| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 21:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problémy se 408/1
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010, 17:52 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
Jamaican píše:
Janototh , děkuju za věcné rady :ok: .Zkusím to ještě stím petrolejem možná ,ze jsou opravdu pouze zapečené :lol: .
Jen ještě se zeptám : Po potřebné době k účinku to mám normálně nastartovat i stím petrolejem :?: :D .Nechci ,aby ten motor dostal infarkt :lol:

Takze, s tym petrojejom to samozrejme nestartovat...!!!!!/myslel som si, ze to je jasne..Napustene valce by mali byt cca 1-tyzden..ak unika pertolej rychlejsie tak ho treba niekolko krat dolievat..! Po rozpusteni karbonu je treba samozrejme olej vypustit!!!!!!I ked je petrolej horlavy a vyparil by sa, toto sa neodporuca, lebo petrolej zriedi olej a nedovoli oleju pri vysokych teplotach normalne mazanie...dochadzalo by k znizeniu tlaku oleja, a pri cilkulacii rozpusteneho karbonu v oleji by mohlo dojst k zadretiu motora ......!!!! Takze vypustit a vymenit olejovy filter....zdravi janototh.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problémy se 408/1
PříspěvekNapsal: 13 srp 2010, 20:51 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2008, 16:12
Příspěvky: 1044
Bydliště: Brno venkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408-1
Janototh , děkuju za věcné rady :ok: .Zkusím to ještě stím petrolejem možná ,ze jsou opravdu pouze zapečené :lol: .
Jen ještě se zeptám : Po potřebné době k účinku to mám normálně nastartovat i stím petrolejem :?: :D .Nechci ,aby ten motor dostal infarkt :lol:

_________________
Moskvič 408/1 Griša * Vaz 2101 5x * Lada 2102 * Vaz 21053 * Vaz 2106 2x * Vaz 2107 * Lada Niva * Škoda Felicie 3x * Škoda 105L (Emko) * Škoda 120L (Užovka) ,Škoda Favorit 136L, Avie A31 DVS DA12, Mercedes W124 E200,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problémy se 408/1
PříspěvekNapsal: 09 srp 2010, 16:07 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
janototh píše:
Jamaican píše:
Moje 408/1 mě opět potrápila :( .Zjistil jsem ,ze tahá olej 1 válec a pořád se potýkám s problémy s karburací.Už delší dobu sleduji ,ze auto nesnáší studené starty.Problémy s karburátorem jsou takové : hladinu mám v půlce sklíčka podle knihy je to spravne ,ale auto pořád má moc bohatou směs je to vidět podle svíček po dnešním vyjmutí byly černé jako bota.Mám strach ,ze když hladinu ještě snížím tak bude mít nedostatek při stoupání do kopce.Té bohaté smesi nasvedčuje i to ,ze ikdyž pri zahřátem motoru sešlápnu plyn tak z výfuku de sedej dým sice to není nic hrozného ,ale není to podle mě dobré.Další problém je s velkou žravostí :evil: .

Dalším problémem je to ,ze pri vytaženém sytiči se autu nechce do otáček musím vždy zasunou sytic a pak je to bez potíží.Už jsem několikrát četl ,ze spravné nastavení karburátoru je umění :lol: .Já už nevím jak to nastavit :( .

Chtěl bych se zeptat jak mám tedy karburátor nastavit ,aby auto jezdilo bez potíží :?:

Děkuji za Vaše případné rady :!:

Zdravim , zvyseou spotrebou oleja a dymivostou je to /u moskvicou cca 1-1,5 litra na /1000 km celkom normalne.../ ale pri zvyseni dymivosti pri pridani plynu je to uz problem...na pricine su hlavne vybite-vybehane voditka ventilov a drieky ventilov resp.gumicky v miskach su stvrdnute.../vymenit gumicky....kontrola ventilovych voditok a ventilov.../ Casto sa stava ze su zapecene kruzky /piestove/ treba vybrat sviecky - dat piesty cca do stejnej vysky klukou na motore a do spalovacieho priestoru cez sviec.zavit naliat cca 1 dcl / az pokial nevyteka cez svieckovu dieru/ petrolej a nechat posobit cca tyzden...popripade doliat este aj dlhsie kym sa karbon na kruzkoch nerozpusti...toto je velmi ucinne , sam som to niekolko krat za 37 rokov aplikoval na svojom aj inych Moskvicoch 1360 ccm....ak su kruzky iba zapecene tak sa uvolnia a zacnu tesnit dalej..../ pozor !!!!! ak su zlomene a uvolnia sa zacne samozrejme este viac dymit ako pred tym .../ potom uz nepomoze iba generalka motora ..../vymena kruzkou - podla opotrebenia piestov aj tie..ak su valce elipsovite tj ak sa najazdilo cca okolo 80-100 tisic km bez Go , tak treba spravit vybrus valcou...!!!!-tu by uz iba vymena kruzkou a piestov nepomohla a dochadzalo by opatovnemu lamaniu piest. kruzkov....!!! S tym tazkym startovanim so syticom...-hladina je dobra treba skontrolovat vzduchovu trysku sytica ci nieje ucpana atd../sytic sa ma pouzit iba bna startovanie vacsina moskvicov sa pri pridani plynu dusi a po zavierani motor ide do otacok..../ja z tohto dovodu som motor zahrieval cca 2-5 minut na mieste az potom som sa rozbiehal.../toto robili aj ine vozidla ktore mali takzvane studene motory-/ Volha 21-24 atd..preto potrebuju takzvane teple sviecky /do liatinovych motorov a nizkootackove motory s nizkym kompresnym tlakom/.........zdravi jano t.

A samozrejme slabsia kompresia - tykajuca sa vysie popisanou spotrebou oleja-ventilov, piestou sposobuje ze podtlak, ktory je velmi potrebny na nasavanie vzduchu s benzinom je slaby a nedochadza tak k dobremu strhavaniu cez difuzory karburatora a tym potrebne plnenie studenych valcov a dobre premiesanu zmes, ktora je velmi dolezita hlavne pri stud.startoch.....jt


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problémy se 408/1
PříspěvekNapsal: 09 srp 2010, 15:57 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
Jamaican píše:
Moje 408/1 mě opět potrápila :( .Zjistil jsem ,ze tahá olej 1 válec a pořád se potýkám s problémy s karburací.Už delší dobu sleduji ,ze auto nesnáší studené starty.Problémy s karburátorem jsou takové : hladinu mám v půlce sklíčka podle knihy je to spravne ,ale auto pořád má moc bohatou směs je to vidět podle svíček po dnešním vyjmutí byly černé jako bota.Mám strach ,ze když hladinu ještě snížím tak bude mít nedostatek při stoupání do kopce.Té bohaté smesi nasvedčuje i to ,ze ikdyž pri zahřátem motoru sešlápnu plyn tak z výfuku de sedej dým sice to není nic hrozného ,ale není to podle mě dobré.Další problém je s velkou žravostí :evil: .

Dalším problémem je to ,ze pri vytaženém sytiči se autu nechce do otáček musím vždy zasunou sytic a pak je to bez potíží.Už jsem několikrát četl ,ze spravné nastavení karburátoru je umění :lol: .Já už nevím jak to nastavit :( .

Chtěl bych se zeptat jak mám tedy karburátor nastavit ,aby auto jezdilo bez potíží :?:

Děkuji za Vaše případné rady :!:

Zdravim , zvyseou spotrebou oleja a dymivostou je to /u moskvicou cca 1-1,5 litra na /1000 km celkom normalne.../ ale pri zvyseni dymivosti pri pridani plynu je to uz problem...na pricine su hlavne vybite-vybehane voditka ventilov a drieky ventilov resp.gumicky v miskach su stvrdnute.../vymenit gumicky....kontrola ventilovych voditok a ventilov.../ Casto sa stava ze su zapecene kruzky /piestove/ treba vybrat sviecky - dat piesty cca do stejnej vysky klukou na motore a do spalovacieho priestoru cez sviec.zavit naliat cca 1 dcl / az pokial nevyteka cez svieckovu dieru/ petrolej a nechat posobit cca tyzden...popripade doliat este aj dlhsie kym sa karbon na kruzkoch nerozpusti...toto je velmi ucinne , sam som to niekolko krat za 37 rokov aplikoval na svojom aj inych Moskvicoch 1360 ccm....ak su kruzky iba zapecene tak sa uvolnia a zacnu tesnit dalej..../ pozor !!!!! ak su zlomene a uvolnia sa zacne samozrejme este viac dymit ako pred tym .../ potom uz nepomoze iba generalka motora ..../vymena kruzkou - podla opotrebenia piestov aj tie..ak su valce elipsovite tj ak sa najazdilo cca okolo 80-100 tisic km bez Go , tak treba spravit vybrus valcou...!!!!-tu by uz iba vymena kruzkou a piestov nepomohla a dochadzalo by opatovnemu lamaniu piest. kruzkov....!!! S tym tazkym startovanim so syticom...-hladina je dobra treba skontrolovat vzduchovu trysku sytica ci nieje ucpana atd../sytic sa ma pouzit iba bna startovanie vacsina moskvicov sa pri pridani plynu dusi a po zavierani motor ide do otacok..../ja z tohto dovodu som motor zahrieval cca 2-5 minut na mieste az potom som sa rozbiehal.../toto robili aj ine vozidla ktore mali takzvane studene motory-/ Volha 21-24 atd..preto potrebuju takzvane teple sviecky /do liatinovych motorov a nizkootackove motory s nizkym kompresnym tlakom/.........zdravi jano t.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problémy se 408/1
PříspěvekNapsal: 08 srp 2010, 18:28 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Řekl bych, že záleží jak moc to dělá. Úplně to podle mě neodstraníš, 408 to prostě dělávají, myslím ten kouř a zhasnutí na sytič. Né všechny, ale určitě nedosáhneš takového spalování jako třeba u Lady. To 2140 ta je úplně jiná. 408 je prostě starý motor. I když ten co mám na náhradní díly tak na sytič jde perfektně, ale kouří taky a svíčky patrně budou také černé. Třeba naše původní 408 začala vždy po letech brát olej a ten motor co tam ještě je, bral olej a nakonec si s ním neporadili tenkrát ani v Mototechně; šlo by to, ale musel by se celý rozebrat, výbrus nepomohl k spotřebě oleje.

S radou to bude těžké.....určitě by to šlo opravit, ovšem za jakou cenu......rozkuchat celý motor.

Určitě by bylo dobré kdyby se na to podíval někdo kdo 408 má v perfektním stavu a hlavně ten, kdo rozebíral motor. Ten poradí nejlépe.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problémy se 408/1
PříspěvekNapsal: 01 srp 2010, 12:10 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 20:34
Příspěvky: 742
Majitel Moskviče: ne
Bohastost směsi se přeci nešteluje výškou hladiny v komoře, ne? Pozvi si na to někoho, kdo tomu rozumí, třeba někdo z fóra, kdo to k tobě nemá daleko. A nebo jsou svíčky černé proto, že ti to žere olej. Nemáš někde náhradní karburátor, do kterýho jsi ještě nevrtal? Jestli jo, zkus ho jen tak nasadit a uvidíš, co se bude dít.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Problémy se 408/1
PříspěvekNapsal: 31 črc 2010, 22:13 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2008, 16:12
Příspěvky: 1044
Bydliště: Brno venkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408-1
Moje 408/1 mě opět potrápila :( .Zjistil jsem ,ze tahá olej 1 válec a pořád se potýkám s problémy s karburací.Už delší dobu sleduji ,ze auto nesnáší studené starty.Problémy s karburátorem jsou takové : hladinu mám v půlce sklíčka podle knihy je to spravne ,ale auto pořád má moc bohatou směs je to vidět podle svíček po dnešním vyjmutí byly černé jako bota.Mám strach ,ze když hladinu ještě snížím tak bude mít nedostatek při stoupání do kopce.Té bohaté smesi nasvedčuje i to ,ze ikdyž pri zahřátem motoru sešlápnu plyn tak z výfuku de sedej dým sice to není nic hrozného ,ale není to podle mě dobré.Další problém je s velkou žravostí :evil: .

Dalším problémem je to ,ze pri vytaženém sytiči se autu nechce do otáček musím vždy zasunou sytic a pak je to bez potíží.Už jsem několikrát četl ,ze spravné nastavení karburátoru je umění :lol: .Já už nevím jak to nastavit :( .

Chtěl bych se zeptat jak mám tedy karburátor nastavit ,aby auto jezdilo bez potíží :?:

Děkuji za Vaše případné rady :!:

_________________
Moskvič 408/1 Griša * Vaz 2101 5x * Lada 2102 * Vaz 21053 * Vaz 2106 2x * Vaz 2107 * Lada Niva * Škoda Felicie 3x * Škoda 105L (Emko) * Škoda 120L (Užovka) ,Škoda Favorit 136L, Avie A31 DVS DA12, Mercedes W124 E200,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting