Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
http://forum.moskvich.cz/

výměna motoru v mém moskwiczu......
http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=2864
Stránka 3 z 5

Autor:  hofik [ 20 led 2014, 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

tak,to musí někdo přeložit,předchozí příspěvek jsem pochopil,ale tenhle si nepřeložim :shock:

Autor:  sztyc [ 20 led 2014, 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

No to będę u Jaroslava na Morave ......na kołach albo na podvozku...ale przyjadę ...

Autor:  hofik [ 20 led 2014, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

s tebou si ho dam rád Kryštofe,ale musíme počkat až na srazu :D :lol: :auto:

Autor:  sztyc [ 20 led 2014, 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

kolego opel
Mam nadzieję że jak spotkamy się na zlocie moskwiczy to też wypijemy piwo :pivo:

Autor:  hofik [ 20 led 2014, 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

ty vado,teď na to koukam,rozviřovat jaký i-y?Už sem ze školy moc dlouho :D

Autor:  hofik [ 20 led 2014, 21:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Chlapi,už toho necháme,my si to s Krištofem nějak pořešíme,je hloupost to tady dál rozviřovat.Každej máme svojí pravdu,každej máme svůj díl viny.Mně to mrzí,nebo přesněji s..e,měl jsem poslechnout Slávka který mi říkal ať tu M408 nerozdělávam,ať radši dokončím tu renovaci.Mohla tady ještě jezdit i s tím motorem a každýmu by to bylo fuk,že si trošku čoudne.Ještě jednou se omlouvám Slávkovi a p.Holubovi,nějak se spojíme,zajdem na pivo a bude klid

Autor:  sztyc [ 20 led 2014, 20:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Masz rację Jaroslav .....najważniejsze żeby ludzie się dogadywali .....
Każdy popełnia błędy najważniejsze żeby potrafić się do nich przyznać....
Tak ja mówi Jara jesteśmy w kontakcie z kolegą opel i postaramy się rozwiązać ten problem sami , bez osób trzecich
Z mojej strony prosiłbym już nie komentować tego tematu.
Na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda tak .......motor stoi w garażu i będzie remontowany ....jako że sam nie jestem fachowcem z 40 letnią praktyką zawodową w naprawach silników, więc motor będzie prawdopodobnie naprawiany w warsztacie specjalizującym się w remontach kapitalnych silników.
O dalszych losach silnika do wymiany będę się starał informować na forum, bo po to jest przecież forum że by dzielić wszystkimi wiadomościam i tymi dobrymi i tymi trochę gorszymi.

Autor:  Jara [ 20 led 2014, 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Slávku, já na Vás nic nehážu, a když se podíváš na můj příspěvek ze 13 ledna tak jsem tam napsal, že si toho náhodou vážím, že jsi tam byl i s Jindrou. To je snad i poděkování, když jsem to napsal tady. Už to dál nechci řešit.

Autor:  Slávek [ 20 led 2014, 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Už jsem nechtěl na tyhle nářky reagovat,ale nedá mi to.Proč asi Sztyc vážil tak dlouhou cestu do Čech?No přece,protože v Polsku,které je skoro třikrát větší než Čechy,žádný motor nesehnal.Zadal jsem zkusmo do vyhledavače heslo-prodám motor do M408.A internet vyplivl spoustu odkazů.Teda abych byl přesnej,dva!!!!Ten první byl za 1500 a k němu hláška-nálezový stav.Ten druhý je k mání za 5000 a pro jistotu u něj není napsáno vůbec nic.Pánové,vemte už konečně na vědomí,že nakřečkované zásoby z dob socializmu jsou už v pr....Zasloužil se oto ten ekonesmysl a náš nezájem v devadesátých letech,kdy nám to lidé cpali zadarmo,jen když si to odvezeme.Už mě unavují ty věčný ukřivděný hlášky, žes chtěl DOBRÝ motor a ti babralové neodhalili tu katastrofální závadu,že jeden válec má o 1,5AT. míň.Jestli jsi chtěl motor ověřený soudním znalcem doložený protokolem s kulatým razítkem,tak jste nám to měli dát vědět.Přijeli by jsme k Oplovi s PALTESTEM a jinými krávovinami.Ale to by už něco stálo.Jára nás požádal aby jsme se jeli na ten motor PODÍVAT.A při Této prohlídce se motor jevil dobře.Mě ta kamarádská služba stála spoustu projetý nafty a spolu s Jindrou i času.Místo poděkování tu teď jsme za fackovací paňáky.Kdyby jste netrvali na tom,že pospícháte a chtéli jste mít ten motor dopředu vymontovanej z auta,mohli jste si ho zkontrolovat v autě sami.Zjistili by jste velký kulový.No ale takhle je to aspoň na koho svéct.

Autor:  Jara [ 20 led 2014, 19:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Co se týká Opla a Kryštofa, tak tohle se už řeší. Kryštof rozdělá motor a zjistí co a jak a Opel vyčkává co bude víc. V každém případě jednání funguje telefonicky prostřednictvím mě. Co se týká Opla, tak jednání je úplně v pohodě a já nevidím žádný problém. Pánové, co se stalo, se už nedá vrátit. Ale když se lidé domluví a jedná se férově, tak se dá toho hodně vyřešit. To co tu čtu v poslední době, je už rovnou válečný stav. Nás Moskvičářu je málo, tak si to tady mezi sebou nekazme.

Autor:  Peter- Slovensko [ 20 led 2014, 12:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Mna je do tohto debatu v podstate nič, ale myslím, že obaja hlavný aktéri si to už viacmenej poriešili alebo riešia, takže by sme to mohli uzavriet, čo poviete??

Či je lenochod dobrý alebo zlý konštrukčne je teraz v podstate jedno ;)

Autor:  Vašátor [ 20 led 2014, 10:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Každý motor je dobrý, pokud je o něj dobře postaráno. S pravidelnou údržbou jakýkoli motor najede mnohem více, než pouze s nějakou občasnou výměnou oleje. Navíc záleží i dosti na stylu jízdy, trápení motoru za studena, atd. ... ale to jistě psát nemusím. Jen dám takový příklad.... třeba takový Žigulík ... znám pár motorů Lada 1.5, které bez potíží najeli 500 000km :-) (a pak jsou motory, které jsou po 70 000km tak vyběhané, že jim pomůže akorát tak GO).

Autor:  Jerry [ 19 led 2014, 23:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Motor 408 byl na svoji dobu moderní a i spotřeba na svoji dobu perfektní a 412ka dostala do vínku i odskoušené věci z tohoto motoru, máme doma 2138 už 35let a motor je v dobré kondici i po zhruba 180000 km funguje perfektně i známej nevěří že má tolik najeto a je to automechanik je to super motor at si říká kdo chce co chce nedám na něj dopustit

Autor:  Pepa [ 19 led 2014, 23:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Vašátor píše:
Pepa píše:
a né plno ,,motorářů" kteří se tu objevili

Tímto asi myslíš mne, že. Chápu ... neznáme se...



Nezlob se o Tebe tu vůbec nejde..... problém je jinde.

Autor:  Pepa [ 19 led 2014, 23:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

[quote="king613"] Já nevím, ale motory M 408 už nemohou být dobré, i kdyby jsi jim dával třicet Bishopů ročně. Materiálově je to šunt Nevím, ale já bych už do Mosgála a navíc 408 nešel ani za prase...

To co tady píšeš je prostě k smíchu, vůbec nevíš co právě tyhle motory vydrží a své ti můžou říct chlapi z Lokte a jejich Boban.Cesta Loket- Brezno a zpět s motorem, který neměl ani ty 4at. ve válcích s úžasnou spotřebou a jinak s pohodovou jízdou je toho důkazem ,ještě jednou smekám před takovým výkonem. Stalo se roku 2012 a já u toho byl. Koukni na mapu jaká je to dálka. Můžeme si o tom popovídat v Jedovnici ale to musíš dorazit na sraz, každopádně já tam budu.Nic ve zlém čau Pepa

Autor:  Vašátor [ 19 led 2014, 22:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Pepa píše:
a né plno ,,motorářů" kteří se tu objevili

Tímto asi myslíš mne, že. Chápu ... neznáme se...

Autor:  Pepa [ 19 led 2014, 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Pánové koukám jak blázen co tady plodíte za hovadiny. Jde o starší motor vymontovaný z auta a né o funglovku, tak je nutné k tomu přistupovat. Někdo prodává a jiný koupí ale nemůže z toho být ,,hon na čarodějnice" a nemůžete chtít po prodávajícím aby nejprve udělal generálku motoru a pak teprve podal inzerát. Pana Holuba lituji tady platí ,,pro dobrotu na žebrotu" a věřím že nikomu už nepomůže a ani se mu nedivím. Tohle musí vyřešit OPEL a kolega z Polska a né plno ,,motorářů" kteří se tu objevili. Já osobně jsem složil nový motor do své 407( mám tam 408 motor) a ani mi to nedalo moc shánění a většina dílů byla nových ,cenu tady psát nebudu je to moje věc, ale není daleko od tohoto ,,problému" jen se musí člověk trochu snažit a nečekat na ,,starý zázrak" z nějakého vraku.
P.S. Píšu jen svůj názor na věc a to co tady předvádíte se mi nelíbí.

Autor:  Klásek [ 19 led 2014, 21:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Chlapi 408 mi nepomlouvejte :!: :D

Autor:  Vašátor [ 19 led 2014, 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Původně jsem se do tohoto jako zdejší nováček nechtěl už míchat, ale....

Paní Holubová, to co píšete, to jsou jen detaily, jak svalit vinu na někoho jiného...

Jen by mne zajímalo, jak zjistíte pouze roztáčecí klikou stav motoru ... nezlobte se na mne, můžete dělat motory celý život, ale toto je hloupost největšího kalibru. Souhlasím s tím, že lze takto orientačně zjistit, zda vůbec něco z motoru bude, či ne. Nicméně PROVĚŘIT motor, znamená především změřit tlaky ve válcích, které se nesmí odlišovat o více jak 1bar - a to pouze roztáčecí klikou nezjistíte. Ano, jak již bylo řečeno, při větších rozdílech v tlaku se provede druhá zkouška pro vyloučení/potvrzení ventilů ....
Nebudu se moc rozepisovat, asi bych to tu zbytečně rozvířil .... plně ovšem souhlasím s tím, co psal King613

P.S. Nevím jak dobře se dají sehnat čtyřkroužkové písty na M408, nicméně pokud jsou písty rozměrově v pořádku, šel bych možná radši cestou vyvložkování motoru studenou cestou a přebroušením na původní písty.

Autor:  king613 [ 19 led 2014, 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

mimochodem jeden muj kamos napsal:

Jo, jsi debil... Když to chceš slyšet... )

Jinak máš pravdu v popisu. Já nevím, ale motory M 408 už nemohou být dobré, i kdyby jsi jim dával třicet Bishopů ročně. Materiálově je to šunt a 6 barů není tlak, který bych chtěl mít u svého motoru. Chlapec se nechal napálit, ale to se prostě někdy stane. Zabroušením ventilů sice nic nepokazíš, ale na druhé straně pokud se po nalití oleje tlaky srovnaly, zabroušením ventilů tomu nepomůžeš a je to zbytečná práce. Netěsné ventily by už byly dávno podpálené. Jedině kompletní GO - je otázkou, kde vezme správný materiál. Válce zvládaly asi 4 výbrusy, jenže je to také o správných pístech a kroužcích, byly tam čtyřkroužkové, prostě těžká historie. Nevím, ale já bych už do Mosgála a navíc 408 nešel ani za prase...
Ta voda ve výfuku - pokud neubývá z chladiče, je to kondenzát, ale u tohto motoru už asi prasklo těsnění po hlavou nebo je někde díra v sacím potrubí, bylo vyhřívané kapalinou. Zažil jsem u 412 také úbytek vody a nenašel jsem kudy to teče.
J.

Autor:  king613 [ 19 led 2014, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Kolego Holubova . máš pravdu , že manometr pro kontrolu tlaku není kalibrován , je to jen nástroj informativní a neměří tlak s přesností na setiny , ale dokáže změřit rozdíl mezi 6at a 4at a to stačí .
škoda, že kolega nezměřil kompresní tlaky ve válcích při prohlížení toho motoru svým kalibrovaným přístrojem, to by pak kolega Opel měl přesné výsledky z tohoto měření . Tyto profesionální nástroje dokáží poskytnout i výsledky testů v tištěné podobě .
No možná i voda jde z výfukového systému , protože tlumič není ve stejné pozici jako v autě / tlumič výfuku nebyl dobře přišroubován a otáčel se mi / a i teplotu jsem neměřit profesionálně , / ale jistě nebyla 90 ° / může , snad ,
Možná hlava může být příčinou všeho toho, může může může .............
Podle knihy opravy Moskviče v kapitole 2.1.2 . " Vyhodnocení technického stavu na základě poklesu kompresního tlakeu " ...... píše , cituji , " pokud potřebujeme určit příčinu příliš nízkého tlaku komprese ve válci musíme nalít 20-25 ml čistého motorového oleje do válce a opakovat měření " .....
a tak jsem to .... asi se český manuál na opravy neliší od polského ?
(strana 131 knihy udrzba.... od kosek a beran rika: Pricinu poklesu kompresniho tlaku u jednotliveho valce lze blize urcit tak, ze do prislusneho valce nalijeme asi 2 az 2,5 dl motoroveho oleje a znovu merime kompresni tlak....)

Dotaz --- zkontroloval Vypsat PŘED zkouškou vuli motoru ventilu a seřízení zapalování , případně karburátoru - seřízení a vyčištění . Vše souvisí s posouzením Kvality motoru -

Ja nekupoval motor na seřizování a opravy ...... to měl být dobrý motor v dobrém stavu , který byl vymontován z auta , takže pokud byl v dobrém stavu tak mu vymontování a přeprava 500 km nemohla způsobit, že se mu rozšteloval karburátor , rozštelovaly ventily , a začalo unikat vodní čerpadlo .
Neznám český trh a nevím, jestli 4500Kč musím zaplatit za motor k opravě nebo za nový ..... ale myslel jsem si, že když je v inzerátu píše motor v dobrém stavu , potvrzen telefonicky přes odborníka tak to znamená DOBRÝ, pokud by byl k opravě pak to měl jasně říci .... anebo se u nás píše " stav neznámý , " tedy kupuješ na své riziko.

Diskuzi směřuj v jiném směru ......
Znovu říkám .... Kupoval jsem DOBRÝ motor ..... ne k OPRAVĚ .... Chtěl jsem DOBRÝ motor a dal bych i 6000 kč .....
Pokud motor k opravě a seřízení stojí 4500 Kč pak dobře, ale je to třeba ŘÍCI kupujícímu před nákupem .... a pak nikdo nikomu neklade vinu .....
"A JASNÉ SITUACE DĚLAJÍ Z LIDI KAMARÁDY"

kolego Holubová ..... můžu ti prodat tento dobrý motor / víš co kupuješ , protože jsi ho zkoušel / za 4000kč ? ?
Myslím, že je to dobrý obchod ?

Tomku prosím tě jen o překlad, nekomentuj to co čteš..... chovej se diplomaticky ha ha ha

Autor:  sztyc [ 19 led 2014, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Kolego holubova. masz rację że ciśnieniomierz do sprawdzania ciśnienia w tłokach nie jest kalibrowany ,to jest przyrząd poglądowy i nie mierzy ciśnienia z dokładnością do setnych po przecinku , ale zmierzy różnicę między 6at. a 4 at. to wystarczy.
szkoda że kolega nie zmierzył ciśnienia sprężania w cylindrach podczas oględzin swoim kalibrowanym przyrządem wtedy kolega opel miał by precyzyjny wynik z tego badania. Takie profesjonalne przyrządy nawet podają wynik badania w formie wydruku.
No może i woda leci z układu wydechowego,dlatego że tłumik jest nie w tej pozycji co w aucie /tłumik nie był dość mocno skręcony i mi się obracał /może i temperatura nie jest mierzona profesjonalnie ,/na pewno nie doszła do 90 st./ może , może ,
może głowica jest przyczyną tego wszystkiego, może może może.............
Jak podaje książka naprawy moskwicza w dziale 2.1.2."Ocena stanu technicznego na podstawie spadku ciśnienia sprężania " ......pisze cytuję " w celu ustalenia przyczyny zbyt niskiego ciśnienia sprężania należy do cylindra wlać 20 do 25 ml czystego oleju silnikowego i powtórnie wykonać pomiar ".....
i tak zrobiłem....pewnie Czeska instrukcja naprawy nie różni się od Polskiej?

Dotaz --- zkontroloval jste před zkouškou motoru vuli ventilů a seřízení zapalování, případně karburátoru -- seřízení a vyčištění. Vše souvisí s posouzením kvality motoru -

Ja nie kupowałem silnika do regulacji i remontu ......to miał być dobry motor w dobrym stanie który został wymontowany z auta , no to rozumiem że jeżeli był w dobrym stanie to przez wymontowanie i przewiezienie 500 km nie sprawiło że rozregulował mu się gaźnik , rozregulowały się zawory, i zaczęła cieknąć pompa wody.
Ja nie znam rynku Czeskego i nie wiem czy 4500kć to trzeba zapłacić za motor do remontu czy za nowy .....ale myślałem że jeżeli w ogłoszeniu pisze motor w dobrym stanie ,potwierdzony telefonicznie przez fachowca to znaczy DOBRY jak by był do remontu to trzeba jasno powiedzieć.... albo u nas się pisze " stan nie znany " czyli bierzesz na swoją odpowiedzialność.

Dyskusja zmierz w innym kierunku ......
Jeszcze raz powiem ....kupowałem DOBRY motor .....nie do OPRAVY ....chciałem DOBRY motor i zapłaciłbym i 6000 kć .....
jeżeli motor do naprawy i regulacji kosztuje 4500 kć to zgoda , ale to trzeba POWIEDZIEĆ kupującemu przed zakupem....i nikt do nikogo wtedy nie ma pretensji .....
"A JASNE SYTUACJE CZYNIĄ LUDZI PRZYJACIÓŁMI"

Kolego holubowa .....mogę Ci sprzedać ten dobry motor/ wiesz co kupujesz bo sprawdzałeś / za 4000kć ????????
Myślę że to dobry interes ????

Tomek proszę Cię tylko o przeklad nie komentuj tego co tu czytasz ......dyplomatycznie się zachowuj ha ha ha

Autor:  hofik [ 19 led 2014, 16:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

KING 613,brzdi trochu,pana Holuba si tu na Teplicku opravdu považujeme cobi odborníka přes Moskviče. Asi ví o čem mluví,dělal Moskviče celý život.Proto jsem měl tehdy při prodeji motoru velkou radost,když říkal že ten motor vypadá velice slušně.A mezi námi nemam důvod mu nevěřit.S Kryštofem tu situaci řešim,ale ne z toho důvodu,že bych se cítil provinile,ale ze slušnosti a protože je členem tohoto fóra.Z těchto důvodu mam snahu,aby byli všichni kteří jsme se do toho zamotali spokojeni.Tak se prosím vyhni narážkám o hlupákách a podobně.Je to zbytečný,je nás pět a půl a ještě se budem hádat?

Autor:  holubová [ 19 led 2014, 14:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

jsem ráda, že jste se stýcem odborníci i s příručkou si víte rady, proč se tedy doptáváte. Jsme jen hloupí odborníci, kteří opravuji hlavně moskviče 40 let.... Holubová
Jinak souhlasím s Vašim názorem .... končím.

Autor:  king613 [ 19 led 2014, 06:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Nechci se tady nikoho dotknout, ale p. holubova nemuzete se snazit naucit orla litat.
sztyc neudelal na sve zkousce nic spatne, a pokusim se to vysvetlit...
je upne jedno cim meri tlaky, vubec pristroj nemusi byt kalibrovan, slo mu jen o orientacni zjisteni tlaku ve spalovacich komorach a k tomu muze pouzit jakykoli tlakomer, proste hodnoty z jednoho valce jsou vyrazne jine nez ze zbyvajicich tri a jetli je to 6 atm nebo 10 atm je ted fuk.
zkouska s olejem do valcu na odzkouseni, jde-li o kruhy nebo ventily je uz popsana v dilenske prirucce k moskvici snad 30 let a Sztyc zjistil vadne kruhy na jednom valci, takze repase hlavy je faaakt bezpredmetna.
souhlasim, ze serizeni karburatoru ma vliv na dymivost motoru, ale nespaleny benzin je cerny ne bily, a uz je uplne fuk, jestli tlumic vyfuku je namontovan vlevo vpravo nahoru nebo dolu... spatne serizeny karb ma vliv na spotrebu, startovatelnost a jizdni vlastnosti, samotny beh na volnobeh fakt asi neni podstatny. to stejne se zapalovanim. Sztyc nepise ze by motor vynechaval, mel diru ve vykonu nebo nemel max. vykon. motor mu bezi, zapalovani je tedy ok.
a nakonec mi prosim vysvetlete, proc to tedy prska vodu z vyfuku, kondenzatu by urcite nabylo pres pul litru jak pise sztyc, a posledni vec je teplota motoru.
pokud motor zahrejete na provozni stav, pak nejvyssi tepota je u valcu a voda pak proteka do chladice, kde jeji nejvyssi hodnota je prave pod vickem a sztyc opet meri teplotu jen orientacne, potrebuje vedet, jestli je motor studeny, nebo jestli uz maka ve sve "provozni" teplote a tady zase neudelal chybu.
ono by bylo obcas lepsi mlcet nez ze sebe delat hlupaka. jo a sztyc neni muj kamos, neznam ho, jen pro nej obcas neco prelozim...
dekuji za pochopeni. tomek

Autor:  holubová [ 18 led 2014, 18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

snad nebudete mít problém zjistit si cenu renovace hlavy válců u vás nebo i ˇu nás.
Dotaz --- zkontroloval jste před zkouškou motoru vuli ventilů a seřízení zapalování, případně karburátoru -- seřízení a vyčištění. Vše souvisí s posouzením kvality motoru -

Autor:  holubová [ 18 led 2014, 18:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

I bez měření měřidlem tlaku ve válcích zjistim roztáčecí klikou po několika otočeních zda je tlak ve válcích celkem slušný na ohodcení stavu motoru k najetým km uvedených majitelem a stanovení ceny prodeje...
Základní úkon pro zlepšení tlaku ve válcích stačí zabroušení ventilů.
Dotaz... víte jak se zabrušují sedla ventilů a stačí ventily _ sací + výfukové a dobrušení brusnou pastou -----

Autor:  holubová [ 18 led 2014, 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

škoda, že jsme pořádně neprohlédli vaše snímky, naše ýhrady na odbornost kontroly je moc pochybná, čím měříte teplotu vody---- ta se měří na čidle motoru-- snad víte kde je--- dotaz co jste vstřikoval za směs do svíčkových otvoru --
proč není víčko na víku ventilu - pokud jste chtěl zjistit zda motor dýchá nahoru...
jak starý je váš tlakoměr je vubec cejchovaný,,,l

Autor:  holubová [ 18 led 2014, 17:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

nedím se kondenzu z výfuku, který jste přidělali obráceně než má být, nedím se že to prská vodu

Autor:  Klásek [ 14 led 2014, 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: výměna motoru v mém moskwiczu......

Překladač jako z nouze ctnost dobrý, ale jinak bída. Ale asi to nebude dlouho trvat a bude to špičkový.

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/