Moje 408/1 mě opět potrápila
.Zjistil jsem ,ze tahá olej 1 válec a pořád se potýkám s problémy s karburací.Už delší dobu sleduji ,ze auto nesnáší studené starty.Problémy s karburátorem jsou takové : hladinu mám v půlce sklíčka podle knihy je to spravne ,ale auto pořád má moc bohatou směs je to vidět podle svíček po dnešním vyjmutí byly černé jako bota.Mám strach ,ze když hladinu ještě snížím tak bude mít nedostatek při stoupání do kopce.Té bohaté smesi nasvedčuje i to ,ze ikdyž pri zahřátem motoru sešlápnu plyn tak z výfuku de sedej dým sice to není nic hrozného ,ale není to podle mě dobré.Další problém je s velkou žravostí
.
Dalším problémem je to ,ze pri vytaženém sytiči se autu nechce do otáček musím vždy zasunou sytic a pak je to bez potíží.Už jsem několikrát četl ,ze spravné nastavení karburátoru je umění
.Já už nevím jak to nastavit
.
Chtěl bych se zeptat jak mám tedy karburátor nastavit ,aby auto jezdilo bez potíží
Děkuji za Vaše případné rady Zdravim , zvyseou spotrebou oleja a dymivostou je to /u moskvicou cca 1-1,5 litra na /1000 km celkom normalne.../ ale pri zvyseni dymivosti pri pridani plynu je to uz problem...na pricine su hlavne vybite-vybehane voditka ventilov a drieky ventilov resp.gumicky v miskach su stvrdnute.../vymenit gumicky....kontrola ventilovych voditok a ventilov.../ Casto sa stava ze su zapecene kruzky /piestove/ treba vybrat sviecky - dat piesty cca do stejnej vysky klukou na motore a do spalovacieho priestoru cez sviec.zavit naliat cca 1 dcl / az pokial nevyteka cez svieckovu dieru/ petrolej a nechat posobit cca tyzden...popripade doliat este aj dlhsie kym sa karbon na kruzkoch nerozpusti...toto je velmi ucinne , sam som to niekolko krat za 37 rokov aplikoval na svojom aj inych Moskvicoch 1360 ccm....ak su kruzky iba zapecene tak sa uvolnia a zacnu tesnit dalej..../ pozor !!!!! ak su zlomene a uvolnia sa zacne samozrejme este viac dymit ako pred tym .../ potom uz nepomoze iba generalka motora ..../vymena kruzkou - podla opotrebenia piestov aj tie..ak su valce elipsovite tj ak sa najazdilo cca okolo 80-100 tisic km bez Go , tak treba spravit vybrus valcou...!!!!-tu by uz iba vymena kruzkou a piestov nepomohla a dochadzalo by opatovnemu lamaniu piest. kruzkov....!!! S tym tazkym startovanim so syticom...-hladina je dobra treba skontrolovat vzduchovu trysku sytica ci nieje ucpana atd../sytic sa ma pouzit iba bna startovanie vacsina moskvicov sa pri pridani plynu dusi a po zavierani motor ide do otacok..../ja z tohto dovodu som motor zahrieval cca 2-5 minut na mieste az potom som sa rozbiehal.../toto robili aj ine vozidla ktore mali takzvane studene motory-/ Volha 21-24 atd..preto potrebuju takzvane teple sviecky /do liatinovych motorov a nizkootackove motory s nizkym kompresnym tlakom/.........zdravi jano t.