| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 19 dub 2024, 04:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011, 19:03 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2596
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Záhada vyřešena. Musím ale přiznat, že na prasklý čep bych to netipoval. Pánové, jste dobří :ok:

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011, 18:15 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Kauly, to se to opravuje, když máš doma takovýho fachmana. Tak hlavně ať šlape. Motor ne fachman :lol:
Co se týče silentbloku, tak bych si tipl, že pan Švaněk ho bude mít.

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011, 17:18 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Táto závada je u 412-ky sa občas vyskytla u 2140 sa už nevyskytovala, ked sklepal motor mne tak mi jeden chlapík na závode povedal, že to bude asi to ale potom som volal s Cerným a ten mi povedal, že u 2140 sa to už nevyskytovalo

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2011, 21:43 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Tak do roka a do dne záhada klepání odhalena :) Vyšla pěkná sobota, můj otec, učitel a šéf mechanik v jedné osobě dostal chuť zavzpomínat na mechaniku sovětské patnáctistovky a bylo rozhodnuto. Mám auto částečně odstrojené pro drobné opravy laku a vyvaření předních "kapes" blatníků a tak demontáž motoru přišla akorát v ten pravý čas. V deset jsme začali a v poledne už ležel na paletovým "ponku" před autem :) Už z minula jsme vyloučili závadu "vršku" i rozvodového pohonu a tak se šlo tak nějak najisto po prasklém šroubu ojnice prvního válce, odkud se klepot ozýval. Vana dolů a nic. Šálky, šrouby, vše tip top. Poslední možností mohl být prasklý kroužek. A tak když už byl motor venku... Hlava šla dolů, píst ven a zase nic. Kroužky v naprostém pořádku. A pak to přišlo. Zespoda pístu jsme si všimli takového jazyku u pouzdra čepu... Výsledný nález byl velkým překvapením i pro mého tatu, který po desítkách vlastnoručně generálkovaných 412kových motorů v dobách jejich největší slávy přísahal, že tohle nikdy neviděl. Prasklý pístní čep.....
S úlevou, že konečně máme něco vizuelně rozbitého a nehledáme nějakého klepajícího ducha, byla poškozená ojnice a čep vyměněna a motor v 17 hodin již opět kompletní odpočíval na paletě připravený pro pozdější očistu a zpětnou montáž ...
Ještě nutno vyměnit "sjetej" šteft na spoji sběrače a trubek výfuku a utržený silentblok motoru.

A vlastně, nemá ho někdo doma v polici? Je to ten menší, na straně startéru. Třeba někdo z pardubáků, udělal bych si pěknej výlet :)

Předem dík.
Zdraví Kauly


Přílohy:
motor1.jpg
motor1.jpg [ 84.54 KiB | Zobrazeno 11062 krát ]
motor2.jpg
motor2.jpg [ 53.5 KiB | Zobrazeno 11062 krát ]

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 26 črc 2010, 20:36 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Díky za oživení tématu. 412 je momentálně odstavena.Klepání se citelně zhoršilo a vypadá to na něco závažnějšího. Nechci to pokoušet, tak půjde motor ven a mrknem na kliku. To vše ovšem až asi v zimě, ted trpím akutním nedostatkem času a prostoru. S 2137 se chystám do Pardubic v září a pak kdesi v říjnu na STK, čemuž bude předcházet komplet repas předních čepů, přejití brzd.... však to znáte. Jinak,janototh, na těch lištách se ještě nějak dohodnem.
Moskvičům zdar!

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 26 črc 2010, 16:38 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
Niekedy sa unavi aj pruzinana snimaci tlaku oleja/ gulaty snimac zlatel farby/ ak je moc stara -/mne stacila vymena za novy a bez akejkolvek opravy tlak vyliezol cca o 1,5-2,0 /on tlak oleja pri zahriatom motore je normalny ...hlavne aby ukazoval za jazdy cca 2,00 ak je studeny a ukazuje po nastartovani 4,5-5,0 tak je to OK...jano t.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 14:34 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Je to málo ono by 412-ka mala za tepla na volnobeh tlačit tak 1,5-2,2 a v otáčkach 3000-4500 okolo 4, no a v "obmedzovači" 6500, cez 5, ja mám kus nad 6., ale zatial všetky 4-ry M 1500 čo sme mali tak tlačili za tepla v otáčkach tak max 2-3 bar a to je málo, treba tam na začiatok doliat riadne olej a pritiahnút regulačný ventil na čerpadle a hlavne riadne popočúvat motor ako klepe na studeno a za tepla, ono niekedy ako v mojom prípade, ked som pridrel šálky na prvej a druhej ojnici tak tlak oleja mi vobec neklesol a klepal som aj na studeno
Tie budíky síce ukazujú podla nálady ale zas nie až tak zle, ked zo styroch aut čo sme mali všetky chodili dokial sa nepritiahol tlak medzi 2-2,5 bar

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 09:39 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Mohl by mazat víc, ale tak málo to není. Nám maže 2140 za studena tak 4 až 4,8 a za tepla 3 až 4. Obě 408 jsem zkoušel a 408 míň, také tolik nepotřebuje když má vačkový hřídel v boku. Zkus dolít olej do maxima, mě to teda pomohlo. Scházelo půl litru oleje a když jsem dolil, tak mazal místo 2, tak 3. Ovšem 408.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 09:28 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Opět zdravím. Tak ani čerstvá TK nepomohla motoru zbavit se těch pazvuků popsaných v minulých příspěvcích ;) Ne, ted vážně, poslechem přes šroubovák to stále ukazuje na přední část motoru kolem rozvodů. Fotky ukazují jak maže při provozní teplotě. Není to nějak málo???Zdraví Kauly


Přílohy:
Poznámka: volnoběh
DSC00710.JPG
DSC00710.JPG [ 72.61 KiB | Zobrazeno 11480 krát ]
Poznámka: zvýšené otáčky
DSC00711.JPG
DSC00711.JPG [ 69.06 KiB | Zobrazeno 11480 krát ]

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2010, 17:47 
Kolegové mají pravdu je potřeba dobře "odposlechnout" celý prostor, proto ten šroubovák , mně rezonoval jednou uklepaný přední držák filtru vzduchu , u jiného motoru málem před rozebráním vibrovala měrka oleje. U dalšího klepalo nepravidelně ovládání karburátoru atd..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2010, 10:50 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 14 úno 2009, 12:07
Příspěvky: 206
Můžu se připojit k seniorovi s tím startérem,měl jsem tytéž pazvuky a po výměně startéru to zmizelo.Startér jsem rozebral,dělala to za chodu vibrující páčka ,co zasouvá pastorek,byla ulomená jedna její pacička.Ale jestli to může být tento případ,nevím.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2010, 08:59 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 31 črc 2009, 11:10
Příspěvky: 164
Bydliště: Humenné, Slovensko
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + šliapací
Dovolím si ešte jeden tip. Mne tiež dlhú dobu niečo v motore cvrlikalo, po výmene štartéra bolo všetko OK. :o


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2010, 07:31 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Jirka mě teď přivedl na jednu věc, mě kdysi v motoru taky něco klepalo a byl to povolený alternátor na bloku motoru v tom zadním držáku


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2010, 20:28 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3015
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Ještě takový provozní zkušeností získaný poznatek - než se pustíš do dalších analýz, tak chvíli koumej, zda nerezonuje tak nešťastně nějaká naprosto nedůležitá kovová součást v motorovém prostoru mimo vlastní motor. Zažil jsem x krušných chvil při hledání čehosi klepajícího a rezonujícího při určité rychlosti v kabinách trolejbusů či autobusů. Většinou to dopadlo tak že zvuk slyšený z jedné strany pocházel od povoleného šroubku o půl metru jinde. A kdysi na hundrtce mi několik odborníků vyhodnotilo klepání jako šálu a on klepal věnec na setrvačníku o jakýsi povolený šteft který byl někde kde neměl být. Ovšem slyšet to bylo odjinud.

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2010, 18:01 
Další kroky:Vezmeme dlouhý čistý šroubovák , jeden konec opřeme o motor v potřebném místě a rukověť si opřem o zvukovod vlastního ucha , pozor na zranění od vrtule! Po natočení odpojováním /zkratováním/ odpojovat jednotlivé svíčky , poslechem zjistit který válec klepe . Upozorňuji ,že pokud se to provádí pouze vytažením kabelu hrozí částečné proražení víka rozdělovače nebo palce a problémy při vyšších otáčkách ,velice obtížně se to hledá. Demontáž víka ventilů, zběžná kontrola ventilů - stačí ručně odhadem - ručním protočením motoru zkontrolovat celý rozvodový řetěz. Potom ještě lze obložit motor papírem a natočit ho, zvuky se ozývají zřetelněji ale teče olej.Pokud válec identifikujem pak pomocí věštecké koule odhadneme , volnou ojnici, volný píst, volné kroužky atd. Místo šroubováku můžeme použít tyčku abychom dostali až na spodní část v úrovni kliky, ale zvuky nejsou tak zřetelné.
Zkratování - zastrčíme do víka vedle potřebného kabelu slabý neisolovaný drát a druhý konec někde ukostříme.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2010, 16:38 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Tak přidávám update. Mechanizmus šponování kompletně rozdělán a složem, bez zjevné závady. Maže podle budíku dost, tak na druhej dílek stupnice(na 2), stejně jako má 2137.
Smontováno a zvuk se stále objevuje :( při mírném nárůstu a opětovném poklesu otáček jako pravidelné kovové "tikání". Tak už nevím. Ještě nějaké rady nebo půjdem po tom ložisku?Dík moc. Zdraví Kauly

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010, 21:23 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Zdravím návštěvníku, obsáhlý to návod :) auto jsem zatím radši odstavil a jezdím druhým,páč nemám kdy se do toho podívat. Klasický postup šponování řetězu jsme s otcem provedli, bez kýženého výsledku :(Má taktéž podezření na špatnou funkci šponováku.Zatím jsme ale nic dál nerozdělávali z již zmíněné časové tísně. O víkendu snad už něco klapne. No, upřímně doufám, že to bude tam, kde je zakopán pes a ne ložisko na klice :( Dám vědět. Zatim dík :ok:

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2010, 18:51 
Zkuste tento postup: Demontujeme svíčky, nasadíme natáčecí kliku a povolíme zajišťovací šroub napínacího mechanizmu , je to šroub vpředu na víku rozvodů, asi o půl otáčky. Imbusovým klíčem demontujeme uzavírací šroub napínáku rozvodů, vyjmeme pružinu.Do otvoru vsuneme dlouhý šroubovák a dost velkou silou se do něj opřeme. Pomocník pomalu otočí klikou a musí být na šroubováku cítit že napínák pruží a lehce se pohybuje, Pokud je šroubovák tvrdý zkusíme ješte o kousek povolit zajišťovací šroub /ne o moc více zajišťovací mezikus by mohl vypadnout/ a opět zkusíme zatočit motorem. Je totiž možné že někdo utáhl na krev zajišťovací šroub a deformoval mechanismus napínáku a ten je pak nefunkční.Pokud tomu tak je pokusíme se mechanismus rozhýbat, když se to nepovede nezbývá než demontovat. Pozor nesmíme nikdy motorem otočit motorem proti směru hrozí přeskočení řetězu. Napnutí: Po rozhýbání mechanismu vrátíme pružinu a namontujeme uzavírací imbus. Plynule asi dvakrát otočíme klikou a s citem dotáhneme zajišťovací šroub.
Mám ale podezření že se přidřelo ojniční ložisko je to typický zvuk. Jaký je tlak oleje na volnoběh?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2010, 17:49 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Aleš píše:
Klásek píše:
Aleš píše:
Mě napadá napínací mechanismus rozvodů. Jestli nepraskla ta pružina co tlačí klouzátko napínacího ústrojí na kladku

Aleši pertinax.....

Martine, patnáctistovka pertinax nemá ;)

To mě taky zarazilo, ale čekal jsem, že šlo jenom o spletení. :lol:

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2010, 17:44 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Aleš píše:
Klásek píše:
Aleš píše:
Mě napadá napínací mechanismus rozvodů. Jestli nepraskla ta pružina co tlačí klouzátko napínacího ústrojí na kladku

Aleši pertinax.....

Martine, patnáctistovka pertinax nemá ;)

Oj Aleši promiň. Byl jsem v jiném chlívečku, rozuměj tématu :oops: Omlouvám se :megafon:

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2010, 17:34 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2596
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Klásek píše:
Aleš píše:
Mě napadá napínací mechanismus rozvodů. Jestli nepraskla ta pružina co tlačí klouzátko napínacího ústrojí na kladku

Aleši pertinax.....

Martine, patnáctistovka pertinax nemá ;)

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010, 19:55 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Aleš píše:
Mě napadá napínací mechanismus rozvodů. Jestli nepraskla ta pružina co tlačí klouzátko napínacího ústrojí na kladku

Aleši pertinax.....

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010, 20:20 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2596
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Mě napadá napínací mechanismus rozvodů. Jestli nepraskla ta pružina co tlačí klouzátko napínacího ústrojí na kladku

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 30 dub 2010, 21:27 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Kauly píše:
Tak pánové, jedna technická. Začal se mi ozývat klepot z přední části motoru, jakoby od rozvodového řetězu. Jedna se o pravidelné kovové klapání na volnoběh, které silně zesílí při prudkém ubrání plynu/poklesu otáček. Ventilové vůle OK, předstih OK, řetez dotažen, šponovací mechanismus by měl být ok. Tak co byste poradili omrknout ?Díkes, zdraví Kauly.



Nevím jak moskvič, ale u nových aut to často dělá povolená řemenice na klice


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Klepání při poklesu otáček
PříspěvekNapsal: 30 dub 2010, 19:06 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Tak pánové, jedna technická. Začal se mi ozývat klepot z přední části motoru, jakoby od rozvodového řetězu. Jedna se o pravidelné kovové klapání na volnoběh, které silně zesílí při prudkém ubrání plynu/poklesu otáček. Ventilové vůle OK, předstih OK, řetez dotažen, šponovací mechanismus by měl být ok. Tak co byste poradili omrknout ?Díkes, zdraví Kauly.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting