kauly |
Autor: | Jara [ 16 bře 2012, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Peter, máš pravdu, to že jsem to neodstrojil, byla obrovská chyba protože jsem někomu věřil. Tím asi budu do konce života některé věci zhánět. Jirko, jestli chceš, tak to teda vymaž. Je to na tobě. Pepo, všechno dobré. |
Autor: | Jirka [ 16 bře 2012, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
No Pepo, na tebe jsem to tak moc nevztahoval, spíš na reakce z opačné strany, Ale to je fuk, pokud ta debata zvadne, uklidím ji odsud pryč celou |
Autor: | Pepa [ 16 bře 2012, 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Začal jsem to já omlouvám se končím debatu |
Autor: | Jirka [ 16 bře 2012, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kláskova 408 neboli Ziáček |
Pánové, víte co je smysl našeho hobby? A samozřejmě nejen toho našeho. Že to děláme pro zábavu a měli bychom být trvale nad věcí. S nadhledem jde všechno líp. Přes dvacet let se motám kolem historických vozidel městské dopravy a zažil jsem množství super vážných debat o naprosto nedůležitých kravinách. Proto bych chtěl připomenout, že: nejde-li o život, jde o h...o. |
Stránka 8 z 10 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |