Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
http://forum.moskvich.cz/

Renovace Moskvič 407
http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=2947
Stránka 1 z 2

Autor:  Vašátor [ 19 pro 2015, 18:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

holubova píše:
Nechybí Vám sklíčko na vnitřní stropní osvětlení ?

Chybělo, díky Petrovi nechybí ;-)

Přílohy:
smazat7.jpg
smazat7.jpg [ 87.56 KiB | Zobrazeno 26108 krát ]

Autor:  holubova [ 19 pro 2015, 17:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Nechybí Vám sklíčko na vnitřní stropní osvětlení ?

Autor:  Kodlik [ 15 pro 2015, 10:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

:shock: Ty krávo, zase jedno z aut, které na tom bude líp, než když vyjelo z fabriky. A takový detaily jako třeba pneumatiky, no paráda :ok:

Autor:  MartinF [ 14 pro 2015, 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

krásná renovace

Autor:  Aleš [ 14 pro 2015, 18:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Nádhera že nemám až slov. Vážně smekám, udělali jste z něj úplně nový auto. Už se nemůžu dočkat, až to auto jednou uvidím naživo :mnam:

Autor:  Vašátor [ 14 pro 2015, 15:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Chvilka slávy po úmorné cestě :)

Přílohy:
smazat5.jpg
smazat5.jpg [ 128.45 KiB | Zobrazeno 26222 krát ]
smazat6.jpg
smazat6.jpg [ 125.8 KiB | Zobrazeno 26222 krát ]

Autor:  slánský sergej [ 14 pro 2015, 02:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

krásné......!!!! :fotic:

Autor:  Jara [ 13 pro 2015, 23:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Vždyť jsem říkal že tohle auto je luxusní. Těším se až ho uvidím na vlastní oči :mnam: . Opravdu hodně poctivá práce a výsledek stojí za to.

Autor:  Klásek [ 13 pro 2015, 20:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Smekám :!: :mnam:

Autor:  valda1971 [ 13 pro 2015, 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Pěkná práce :) - pěkné autí :auto: :BOMBA:

Autor:  Vašátor [ 13 pro 2015, 17:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Nějaké fotky :)

Přílohy:
smazat4.jpg
smazat4.jpg [ 122.77 KiB | Zobrazeno 26260 krát ]
smazat3.jpg
smazat3.jpg [ 120.96 KiB | Zobrazeno 26260 krát ]
smazat2.jpg
smazat2.jpg [ 117.47 KiB | Zobrazeno 26260 krát ]
smazat1.jpg
smazat1.jpg [ 125.42 KiB | Zobrazeno 26260 krát ]

Autor:  Vašátor [ 11 pro 2015, 12:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Podle toho jakým proudem olej cákal okolo málo dotaženého víčka olejového filtru (takový gejzír jsem snad ještě neviděl, sedla si těsnící gumička...) , bude motor mazat určitě správně. Čím víc koukám na budík tlakoměru oleje, tím víc jsem přesvědčen, že funguje špatně. Ihned po nastartování ručička líným tempem vyšplhá na 2bary a tam se drží celou dobu :mrgreen:
Včera proběhlo focení, jakmile zpracuju fotky, tak nějaké zveřejním ;)

Autor:  Jara [ 11 pro 2015, 02:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Tak to je něco špatně. Motor studený i zahřátý a budík ti ukazuje pořád stejně, navíc i při změně otáček to nereaguje. Čím větší otáčky, tím větší tlak, tak by to mělo pracovat, navíc u zahřátého motoru bys měl například u volnoběhu pozorovat trochu nížší tlak. Ale jsem si jistý, že to už nějak doladíš, to auto je prostě luxusní.

Autor:  Vašátor [ 10 pro 2015, 12:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

P.S. Tlak oleje je odečtený z budíku na palubní desce, čili hodně orientačně. Rafička po nastartování skočí na 2 bary a tam se drží po celou dobu běhu motoru, jak u studeného, tak i teplého motoru. Jak u volnoběhu, tak i při vyšších otáčkách.

Autor:  Vašátor [ 09 pro 2015, 12:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Po delší odmlce se vám opět musím ozvat :). Může to vypadat, že se na autě nic neděje, nicméně Moskvič už je takřka kompletní, motor v chodu a už se ladí jen pár drobností. Velkou zásluhu na tom má náhoda a také Petr a Dušan (pánové, velké obrovské díky!) . A také díky naprosté náhodě se mi podařilo sehnat nesehnatelné ... výbrusové klikové šály typ 402 :). Sháněl jsem je snad všude. V Rusku, na Ukrajině, na inzerci ... nepomohli ani kontakty na lidi, co díly vozí z Ruska/Ukrajiny ... obvolal jsem spoustu moskvičářů ... bez výsledku. Nakonec k nám na dílnu zavítal jeden pán kvůli renovaci Cortiny, načež se zahleděl na M407 a prohlásil, že mu takový vůz také stojí v garáži. Slovo dalo slovo a týden na to poštou přišly klikové šály :).

Měl bych ovšem prosbu na pány motoráře. Karburátor je nastaven tak jak má být (vyčištěn, hladina, směs, atd. atd.). Rozdělovač takřka bez vůlí (je starší, drobná vůle na hřídeli, ovšem předstih nelítá, pod stroboskopickou lampou se na volnoběh hne o max. 2 stupně). Předstih nastaven na značku setrvačníku. Svíčky nové, zapalovací kabely nové, odporové koncovky zapalovacích kabelů odměřené a v pořádku. Směs paliva nastavena na analyzátoru.
Motor má po kompletní generální opravě najeto cca 10h. na volnoběh, s občasným přidáním plynu. Tlak oleje 2bar, teplota 80°C
Problém: motoru se nechce za plynem a občas při přidání plynu střelí do karburátoru.

Mám hledat problém v soustavě zapalování/paliva motoru, nebo je na dnešní moderní palivo dobré upravit předstih? Logicky bych typoval předstih zvětšit, nicméně značka na setrvačníků udává 10° před HU a tak si říkám, že by to v klidu mohlo stačit :)

Apropo, kdyby někdo chtěl membránovinu (tloušťka 0,5mm), mohu odprodat. Byl jsem nucen koupit 1bm :)
A stále mám modrou látku originálního vzhledu.

Fotky budou ;-)

Autor:  Crocodile [ 27 led 2015, 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Krása, dva Moskviče, které budou pěkně reprezentovat sovětské automobily

Autor:  Vašátor [ 22 led 2015, 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Aby to nevypadalo, že se na Moskviči nepracuje, přiložím nějakou tu fotografii :). Práce díky chybějícím dílům nejdou tak rychle jak bych si přestavoval, nicméně pomalu a jistě se sunou kupředu :).

Přílohy:
smazat1.jpg
smazat1.jpg [ 133.31 KiB | Zobrazeno 27058 krát ]
smazat2.jpg
smazat2.jpg [ 112.02 KiB | Zobrazeno 27058 krát ]
smazat3.jpg
smazat3.jpg [ 118.76 KiB | Zobrazeno 27058 krát ]
Poznámka: Malý Moskvič
smazat4.jpg
smazat4.jpg [ 126.97 KiB | Zobrazeno 27056 krát ]

Autor:  Peter- Slovensko [ 14 led 2015, 09:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Neviem ako je to u 407 ale všetky novšie moskviče majú takmer na každej súčistke napísaný mesiac a rok výroby, no a su tam daktoré veci ktoré sotva dakto vymení a ked sa ti ich zhodne viacej, tak vtedy to auto vyrobili ;)

Autor:  Vašátor [ 13 led 2015, 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Tak vám teda nevím, ale chyba nastala u mne. Vůbec teď nevím jak jsem došel k tomu, že se jedná o rok výroby 1959. Mám ale takový pocit, že jsem to tam někde vyražené určitě viděl. Ale kde? To teda netuším. Jedná se tedy o ročník 1960 ;) .
Každopádně jsem rád za debatu a že to tu trošku ožilo :)

Dnes jsme měli na dílně mistra čalouníka, čalounili se podběhy, přepážka pod zadním sedadlem a částečně se tahala stropnice. Pokud mistrovo zdraví dá, zítra bude stropnice hotova, včetně sametek kolem dveří. 8-)

Autor:  Pepa [ 13 led 2015, 12:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Vašátor píše:
Omlouvám se za nepochopení, včera jsem měl hektický den a tak jsem tím byl asi ovlivněn.

S tím rokem výroby jste mne teď opravdu dostali :mrgreen: . Schválně se znovu podívám na štítek.
Diferenciál je opravdu hypoidní.


Klucí není to jedno? Hlavně že ho někdo zachránil a bude jezdit :auto: já osobně tipuji že je to rok 1959 podle uchyceni předních sedadel a lanka na plyn, diferenciál, držák rezervy jdou vyměnit nebo předělat no a potah sedadel prostě pán bude mít ,,mezi typ,, a hotovo v SSSR šlo udělat všechno :lol:

Autor:  Vašátor [ 13 led 2015, 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Omlouvám se za nepochopení, včera jsem měl hektický den a tak jsem tím byl asi ovlivněn.

S tím rokem výroby jste mne teď opravdu dostali :mrgreen: . Schválně se znovu podívám na štítek.
Diferenciál je opravdu hypoidní.

Autor:  Pepa [ 12 led 2015, 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

libor píše:
Vašátor,jaký máš držák na rezervu?Dej fotku to bude nejlepší.


Libore koukni do galerie a tam najdeš fotky kufru a podle mě má držák jako já 1960 ale třeba diferenciál má už hypoidni,ovládání karbesu lankem 58-60 ale co kdo s tim autem dělal dříve se už asi nedozvíme.
Vašátor-moc pěkná práce a s motorem držím palce

Autor:  libor [ 12 led 2015, 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Vašátor,jaký máš držák na rezervu?Dej fotku to bude nejlepší.

Autor:  Návštěvník [ 12 led 2015, 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Jirko,prosím o smazání návštěvníka a této zprávy. Děkuji Pepíno Žižkovský ;)

Autor:  Pepa Zizkov [ 12 led 2015, 18:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Oprava odkazu: http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1960.html

Autor:  Pepa Zizkov [ 12 led 2015, 18:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Vašátor: Zdravím, určitě to nebyla myšlená přednáška od služebně staršího. Já jsem taky našel pár fotek s tímto vzorem čalouněním, ale většinou mezi rokem výroby 1960 - 1963. Tento Moskvič 407 se také původně prodávál v inzerátech jako r.v. 1960 http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1960.html Pokud je to opravdu rok 1960, tak je vše v pořádku. Dokonce tomu odpovídají již přiložené fotky. Když se vrátím do roku 1958 - 1959, tak jsem zatím pořád nenašel ani jednu fotku. Doufám, že se podaří nějakou fotku najít, protože mě samotného to zajímá. Přeji příjemnou renovaci a teším se na výsledek.

Autor:  Návštěvník [ 12 led 2015, 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Vašátor: Zdravím, určitě to nebyla myšlená přednáška od služebně staršího. Já jsem taky našel pár fotek s tímto vzorem čalouněním, ale většinou mezi rokem výroby 1960 - 1963. Tento Moskvič 407 se také původně prodávál v inzerátech jako r.v. 1960 http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1960.html Pokud je to opravdu rok 1960, tak je vše v pořádku. Dokonce tomu odpovídají již přiložené fotky. Když se vrátím do roku 1958 - 1959, tak jsem zatím pořád nenašel ani jednu fotku. Doufám, že se podaří nějakou fotku najít, protože mě samotného to zajímá. Přeji příjemnou renovaci a teším se na výsledek.

Autor:  Vašátor [ 12 led 2015, 14:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Pepo Zizkov, tak nevím, zda tvůj příspěvek byl opravdu myšlený jako přednáška od služebně staršího, nicméně vrhá to na mne takový dojem. Veteránů mi už rukama prošlo docela hodně a proto bych si nikdy netroufnul 100% tvrdit, že daná věc na auto nepatří (pokud se jedná o drobné odchylky). Obzvláště u aut východního bloku.
Ano, je potřeba respektovat rok výroby. Já se však snažím respektovat i odlišnosti od "normálu". Slyšel jsem tu sto důvodů, proč tam takto ušité čalounění být nemůže. Pravdu ovšem už asi nikdy nezjistíme, fabrika údaje o vozidlech předpokládám nemá a nikdo z nás do výroby M407 nenahlédl.

Jen mne ještě napadlo, máte někdo představu, v jakých letech a do jakých modelů se používal tento modrý vzor látky?

Autor:  Pepa Zizkov [ 12 led 2015, 10:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Ahoj Valdo, foto štítku je ,, ilustrační " na autě mám úplně stejný ;)

Autor:  valda1971 [ 12 led 2015, 09:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Renovace Moskvič 407

Pepo - ať na štítek koukám bez brýlí/s nimi, tak tam vidím r.1958 ;) - nebereš za rok výroby 1959 datum první registrace ?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/