milan píše:
Před nedávnem jsem řešil stejný problém.Začala se ztrácet kapalina z vyrovnávací nádržky. Po kontrole brzdových válečků, které byly těsné, přišel na řadu posilovač.Po demontáži jsem zjistil, že je v něm asi l/2 l brzdové kapaliny.Sehnal jsem na inzerát 2 posilovače na 412, ale výsledek byl stejný. Nové gumičky do těchto posilovačů se mi nepodařilo sehnat, proto jsem adaptoval brzdový posilavač ze Škody 1203.Brzdný účinek tohoto posilovače se nedá citlivě dávkovat, buď brzdil málo, nebo při silnějším sešlápnutí okamžitě blokuje.Dotázal jsem se pana Švaňka, zda je možné použít posilovač z 2140 na 412.Odpověděl mi, že to nejde, protože 2140 má 2 okruhy a 412 jeden.Mám za to, že by to přece jenom šlo, kdybych použil jeden okruh a druhý zaslepil.Při procházení fotogalerií jsem určitě viděl motorový prostor 412, kde byl posilovač na hlavním brzdovém válci.Bohužel to už nemůžu najít.Prosím někoho, kdo má brzdový posilovač z 2140 na 412, aby se mi ozval.
Je možné dosáhnout přiměřeného brzdného účinku i použitím brzdového válce ze 408?
Děkuji za odpovědi. Milan
Ono je po určitej uprave posilnovača 2140-zvačšit otvor zrejme možné použit s HBV 412 ale len v tom prípade, že už moskal má dvojokruhové brzdy ako 2140, rozdilel tých valcov je taký, že pri 412 má len dva vývody nalavo a vačši priemer na vstupe do posilovača a ty tam máš ešte asi staré brzdy a muselo by sa to celé prerobit.
_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ???
, ,
Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),
Moskvich 2140