| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 bře 2024, 16:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 22:19 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
Tak to vemu tak jak ostatni. Co tu napises je brano jako 100 procentni fakt a nadhled se tu nevede. Takze:
Pepiku poprosil bych si z tech tvych 30 fotek alespon jednu, at vidime ze nekecas. Dekuji
Ze o Moskvicich nic nevim, bych asi netvrdil, nikdo krom Klaska me tu nezna, takze delat si obrazek s par pismenek je dost hloupe....
Kritizovat J.Cecha je asi taky silne kafe, hrajem si tu na svalouse se svalama ale pod jazykem. At si ti co ho chteji poznat prectou par jeho clanku, muzete zacit rovnou teorii motoru 1 (http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=387) a az prelouskate alespon jeden clanek jako ze jich tam je mraky tak bych poprosil o odkaz na nejaky clanek od mistnich kecalku. Dekuji
Ja osobne si muzu koupit i stihacku, komukoli je do toho prd, a Moskvice mam a prodavat ho nebudu at se to nekomu libi nebo ne.
A ten muj vtip, ze pojedu tatrou za 10 nebo moskvicem za 10 pochopil snad jen klasek. Ostatnim se omlouvam, ale momentalne nevim za kolik jezdim moskvicem, neb beru dycky plnou a zatim jsem vyjel 2 nadrze a z toho nic nezjistim, navic kdyz na nem od vyroby nefugoval spravne rozdelovac, viz me prispevky a fota a karbec byl taky malinko zkroucenej. Jenze ja mosvicum nerozumim tak to dovezu nekam do servisu at mi to opravej borci. poradite prosim kam? Dekuji.
Ne, nejsem morous ani se na nikoho nezlobim, nikoho nehodnotim, jak jsem rikal nikoho tu neznam, ale nazor na par lidi odtud uz mam. Dekuji
A kdo to docetl az sem tak jemu dekuji taky.... :o) tomek

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 21:30 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2013, 21:11
Příspěvky: 252
Bydliště: Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: IŽ 2715, Volha 24 rok 1976,Volha 21 rok 1970,Moskvič 2140 dárce orgánů,šlapací moskvič
Járo tvuj příspěvek je fakt ostrej :ok:

Já spotřebu nějak extra o Moskala nehlídam,já se jen kochám :auto: :D Jedu si svejch 40km/h,zapálenej doutníček,za mnou minimálně 5km fronta a o tom to přece je :lol: Ale z vlastní zkušenosti - mimo lásky k moskalovi mně drží ještě jedna a to je Opel Frontera,mam zkušenost,že se s ní dá jezdit okolo 10litrů a pouze tím,že z původních pneu 225/15 jsem přezul na 275/16 ze stejným autem,stejným řidičem a zhruba stejnýma cestama najednou jezdim za 13litrů.Bavíme se o benzínu 2.2 16V a ne o dieselu
Ale u Moskala neřešit jen si užívat :mrgreen:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 19:37 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
king613 píše:
S Tatrou se da jezdit i usporneji nez s moskvicem.....
na obrazku uprostred prvniho radku je prumer 6,9 l na 100km.... vzdalenost 34,5 km...




Pár řádků k tomuto obrázku. Když jsem jezdil k rodičům do Paky tak jsem měl se svojí Octávkou 1.8 20V 1997 se studeným motorem spotřebu 3,5l na asi 30km. úseku při cestě domů a celý fígl byl v tom, že jsem jel celou dobu z kopečka, takže tento údaj pro mě nic neznamená a takových obrázků Ti pošlu třicet.Jen doufám, že přijedeš do Jedovnice a tam můžeme dát řeč.

Járo :ok:

No já bych to už ukončil a jsem rád, že se za Moskviče tak perete to auto si to fakt zaslouží :auto: :ok:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 19:15 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Koukám, že ještě není hezky a nehrajem si s autama :lol:

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 18:56 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2013, 13:11
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno
Majitel Moskviče: ne
Typ: M407
Ach jo .... v tomhle tématu málo čtete, moc se hádáte ....

King613, kdyby vás to zajímalo, nemá karburátorovou verzi Tatry 613, ale jak píše u svého Avataru, má Tatru milong. To mmj. znamená, že ona Tatra má již vstřikování a na trhu se poprvé objevila tuším v roce 1993. Spotřeba paliva byla udávána 10,3/ 12,5/14,5 (při rychlosti 90, 110 a městský provoz) l/100km. K tomu jen doplním, že bratránkova Toyota Supra 3.0 turbo má psanou spotřebu velice podobnou a na dlouhé trase se s ní dalo jet pod 7l/100km. Tudíž vyslovené spotřebě nevidím důvod nevěřit.
Druhá věc je ta, že správně seřízený Moskvič by podle mého odborného názoru (zkušenost nemám) měl bez problému jezdit pod 10l/100km, což už tu několik lidí potvrdilo. U karburátorového motoru vždy záleží na kondici motoru, jeho seřízení a velkou měrou i na noze řidiče. U elektronikou řízeného motoru můžeme seřízení i nohu vynechat.

Valdo, měřil jsi si někdy průměrnou rychlost? (pokládám jen dotaz, nerýpu ;-) ) Moje průměrná rychlost v civilním voze je právě okolo oných 60km/h a to jezdím velmi svižně.

To, že se tu porovnává nesrovnatelné, nebudu nijak komentovat. :geek:

Abyste mi dobře rozuměli, nikoho se nezastávám, píši jen svůj názor. ;)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 18:37 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
King613, Vážím si tě jako schopného překladatele, ale nezlob se, to co tu píšeš o Moskviči jsou úplné kraviny. 10litrů z Moskvičem 2140 ! To tedy musíš mít ve strašném stavu. Myslím, že bys čuměl za kolik se dá jezdit s Moskvičem. A je úplně jedno, jestli je to 2140, nebo třeba 407. Jo a max 90 mk/h ? Když pořádně vytočíš dvojku, tak opravdu uděláš 90 a to s pořádným řevem. Začínám si říkat, proč máš vůbec Moskviče. O znalostech taky pochybuji. 408 byla 5 místná. Jo a vypínaní blinkrů bylo už na 407. A tím, že AZLK poměrně dlouho spolupracovalo s Renaultem, neznamená že 412 vyvinul Renault. Ale asi o Moskvičích nic nevím, tak se nechám poučit. Aleko také nemá motor s původní 412 . Možná, že to soudíš podle toho, že otevřeš kapotu Aleka a vidíš na bloku napsané Moskvič 412. Ten motor je uvnitř úplně jiný. A už vůbec neznamená, že když si se vozil v Moskviči jako dítě, které chodilo do školy, že jsi Moskvičář. Měl bys o těch autech něco vědět a to cos napsal, tomu moc neodpovídá. Píšeš tady kecy jako o nějvětším křápu světa. Měl bys asi porovnat to co bylo u nás na trhu a v daných letech. Věř, že Moskvič by se nemusel vůbec stydět.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 15:49 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1575
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Ono na tom snímku jakéhosi "PC" je čas 31minut na oněch 34,5km, tedy rychlost něco málo nad 60km/h - tedy šolichačka....
Ptal jsem se kamaráda - majitele několika Tater - těch 10l/100km mi potvrdil jen za předpokladu dálkové plynulé jízdy - například po dálnici devadesátkou..... a třeba jeho 613/2 má pomalejší převod než 613/3 kterou také vlastní. Už tam je rozdíl.

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 13:47 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008, 14:28
Příspěvky: 348
Proč ne, je to Tvoje auto a musíš nejlíp vědět, jak jezdí.
Máš tam nějaké úpravy, nebo je to jenom "lehkou nohou"?
Podle testu automobil revue č.12/1987 "Kopřivnický expres" byla absolutně nejnižší spotřeba T613 naměřena při ustálené čtyřicítce, a to 7,8 l.
Při běžné ustálené devadesátce byla 9,6 l, při osmdesátce 9,1 l a při sedmdesátce 8,6 l.
Pokud jezdíš za míň, máš asi hodně dobré auto a hodně lehkou nohu.
Pak ale nechápu, jak můžeš s takhle lehkou nohou jezdit s Moskvičem za 10 l.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 12:41 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
S Tatrou se da jezdit i usporneji nez s moskvicem.....
na obrazku uprostred prvniho radku je prumer 6,9 l na 100km.... vzdalenost 34,5 km...


Přílohy:
tatra.jpg
tatra.jpg [ 165.49 KiB | Zobrazeno 24810 krát ]

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 12:04 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008, 14:28
Příspěvky: 348
king613 píše:
Víš, když jdu do garáže, tak se rozhoduju, pojedu Tatrou 613 za 10l na 100km v pohodlí, nebo kostitřasem taky za 10l na 100km...

Jak ostře je potřeba jet s Moskvičem 2140, aby žral 10 l, o tom za těch 36 let docela představu mám.
Ale jakým "ekorallye" stylem jezdíš za 10 l s Tatrou 613, to by mě docela zajímalo. Táta mého spolužáka jezdil s mnoha Tatrami, naposledy v polovině 90. let dokonce i s T700, a kdybych se ho zeptal na spotřebu 10 l u T613, tak se tomu ještě dnes zasměje. Neříkám, že je to nemožné, ale musíš jet asi s hodně lehkou nohou.
Jinak T613, když se s ní, jak říká guru Čech "řádilo" uměla jet i za 27 l. V 80. letech se dělal takový test, za jak dlouho se dojede z Prahy do Bratislavy s T613. Tatra to zvládla za 2 hodiny 14 minut, ale spotřeba byla, pokud si dobře vzpomínám, právě těch 27 l.
A souhlasím s Kláskem, že srovnávat panský kočár s lidovým autem je úplně mimo. Asi jako kdybych dnes srovnával Škodu Rapid s Audi A8.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 11:39 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008, 14:28
Příspěvky: 348
king613 píše:
Ne, nevím všechno, kdyby si dobře četl, tak jsem psal, že to je názor p. Čecha ale já se s ním plně ztotožňuji.

Názor pana Čecha je naprostá snůška blábolů, které nemám čas ani chuť jednotlivě komentovat. Je to celé jeden velký blábol. Pokud se s tímhle ztotožňuješ, tak to raději také bez komentáře.

Už jenom výrok:
... Jo, ještě mi vysvětli, co je to u M 408 úžasná spotřeba, nechám se poučit... Když se s ním řádilo, tak nebyl problém jezdit za 16 l/100 km, přestože to auto nejelo rychleji, než asi 125 km/h...

:shock: :shock: :shock: 408 je auto z roku 1964. Jaká jiná auta se pro srovnání s tím "křápem" vyráběla ve východním bloku v roce 1964? Jak se s nimi tehdy "řádilo" a s jakou spotřebou? Kolik jich běžně jezdilo přes 125 km/h? Jak se tehdy obvykle s auty v ČSSR jezdilo? ... Nahlížet dnešní optikou na socialistické auto z roku 1964?! ... :shock: :shock: :shock: To byste taky s guru Čechem mohli napsat, že nějaké jiné auto z 30. let byl ještě větší křáp, nejelo, to, netopilo to, žralo to ... :roll:
Taky jsem se konečně od odborníka dozvěděl, že když jedu s 1500 motorem pod 8,5, tak mě táhnou na laně. A já trouba si toho nikdy nevšiml, ani moji rodiče v 80. letech na to nepřišli ...


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 21:25 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1575
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Jirka píše:
Chlapi, chlapi ... už aby bylo hezky a mohli jsme si celý den hrát s autíčky, to nebudeme potom mít tolik času plácat tady ...

Jirko, Tak,tak :ok: :mrgreen:

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 20:34 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3012
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Chlapi, chlapi ... už aby bylo hezky a mohli jsme si celý den hrát s autíčky, to nebudeme potom mít tolik času plácat tady ...

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 19:54 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2013, 13:11
Příspěvky: 93
Bydliště: Brno
Majitel Moskviče: ne
Typ: M407
Peter- Slovensko píše:
No tak tato tema sa nám nejak zdivočela, king 613 nám sem privial vietor, ktorý tu moc nemáme, aký je na ladafore :lol: ...


Jenže na Ladaforu je to spíše bráno jako ostrá debata lidí, kteří se většinou osobně dobře znají. Hádkou se to moc nazývat nedá, i když je pravdou, že občas se nám to trošku zvrtne :mrgreen: .
Hlavní problém bych viděl v tom, že co je pro někoho pouze debata, může být pro druhého urážející hádka. Jo, ale to už je na nás, jak si to přebereme.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 19:41 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Návštěvníku, ale vůbec neumravnustňuju. Pouze mně mrzí, že taková malá rodinka se je schopná pohádat naprosto zbytečně. A moje ososbní heslo je, že se dá s kyždým domluvit. A to upozorňuji, že jsem beran! A nikomu nevyvracím jeho názor...............

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 19:30 
Nevím Klásku,proč to tu pořád umravňuješ.Výměna názorů je někdy nutná.Zvlášť když si někdo myslí,že všechno ví.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 19:12 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Slávku co ti na to mám napsat. Jsi daleko starší jak já, proto bych čekal větší nadhled, pohodu.... ale neboj stále ti fandím, protože jsem viděl tvoji práci a před ní smekám. A o tom to je!
K tomu kladivu a zbytku nařadí, to bylo určitě myšleno obrazně, páč dnes musíš s každým prdem do servisu.
K tomu diferáku. My jsme měli tři moskviče. První 4oko a potom 2x 412. Naštěstí jsme to nemuseli řešit, páč to je fakt vyšší dívčí. Jen jednou tatík měnil poloosy. To máti jako čerstvý držitel ŘP si to valila ze Slovenska (odkud pocházel táta) po dálnici a najednou 80 60 40 a proč? Dyk je to dálnice, potom udělal jeden kužel tam, druhý sem a odfrézovaný povrch. Dobrejch 20 čísel ve 130. Tak se trochu zohly poloosy. Ale dojeli jsme. Myslím, že tehdy táta neměl ani páru, že jsou tři druhy drážkování :D

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 18:27 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 379
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
king613 píše:
A pokud je tu nějaká další "panička" co nechce slyšet jiný názor a neumí se na všechno podívat s nadhledem, pak je řešení jednoduché a dopadne to jako na tatraportále, prostě sem přestanu přispívat a i když bych rád občas někomu poradil, tak to neudělám, protože to stejně nemá smysl.
Pryč je doba kdy se ti nezkušení dívali na ty zkušené s otevřenou hubou a poslouchali s nadšením jejich názory a zkušenosti. Teď je každý borec a místo aby si nechal poradit, musí si nabít hubu sám. howg

Klásku,omlouvám se ale musím reagovat.To King 613.
To jako budeš utíkat z každýho fora kde ti někdo šlápne na kuří oko a nebude souhlasit?Já teda nesouhlasím s těma kecama,že Moskala opravíš kladivem a šroubovákem.Rád bych tě viděl jak dáváš dohromady diferák,kde tolerance usazení pastorku je +2/-5 setin.Jinak ječí jak siréna před náletem.Nám tady jezději naše auta většinou kolem 8 litrů.Jestli tobě jezdí za 10,tak přestaň radit a jdi se poradit.Nejlíp k Pepovi.Jeho 412ka to umí pod 7 litrů.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 16:46 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
No tak tato tema sa nám nejak zdivočela, king 613 nám sem privial vietor, ktorý tu moc nemáme, aký je na ladafore :lol: , ked som tak čítal, aký ma nazor na moskviča p.Cecha tak ma tam zaskočila jedna vec a preto by som mu cez Kinga dal otázku, aký ma názor na motor BMW M10, montovalo sa to do 02, E12,E21,E28,E30?? lebo nejak mi nejde do hlavy toto, s kade to má??? - M 412 pro Rusy vyvinul koncem 60. let Renault....ono asi viem s kade ale či vie aj on :lol:

No a kedže ja som človek čo sa na to pozerá s triezvym pohľadom do určitej miery s tým aj súhlasím čo nám sem King zavesil, najvačším lákadlom bola cena za akú sa predával aj na západe, much to má dost no malo to aj svoje prednosti, bol to hlavne taký tank, čo všetko vydrží a všade prejde, čo sa tíka spotreby však napríklad ani také subaru,( samozrejme civilné, nie STI) nechodí za 5 litrov ;), pre prirovnanie niečoho nového, zo súčastními autami, možno by bola vhodnejšia Dacia Duster, pravda, ak sa bavíme o 1500 vhodnejší kandidát mi nejak nenapadá, Dacia nemá taku techniku ako mala vo svojej dobe 1500 od moskviča, len o kolko je to subaru drahšie ako dacia ;) , pravda auto neni, len motor a zopár častí mechaniky.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 16:45 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Kauly píše:
Chlapi, proč tohle všechno? Jsem relativně mladej (když se vyráběla naše auta, tak jsem ještě nebyl ani v plánu), o Moskvičích tudíž vím v podstatě prd, ale chovám k ním zvláštní vztah jako k žádným jiným autům. Přivezl mě z porodnice a byl mým prvním autem. Mám i obyčejný "moderní" auto na denní ježdění a to mám zase rád trochu jinak. Jak víte, jezdím i dost na motorce. Každej povoz má svoje. A v tom je ta krása! Možnost výběru. Proč se tu věčně porovnává neporovnatelné? Proč se řeší spotřeba a maximální rychlost? Vždyt´je to celé o něčem úplně jiném. Alespoň já to tak vidím.
Chodím a přispívám na toto fórum rád, ale podobný věci mě tu dost mrzí.

S tímhle naprosto souhlasím. Lidičky prosím vás co člověk to názor. Výdyť stačí se jenom respektovat, někdy stačí napsat o ostrý slůvko míň. Jsme tady jenom na chvilku, tak proč si to ztrpčovat.
Hezký den Klásek

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 16:39 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Tomku srovnávat papalášfáro s masovkou asi není fér. Jinak 15 motor v době vzniku mohl směle komkurovat i na západě. A dá se s ním jezdit kolem osmi litrů.
A co mně se týče, tak zrovna ten přepínač světel na podlaze mně náramně baví a podvozek na to naše dnešní lážoplážo ježdění je úplně suprovej.
Tak to zase vidím já

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 13:48 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Jsem z toho nějaký zmatený :shock: .

Nechci se opakovat, snad jen něco: správný olej, dobré seřízení, stav motoru, kvalitní pneumatiky, nepřirezlé brzdy a šikovný řidič; pak se může auto chovat úplně jinak. :geek:

Do práce jezdím s Favoritem, kamarád ho má také a je to obrovský rozdíl. Můj lépe zrychluje, lépe brzdí, lépe sedí na silnici, dobře se ohřívá, akorát teda hůř řadí. Poznat jenom jedno auto kamaráda, tak bych nejspíše také tvrdil, že je to hrozné auto.
A to samé platí o Moskvičích, Ladách, Wartburcích, atd.

Moskviče jsem pro srovnání záměrně nepoužil, jelikož nemám druhé auto, s kterým bych to srovnal. Jediná věc, která mi trochu vadí jsou tlumiče, ale to je spíše opotřebením původních než jenom konstrukcí.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 08:52 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1575
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
"...se rozhoduju, pojedu Tatrou 613 za 10l na 100km v pohodlí, nebo kostitřasem taky za 10l na 100km..."
...to mi nějak hlava nebere, jak jeden a týž řidič s předpokladem stejného stylu a režimu jízdy dokáže to samé....
(a předpokladu, že obojí je ve stejném - dobrém a originálním stavu)

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 08:02 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Chlapi, proč tohle všechno? Jsem relativně mladej (když se vyráběla naše auta, tak jsem ještě nebyl ani v plánu), o Moskvičích tudíž vím v podstatě prd, ale chovám k ním zvláštní vztah jako k žádným jiným autům. Přivezl mě z porodnice a byl mým prvním autem. Mám i obyčejný "moderní" auto na denní ježdění a to mám zase rád trochu jinak. Jak víte, jezdím i dost na motorce. Každej povoz má svoje. A v tom je ta krása! Možnost výběru. Proč se tu věčně porovnává neporovnatelné? Proč se řeší spotřeba a maximální rychlost? Vždyt´je to celé o něčem úplně jiném. Alespoň já to tak vidím.
Chodím a přispívám na toto fórum rád, ale podobný věci mě tu dost mrzí.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 06:00 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
Ne, nevím všechno, kdyby si dobře četl, tak jsem psal, že to je názor p. Čecha ale já se s ním plně ztotožňuji.
Opravdu Moskvič je malé uřvané auto žeroucí 10l na 100km, jehož cestovní rychlost je max 90 km/h.
Jenomže já v dětství na Moskviči vyrůstal a fakt šel opravit kladivem šroubovákem a kombinačkama. Koupil jsem si ho protože ho mám rád, líbí se mi, ale nic se nemá přehánět.
Víš, když jdu do garáže, tak se rozhoduju, pojedu Tatrou 613 za 10l na 100km v pohodlí, nebo kostitřasem taky za 10l na 100km... Kostitřas teď vyhrává.
A pokud je tu nějaká další "panička" co nechce slyšet jiný názor a neumí se na všechno podívat s nadhledem, pak je řešení jednoduché a dopadne to jako na tatraportále, prostě sem přestanu přispívat a i když bych rád občas někomu poradil, tak to neudělám, protože to stejně nemá smysl.
Pryč je doba kdy se ti nezkušení dívali na ty zkušené s otevřenou hubou a poslouchali s nadšením jejich názory a zkušenosti. Teď je každý borec a místo aby si nechal poradit, musí si nabít hubu sám. howg

ps: není to útok na tebe Pepo, jde jen o můj obecný názor. Ano udělal si na svém autě kus práce, dokázal si z hnoje udělat diamant, ale schválně, jakou maximálkou jezdíš a za kolik? děkuji za odpověď.

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 00:30 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Pro King 613......je vidět, že víš všechno tím naše debata asi skončila


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 led 2014, 21:39 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
zbytku asi rozumite, to asi prekladat nebudu.

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 led 2014, 21:38 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
Masz rację Jaroslav .....najważniejsze żeby ludzie się dogadywali .....
Każdy popełnia błędy najważniejsze żeby potrafić się do nich przyznać....
Tak ja mówi Jara jesteśmy w kontakcie z kolegą opel i postaramy się rozwiązać ten problem sami , bez osób trzecich
Z mojej strony prosiłbym już nie komentować tego tematu.
Na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda tak .......motor stoi w garażu i będzie remontowany ....jako że sam nie jestem fachowcem z 40 letnią praktyką zawodową w naprawach silników, więc motor będzie prawdopodobnie naprawiany w warsztacie specjalizującym się w remontach kapitalnych silników.
O dalszych losach silnika do wymiany będę się starał informować na forum, bo po to jest przecież forum że by dzielić wszystkimi wiadomościam i tymi dobrymi i tymi trochę gorszymi.


Máš pravdu Jaroslave ..... nejdůležitější je aby se lidi domluvili .....
Každý dělá chyby ale důležité je, aby ses k nim uměl přiznat ....
Tak jak říkal Jara, jsme v kontaktu s kolegou Opel a budeme se snažit problém vyřešit sami, bez třetích stran
Z mé strany, bych chtěl poprosit aby se už nekomentovalo toto téma.
V současné době je situace taková ....... motoru je v garáži a bude opraven .... jakože sám nejsem expertem s 40 letou praxí v oblasti oprav motorů, takže motor bude pravděpodobně opraven v dílně, která se specializuje na opravy motorů.
O dalších osudech motoru na výměnu, se budu snažit informovat zde na fóru, protože to je přece fórum ke sdílení všech vědomosti, ať jsou dobé, nebo trochu horší.


A co se týče zpoždění, omlouvám se, ale syn skončil z horečky v bezvědomí a pak týden v nemocnici na DIP (dětská intenzivní péče).

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Naposledy upravil king613 dne 27 led 2014, 21:41, celkově upraveno 2

Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 led 2014, 21:27 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
Od p.CECHA, meho guru na autokokotiny....


Pro Pepu:
neuč mne Moskviče, já na nich jako dítě školou povinné začínal a vím o nich své. Jo, viděl jsem taky Š 105/M se skutečně najetými 265 000 km, ovšem to auto nikdy nejelo rychleji, než 70 km/h. A dovedu si docela živě představit M 408 po tolika kilometrech, kdy se do něj lilo stejně oleje, jako benzínu... Jo, ještě mi vysvětli, co je to u M 408 úžasná spotřeba, nechám se poučit... Když se s ním řádilo, tak nebyl problém jezdit za 16 l/100 km, přestože to auto nejelo rychleji, než asi 125 km/h...

Pro Jerry:
motory M 408 a M 412 spolu mají společnou tak snad nějakou normalizovanou matičku nebo šroub někde na upevnění olejové vany, jinak vůbec nic. Dají se mezi sebou přehodit karby s tím, že pak kloudně nejede ani jeden z nich, což je snad další cosi společné. Díly na M 408 docela dobře pasují z předválečného Opelu Kadett, z kterého ta konstrukce vychází nebo je dokonce ten motor totožný (zase takový fanatik, abych po tom pátral, nejsem, ale Rusové získali technologii Opelu jako válečnou náhradu), M 412 pro Rusy vyvinul koncem 60. let Renault. Každopádně oba motory (měl jsem v autě oba) nebyly žádná sláva, o M 408 škoda mluvit a patnáctka bylo dole mrtvá, úplně nahoře řvala jako kráva a dostat se s ní pod 8,5 l/100 km šlo jen v případě, kdy jsem se nechal táhnout na laně. Jediné, co na patnáctce bylo - na tehdejší dobu - k vyzdvihnutí, byla její spotřeba v rychlostech nad 110 km/h, kdy narůstala lineárně, což byl fyzikální div... )

Mosgála M 408/I (s řazením na podlaze a oválnými světlomety) jsme koupili v roce 1974. Koženková sedadla, pět lidí se do něj nevešlo, tím myslím i nás školáky s relativně štíhlou babičkou vzadu, uvnitř docela hluk. U M 412 byl hluk už někde jinde a v autě se dalo dokonce poslouchat rádio. Podvozek byl už v té době zastaralý, příliš měkký a špatně tlumený.
Pozitiva - celkem hezká palubní deska a obecně interiér, výkonné topení a velký kufr a dobrý výhled. Kombíky byly docela vagóny. Automatické vracení páčky blinkrů. Možnost instalovat velký akumulátor. Kupodivu se na sněhu choval docela způsobně proti třeba Žigulům.
Negativa - hlučný, nevýkonný motor s velkou spotřebou benzínu a oleje, převodovka s nesynchronizovanou jedničkou, přepínač dálkových šlapákem na podlaze, bez cyklovače, pumpičkový ostřikovač předního skla, pouze pro 4 lidi a hlavně sedadla z koženky, v létě docela humus. Malé užitečné zatížení. Podřadný podvozek, který se dal trochu zlepšit jen použitím tvrdších tlumičů. Pouze bubnové brzdy, i když měly docela šikovně vymyšlené samostavy přímo v prasátkách.

Nástup "nové" řady 2138 a 2140 přinesl sice daleko lepší interiér, kotoučové brzdy, přepínač světel už páčkou pod volantem a trochu jiný vzhled (plasty místo chromu), ale jinak to byly stále stejné křápy, neb na podvozku kromě jiných tlumičů žádný změna, o motorech nemluvě.
Model 2141 Aleko pak docela lidi vystrašil tím, že se nechtělo vracet řízení do přímého směru při výjezdu ze zatáčky. Byl to první Mosgál s předním pohonem, kdy se sprasila kastle ze Simcy 1307 s podvozkem z Audi 80 a původním motorem M 412, uloženým podélně. Naštěstí se to sem moc nedováželo...

No jo, tehdy toho na našem trhu ke koupi moc nebylo, než Trabanta, tak radši Mosgála...

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 led 2014, 21:57 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2010, 19:32
Příspěvky: 111
Bydliště: Ruda Śląska 7
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403
Budu v Jaroslaw na Moravie .. buď na kolech nebo na přívěsu, ale přijde

King 613 miel prekladat ale spi... :spanek:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting