| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 bře 2024, 13:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 led 2014, 20:30 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2010, 19:32
Příspěvky: 111
Bydliště: Ruda Śląska 7
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403
Bravo Tomku..... dobrze tłumaczysz...... to był trudny techniczny tekst ale wydaje mi się wszyscy zrozumieli co chciałem przekazać.
Dziękuję .


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 led 2014, 20:15 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
To já vím, ale mně to do palice prostě neleze, mluvená trochu, ale jak se to napíše jsem v pr.... :shock:

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 led 2014, 20:14 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
kurde nestíhám dyť to jsou romány. sorry
základ je translate.google.com
ale ty zhovadilosti jsou šílené... třeba:
originál
Każdy kto trochę się zna na motoryzacji wie co trzeba na pewno sprawdzić w motorze żeby mieć pełny obraz co do jakości motora i jednym z podstawowych prób jest sprawdzenie ciśnienia w cylindrach
google
Každý, kdo zná trochu na automobilový průmysl ví, co potřebujete , aby rozhodně vyzkoušet na kole , aby měli úplný obraz o kvalitě promotoru a jeden z klíčových testů je zkontrolovat tlak ve
pochopitelně
Každý, kdo se malinko vyzná v autech ví, co se musí zkontrolovat , aby jste si udělali obrázek o kvalitě motoru a jeden ze základních klíčových testů je zkontrolovat tlak ve válcích

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Naposledy upravil king613 dne 14 led 2014, 20:24, celkově upraveno 2

Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 led 2014, 20:14 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
Kolego Opel ....... Absolutně máš pravdu, že ten motor je přesně ten z inzerátu , na obrázcích je čistý , vypadá hezky a zdá se, jako by byl nedávno po generálce . / To mě zlomilo ke koupi / Ale vzhled motoru moc neznamená , proto abych si byl jistý, poprosil jsem Jaroslava, aby skrze své známosti našel někoho kdo by motor zkontroloval, jestli stojí za to ho koupit . Myslel jsem si, že pokud majitel chce za motor 4500 kc / což není moc levné / tak prodává zboží prověřené, a je přesvědčen, že zákazník zaplatí draze , ale bude šťastný .
Jak jsem řekl, očekával jsem, že koupím motor ,vymontuji z auta svůj motor a bez opravování se namontuje zakoupený a budu jezdit a až pak budu pomalu opravovat motor svůj.

A teď otázka, jak si můžu zkontrolovat, že je motor v pořádku ?

Každý, kdo se malinko vyzná v autech ví, co se musí zkontrolovat , aby jste si udělali obrázek o kvalitě motoru a jeden ze základních klíčových testů je zkontrolovat tlak ve válcích ...... to je základ a na to jsem se Jaroslava ptal, jestli takovou zkoušku dělali.
Odpověď byla , že to kontrolovat mechanik od moskvičů a je ve velmi dobrém stavu .
No, pokud motor kontroloval / ne prohlížel .... ale kontroloval / specialista, který celý život dělá do těchto motorů , nemám důvod nevěřit v jeho profesionalitu ne ? ?
Netěsné palivové čerpadlo je maličkost ..... to se může vyměnit za 20 minut , přilepená zátka je také prd který za 15 minut vyměním , nefunkční hrubý olejový filtr také vyměním za 10 minut, vše mohu přeskládat ze své 403 ........ mě nejvíce záleželo na motoru a ne na zařízeních, přišroubovaných k motoru, je to asi pochopitelné .

"Motor bezel Tise , bez jakýhkoli podezřelých zvuků" .(asi citace z inzerátu)

Máš pravdu motor jede bez pazvuků , ale řeknu ti, že i můj motor z mé 403 taky běží tiše a rovnoměrně ve válcích je kolem 6 atm a kouří jako o život , co viděli všechni na srazu , ale to přece neznamená , že motor je v dobrém stavu, když Tise Bezi ?
a ve 408 , kterou jsem rozebral na díly měl u jednoho válce motor tlak 0,0 MPa , a také šel nastartovat bez problémů .

Moje téma na fóru mělo být o výměně dobrého motoru zakoupeného v Čechách za horší , který je v mé 403 , ale jako člověk, který už prožil na tomto světě několik let a viděl různé věci v životě jsem chtěl spáchat prověřený nákup .
Copak vážení Členové fóra by jste nejednali podobně ? ?
Tento test v garáži mě zachránil od zbytečných prací výměny motoru špatného za špatný.

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Naposledy upravil king613 dne 14 led 2014, 20:16, celkově upraveno 1

Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 led 2014, 20:08 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Klásku, pro nás tady je polština v pohodě. Jsme prostě blíž.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 led 2014, 20:04 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2010, 19:32
Příspěvky: 111
Bydliště: Ruda Śląska 7
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403
Klásek píše:
Teda já tu polštinu nedávám, to už radši pa rusky. Mám doma dílenskou příručku na Aleko a je v polštině. Naštěstí tam jsou i obrázky :D


počkejte, dokud se můj kolega King613 překládat


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 led 2014, 19:42 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Teda já tu polštinu nedávám, to už radši pa rusky. Mám doma dílenskou příručku na Aleko a je v polštině. Naštěstí tam jsou i obrázky :D

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 led 2014, 19:05 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2010, 19:32
Příspěvky: 111
Bydliště: Ruda Śląska 7
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403
Kolego opel……. Absolutnie masz rację że ten motor jest dokładnie tym z ogłoszenia , na zdjęciach jest czysty ,ładnie wygląda i sprawia wrażenie jak by był nie dawno po remoncie. / to skłoniło mnie do kupna/Ale wygląd zewnętrzny w motorze o niczym nie świadczy więc,
żeby się upewnić prosiłem Jaroslava żeby poprzez swoje znajomości znalazł kogoś kto sprawdzi ten motor czy warto go kupić. Pomyślałem że jeżeli właściciel chce za motor 4500 kć / podobno nie tanio/ to sprzedaje towar sprawdzony i jest pewny że klient zapłaci drogo ale będzie zadowolony.
Jak już pisałem oczekiwałem że kupię motor po to żeby mój wyjąć z auta i bez pieprzenia się włożyć ten kupiony i jeździć a swój motor powoli naprawiać.

I teraz pytanie jak można sprawdzić czy motor jest sprawny ????

Każdy kto trochę się zna na motoryzacji wie co trzeba na pewno sprawdzić w motorze żeby mieć pełny obraz co do jakości motora i jednym z podstawowych prób jest sprawdzenie ciśnienia w cylindrach ……to jest podstawa i o to pytałem Jaroslava , czy zrobili taką próbę .
Odpowiedz była że sprawdzał go mechanik od moskwiczy i jest w bardzo dobrym stanie.
No jeżeli motor sprawdza / NIE OGLĄDAŁ…. TYLKO SPRAWDZAŁ /go fachowiec który zęby zjadł na tych silnikach to nie mam powodu nie wierzyć w jego profesjonalizm nie ???????
Cieknąca pompa paliwa to jest pierdoła …..to można w 20min wymienić , zaślepka zaklejona to też pierdoła można w 15 min wymienić, nie działający zgrubny filtr olejowy też w 10 min wymienię to wszystko mogę przełożyć ze swojej 403 ……..mnie najbardziej zależało na silniku a nie na osprzęcie który jest doczepiony do silnika chyba to jest zrozumiałe .

Motor běžel tiše,bez jakýhkoli podezřelých zvuků.

Masz rację motor bieży bez zvuku , ale powiem ci że mój motor z mojej 403 taky beży cicho i równomiernie ma w cylindrach ok.6atm i kopci jak diabli co widzieli wszyscy na srazu, ale czy to oznacza że motor jest w dobrym stanie jak tiśe beźi ????
a w 408 którą rozebrałem na części jeden cylinder miał 0,0 mpa w tłoku i też odpalał sprawnie.

Mój temat na forum miał być o wymianie dobrego silnika kupionego w Czechach na gorszy który jest w mojej 403 ale jako człowiek który już przeżył na tym świecie trochę lat i widzał różne rzeczy w życiu asekuracyjnie sprawdziłem zakup.
Czy wy szanowni forumowicze nie zrobilibyście podobnie ????????
Ten test w garażu uchronił mnie przed niepotrzebną robotą wymiany silnika śpatny na śpatny.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 led 2014, 22:41 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
A teď se vyjádřím já. Jsem moc rád, že příspěvek od Opla přišel přede mnou. O to je to pro mě jednodušší. Nemusím tady citelně psát od koho byl motor, napsal to rovnou za mě. Sám jsem přemýšlel, jak to tady citelně napíšu. S Kryštofem budu ve spojení zítra, a uvidíme co se dá dělat. Slávku, jsem rád, že jsi ten motor zkouknul z Jindrou, už jsem o tom mluvil i z Jindrou. Udělali jste to pro nás, protože to máme daleko jak sv..a , a já i Kryštof si toho vážíme. Já dneska mluvil telefonicky z Oplem, záměrně nepíšu jméno, a bavili jsme se na rovinu, a z jeho strany mám dobrý pocit, že to chce opravdu nějak řešit. Tak uvidíme jak se to bude dál vyvíjet.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 led 2014, 21:03 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2013, 21:11
Příspěvky: 252
Bydliště: Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: IŽ 2715, Volha 24 rok 1976,Volha 21 rok 1970,Moskvič 2140 dárce orgánů,šlapací moskvič
Myslim,že je na čase,abych se k tomuto nějak vyjádřil.Tak tedy:Motor pochází ode mně,z mojí M408,kterou jsem koupil na díly.Protože v té době jsem měl jenom M412,tak jsem se rozhodl prodat vše co se my nehodí do M412.Na inzerát se my ozval Kryštof (zprostředkovaně přes Járu),kde jsme se dohodli na podmínkách prodeje.Protože byl motor namontován ve vozidle tak ve spolupráci ze Slávkem a panem Holubem jsme tento motor nastartovali a nechali běžet zhruba jak popisuje Slávek.Je pravda,že jsme mu tlaky neměřili,neměli jsme k tomu důvod.Motor běžel tiše,bez jakýhkoli podezřelých zvuků.Také je pravda,že jsme z vozidlem nejezdili a to vzhledem k nefunkčnímu spojkovému válci a brzdám.Po této kontrole jsem motor vyndal a uložil do garáže.Odmítam jakékoli narážky,že jsem na motoru cokoli měnil,nebo dokonce že jsem vyměnil celý motor za jiný.Kryštof měl k dispozici fotografie z doby kdy motor byl ještě v autě a proto si ho může porovnat ze skutečností.
V současné době jsem v jednání s Kryštofem a snažíme se vymyslet jak tuto nepříjemnou situaci vyřešit.
Omlouvám se Járovi,Slávkovi a p.Holubovi,který jsou na tom asi tak jako za dobrotu na žebrotu.
Upozorňuji všechny,že jsem neměl nejmenší tušení o špatných tlakách motoru.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 led 2014, 13:57 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 379
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Tak aby bylo jasno.Na Járovu žádost jsme se byli s Jindrou Holubem na motor podívat my dva a za nic se nestydíme.408ka byla po nedokončené ranovaci.Motorový prostor a motor svítily čistotu.Palubka už bohužel měla krom tachometru všechny přístroje venku.Majitel už nechtěl lít benzin do nádrže a tak se čerpal z pet láhve.První co Jindra kontroloval byla víčka ventilů a nalévací hrdlo oleje zda tam uvidí karbon.Vše čisté.Motor asi při druhém startování ochotně naskočil.Protože jsem tam fungoval spíš jako řidič,který Jindru přivezl,obcházel jsem auto a prohlížel jaká je to škoda nedokončit renovaci.Po celou dobu co motor běžel 10 až 15 minut,jsem při tom očumování nezaregistroval že by motor kouřil.A museli by jsme být oba dva slepí aby jsme neviděli jestli teče vodní pumpa.NETEKLA!!!!Navíc krom toho,že mezi sběrným parožím a výfukovým potrubím podfukovalo těsnění,šel motor tiše bez klepání a nějakých pazvuků.Jindra dokonce řekl,že je asi nedávno po opravě.Nevím jak se potom Jára s Jindrou domluvili, ale předpokládali jsme,že až Jára s Kryštofem pro motor pojedou-po třech týdnech-naberou Jindru sebou,protože to mají při cestě.Myslím,že se dalo lecčemu předejít.A pro nás vyplývá jedno ponaučení:Každý si má kupovanou věc zkontrolovat sám aby mohl nadávat jen sám sobě,jako já když jsem si koupil tu nádhernou 412ku z Brna,za kterou jsem dal 6000 a za odvoz ze známosti 7000.A pak skončila rozebraná na díly a kastle v hutích.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 led 2014, 12:38 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2013, 13:11
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno
Majitel Moskviče: ne
Typ: M407
Před vánoci jsme převzali M407 na kompletní renovaci. Nynější majitel ji koupil tuším v listopadu a k autu dostal i náhradní motor (M408 ovšem). Podle slov prodávajícího je motor po GO a kupující tomu uvěřil ... ovšem kdyby jste viděli tu kulu rzi, motor suchý, vše kompletně zarezlé jak se to válelo ve stodole. Že si vůbec toto někdo dovolí tvrdit ... :cry:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 led 2014, 00:48 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Já bych to nechal Kryštofa, pokud by měl někdo říct jméno, měl by to být on.
Jinak neviděl jsem motor na prodej, kde by někdo psal, že je v prd.... Taky jsem si takovej koupil :D :(

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 23:11 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1575
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Vašátor píše:
No pokud je to koupené od některého člena Moskvič fora, je to opravdu velmi smutné.... co na to říct.

Dotyčný se tu objevil před 3 měsíci a osobně jej poznali dva stálí členové.... víc se ani nebudu vyjadřovat. Já se jinak mezi moskvičáři motám už delší dobu (déle než registrace na fóru) a vesměs kladné poznatky ;)

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 22:17 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2013, 13:11
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno
Majitel Moskviče: ne
Typ: M407
No pokud je to koupené od některého člena Moskvič fora, je to opravdu velmi smutné.... co na to říct.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 19:34 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Jarda, dajte to sem ja to chcem vediem, že od koho to kupil, bo je mi jasné, že Kryštof by sa tolko km len tak určite netrepal, na to ho poznám celkom dobre

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 19:33 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1575
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Co jsem slyšel, tak bych se nedivil, kdyby byl prodán jiný motor, než který byl viděn. Ono je asi dotyčného dost.....

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 19:05 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Martine, ten motor ležel v garáži asi dva až tři týdny. Ležel tam po kontrole kdy se na to podívali dva lidé, kterým věřím. Jména nechci uvádět. V době obhlídky byl motor ještě v autě a nastartovaný a vše možné.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 17:03 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Nechci se nikoho zastávat, ale ten motor mohl být dobrej, ale pokud něco potom leží dvacet let v garáži....... může se stát cokoli

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 14:43 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
třeba máš pravdu, ale za kolik ? tady nejde jen o to že Kryštof koupil motor který stojí za h...o. Tady jde o to že tady mezi sebou by jsme si měli pomáhat a měli by jsme být jedna rodina. A když už koupil něco tak sviňsky drahé a k tomu ještě drahá cesta, tak by to mělo být super. Navíc to koupil od člověka, který je tady s námi na foru. Tady už nejde jen o prachy a o dupačku z motorem. Myslím že poctivý lidé to už dávno pochopili.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 12:46 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2013, 13:11
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno
Majitel Moskviče: ne
Typ: M407
Hmmm ... tlak 6Bar na válci je opravdu velmi málo. Nejhorší je, že prodávající toho většinou nalžou až hrůza a pak to dopadá takto :-(.
Neklesej však na mysli, motor po generálce bude chodit mnohonásobně lépe, než starší (i když dobrý) motor ;)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 led 2014, 13:38 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Bohužel někdy se zdá každý motor dobrý, když je jen nastartovaný a nemůže se člověk svést.

Přeji hodně štěstí, snad se práce povede.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 led 2014, 20:29 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
Ach joo .. Přelom roku , trochu jsem se na práci v garáži vybodnul.
Dnes jsem se vrátit ke kontrole motoru i když už víme všechno .
Trochu jsem motor zahřál a vyšrouboval svíčky. Nevypadají moc dobře, ale jsou v normě , koneckonců motor nebyl zahřát na 90 stupňů , takže mohou takhle vypadat.
Nyní klapky karburátoru na maximum a tlakoměr do každé zapalovací svíčky .
První 6,0 ...... druhý 6,0 .... třetí .... 6,0 ..... čtvrtý ...... 4.6 ? ? zkouším to znovu a opět 4.6., slabý....
6,0 není nejlepší výsledek , ale je stejný ve třech válcích a čtvrtý je velmi špatný.
Aby bylo jasno, do válce liju 5cm oleje a dělám pokus .... a mám 6,0
takže kroužky trefil šlak.
Už nezkontroluji generátor jestli nabíjí, protože jsem ztratil zájem .... všechen .
V souhrnu se jedná o životní kšeft .... 1500zł/9000kć .... za motor, který je vhodný akorát na generálku i když , majitel a mechanik od moskvičů po telefonu zaručovali dobrou kvalitu prodávaného motoru .
Nikdy by mě nenapadlo , že za pár stovek KC stojí za to ztratit důvěryhodnost a pověst .
A další lekce , co si sám nezkontroluješ , neuvidíš , nedotkneš ..... tak nevěř nikomu .....

Musím změnit téma z " výměny motoru " , na " opravu motoru "

CDN ...... (pokračování příště)

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 led 2014, 18:47 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2010, 19:32
Příspěvky: 111
Bydliště: Ruda Śląska 7
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403
Ach joo.. przełom roku , trochę sobie odpuściłem z pracami garażowymi.
Dziś wracam do sprawdzania motoru choć już i tak wszystko wiadomo.
zagrzałem go trochę motor wykręciłem świece nie wyglądały zbyt pięknie ale w normie ,przecież silnik nie nagrzał się do 90 st. więc mogą tak wyglądać.
teraz przepustnica karburatora na max i ciśnieniomierz po kolei do każdej świecy.
pierwsza 6,0......druga 6,0....trzecia ....6,0..... czwarty ......4,6 ????? jeszcze raz próba i znów 4,6
6,0 nie jest najlepszym wynikiem ale chociaż równo w trzech cylindrach a czwarty bardzo słabo.
Żeby wszystko było jasne do cylindra wlewam 5cm oleju kolejna próba ....i mam 6,0
czyli pierścienie szlag trafił.
Nie sprawdzałem już prądnicy czy ładuje bo mi się odechciało....wszystkiego.
Podsumowując jest to interes życia.... 1500zł/9000kć.... za motor który nadaje się do remontu choć i właściciel i mechanik od moskwiczy gwarantowali telefonicznie dobrą jakość sprzedawanego motoru.
Nie przypuszczałem że dla paru setek kć jest warto tracić wiarygodność i dobre imię.
I kolejna nauczka jak sam nie sprawdzisz , nie zobaczysz, nie dotkniesz .....nie wierz nikomu.....

Trzeba zmienić temat z" wymiany motora ", na "naprawę motora"

CDN......


Přílohy:
IMG_1841.JPG
IMG_1841.JPG [ 59.99 KiB | Zobrazeno 19130 krát ]
IMG_1842.JPG
IMG_1842.JPG [ 88.47 KiB | Zobrazeno 19130 krát ]
IMG_1851.JPG
IMG_1851.JPG [ 59.02 KiB | Zobrazeno 19130 krát ]
IMG_1844.JPG
IMG_1844.JPG [ 67.92 KiB | Zobrazeno 19130 krát ]
IMG_1853.JPG
IMG_1853.JPG [ 77.34 KiB | Zobrazeno 19130 krát ]
IMG_1855.JPG
IMG_1855.JPG [ 64.79 KiB | Zobrazeno 19130 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 pro 2013, 09:21 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
preklad:
Święta minęły i wracam do roboty.
Nastartowałem motor i........ spod pompy wody kapie ....no więcej niż kapie cieknie.
Motor dymi jak diabli .... czekam żeby popracował z 10 minut do tych 70 st. ale tu następna niespodzianka leje się bęzyna spod pompy paliwa... dokręcanie śrubek nic nie pomaga.
Na termometrze jest 55 st. odkręcam korek wlewu oleju .......żeby sprawdzić czy nie dymi .....dymi jak cholera ....
Robi się coraz ciekawiej.....już widać że motor jest w słabej kondycji ... a miał być w bardzo dobrym stanie jak zapewniał wlaściciel , nawet podobno sprawdzał go fachowiec o naprawy moskwiczy / jak się nazywa na razie nie powiem/
Dalej już nie mam ochoty sprawdzać .....pod motorem robi się mokro od cieknącej wody i paliwa ,a z rury wylatuje coraz więcej oleju.
Aż strach pomyśleć co się będzie działo jak temperatura dojdzie do tych 80-90 st.
Jutro sprawdzę ciśnienie sprężania w cylindrach .....choć już widać czego można się spodziewać....
CDN.....

Prázdniny jsou fuč a tak se vrcim do práce .
Nastartoval jsem motor a ....... kape voda z čerpadla .... ne víc než kape, teče.
Motor kouří jak ďábel .... Čekám aby běžel tak 10 minut do 70 stupňů , a hle další překvapení benzin teče z palivového čerpadla ... utahnutí šroubů nepomůže .
Teploměr ukazuje 55 stupňů a odšroubovávám uzávěr plnicího hrdla oleje....... abych zkontroloval jestli dýmí ..... dýmí jak (nějaký nepěkný nepřeložitelný výraz) ....
Je to čím dál tím zajímavější ..... je vidět, že motor je ve špatném stavu ... a měl být ve velmi dobrém stavu jak mě ujišťoval majitel, údajně ho prý i kontroloval specialista na opravy moskvicu / jeho jméno v současné době nebudu říkat /
Dál už jsem neměl chuť motor dál testovat ..... pod motorem se dělá mokro od prosakující vody a paliva , z výfuku vylétává více a více oleje.
Děsí mě, co se bude dít , až teplota dosáhne 80 až 90 stupňů.
Zítra zkontroluji kompresní tlaky ve válcích ..... ale už nyní je jasné, co můžu očekávat ....

CDN .....

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 pro 2013, 09:06 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
preklad:

Dziś miałem odpalić ten motor ....niby wszystko było w porzadku i to kolejna nauczka ...
sprawdzić czy to co montujemy do auta działa.
Podłączyłem kable do akumulatora , przytykam to startera i klik ....klik....klik.... a on nie rabotajet.
No cóż trzeba wziąść starter na warsztat.
trochę roboty i elektromagnes działa ....starter rabotajet.
Podłączyłem go do motoru ..wężyk do kanistra i odpalam ......kręci kręci ...kręci ....i kręci i kręci
Jest ....odpalił ale jak odłączę kabel od startera to gaśnie
I tu pytanie ....potrzebny jest jeszcze jeden kabilek.............. jak odłączę zasilanie + od startera to geśnie ...
gdzie podłączyć kabel plus żeby motor dostawał plus na uklad zapłonowy.
Poradzcie jak i gdzie podłączyć kabelek żeby motor pracował ???



Dnes jsem chtěl ten motor nastartovat ....  vše se zdálo být v pořádku ale dostal  jsem další lekci ...
Chtěl jaem zkontrolovat, zda to, co chci namontovat do auta funguje.
Připojil jsem kabely k akumulátoru, škrtám o startér a klik ....klik....klik.... a on nie rabotajet.
Inu co, musím vzít startér do dílny.
trocha práce a elektromagnetem funguje .... starter rabotajet.
Namontoval jsem ho na motor .. hadice do nádoby a startuju ...... točím točím ... točím .... a točím a točím
Ano, naskočil .... ale když jsem odpojit kabel od startéru zdechnul
A tady je otázka .... potřebuji ještě jeden kabílek .............. jak odpojím napájení od startéru tak zdechne ...
kde tedy připojit kabel k motoru aby zapalování fachalo?
Poradte, jak a kde připojit kabel k motoru aby makal?

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 20:44 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Osobně jsem dost zklamaný, 4500 kč motor a 4000 kč cesta. O to víc mě to sere, že jsem to ještě domlouval, teď mám výčitky svědomí.Kryštof, vzpomeň si o čem všem jsme se v autě bavili. Měl jsem s toho strach. Sere mě, že jsem ti to nerozmluvil.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 14:30 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2010, 19:32
Příspěvky: 111
Bydliště: Ruda Śląska 7
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403
Święta minęły i wracam do roboty.
Nastartowałem motor i........ spod pompy wody kapie ....no więcej niż kapie cieknie. :shock:
Motor dymi jak diabli .... czekam żeby popracował z 10 minut do tych 70 st. ale tu następna niespodzianka leje się bęzyna spod pompy paliwa... dokręcanie śrubek nic nie pomaga. :(
Na termometrze jest 55 st. odkręcam korek wlewu oleju .......żeby sprawdzić czy nie dymi .....dymi jak cholera .... :o
Robi się coraz ciekawiej.....już widać że motor jest w słabej kondycji ... a miał być w bardzo dobrym stanie jak zapewniał wlaściciel , nawet podobno sprawdzał go fachowiec o naprawy moskwiczy / jak się nazywa na razie nie powiem/ :evil:
Dalej już nie mam ochoty sprawdzać .....pod motorem robi się mokro od cieknącej wody i paliwa ,a z rury wylatuje coraz więcej oleju.
Aż strach pomyśleć co się będzie działo jak temperatura dojdzie do tych 80-90 st.
Jutro sprawdzę ciśnienie sprężania w cylindrach .....choć już widać czego można się spodziewać....
CDN..... :angry:


Přílohy:
IMG_1834.JPG
IMG_1834.JPG [ 62.68 KiB | Zobrazeno 18212 krát ]
IMG_1857.JPG
IMG_1857.JPG [ 58.72 KiB | Zobrazeno 18212 krát ]
IMG_1860.JPG
IMG_1860.JPG [ 86.12 KiB | Zobrazeno 18212 krát ]
IMG_1833.JPG
IMG_1833.JPG [ 50.39 KiB | Zobrazeno 18212 krát ]
IMG_1864.JPG
IMG_1864.JPG [ 102.35 KiB | Zobrazeno 18212 krát ]
IMG_1856.JPG
IMG_1856.JPG [ 68.06 KiB | Zobrazeno 18212 krát ]
IMG_1865.JPG
IMG_1865.JPG [ 80.15 KiB | Zobrazeno 18212 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 pro 2013, 19:48 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2010, 19:32
Příspěvky: 111
Bydliště: Ruda Śląska 7
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403
Peter- Slovensko píše:
Krištof, nech ti to služi teda, ked si sa tolko po to previezol a ešte musel dolaďovať


Petrze Myslím, že všetko bude v poriadku ..... ;)


Dziś miałem odpalić ten motor ....niby wszystko było w porzadku i to kolejna nauczka ... :tyty:
sprawdzić czy to co montujemy do auta działa.
Podłączyłem kable do akumulatora , przytykam to startera i klik ....klik....klik.... a on nie rabotajet. :tuktuk:
No cóż trzeba wziąść starter na warsztat.
trochę roboty i elektromagnes działa ....starter rabotajet. :mrgreen:
Podłączyłem go do motoru ..wężyk do kanistra i odpalam ......kręci kręci ...kręci ....i kręci i kręci
Jest ....odpalił :D ale jak odłączę kabel od startera to gaśnie :evil:
I tu pytanie ....potrzebny jest jeszcze jeden kabilek.............. jak odłączę zasilanie + od startera to geśnie ...
gdzie podłączyć kabel plus żeby motor dostawał plus na uklad zapłonowy.
Poradzcie jak i gdzie podłączyć kabelek żeby motor pracował ???

Cdn.....


Přílohy:
IMG_1814.JPG
IMG_1814.JPG [ 61.17 KiB | Zobrazeno 18288 krát ]
IMG_1810.JPG
IMG_1810.JPG [ 73.86 KiB | Zobrazeno 18288 krát ]
IMG_1807.JPG
IMG_1807.JPG [ 100.27 KiB | Zobrazeno 18288 krát ]
IMG_1816.JPG
IMG_1816.JPG [ 99.16 KiB | Zobrazeno 18288 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 pro 2013, 11:45 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Krištof, nech ti to služi teda, ked si sa tolko po to previezol a ešte musel dolaďovať

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting