| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 29 bře 2024, 00:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Petr M403/3
PříspěvekNapsal: 18 dub 2016, 19:53 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Pokud jsi dal dif.4,22 tak se opravdu svezeš a i na spotřebě je to znát já ho mám na mé 407 už 7 let a je to super.
V létě na Slovesku jsem měl úsporu 30l benzínu oproti Pepovi Žižkov a Polivkovi na 800km dlouhé cestě


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Petr M403/3
PříspěvekNapsal: 17 dub 2016, 22:52 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 287
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
Tak abych vykázal taky nějakou činnost, když konečně bylo teplo i o víkendu, proběhla příprava na novou sezonu.
Zjistil jsem už dřív axiální vůli na jedné poloose zadní nápravy, ale nepodařilo se mi ji vytáhnout. Nakonec jsem se rozhodl pro celkovou výměnu zadní nápravy.
Taky mě trochu vadilo, že bezdušové radiální pneumatiky mají měnší průměr než původní. Vzhledem k tomu, že jsem měl v zásobách diferenciál z 408 s rychlejším převodem, zkombinoval jsem ho s klecí se satelity s drážkováním pro M403 a připravil si nápravu pro výměnu. Jediný problém bylo neutrhnout brzdouvou trubku při demontáži spojovací hadice.


Přílohy:
Old_n.jpg
Old_n.jpg [ 80.25 KiB | Zobrazeno 4814 krát ]
Rep_n.jpg
Rep_n.jpg [ 75.14 KiB | Zobrazeno 4814 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Petr M403/3
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015, 23:52 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Stísněné podmínky to opravdu jsou, jinak ten nový motor po tvé přípravě vypadá nádherně, přeji Ti aby i stejně nádherně šlapal. :ok:

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Petr M403/3
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015, 10:56 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 287
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
Je to z kategorie oprav, udržet provozní stav.
Minulý víkend proběhly zásadní závěrečné práce pro zahájení provozu v letošní sezoně, a to výměna motoru a převodky řízení. Důvodem byl tekoucí olej a jeho nízký tlak, při teplém motoru v otáčkách na budíku nula. Jako nové srdce stroje bude sloužit mírně jetý motor z elektrocentrály, který jsem chystal od nového roku. Prostory pro výměnu byly stísněné, ale podařilo se. Tedˇ už jen vyrazit na testovací jízdy a odchytat případné mouchy.


Přílohy:
Motor_r.jpg
Motor_r.jpg [ 63.27 KiB | Zobrazeno 5068 krát ]
Motor_cent_r_.jpg
Motor_cent_r_.jpg [ 92.82 KiB | Zobrazeno 5068 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting