| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 19 dub 2024, 13:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 29 zář 2010, 20:39 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Tak rozmenme si to na drobné, ked to už tak chcete:
Ja tam chcem dat vpodstate celé zapalovani z fava, až na to, že mechanická čast tam s konštrukčných dvôvodov musí zastat z moskviča, ano čítal som ten článok aj ked nie celý lebo som vedel o čom to bude po pár riadkoch a pár posledných vetách,
Čo sa týka ladeni a motora(výfuku) tak v podstane neexistuje, žiadny vzorec na výpočet, pri ktorom by sa dalo povedat, že to bude fungovat, tá vysoka spotreba, ktorú spomýna kolega ford je daná tým, že motor nemá žiadny tlmič resp. rezonátor-ten stačí na udržanie dobrej spotreby a utlmý aj hluk no je to takmer tak ako by tam bola holá rúra ak je dade na konci, V zvodoch pri atmosfére je najviac skrytých PS bez ohladu na to, či ten motor má jeden alebo viac karburátorov, tiež je dvoležité aby boli rovnaké dlžky potrubí(u 412 kus problem, všetko zavadzia) a o niečo vačší priemer ale nie velmi. celý závodný výfuk by mal byt navrhnutý na čo najmenší protitlak, je dobré použit jeden rezonátor pri konci potrubia, dalej priemer rúry by mal byt navrhnutý podla výkonu, objemu, kolko točí a kolko nasajeje zmesy, čiže to, že ja som mal zlomený výfuk v mieste kde je už len jedna trubka fí 45 mm a nemal som žiadny tlmič, podla toho som nejak drasticky neznížil protitlak ak uvážime, že na tento motor bez iných uprav by bolo dobré použit ruru fí 50 mm a na koniec nejaký rezonátor, ja som sa inšpiroval mnohými, od rusov, bmw, supersprint..., čo sa týka osadenia webrov, tak je skutočne dôležité ich dat na miesto určenia(ja budem mat sanie podla homologizacie, len bude z ocele), ale samotné optimálne doladenie treba ešte spravit časovaním rozvodu, no u moskale je kus problém, že točí aj výfukovú vačku.

P.S. ešte som zabudol na jednu dôležitú vec. Nikdy ak tam netresnete brutánu rúru tak sa vám výkon pri max otáčkach nezníži, možno trochu dolu ale čo sa vám zníži a prečo to nemá tah je to, že Vam sa zníži max. hodnota krutáku a je posunutý do vyšších otáčok a ani najlepší ladič ho podla mna nedokáže zodvyhnút tak ako o svojich výrobkoch tvrdí Supersprint, videl som zopár meraní pred a po nainštalovaní výfuku akej kolvek značky

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 28 zář 2010, 22:45 
Offline
Moskvičář IV. stupně
Moskvičář IV. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2010, 23:41
Příspěvky: 20
Bydliště: Hrubý Šúr
Majitel Moskviče: ano
Tak sme sa od bezkontaktu dostali k ladeniu motora. :lol: Pri čitaní článku o bezkonakte som sa pekne pobavil, lebo je to zle navrhnuté. Ak si však niekto nezakladá na originalite automobilu a chce si ho vylepšiť a má dobre naištalovaný bezkontakt, je logické, že to bude mať pozitívny vplyv na chod motora a teda aj na spotrebu. Avšak tento rozdiel pri spotrebe bude nebadatelný za predpokladu, že pôvodné zapalovanie pracovalo správne. Bezkontak nie je taký chulostivý na klimatické podmienky a jeho výhody sa prejavia vo vysokých otáčkách, kde by klasické zapalovanie nemalo taký optimálny priebeh iskry.
Odpadnutý výfuk pri sériovom motore bude mať katastrofálny dopad na spotrebu a hlavne na výkon. Spätné tlaky, to je veda! A je hrozné sledovať, ak si niekto myslí že si ,,otuzerí,, auto tak, že naištaluje napríklad horizontálne Webre a potom sa čuduje, že mu to nefunguje, lebo tam nechá seriový výfukový zvod z hlavy válcov, ktorý je navrhnutý a tvarovaný na vysoký točivý moment pri nízkých otáčkách. Takže má absolutne nevhodné spätné tlaky a v momente, keď ma karbec plniť spalovací priestor, dojde spätná vlna, ktorá smeruje proti smeru sania. Velice zjednodušene povedané!!! Nehovoriac o tom, že si treba vopred vypočítať osadenie karburátoru a to podľa toho, v akom spektre otáčok bude pracovať.
Vopred je nutné vedieť, na aký účel je daný automobil určený. Vždy ide o kompromis a dá sa ho v podstate spraviť - vyladiť tak, aby optimálne fungoval v určitom režime.
Pokial sa niekto rozhodne upraviť motor tak, aby to bolo citelné,treba si uvedomiť, že sa jedná o súbor úprav, a čiastkové zásahy veľa neriešia. A pred každým zásahom si danú problematiku naštudovať. Len tak sa bezhlavo pustiť do úprav, môže mať presne opačný výsledok.

_________________
Moskvič 407 r.v. 1964, Moskvič 408 r.v. 1967, Moskvič 408 r.v. 1968 ,,Export,, pred znovuzrodením, Moskvič 408/1 r.v. 1970, Moskvič 2138, Volga 24 Combi
Ford Cortina Mk I. r.v. 1965, Ford Taunus 15M P6 Turnier r.v. 1968, Ford Taunus 20M P7b r.v. 1969, Ford Granada Mk I. Turnier r.v. 1976, Ford Transit Mk I r.v. 1972
Kúpim diely na VELOREX trojkolesový a štvorkolesový
http://doktorford.weblahko.sk/


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 28 zář 2010, 20:18 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
jeziiis to je furt dokola...
vyfuk je na aute dulezity a diravej ti moc neposlouzi. spise to chce fakt neco postudovat, nez experimentovat a myslet si, jak to bude jezdit 200 km/h a za 5 litru.
rikaji ti neco zpetne tlaky? a co to zapalovani, cetl si to?
:strelec:

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 22 zář 2010, 19:48 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
No ja si tiež nemyslím, že mi to potom vzlietne, ale počítam, že tam nejaký rozdiel bude, len asi budem musiet nakreslit výkres, je kus problem najst človeka, ktorý vie aj sústružit aj vie ako to funguje v aute, ktoviečo nespôsobilo ani zloženi vrtule chladenia, odhadujem tok + 2 PS, ale ten motor má uplne iný priebeh výkonu vo vysokých otáčkach, pri ostrej jazde si to uvedomíš najviac lebo sa rýchlejšie rozkrúca ale pomalšie klesajú, podobné to bolo aj s výfukom, nechal som ho nech sa uplne zlomý a kedy to bude tahat najlepšie, najlepšie išiel ked bol už takmer preč na rovinkách na "našom" kopci sa mi ho darilo rozbiehat tak o 3 km viac ako ked je výfuk OK, ja to podobne predpokladám aj pri zapalovaní-najviac to bude cítit ked ho budeš nahánat a v kopci, čo sa maximálky na rovine týka-170 tachometrických to ide tak či tak, či je seriový alebo bez výfuku a vrtule.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 22 zář 2010, 18:27 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2596
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Jirka píše:
Já do 2140 bezkontakt dal během hledání příčiny nepěkného chodu motoru. Nakonec byla chyba jinde - ale už to ven dávat nebudu. Škoda Aleši, že jste přijeli pozdě, měl jsem původně v plánu tě posadit do mojí 2140 abys po roce porovnal rozdíl ... je to nebe a dudy, jezdí teď úplně super. Chyba byla hlavně v tom, že přisával posilovač a tak kazil směs - jenže než jsme na to přišli, tak má auto taky špičkově vyčištěnej a seřízenej karbec a navíc během hledání závady samozřejmě i nové svíčky a kabely a udělané ventily atd. ...

Víš jak to bylo, tím že jsme přijeli pozdě tak to bylo všechno na rychlo. Když tak příště :ok:

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 21 zář 2010, 21:30 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3015
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Já do 2140 bezkontakt dal během hledání příčiny nepěkného chodu motoru. Nakonec byla chyba jinde - ale už to ven dávat nebudu. Škoda Aleši, že jste přijeli pozdě, měl jsem původně v plánu tě posadit do mojí 2140 abys po roce porovnal rozdíl ... je to nebe a dudy, jezdí teď úplně super. Chyba byla hlavně v tom, že přisával posilovač a tak kazil směs - jenže než jsme na to přišli, tak má auto taky špičkově vyčištěnej a seřízenej karbec a navíc během hledání závady samozřejmě i nové svíčky a kabely a udělané ventily atd. ...

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 21 zář 2010, 18:23 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2596
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Pánové, jsem zvědav jak vám vaše přestavby dopadnou a držím palce v dobrý výsledek.

Na druhou stranu si říkám, proč to vlastně chcete překopávat. Vždyť to orginál zapalování je bezproblémové, stačilo jen vše dobře seřídit. Např. já jsem s ním nadmíru spokojen. Auto mi startuje na první škrk, za jízdy neškube, jede v pohodě přes 160 a spotřebu při klidné jízdě dokáži udržet okolo 8,5 litrů. Co víc si ještě přát

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 20 zář 2010, 19:13 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
No ono se uz napsalo o zapalovani hodne. doporucuji napr clanek od meho pritele j. cecha http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=403 tam se dovime, ze to neni zadna prdel... prece jenom kontakty jsou lepsi co se tyka proudu a ti kontrukteri ve fabrikach taky nebyli zadne paka... jak pise v clanku: Většinou při montáži takového zapalování dojde k seřízení předstihu včetně dalšího seřízení motoru a proto motor lépe startuje. Celý dojem může být také velmi subjektivní, protože něco od zlepšeného zapalování očekávám a tak si vlastně lepší vlastnosti nepřímo vsugeruji.

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 10 srp 2010, 10:02 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Presne tú poslednú čast si dam spravit ja, len ked sa tu písali rozne varianty tak som bol kus v pomykove-aby som sa vela nenarobyl :lol: , ale díkes za uprasnenie

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 09 srp 2010, 20:28 
Omlouvám se ale pro nedostatek času -to víte důchodce- jsem se k popisu zapalování dostal až nyní.První pokus s použitím kladívek jako snímače jsem i se zdatným elektrokamarádem vzdal proč to je na celý popis.Ale zjistil jsem že když to fungovalo tak motor ožil.
Druhý pokus byl s vestavbou snímacích částí fav. rozdělovačedo orig. rozdělovače. Výsledek byl že zapalování chodilo ale nejdříve se probil palec a potom i víčko rozdělovače. Po výměně se závada opakovala a pochopil jsem že zvýšené napětí prostě origo víčko nesnese. Pak jsem zjistil že Fav.rozdelovač má stejný upínací průměr jako Moskvič. Protočil jsem průměr pro hřídel na moskvičářský unašeč tuším asi na 14,5 a vložil unašeč se závažími do vnitř.Předtím jsem z něho demontoval vačku . Potom jsem použitím dílů ,již nevím přesně jak je to 20 let,z obou rozdělovačů a troch soustružnické práce usadil na původní místo bezkontat. snímací část. Když to dobře provedeme vyjde statická část snímače na původní místo.Ještě něco jsem zapoměl ,před demontáží si změřte výšku palce od tělesa aby byla po přestavbě stejná.
Rozdělovač může být i vychozelý ,protože pouzdra protočíme a mech. část přijde jiná, pouze nesmí být "odrbaná" snímací část.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 30 črc 2010, 10:47 
Zapalováni jsem na svém moskviči 2138 už vyzkousel před dvěma lety ale byl jsem zklamán.Měl jsem problem s rozdelovačem. Kladivka jsou nevhodna a pro zapalovani nepřesná. Mam zapalovaní ignition universal tci. Pozor na zkratku cdi tam je nutná jiná civka. Nakonec se mi po dvou letech povedlo předělat rozdělovač na bezkontakt a jako snimač jsem použil infasnimač který tato fima taky nabízí.Nutná je jenom clonka která má 4 drážky. Motor je se zapalovanim pružnějši a ztichnul ještě potřebuje doladit ale tet už to nebude problem. Motor je typu 408.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 25 črc 2010, 21:04 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Návštěvník píše:
Na tom modrém 2140 jsem přestavoval rozdělovač na spinač z Favorita , karburátor tam byl přetryskovaný ze Š 130. Musel jsem potom docela hlídat otáčkoměr , spotřeba zůstala stejná ale nesměl jsem moc využívat "přidaný" potenciál motoru.
Neví někdo jak dopadly Jackalova auta ?


pokial viem tak oranžový je niekde v nemecku, biely 2138 asi rozobral a ten modrý, zrejme Vaš ak ste "Moskvičiar-byvalý" niekomu predal, a popíšte bližšie ako ste tam spravili ten rozdelovač, totiž ja si myslím, že tá moja verzia je príliš komlikovaná na realizáciu, kedže z fava to malo tak vela ludí, mne sa zdá, že to funguje aj jednoduhšie ako moj nápad

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 25 črc 2010, 19:28 
Na tom modrém 2140 jsem přestavoval rozdělovač na spinač z Favorita , karburátor tam byl přetryskovaný ze Š 130. Musel jsem potom docela hlídat otáčkoměr , spotřeba zůstala stejná ale nesměl jsem moc využívat "přidaný" potenciál motoru.
Neví někdo jak dopadly Jackalova auta ?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 25 črc 2010, 18:59 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3015
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Není, je to z tohoto http://www.moskvich.cz/moskvic-2140-darce.htm, už jsem o tom tady někde psal.

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 25 črc 2010, 18:15 
Není to zapalování z modré 2140 od Jackala?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 25 črc 2010, 08:31 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2009, 22:14
Příspěvky: 58
Majitel Moskviče: ano
Jirka píše:
Já bezkontakt ve 2140 mám, ale pouze jsem ho celý přendal z auta které jsem koupil na díly. Funguje to zatím normálně, uvidíme jak se to bude chovat třeba v zimě nebo po pár tisíc km. I když teď s tím autem prakticky nejezdím...


zdar. no a je to nějaká přestavba nebo origo?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 24 črc 2010, 17:23 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3015
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Já bezkontakt ve 2140 mám, ale pouze jsem ho celý přendal z auta které jsem koupil na díly. Funguje to zatím normálně, uvidíme jak se to bude chovat třeba v zimě nebo po pár tisíc km. I když teď s tím autem prakticky nejezdím...

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 23 črc 2010, 21:02 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 02 čer 2010, 07:34
Příspěvky: 33
Bydliště: Olomouc-Tážaly
Majitel Moskviče: ano
machrovinka to je paradni ale raci pres to usb!pristi mesic to koupim a nainstaluju jsu zvedavej jako prase :D :mnam: :mnam:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 22 črc 2010, 20:47 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Tonda píše:
brinza 2138 píše:
pánové uz jsem se zamiloval!!i kdybych pouzil ty kladivka!http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-direct-ignition-cdi.asp
co vi na to???je to sice drahej spas ale zase machrovinka!nejspis si to porídím!!co nejdriv!
instalace je celkem jednoducha a funkcnost dokanala!!


Vypada to dobre, maji tam i jinou variantu za 2800 pres com bez usb. I jejich ostani veci co nabizeji jsou docela pekny a ceny se me zdaji docela rozumny...

Ja ale kazdopadne nechavam zapalovani original :)

To je pěkná mašinka :P .

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 22 črc 2010, 12:35 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2008, 16:51
Příspěvky: 564
Bydliště: Pardubice a okoli :)
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408 a 412
brinza 2138 píše:
pánové uz jsem se zamiloval!!i kdybych pouzil ty kladivka!http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-direct-ignition-cdi.asp
co vi na to???je to sice drahej spas ale zase machrovinka!nejspis si to porídím!!co nejdriv!
instalace je celkem jednoducha a funkcnost dokanala!!


Vypada to dobre, maji tam i jinou variantu za 2800 pres com bez usb. I jejich ostani veci co nabizeji jsou docela pekny a ceny se me zdaji docela rozumny...

Ja ale kazdopadne nechavam zapalovani original :)

_________________
Obrázek
http://moje.auto.cz/Tonyxx/moskvic-412.html
http://moje.auto.cz/Tonyxx/moskvic-408.html
http://www.youtube.com/user/tonyxq
http://tonyxq.rajce.idnes.cz/


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 22 črc 2010, 10:38 
Offline
Moskvičář - nováček
Moskvičář - nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 2010, 22:28
Příspěvky: 3
Bydliště: Ukraina
Majitel Moskviče: ano
Typ: IJ-412
Dobrý den, jste prodal bezkontaktní zapalování na LADA


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 22 črc 2010, 07:30 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 02 čer 2010, 07:34
Příspěvky: 33
Bydliště: Olomouc-Tážaly
Majitel Moskviče: ano
pánové uz jsem se zamiloval!!i kdybych pouzil ty kladivka!http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-direct-ignition-cdi.asp
co vi na to???je to sice drahej spas ale zase machrovinka!nejspis si to porídím!!co nejdriv!
instalace je celkem jednoducha a funkcnost dokanala!!


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 22 črc 2010, 06:53 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 02 čer 2010, 07:34
Příspěvky: 33
Bydliště: Olomouc-Tážaly
Majitel Moskviče: ano
a ty svičky jake meli oznaceni??a nevite nekdo kde bych sehnal tranzistorove zapalovani s odlehcenim kontaktu znami si to strasne moc pochvaloval ze to byla uplne jina hra!stacilo by mi i schema plosny spoj bych si vyrobil.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010, 16:25 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2009, 22:14
Příspěvky: 58
Majitel Moskviče: ano
já to mám do tohodle mazla:
http://www.youtube.com/watch?v=4FRU0R3V ... r_embedded
:lebka:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010, 15:39 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
janototh píše:
Ja som pouzíval, dlhe roky zapalovanie ETZ 05 vyrobene v cechach v rokoch cca 1976-8....ktore nespalovalo kontakty v rozdelovaci a tie vydrzali aj cca 50-60 tisic Km....len obcas trebalo precistit palec a hlavu rozdelovaca...Malo velku vyhodu lebo chod motora bol hladsi a lepsie isiel do otacok....samozrejme ku kvalite iskry prispievali aj fajky z T-613 s gumickami/proti navlhnutiu/ a klasicke medene vysokonapatove kable-hlava rozdelovaca ku svieckam...Velmi sa mi osvedcili na motore 1360 sviecky BOSCH s 4 kontaktnym iskristom...tieto som nemusel vobec vyberat a cistit aj cca 50 tis.km ..a viete dobre ako blbo sa vyberaju a montuju na motor...zdravi jano toth


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010, 15:33 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
Ja som pouzíval, dlhe roky zapalovanie ETZ 05 vyrobene v cechach v rokoch cca 1976-8....ktore nespalovalo kontakty v rozdelovaci a tie vydrzali aj cca 50-60 tisic Km....len obcas trebalo precistit palec a hlavu rozdelovaca...Malo velku vyhodu lebo chod motora bol hladsi a lepsie isiel do otacok....samozrejme ku kvalite iskry prispievali aj fajky z T-613 s gumickami/proti navlhnutiu/ a klasicke medene vysokonapatove kable-hlava rozdelovaca ku svieckam...Velmi sa mi osvedcili na motore 1360 sviecky BOSCH s 4 kontaktnym iskristom...tieto som nemusel vobec vyberat a cistit aj cca 50 tis.km ..a viete dobre ako blbo sa vyberaju a montuju na motor...zdravi jano toth


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010, 15:12 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2009, 22:14
Příspěvky: 58
Majitel Moskviče: ano
no právě! u Fanouše se točí vobráceně. jinak bych ho už taky zkoušel 8-)
schánim někoho kdo už se tim zabejval, je-li to vůbec možné přestavět.

u Aleka se používal bezkontakt?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010, 12:53 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
tak osobnú skúsenost dotiahnutú až do konca s tým nemám, ale práve to riešim aj ja.

Takže existujú v podstate tri možnosti ako to poskladat.

1. je možnost zohnat origo rozdelovač na motor BMW M10, k tomu je ešte treba náhon rozdelovača na Aleco, je to najjednoduhšia možnost ale má jeden hačik, zohnat rozdelovač je utopia, nik ho nechce predat lebo je ich malo a nový stojí okolo 6000kč(zdroj p. Jiroušek)
2. je zohnat cez p. Švaneka bezkontakt zapalovanie na Aleco-udajne sa niečo také robilo na domáci trh, ako a čo všetko treba spravit neviem.
3. je možnost favorit, často sa to omiela ale celý rozdelovač nejde použit lebo sa točí opačne a nešla by odstrediva regulácia, takže treba vybrat črevá, cievku + hviezdu a ten magnet aby to celé fungovalo, no a narvat tam to bude zážitok, treba tam kus aj poopracuvávat črevá moskviča, tak za týžden by to mohlo byt poskladané, sám som zvedavý ako to celé bude fungovat

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010, 09:13 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2008, 16:51
Příspěvky: 564
Bydliště: Pardubice a okoli :)
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408 a 412
No pritelkyne otec to tam mel a moc si to vychvaloval.

Nejdriv tam mel jenom to elektronicke odlehceni kontaktu prerusovace a pak bezkontakt z favorita. Ted nevim jestli tam napasoval civku z favorita do moskvic rozdelovace, nebo tam narval z favorita rozdelovac.

Mel 2140

_________________
Obrázek
http://moje.auto.cz/Tonyxx/moskvic-412.html
http://moje.auto.cz/Tonyxx/moskvic-408.html
http://www.youtube.com/user/tonyxq
http://tonyxq.rajce.idnes.cz/


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Bezkontakt na Moskala
PříspěvekNapsal: 20 črc 2010, 20:44 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2009, 22:14
Příspěvky: 58
Majitel Moskviče: ano
dobrý den pánové!
má někdo zkušenost s přestavbou zapalování u Moskala na bezkontaktní!?
dík Ježek :lebka:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting