| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 dub 2024, 02:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 srp 2010, 18:35 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Návštěvník píše:
Petr408 píše:
Dobrý nápad s těmi ventily, na mé 408 už má celá hlava jenom žigulské ventily. Právě jak je napsáno rády se podpalovaly a bohužel vyjímečně také praskají :evil: .

S tymi ventilmi je to tak, ze 408-1360 ccm boli robene na benzin ktory sa predaval v tej dobe cca 1965-73 NORMAL ktory mal 80 oktanov./cena 2,10 Kcs/...na tento benzin perfektne fungovali moskvice s nizkym kompresnym pomerom 7.00:1 ale tento bezin postupne nahradili specialom 90 oktanov../cena 2,50 Kcs/...a nastali problemy aj u inych vtedy jazdiacim vozidlam /S-oktavia, spartak 440, S-1202, atd ...ja som s vymenou ventilov zacal v roku 1977 najprv iba vyfukove a po case som nahradil aj sacie...ventily z LADY su s lepsieho materialu a udajne su plnene dusikom vo vnutri hlavy ventilu...a samozrejme boli vyrabane na vyssi kompresny pomer a vyssiu teplotu horenia kvalitnych benzinov....zdravi ...jano t

Tak, tak, moudrá to slova ;) .

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 srp 2010, 17:36 
Petr408 píše:
Dobrý nápad s těmi ventily, na mé 408 už má celá hlava jenom žigulské ventily. Právě jak je napsáno rády se podpalovaly a bohužel vyjímečně také praskají :evil: .

S tymi ventilmi je to tak, ze 408-1360 ccm boli robene na benzin ktory sa predaval v tej dobe cca 1965-73 NORMAL ktory mal 80 oktanov./cena 2,10 Kcs/...na tento benzin perfektne fungovali moskvice s nizkym kompresnym pomerom 7.00:1 ale tento bezin postupne nahradili specialom 90 oktanov../cena 2,50 Kcs/...a nastali problemy aj u inych vtedy jazdiacim vozidlam /S-oktavia, spartak 440, S-1202, atd ...ja som s vymenou ventilov zacal v roku 1977 najprv iba vyfukove a po case som nahradil aj sacie...ventily z LADY su s lepsieho materialu a udajne su plnene dusikom vo vnutri hlavy ventilu...a samozrejme boli vyrabane na vyssi kompresny pomer a vyssiu teplotu horenia kvalitnych benzinov....zdravi ...jano t


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 črc 2010, 21:07 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Dobrý nápad s těmi ventily, na mé 408 už má celá hlava jenom žigulské ventily. Právě jak je napsáno rády se podpalovaly a bohužel vyjímečně také praskají :evil: .

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 črc 2010, 17:57 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 02 čer 2010, 07:34
Příspěvky: 33
Bydliště: Olomouc-Tážaly
Majitel Moskviče: ano
velice dekuji!za potrebne informace!cekal jsem na ne docela dlouho!o ukazku a víklad bych mel urcite zajem!dekuji moc!


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 črc 2010, 16:42 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
Tak predstih na 1360 ccm je 10 stupnou, je to ako pisal kolega v otvore za hrubym filtrom oleja na spojkovom obale....na zotrvacniku je nalisovana loziskova gulicka cca 5 mm, ktora misi byt pred meranim ocistena aby sa leskla a odrazala svetlo od stroboskopickej lampy...za volnobezneho chodu /motor musi byt zohriaty/ svietime na otvor-gulicku str.lampou a podla potreby ako je umiestnena gulicka oproti kovovej sipke ktora je stabilna, pootacame doskou rozdelovaca na tu stranu aby sa gulicka ustalila oproti sipke...vtedy utiahneme drziak rozdelovaca alebo platnicku oktanoveho korektoru...pri slabsom pridani plynu musi sa gulicka pohybovat smerom ku pravemu kolesu cim sa zvacsuje predstih, ak sa gulicka pohybuje v skokoch alebo vobec treba skontrolovat podtlakovy regulator na rozdelovaci/privodnu trubku podtlak od sacieho potrubia alebo pruzinu s podlozkami vo vnutri podtl.regulatora/vymenou alebo pridanim sa reguluje predstih pri vyssich otackach motora - priklad 3000 ot-cca 27 stupnov/ toto ma velky vplyv na spotrebu paliva a rovnomerny zaber pri zosliapnuti plynu...ak je podtlak slaby a rychlo sa pohybuje je pocut pravidelne klepkanie motora/nie je klepanie ventilov...!!!-ako sa mnohi domnievaju...ventily mozu klepat ak su zle nastavene len za studeneho motora a pri volnobehu...!/ Samozrejme pred nastavenim predstihu je potrebne najprv skontrolovat volu ventilov pri studenom motore/cca 20 stupn./ mne sa velmi osvedcilo davat na vyfukovy 0,25 ! a saci tesnejsie 0,15 mm / ja som pouzival zigulacke ventily, moskvic. sa vyfukove podpalovali/ Dalsi krok nastavenie uhlu zopnutia/vola medzi pevnym a pohyblivym kontaktom v rozdelovaci/ to je najlepsie merat elektronicky / je to 50 stupnov/tato metoda je najpresnejsia/ak su kontakty uz opalene a nemaju rovne iskriste...Elettronicky sa daju zistit aj ine zavady na rozdelovaci/ napr.velky ohmicky skrat na kontaktoch podtlak v rozdelovaci-zadrhavanie odstredivych zavazi podtlaku atd......ak by bol zaujem mohol by som taketo komplet nastavenie motora predviest priamo na zraze Moskviciarom aj s odbornym vykladom a ukazkou...!!!! zdravi jano t.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 čer 2010, 12:48 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 02 čer 2010, 07:34
Příspěvky: 33
Bydliště: Olomouc-Tážaly
Majitel Moskviče: ano
tak jo to by bylo fajn!na srazek se tesim ale nevim jestli prijedu protoze me tet odesla prevodovka tak zhanim nejaky schemata a nebo prevodovku!zatim bezuspesne :cry: ale diky ses hodnej!


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 čer 2010, 07:46 
Offline
Zácvik ukončen
Zácvik ukončen
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2010, 09:47
Příspěvky: 12
Bydliště: Kružberk
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2138
Zdravím majitele 2138ičky :papa: Mám doma stejný kousek v zeleném provedení a řeknu Ti, marně by jsi hledal nějakou značku na řemenici :cry: .Musíš oddělat kontrolní víčko na skříni převodovky a značky jsou na setrvačníku spojky. je to docela složity na vysvětlovaní, jestli dojedeš na sraz,vezmu knížku a dám instruktáž. Jinak drobné doladění dělám po hlase za chodu motoru a nemám problém :auto:
MIKEC2138

_________________
zelená 2138 r.v.1979


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 čer 2010, 08:23 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Tak mal by sa vyjadrit skvor niekto kto má 1360, lebo ten motor poznám tak, že nepoznám, ináč bolo by dobré zohnat nejakú knižku.
ak je to ten moskvič s S. bazaru s spz OCC... tak je celkom schopný, len dúfam, že necháš na tom aj tie povodné značky, čo by som ja dal za to keby moj moskvič ma miesto BR-925 BC, nejake LMA-XX-XX ako mal kedysi pred rokom 2004.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 čer 2010, 06:59 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 02 čer 2010, 07:34
Příspěvky: 33
Bydliště: Olomouc-Tážaly
Majitel Moskviče: ano
hosi copak nikdo nevíte jak nastavit předstih? :cry:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: jak nejlepe a kolik nastavit predstih
PříspěvekNapsal: 02 čer 2010, 10:10 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 02 čer 2010, 07:34
Příspěvky: 33
Bydliště: Olomouc-Tážaly
Majitel Moskviče: ano
panové jsem novým a pysnym majitelem moskvice 2138 13kilo a zacínám s renovací tak zjistuji vse kolem!jak na predstih??


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting